ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ
ΧΑΒΑΣ

Τουρκοανατολίτικη
η προέλευση των μικρασιατικών
λαογραφικών στοιχείων


Περί τής μή ελληνικής καταγωγής των μικρασιατών

διαβάστε στο άρθρο μας:
Για την Τουρκορωμιοσύνη ρε γαμώτο!


Τα διάφορα κύματα προσφύγων, που έφυγαν από την οθωμανική αυτοκρατορία κι ήρθαν στην Ελλάδα το 1922-24 (1.200.000 άτομα επί συνόλου πέντε εκατομμυρίων κατοίκων, αρβανιτών κυρίως και βλάχων στην πλειοψηφία τους), κατά κάποιο τρόπο μας δίνουν μια χαρτογράφηση τού οθωμανικού τρόπου ζωής.
Εκτός από τη βαριά τουρκοανατολί- τικη κουζίνα τους (ιμάμ, χαλβάδες, σερμπέτια κ.λπ.) και την εξ ίσου βαριά τουρκοανατολίτικη μουσική τους (μπουζούκια, μπαγλαμάδες κ.λπ.), έφεραν μαζί τους κι ένα σωρό τουρκοανατολίτικες συνήθειες, νοοτροπίες, αντιλήψεις και συμπεριφορές (αραλίκια, ρουσφέτια, μπαχτσίσια, μάγισσες, χαρτορίχτρες, καφετζούδες κ.λπ.), τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με την αρχαία Ελλάδα, όπως φαντασιώνονται, αλλά με την Τουρκία και την Ανατολή.
Αααααμάν τσιφτετέλι,
αμάν αμάν γιαλελέλι...
Τουρκορωμέικα ξεφαντώματα.
Οι πρόσφυγες, δεν προσπάθησαν να επωφεληθούν πολιτισμικά από τη νέα τους πατρίδα, η οποία –παρά την νεοβυζαντινή καθυστέρησή της– ήταν σε ορισμένες περιοχές τουλάχιστον σαφώς πιο δυτικότροπη από την Τουρκία, αλλά σε συνδυασμό με τον έντονο εθνικισμό και το θρησκευτικό φανατισμό τους, ενίσχυσαν τελικά το βυζαντινισμό και
τις διάφορες εκφάνσεις του ανατολικισμού στην Ελλάδα και συνέβαλαν τα μέγιστα στη δημιουργία του σημερινού προσώπου τής χρεωκοπημένης ρωμέικης κοινωνίας μας.


Αριστερά: Ρωμιοί πόντιοι κουβαλούν εικόνισμα.

Δεξιά: Μουσουλμάνοι πόντιοι χορεύουν τους παραδοσιακούς τους χορούς στην Τουρκία.

Το εικόνισμα
είναι η μόνη διαφορά.



Τουρκοανατολίτικες φορεσιές
Οι παραδοσιακές μικρασιάτικες φορεσιές είναι τουρκοανατολίτικης προέλευσης. Μερικές από τις ονομασίες τους: πατσάι ή σλαβάρι (φαρδύ βαμβακερό ως τους αστράγαλους εσώρουχο), ουσλούτς (αμάνικο εφαρμοστό), εσλίτσι σερεφλού ή σελίκ (κοντός επενδύτης), τιζλίκα ή ιγκιλίκ ή πεσκίρ (ποδιά) κ.λπ..

Η ανδρική ποντιακή φορεσιά λέγεται ζίπκα και αποτελείται από το πασλίκ (κεφαλόδεσμο), το γελέκ (γελέκο), το κάμα (μαχαίρι), το τροπολόζ (μεταξωτή ζώνη), το σιλαχλίκ (ζώνη) κ.ά.. Η γυναικεία λέγεται ζουπούνα και αποτελείται από την τάπλα (tepeliki) το σπαρέλ, τον κατιφέ, το λαχόρ, το σαλβάρ κ.ά..




Zipka και zoupouna.

Οι παραδοσιακές
ποντιακές στολές
είναι τουρκοανατολίτικης
προέλευσης
ακόμα και ως προς
την ονοματολογία τους.






Νεαρά κορίτσια
με παραδοσιακές
ποντιακές στολές,
των οποίων η προέλευση
χάνεται στα βάθη τής Ασίας
κι όχι στην... αρχαία Ελλάδα.


Το 1994, ύστερα από παρεμβάσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων στην κυβέρνηση και στον πρόεδρο τής Δημοκρατίας, με απόφαση τού τελευταίου, συμπεριλήφθηκε στις φορεσιές τής προεδρικής φρουράς τού προεδρικού μεγάρου και η παραδοσιακή ποντιακή ενδυμασία. Δηλαδή πλάι στην αλβανική και η τούρκικη. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Φουστανέλλα: Μια παραδοσιακή αλβανική φορεσιά).



Φουστανέλλες και ζίπκες
φέρουν τα τιμητικά αγήματα
τού Προέδρου
τής Δημοκρατίας
τής -πιστής
στις αλβανοτουρκικές
παραδόσεις της-
σύγχρονης
Τουρκορωμιοσύνης.



Η λέξη τσολιάς προέρχεται από την τούρκικη λέξη çul (αραβικό cull), που σημαίνει το κουρέλι, το παλιόρουχο, εξ ου τσόλι και τσούλι. Η λέξη είχε αποδοθεί μειωτικά στούς κλέφτες και τούς αρματωλούς, επειδή η φουστανέλα ήταν ραμμένη από πολλά μικρά κομμάτια υφάσματος. Τσολιάς ήταν δηλαδή αυτός, που φόραγε τσόλια, κουρέλια, απ΄όπου βγήκε και το θηλυκό του: η τσούλα.
Η λέξη τσαρούχι προέρχεται από το τούρκικο çarik = σανδάλι με πέτσινη σόλα.
Το φέσι προέρχεται από το τουρκικό fes κι αυτό από την πόλη Fez τού Μαρόκου, μοναδική πηγή έως τον 19ο αιώνα παραγωγής των παραδοσιακών καπέλων με το ιδιαίτερο κόκκινο χρώμα. Το 1821 φορούσαν στο κεφάλι ένα μικρό στρογγυλό και κοφτό κόκκινο φέσι, που γύρω στη βάση του το τύλιγαν με μαντηλοδεσιά. Εμφανής η τουρκική επίδραση.
Το γιαταγάνι, το πλατύ και κυρτό σπαθί, προέρχεται από το τούρκικο yatagan.
Στα τούρκικα η λέξη karanfil σημαίνει το λουλούδι γαρίφαλο. Κατά τούς 16ο και 17ο αιώνες, οι κάνες των τουρκικών όπλων είχαν μεγάλα στόμια σε σχήμα, που θύμιζαν το μπουμπούκι τού γαρίφαλου. Αυτή είναι η πιθανότερη προέλευση τής λέξης καριοφίλι (κι όχι από το ιταλικό carlo e figlio, όπως έχει υποστηριχθεί).



Κεσκέκι

Στους μικρασιάτικους γάμους πρώτα κλεινόταν η συμφωνία, η «ανεγκλαβή» (προκοσύμφωνο), όπου αναγράφονταν με κάθε δυνατή ακρίβεια και λεπτομέρεια όλα τα προικώα είδη. Πρώτα τα εικονίσματα, ύστερα οι «τζόγιες» (κοσμήματα) και τα λοιπά είδη. Η πρώτη επαφή και γνωριμία γινόταν στο σπίτι τής νύφης, δηλαδή στα λεγόμενα «γκιουμουρλούκια» από το τούρκικο γκιορίορουμ=βλέπω, γνωρίζω).
çekir



dalga

Διανομή τού «κεσκέκι» σε όλους τους πιστούς από το σύλλογο «Άγιος Γεώργιος Γκιούλμπαξε».

Η Τουρκο- ρωμιοσύνη αναβιώνει τα έθιμά της.

Οι γάμοι γίνονταν Κυριακή. Την Πέμπτη πήγαινε η νύφη στο λουτρό. Μετά το λούσιμο στηνόταν χορός γύρω από το συντριβάνι τού λουτρού (ο λουτρός ήταν τούρκικος). Πρωτάρχιζε η νύφη με το «σαλμά» (ένα ροζ ή κόκκινο τριγωνικό κεντημένο στο κεφάλι της). Την Πέμπτη επίσης, γινόταν μια άλλη πανηγυρική τελετουργία στο σπίτι τού γαμπρού, το καθάρισμα και το άλεσμα τού σιταριού για το «κεσκέκι», ένα φαγητό τής ανατολίτικης κουζίνας με σιτάρι χοντροκομμένο και κομμάτια κρέας με πολύ λίπος.
dâvaci


duman





Μικρασιάτες ρωμιοί καλοντυμένοι με τα φέσια τους σε γάμο στα Βουρλά (1902).
Σε άλλες περιοχές, όπως στην Καππαδοκία, η νύφη σπάνια
είχε ακάλυπτο
το πρόσωπό της.

Τη μέρα τού γάμου τρώγανε κεσκέκι, καβουρμά και πίνανε ρακή, ενώ στους καλεσμένους μοιράζανε «πλίρες» και «ορτά» (κομμάτια κλωστής για ευχές).


Κεμεντζέδες, νταούλια, ζουρνάδες κ.λπ. κ.λπ.
Παραδοσιακό μικρασιάτικο όργανο είναι ο κεμεντζές. Κεμεντζεντζλήδες λέγονταν οι λυράρηδες, που, αυτοσχεδίαζαν στις παρέες, τα μουχαμπέτια.

Άλλοι μουσικοί ήταν οι τουλουμτζήδες, οι νταουλτζήδες, οι ζουρνατζήδες κ.ά.. Όλα είναι τουρκοανατολίτικης προέλευσης με τουρκοανατολίτικα κι όχι ελληνικά ονόματα.



Τριτοκοσμική
εικόνα
τής Τουρκο- ρωμιοσύνης:
Σαλεπιτζής
στο κέντρο
τής σύγχρονης Αθήνας.



Πυρρίχη, ο χορός τού... γάβρου!
Διάφορα ονόματα μικρασιάτικων χορών: Καρσιλαμάς (από το τούρκικο carsi = αντίκρυ), ζεϊμπέκικος (από τους ζεϊμπέκηδες), τσιφτετέλι (ciftetelli = με διπλή χορδή), χασάπικος (από τους χασάπηδες τής Κωνσταντινούπολης), κοτς, τικ, λετσίνα, σερανίτσα, σαρηκούς, ταμζάρα, αλματσούκ, τιτάρα, ομάλ, λέτση κ.λπ..

Σέρα (sera) λέγεται ο πιο γνωστός παραδοσιακός ποντιακός χορός. Ονομάζεται έτσι, επειδή χορευόταν κυρίως κοντά στον ποταμό Σέρα τής Τραπεζούντας. Είναι οθωμανικός χορός, το τρεμούλιασμα των χορευτών τού οποίου μιμείται το hapsin, ένα είδος γάβρου, που αφθονεί στη Μαύρη Θάλασσα. Οι ρωμιοί πόντιοι τον βάφτισαν πολεμικό και τον ονόμασαν «πυρρίχιο» (!) φαντασιωνόμενοι ευγενείς καταγωγές από την αρχαία Ελλάδα τόσο τού χορού όσο και των ίδιων...

Τον χόρευαν πίνοντας ρακή (τουρκ. raki), που έπρεπε να είναι γνήσια και δυνατή, γι΄αυτό πολλοί άνδρες ήταν στομαχικοί.


Βρείτε τους... απόγονους.


Η πυρρίχη ήταν πολεμικός χορός, που χορεύονταν σε διάφορες θρησκευτικές γιορτές των αρχαίων ελλήνων, όπως στη Σπάρτη κατά τη γιορτή των Διόσκουρων και την Αθήνα κατά τη γιορτή των Μεγάλων και Μικρών Παναθηναίων και δεν έχει καμμία σχέση με τον τουρκοανατολίτικο χορό Σέρα.



Η εθνικίζουσα Τουρκορωμιοσύνη μέσα στις αρχαιοελληνικές της φαντα- σιώσεις, έχει βαφτίσει τον ζεϊμπέκικο, το χορό αυτό, με τον οποίο οι ζεϊμπέκηδες πολεμιστές μιμούνταν τις κινήσεις των γερακιών,
ως δήθεν ελληνικό χορό και μάλιστα χορό τού Διός!
(βλ.
Zeybekvision 2011).



Παραλλαγή τού Σέρα στην Κρήτη είναι ο πεντοζάλης. Πολλές φορές οι βυζαντινοί αυτοκράτορες, όταν ένα μέρος ερήμωνε είτε λόγω λοιμών είτε λόγω πολέμων ή γενοκτονιών, όπως η Κρήτη, το εποικούσαν με άλλους χριστιανικούς λαούς. Γι΄αυτό οι κρητικοί χοροί, αλλά και τα όργανα και οι φορεσιές μοιάζουν πολύ με των ποντίων. Τόσο η Κρήτη όσο κι άλλα νησιά τού Αιγαίου, έχουν εποικισθεί από μικρασιάτες κατά τους βυζαντινούς κυρίως χρόνους. Κριτήριο τής βυζαντινής εξουσίας ήταν οι έποικοι να είναι χριστιανοί.




Κεμεντζεντζλήδες (λυράρηδες)
από την προπολεμική κεντρική Κρήτη.

Οι παραδοσιακές φορεσιές των κρητικών,
καθώς κι άλλων νησιωτών τού Αιγαίου,
τα όργανά τους, οι χοροί τους κ.λπ.
έχουν τουρκοανατολίτικη προέλευση
κι έφτασαν εκεί μέσω εποικισμών
από τη Μικρά Ασία
ή/και απ' ευθείας από την Ανατολή.

Μπιρ Αλλάχ,
ντέρτια και νταλκάδες

Οι μουσικές, που έφεραν οι μικρασιάτες -κι ακόμα και σήμερα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στην Τουρκορωμιοσύνη- παρουσιάζονται σα δήθεν παραδοσιακές ελληνικές, δεν έχουν όμως καμμία σχέση με τις αρχαίες ελληνικές. Πολλά τραγούδια τού Καζαντζίδη, όπως και άλλων ρωμιών λαϊκών βάρδων, είναι πιστές αντιγραφές δημοφιλών ινδικών και τούρκικων τραγουδιών τής εποχής τους εκτελεσμένα με παραδοσιακά ανατολίτικα όργανα (μπουζούκια, μπαγλαμάδες κ.λπ.). Aγαπήθηκαν από τούς ρωμιούς τού ελλαδικού χώρου κι έγιναν μεγάλες επιτυχίες.


Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί,
αργά σαν σουρουπώνει,
κι όταν ακούω Μπιρ Αλλάχ,
το στήθος μου ματώνει...

Η Τουρκορωμιοσύνη
ποτέ δεν πεθαίνει!

Οι δρόμοι των τραγουδιών αυτών (κλίμακες) δεν έχουν καμμία σχέση με την αρχαία ελληνική μουσική, αλλά με μουσικές τής Ανατολής, όπως εξ άλλου μαρτυρούν και τα ονόματά τους: Χιτζάζ (Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι), Ουσάκ (Το βαπόρι απ΄την Περσία), Σαμπάχ (Τα παιδιά τής γειτονιάς σου), Νιαβέντ (Έμαθα, πως είσαι μάγκας) κ.λπ..

Σινανάι γιάβρουμ: Πόσο ωραία τραγουδούν οι τούρκοι τα... ελληνικά!

Στο τραγούδι τού παραπάνω βίντεο, ο Καζαντζίδης ούτε καν μπήκε στον κόπο να τού αλλάξει στίχους: «Σινανάι γιαβρούμ» τραγούδησε. Δείτε αριστερά το τραγούδι στην αυθεντική τούρκικη εκτέλεσή του από μια παληά ταινία, το Τοπ Καπί και δεξιά μια μοντέρνα εκτέλεση τού τραγουδιού από την τραγουδίστρια Θεοδοσία Ζορμπά (ζορμπάς στα τούρκικα = βίαιος, τυραννικός, κατακτητής), η οποία τραγουδάει ένα ολόκληρο κουπλέ στα τούρκικα, ενώ το τουρκο- ρωμέικο κοινό διασκεδάζει και χορεύει.

Τα ταξίμια (taksim), τα ντέρτια (dert), τα χασάπικα (kasap), οι σεβντάδες (sevda), οι νταλκάδες (dalga) κ.λπ. κ.λπ. στην Ανατολή εχουν τις ρίζες τους κι όχι στην αρχαία Ελλάδα.


   Γυφτοπούλα στο χαμάμ
   κι εγώ πλερώνω ντιρ ταμάμ
   όσα όσα τα πλερώνω
   να σε γλέπω ντιρ ταμάμ.

   Για να μπείς να κάνεις μπάνιο
   να μην πέσω κι αποθάνω
    τσίμπι ρίμπι για Αλλάχ...
   Μες τής πόλης τα στενά μια χανούμισσα γλυκιά
   μου΄χει κάψει την καρδιά.
   Αχ Καραπιπερίμ, πιπερίμ, πιπερίμ,
    έσμερ σεκερίμ, σεκερίμ, σεκερίμ
,
   άσε πια τα πλούτη και τον Ιμπραήμ...

   Σύγχρονη ρεγκίζουσα διασκευή τού Καραπιπερίμ
   από ένα μοντέρνο συγκρότημα
   τής Τουρκορωμιοσύνης, τούς Locomondo.

Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»:
Η παλιγγενεσία τής... Τουρκίας
Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ...
Γιαλαντζί αμανέ Γιουνανιστάν...
Η ινδική και τούρκικη ...ελληνική μουσική

Ράμπι - ράμπι:
Ο μικρασιάτης,
παληός ρεμπέτης,
Γιάννης Παπαϊωάννου,
θυμάται
τις τούρκικες ρίζες του
κι η σύγχρονη
Τουρκορωμιοσύνη
μερακλώνει.

Ιμάμ Μπαϊλντί: Μοντέρνο τουρκορωμέικο συγκρότημα.


Χαγιάτια και οντάδες
Εσωτερικά και εξωτερικά τα αστικά σπίτια των μικρασιατών ήταν «οθωμανικής» τυπολογίας χωρίς εξώστες, με χαγιάτι (hayat) ή τσαρτάχ, κελλάρι στο ισόγειο και τα υπνοδωμάτια στον επάνω όροφο. Στα πιο πλούσια σπίτια υπήρχαν χαμηλά ντιβάνια (divan) από σανίδες και χωνευτά ντουλάπια (dolap) και μπαούλα για αποθήκευση.

Οντάς
(odas) ήταν ο χώρος, που φιλοξενούσαν τους ξένους. Στα φτωχικά σπίτια ο ξένος έμενε σε μια γωνιά τού στάβλου, που λεγόταν σακού ή αχούρ σακισί (ένας κτιστός καναπές, λίγο ψηλότερος από το δάπεδο).


Για τους μερακλήδες
καφενείο στη Θράκη,
που -όπως διαφημίζεται-
κουβαλάει την ανατολίτικη
καραγατσιανή παράδοσή του.


Σουλτάνες

Ακόμα και στις ημέρες μας, απόγονοι μικρασιατών στη βόρεια κυρίως Ελλάδα, βαφτίζουν τα κορίτσια τους με το τουρκοπρεπές... Σουλτάνα.








Μια γνωστή ρωμιά Σουλτάνα.
Η Σουλτάνα Τσανακλίδου.


Η τουρκική γλώσσα
τροφός τής ρωμέικης

Η σημερινή ομιλούμενη γλώσσα στον ελλαδικό χώρο είναι γεμάτη τούρκικες λέξεις, εκφράσεις, ονόματα, τοπωνύμια κ.λπ.. Κι όμως, ελληναράδικες παρεπιστημονικές «ετυμολογήσεις», οι οποίες εμφανίζονται σε κάθε εποχή σαν αυταπόδεικτες αλήθειες, ορισμένες φορές σε ακραίες περιπτώσεις κι ερήμην των γλωσσολογικών ερευνών και κυρίως των γλωσσικών νόμων, υποστηρίζουν ακόμα και το αντίθετο.




Διαβάστε πώς ο Εμμ. Ροΐδης
χλευάζει τούς ελληναράδες
θηρευτές ετυμολογιών
τής εποχής του
στο άρθρο:

Γιόγκα-γιαούρτι-ζευγνύω.

Περισσότερα για τη γλώσσα των μικρασιατών κι ειδικότερα των ποντίων διαβάστε στο άρθρο τής «Ελεύθερης Έρευνας»: Για την Τουρκορωμιοσύνη ρε γαμώτο!


emané

hava


Η εθνική εορτή «Νίκης τού Αρχιστρατήγου» τής 30ής Αυγούστου αφορά στα γεγονότα τής μικρασιατικής καταστροφής. Είναι η επέτειος τής νίκης τού Κεμάλ Ατατούρκ, που την γιορτάζει και το Πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη.



talika



havuz

refene



çuha



Το άρθρο λόγω έκτασης έχει αναρτηθεί σε δύο μέρη.

Τέλος Α΄μέρους

Μεταβείτε στο Β΄μέρος τού άρθρου κάνοντας κλικ εδώ.


ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


54 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 45635

    7 Μαΐ 2018

    ΑΝ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ....ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΘΕΟΔΩΡΟ,,,,,,,,,,,ουτε γιωτας ....ουτε παπαδοπουλος....

  • Ανώνυμος 45634

    7 Μαΐ 2018

    τερεν αουτο ...κοιτα αυτό δηλαδή Ανώνυμος 45126

    ακου εμ-βλημα,,,,,,ουτε ως γιωτας μπαινω μα ουτε και σαν παπαδοπουλος ..........πλεον για μενα είναι σιγουρο πως ΕΙΣΑΙ πανιβλαξ............ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΗΛΙΘΙΕ ........ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ..???ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΓΓΛΟΙ ...ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ? ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΑΞΑΝΕ? ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ? ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ? ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΕΛΩς ΠΑΝΙΒΛΑΞ .....κοιτα τι γραφεισ ?????[ Οι Αυστραλοί είναι η σάρα και η μάρα, όλες οι εθνότητες του κόσμου που μιλούν ως κοινή την Αγγλική, το ίδιο ισχύει και για τους Αμερικάνους, αλλά και για εσάς τους ΄΄Έλληνες΄΄].....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΛΑΟΣ ..........ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΛΑΚΙΣ ..ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ .........ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΑΚΗ..............ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΠΑΝΙΒΛΑΞ ΚΑΤΑ 70% ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΙ ......ΠΟΙΕ ΕΘΝΟΤΗΤΕς ΜΟΡΗ ΑΜΟΙΒΑΔΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΑΡΙΘΜΟ ......70% ΚΟΠΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑΞΩΝΕΣ ......ΚΑΙ ΕΝΑ 30% ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΖΟΙ ......ΣΤΗΝ ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ 10%..........ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ........ΑΚΟΜΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΘΑ ΦΟΡΑΓΑΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΗΛΙΘΙΕ ........ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ....ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ειδικα στον ποντο ΜΙΛΑΓΑΝ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΕΙ Ο ΚΑΠΟΤΑΔΙΣΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΔΩ ΑΡΒΑΝΙΤΟΒΛΑΧΟΕΛΛΑΔΑ ,,,,,ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΕΣ ......ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΑ ....ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ,,,ΣΕ ΟΛΑ ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΚΥΛΟ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ..ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΒΛΑΧΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ.............ΜΥΤΗ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΛΑΖΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ..ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ...ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΛΑΧΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ............υστερογραφο..........ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΓΜΑΧΙΑ ΑΜΟΡΦΩΤΕ ΒΛΑΧΟ .......οι μικρασιατες την εφεραν...

  • Ανώνυμος 45126

    2 Μαρ 2018

    Ανώνυμος 45052 Το σχολιο μου αφορα τον Λαζαρη ,,,,,οι παλλακιδες ας σιωπησουν .....

    Παπαδόπουλε εσύ ασχολείσαι με τους άλλους διαρκώς, να σου θυμίσω ότι την κόντρα και το τρολλάρισμα που τρώς οφείλεται στο ότι διαρκώς απαντούσες σε δικά μας σχόλια επιθετικά ή ειρωνικά, εγώ ποτέ δεν είχα πρόθεση να ασχοληθώ μαζί σου γιατί η γνώμη σου δεν μετράει, σαν άτομο δεν αξίζεις ούτε τροφή για τα σκουλίκια. Την πλάκα μας σπάμε και σύγχυση να σου προικαλούμε για να παραμένεις εδω μέσα, έτσι κι αλιώς έξω η ζωή σου δεν έχει νόημα.

    Ανώνυμος 45058 αμφιβαλεις δηλαδή ότι οι αυστραλοι είναι αγγλοι?

    Πάλι μεθυσμένος είσαι Παπαδόπουλε; Οι Αυστραλοί είναι η σάρα και η μάρα, όλες οι εθνότητες του κόσμου που μιλούν ως κοινή την Αγγλική, το ίδιο ισχύει και για τους Αμερικάνους, αλλά και για εσάς τους ΄΄Έλληνες΄΄ που αν και πολυεθνικός κάποτε πριν τον σταδιακό εξελληνισμό σας-πολυφυλετικός έπειτα λαός, με ποικίλα εξωτερικά χαρακτηριστικά, ομιλείτε την ίδια γλώσσα αποκαλούμενη σήμερα ως ΄΄ελληνική΄΄ και θεωρείστε όλοι ένα έθνος. σου εξηγώ πραγματάκια που τα ξέρουν και μικρά παιδιά, και με κάνεις να αισθάνομαι περίεργα, λες και μιλάω με καθυστερημένο, ίσως τελικά και να ισχύει σητν περίπτωση σου.
    Με τον κο Λάζαρη διαφωνείς σε όλα, να σου υπενθυμίσω όταν μπαίνεις ως ΄΄Γιώτας΄΄ πως τον ειρωνεύεσαι και τον συκοφαντείς.

  • Ανώνυμος 45058

    15 Φεβ 2018

    Μιλησα ξεκάθαρα για την γλωσσα και όχι για την ριζα....[λαζοι κυριως]..αμφιβαλεις δηλαδή ότι οι αυστραλοι είναι αγγλοι?....δηλ τι είναι από την γουινεα? ...ελεος δηλαδή ...Αλλα το θεμα δεν είναι αυτό ....τα ποντιακα ....είναι κυριως ρωμεικα που περιεχουν λεξεις τουρκικες κλπ..........ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΡΩΜΕΙΚΑ ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΑΗ ,.......πληθος λεξεων ....εχουν καταληξη με [ν],,,π.χ. ΜΥΓΑ-ΜΥΑΝ ΑΓΕΛΑΔΑ--ΑΕΛΑΔΑΝ.....και πολλες άλλες ,,,,,,,,,,δεν διαφωνω σε πολλα με τον Λαζαρη ..απλα στο θεμα της γλωσσας εχω διαφορετικη αποψη ,,,,,,,,δεν είναι θεμα φανατισμου για μενα ...αλλα θεμα αληθειας ...........μεσα στους αιωνες ...η ελληνικοτητα εφυγε από τις ριζες των ποντιων ...αλλα η γλωσσα όμως εμεινε ...και ηταν αυτή που δημιουργησε μια [μοντερνα] ιστορια αλλα και μοντέρνους μυθους

  • Ανώνυμος 45052

    14 Φεβ 2018

    Το σχολιο μου αφορα τον Λαζαρη ,,,,,οι παλλακιδες ας σιωπησουν .....

  • Ανώνυμος 45047

    14 Φεβ 2018

    Ανώνυμος 45021
    Και Ελληνικές λέξεις να έχουν μέσα δεν είναι απόδειξη ότι οι Πόντιοι κατάγονται απο τους αρχαίους Έλληνες διότι με αυτήν την λογική όλοι οι Αμερικάνοι και οι Αυστραλοί είναι Άγγλοι, άσε που τα εξωτερικά χαρακτηριστικά των Ποντίων μαρτυρούν την καταγωγή τους απο Πέρσες, Αρμένους, Σλάβους και Τούρκους. Χωρίς φανατισμό.

  • Ανώνυμος 45021

    13 Φεβ 2018

    αγαπητε Λαζαρη τα πιο πολλα αρθρα σου κατ εμε είναι σωστα και γκρεμιζουν μυθους ηλιθιων ..........όμως στο θεμα της ποντιακης γλωσσας δεν μπορει να λες [ελληνικα εχουν και τα περσικα ] διοτι να είναι ρωμεικα ...ναι είναι μιξοβαρβαρη γλωσσα όμως εχουν βαση Τα ελληνικα-ρωμεικα το 70 % είναι ελληνικα ,,,,,,,,,,,,,,,χωρις φανατισμο κοιταξε το λιγο

  • Ανώνυμος 44955

    8 Φεβ 2018

    Δεν σταματάμε επιτέλους αυτο το ρατσιστικό βιολί; Αν είμαστε Ελληνες, Ρωμιοί, Σλάβοι, Αρβανίτες , Τούρκοι, Άραβες η τι αλλο; Άνθρωποι είμαστε ρε γαμώτο! Στράτος

  • Ανώνυμος 44738

    29 Ιαν 2018

    Ανώνυμος 44481
    30 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 4426322 Νοε 2017
    Ανώνυμος 4417910 Νοε 2017
    Ανώνυμος 44383 15 Δεκ 2017
    Ανώνυμος 44384 15 Δεκ 2017

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ
    ΕΜΕΙΣ οι σκοπιανοι ματσεντον σλαβεϋκ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ
    ΤΟ οστρογοτθικο ΚΑΛΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ αιμοβορος σαρκοφαγια ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΝΑΙΔΗΣ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΕΟΔΟΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΩΔΗΣ ΚΥΝΟΠΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΑΝΤΡΑΣ ΣΛΑΒΕΫΚ ΜΕ ΑΝΤΡΑ ΣΛΑΒΕΫΚ
    ΜΠΙΝΕΛΟΠΟΥΛΙΝΑ ΕΥΛΑΜΠΙΑ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΚΑΙ ΣΑΔΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ
    ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Re PAPADOPOYLE giati den tin pidas.
    exi periodo?, bre tin foykariara. giafto pali skyliase?

  • Ανώνυμος 44719

    29 Ιαν 2018

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΒΟΡΕΙΟ-ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΓΕΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ, ΣΛΑΒΟΓΕΝΕΙΣ ΛΕΥΚΟΙ ΞΑΝΘΟΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΜΕ ΙΝΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΛΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΑΠΟ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟ, ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟ-ΑΣΙΑΤΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΞΑΝΘΟΊ ΛΕΥΚΟΙ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ο ΚΩΣΤΗΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ, Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 44718

    29 Ιαν 2018

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΒΟΡΕΙΟ-ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΓΕΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ, ΣΛΑΒΟΓΕΝΕΙΣ ΛΕΥΚΟΙ ΞΑΝΘΟΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΜΕ ΙΝΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΛΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΑΠΟ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟ, ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟ-ΑΣΙΑΤΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΞΑΝΘΟΊ ΛΕΥΚΟΙ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ο ΚΩΣΤΗΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ, Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 44481

    30 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 4426322 Νοε 2017
    Ανώνυμος 4417910 Νοε 2017
    Ανώνυμος 44383 15 Δεκ 2017
    Ανώνυμος 44384 15 Δεκ 2017

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ
    ΕΜΕΙΣ οι σκοπιανοι ματσεντον σλαβεϋκ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ
    ΤΟ οστρογοτθικο ΚΑΛΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ αιμοβορος σαρκοφαγια ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΝΑΙΔΗΣ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΕΟΔΟΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΩΔΗΣ ΚΥΝΟΠΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΑΝΤΡΑΣ ΣΛΑΒΕΫΚ ΜΕ ΑΝΤΡΑ ΣΛΑΒΕΫΚ
    ΜΠΙΝΕΛΟΠΟΥΛΙΝΑ ΕΥΛΑΜΠΙΑ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΚΑΙ ΣΑΔΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ
    ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Re PAPADOPOYLE giati den tin pidas.
    exi periodo?, bre tin foykariara. giafto pali skyliase?


  • Ανώνυμος 44403

    18 Δεκ 2017

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

    ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 44386

    15 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 4426322 Νοε 2017 Ανώνυμος 4417910 Νοε 2017 Ανώνυμος 44383,15 Δεκ 2017
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ
    ΕΜΕΙΣ οι σκοπιανοι ματσεντον σλαβεϋκ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ
    ΤΟ οστρογοτθικο ΚΑΛΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ αιμοβορος σαρκοφαγια ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΝΑΙΔΗΣ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΕΟΔΟΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΩΔΗΣ ΚΥΝΟΠΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΑΝΤΡΑΣ ΣΛΑΒΕΫΚ ΜΕ ΑΝΤΡΑ ΣΛΑΒΕΫΚ
    ΜΠΙΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΛΑΜΠΙΟΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

    ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

  • Ανώνυμος 44385

    15 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 4426322 Νοε 2017 Ανώνυμος 4417910 Νοε 2017 Ανώνυμος 44383,15 Δεκ 2017
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ
    ΕΜΕΙΣ οι σκοπιανοι ματσεντον σλαβεϋκ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ
    ΤΟ οστρογοτθικο ΚΑΛΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ αιμοβορος σαρκοφαγια ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΥΝΑΙΔΗΣ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΠΕΟΔΟΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΩΔΗΣ ΚΥΝΟΠΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΑΝΤΡΑΣ ΣΛΑΒΕΫΚ ΜΕ ΑΝΤΡΑ ΣΛΑΒΕΫΚ
    ΜΠΙΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΛΑΜΠΙΟΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

    ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

  • Ανώνυμος 44373

    13 Δεκ 2017

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

    ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 43385

    30 Ιουν 2017


    Έχουμε άλλες παραδόσεις εμείς, συνορεύουμε με την Ανατολή. Είμαστε του Παπαδιαμάντη. Ο Παπαδιαμάντης είχε πάει ταξίδι στην Αθήνα από τη Σκιάθο και γυρίζοντας με ένα μεγάλο καΐκι και περνώντας από τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, βγήκε έξω να τον θαυμάσει και βλέπει τον ναό του Ποσειδώνα κάνει τον σταυρό του και λέει: "Γκιουλ", που σημαίνει ωραίο στα τούρκικα. Αυτή είναι η Ελλάδα. Να θαυμάζεις τον ναό του Ποσειδώνα, να κάνεις το σήμα του σταυρού και να αναφωνείς στα τούρκικα.
    http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/1834206/bezos-oli-imaste-ligo-pasok

  • Ανώνυμος 40489

    31 Δεκ 2016

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ,
    ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ !
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
    ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ!

  • Ανώνυμος 40421

    21 Δεκ 2016

    Λυπουμε παραπολη για αφτα το σχολια η περισοτερη γνωρισουν δηθεν την Ιστορια που καθε φορα ξαναγραφετε εκ ΝΕΟΥ κατα της σημερον καταστασεως Ας προσπαθησου με να φερουμε εφθηνη για τω Μελλον αλλο Ιστορια Και Αλλο η Πραγματικοτης Τω τι εισε τοτι ειμαι ολλα ειναι απλος Εγωισμος και κανεις ως Ανθρωπος ειχη ιδιετεροτητα μην Ξεχνατη την Αρχη Του Πρωτοπηθεικα Για

  • Ανώνυμος 39474

    5 Αυγ 2016

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΤΣΕΝΤΟΝ ΣΛΑΒΕΫΚ
    ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ. ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ, ΕΜ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΜΑΤΣΕΝΤΟΝ ΣΛΑΒΕΫΚ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΥΝΑΒΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΠΗΝΕΙΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΧΑΡΤΗ.

    ΤΡΕΜΕΤΕ Κ-ΡΩΜΙΟΙ
    ΘΑ ΣΑΣ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΟΠΩΣ Ο ΣΦΑΧΤΗΣ ΜΑΣ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΤΣΕΝΤΟΝ ΣΛΑΒΕΫΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΧΑΙΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ, ΡΩΜΑΙΩΝ, ΤΟΥΡΚΩΝ, ΟΥΝΩΝ , ΓΟΤΘΩΝ, ΟΣΤΡΟΓΟΤΘΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΛΑΥΒΩΝ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΛΑΥΒΙΚΗ ΑΜΑΙΜΑΚΕΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΗΣ ΑΡΕΙΑΣ ΦΥΛΗΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ Κ-ΡΩΜΙΟΙ ΤΟΥ ΕΛΑΔΙΣΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ .ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΣΛΑΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΡΧΑΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΧΕΙ ΣΛΑΒΕΫΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ
    ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΑΞΑΝΔΡΟΣ --ΣΦΑΧΤΗΣ ΛΑΩΝ ΗΤΑΝΕ.
    και οταν ηρθε στον ποντο ἔμαθε τους ποντιους να ομιλουν σλαβεϋκ.
    Εμαθε και τον δασκαλο του να ομιλει σλαβεϋκ
    ἔγραψε και τα ομηρικα σλαβεϋκ.
    ἔχοντας στο προσκεφαλι του την ιλιαδα σε σλαβεϋκ γραφη
    η μητρικη του γλωσσα ηταν σλαβεϋκ και οχι με κεφαλαια γραμματα αρχαια ελλησιακη.

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΤΣΕΝΤΟΝ ΣΛΑΒΕΫΚ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΠΡΑΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΑΜΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΜΠΑΣΤΑΡΔΗΣ ΡΑΤΣΑΣ ΑΡΕΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΠΟΛΕΜΟΥ ΆΡΗ ΜΑΣ.

    ΤΡΕΜΕ ΕΛΑΔΙΣΤΑΝ, ΤΡΕΜΕΤΕ Κ-ΡΩΜΙΟΙ. ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΔΕΝ ΝΡΕΠΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΘΟΓΓΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΥΛΗ ΔΟΜΗΣΕ;;;;
    ~
    Bielidopoulos ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ

  • Ανώνυμος 39436

    3 Αυγ 2016

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

    ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 39435

    3 Αυγ 2016

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΤΩΝ, ΑΡΜΕΝΩΝ, ΑΡΑΒΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΣΩΝ



    ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΗΔΕΣ



    ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



    -



    ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΞΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ



    ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΚΕΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΕΝΤΟΠΙΟΥΣ



    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ



    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΕΠΙΦΑΝΙΑΚΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΜΑΤΟΙ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΙΑ



    ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΙΩΞΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ



    ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ. ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ, ΕΜ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΣΥΝΘΗΜΑ



    ΠΟΝΤΟΝΟΗΣΗ



    `



    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 39345

    1 Αυγ 2016

    Γεια σου μπιντε μοναδικης ΑΡΕΙΑΣ φυλης καθαροαιμος.
    γιατι ξεχασες τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ;;
    αει φφουκαρα νομιζεις πως θα φθάσεις στο επιπεδο του ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΦΟΥΚΑΡΑ τι εγραψε για φυλες, ρατσες, θρησκειες....
    υποστηριζοντας μετα μανιας
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ.Θῆρες τ'οἰωνοί τε βροτῶν τ΄ἀλιτήρια φῦλα...........
    ἄχθεα γῆς, εἴδωλα τετυγμένα, μηδαμά μηδέν εἰδότες........
    ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Υληθειος δικαιωμα σου
    ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ''ειλειθυιος'' δικαιωμα μου
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ, ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ''ΕΙΛΕΙΘΥΙΟΣ'' (πιστευω να γνωρίζεις το νόημα) ΓΝΩΣΙΟΥΡΓΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ;;
    ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΙ;; ἤ ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ;;
    ΔΗΛΑΔΗ Η ''ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΤΥΠΩΤΗΣ'' (ορφικός ύμνος 34'στ.26)
    ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ''ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΟΔΙΚΟ (ορφικός ύμνος 64 στ. 2)
    ΕΧΕΙ ''ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ;' ΠΕΡΙ ΦΥΛΗΣ, ΡΑΤΣΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.......;;
    ΟΤΑΝ ΨΕΓΩ ΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ.
    ΜΠΙΝΤΕ!!
    Δεν ειναι κλεφτης οπως η αφεντια σου με αντιγραφη αλλων εργα
    αει φουκαρα και να ξερες γιατι γεννηθικες

  • Ανώνυμος 39318

    31 Ιουλ 2016

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

    ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 39305

    31 Ιουλ 2016

    Γεια σου μπιντε μοναδικης ΑΡΕΙΑΣ φυλης καθαροαιμος.
    γιατι ξεχασες τους ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ;;
    αει φφουκαρα νομιζεις πως θα φθάσεις στο επιπεδο του ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΦΟΥΚΑΡΑ τι εγραψε για φυλες, ρατσες, θρησκειες....
    υποστηριζοντας μετα μανιας
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ.Θῆρες τ'οἰωνοί τε βροτῶν τ΄ἀλιτήρια φῦλα...........
    ἄχθεα γῆς, εἴδωλα τετυγμένα, μηδαμά μηδέν εἰδότες........
    ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Υληθειος δικαιωμα σου
    ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ''ειλειθυιος'' δικαιωμα μου
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΑΡΞΙΑΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ, ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ''ΕΙΛΕΙΘΥΙΟΣ'' (πιστευω να γνωρίζεις το νόημα) ΓΝΩΣΙΟΥΡΓΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ;;
    ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΙ;; ἤ ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ;;
    ΔΗΛΑΔΗ Η ''ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΤΥΠΩΤΗΣ'' (ορφικός ύμνος 34'στ.26)
    ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ''ΑΝΘΡΩΠΟΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΟΔΙΚΟ (ορφικός ύμνος 64 στ. 2)
    ΕΧΕΙ ''ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ;' ΠΕΡΙ ΦΥΛΗΣ, ΡΑΤΣΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.......;;
    ΟΤΑΝ ΨΕΓΩ ΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ.
    ΜΠΙΝΤΕ!!
    Δεν ειναι κλεφτης οπως η αφεντια σου με αντιγραφη αλλων εργα
    αει φουκαρα και να ξερες γιατι γεννηθικες

  • Ανώνυμος 39262

    30 Ιουλ 2016

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

    ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

    ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΧΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

    ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

    ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

    ~

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ

  • Ανώνυμος 39189

    28 Ιουλ 2016

    Ανώνυμος 37972

    Μια φορά Γκέμπελς και Πόντιοι είπανε το ίδιο σύνθημα
    "θα γυρίσουμε και η γή θα τρέμει".

    Απο τους φασίστες Χιτλερίσκους "άριους" Γερμανούς στους φασίστες γυφτο-ασιάτες Πόντιους.

    Και η ιστορία συνεχείζετε!

  • Ανώνυμος 37972

    29 Μαρ 2016

    μου φαίνεται περισσότερο προπαγάνδα τύπου Γκέμπελ, παρά αξιόπιστο "επιστημονικό" έργο.

    AΠΑΠΑΠΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΡΑ
    ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ;;;
    ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ;;;
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ;;;
    ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ;;;;

  • Ανώνυμος 35856

    22 Νοε 2015

    Ωραία όλα αυτά, κανείς πλέον δεν αρνείται οτι υπήρξαν επιμιξίες σε ένα σταυροδρόμι όπως είναι τα Βαλκάνια. αλλά το μήνυμα που προσπαθούν να περάσουν τα διάφορα άρθρα αυτής της ιστοσελίδας ότι οι νεοέλληνες τα έχουν όλα δανεικά από τους γείτονες "αυτόχθονες" τούρκους και αλβανούς που αντίθετα έχουν δικές τους ουρανοκατέβατες παραδόσεις μου φαίνεται περισσότερο προπαγάνδα τύπου Γκέμπελ, παρά αξιόπιστο "επιστημονικό" έργο.

  • Ανώνυμος 35808

    19 Νοε 2015

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/5312093/fraxth-sta-
    synora-me-thn-ellada-etoimazontai-na-shkwsoyn-ta-skopia/
    Για να σταματήσουν την είσοδο ρωμιών.

  • Ανώνυμος 34210

    10 Μαΐ 2015

    ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΣΙΟΔΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΔΑΦΙΟ ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΡΙΔΑΣ
    ΔΥΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ Ο ΨΕΥΔΗΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΑΜΦΙΛΟΓΙΑ
    ΣΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΤΑ ΚΑΙ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΕΓΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΨΥΧΙΚΟ ΜΑΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
    ΤΟΥΤΟ ΣΑΝ ΑΙΤΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΚΥΝΟΣ (κυνέης ὠκύνοα) ΑΥΡΕΑ ΔΙΟΓΕΝΗ ΜΑΣ: (ἄρρεν τε καί θῆλυ γεγενημένα ὄντα)
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΑΡΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ
    ΑΕΙΝΤΕΣ ΑΝΤΑΜΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΑΙΜΑΚΕΤΟ
    ΛΕΥΤΕΡΑ Η ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΔΡΟΜΙΣΕΙ

  • Ανώνυμος 34207

    9 Μαΐ 2015

    Mε δυό κουβέντες: Είσαι ανιστόρητος, βλαξ, πονηρός πολυλογάς! Δεν αποδεικνύεις τίποτε απολύτως, απλώς λασπολογείς και διαβάλεις κάνοντας τεράστια ζημιά στο Ελληνικό έθνος κάτι που προφανώς είναι και ο σκοπός σου. Πιστεύω πως τα κίνητρα σου είναι πέρα για πέρα ανθελληνικά, όπως και συ φυσικά, γιατί το να μιλάς την γλώσσα μας δεν σε κάνει και Έλληνα. (Τώρα τελευταία διάβασα πως οι "περιούσιοι" φτιάχνουν επίτηδες προπαγανδιστικά και δυσφημιστικά μπλοκ μόνο και μόνο για να κάνουν ζημιά. Τέτοιο είναι και αυτό εδώ;)

  • Ανώνυμος 34148

    6 Μαΐ 2015

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΩΝΘΥΜΟ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ
    ΚΑΙ Η ΖΩΩΝΗΔΕΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΘΑ ΤΑΛΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    ΑΕΙ ΕΡΙΔΑ ΚΑΛΑ ΔΕΜΑΤΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ
    ΣΤΟ ΔΕΚΑΤΕΤΡΑΦΘΟΓΓΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΣΟΥ
    ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΡΙΔΟΣ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΙΚΑ ΕΠΤΑΧΡΩΜΑ
    ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΤΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ
    ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΙΣΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟ
    ΑΕΙ ΘΕΑ ΜΙΣΗ!!!
    ΜΙΣΕΨΕΣ ΤʼΑΝΘΑΡΩΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΡΥΠΟ ΝΑ ΦΑΝΗΣΕΙΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΝΘΟΩΡΑΙΑΣ ΠΟΙΗΣΗΣ Νʼ ΑΦΑΝΙΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΑΡΚΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ
    ΑΕΙ ΔΙΟΓΕΝΗ ΜΟΥ!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟ;;;
    ΡΩΤΑΓΕΣ ΤΟ ΑΘΝΗΟ ΣΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΔΙΑΒΑ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΗ!!
    ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΣΤΕΚΕΙ ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ
    ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤʼΑΚΟΥΛΟΥΘΟ
    ΣΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΟ ΕΥΤΥΧΕΜΑ

  • Ανώνυμος 34137

    5 Μαΐ 2015

    Οι Οθωμανοί εκβίαζαν τους ελληνόφωνους ορθόδοξους να απαρνηθούν τη γλώσσα τους, γιʼ αυτό και έχουμε το φαινόμενο των τουρκόφωνων, ενώ πιο πριν, «Στα 1277 ο βεζύρης του νέου [Σελτζούκου] σουλτάνου Αχμέντ μπέης, εξέδωσε φερμάνι, σύμφωνα με το οποίο καθιερωνόταν υποχρεωτική η χρησιμοποίηση της τουρκικής όχι μόνο στις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά και στις δημόσιες συναθροίσεις και τις ιδιωτικές συναναστροφές» (Σαρρή Ν., Οσμανική πραγματικότητα, Αρσενίδης, τ. 1, σελ. 58).
    να γιατι τουρκοφωνισανε οι ρωμιοι ορθοδοξοι καππαδοκες

  • Ανώνυμος 33692

    26 Απρ 2015

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ..
    http://egklimatikotita-allodapwn.blogspot.gr/

  • Ανώνυμος 33453

    15 Απρ 2015

    ΛΑΖΑΡΕ ΑΛΑΖΑΡΕ ΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΦΥΛΗΝΟΕ

    * ΘΕΑ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΗ
    ΣΠΕΡΜΑ ΚΙʼ ΑΥΓΟ ΔΙΦΥΗ ΑΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΟΥΣΙΕΣ ΟΡΚΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΟΡΚΗΣΕ
    ΜΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΚΑΚΟΪΛΥΟΝ ΩΫΛΟ, ΔΥΟ ΤΟΥ ΩΣ ΨΥΧΗΣ ΑΫΛΟ
    ΠΑΝΩ Σʼ ΕΓΩ ΓΗΪΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΑΡΚΑΣ ΘΕΑ, ΝΑ ΔΟΜΕΙ
    ΕΝΟΟΝ ΚΕΦΑΛΗ, ΜΕ ΕΙΣΡΟΗ ΑΕΓΩΝ ΑΗΧΩΝ ΑΚΟΩΝ ΑΞΟΝΕΣ,
    Η ΜΕΝ ΣΑΡΚΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΩΫΛΑ ΘΕΑΜΑΤΑ
    Ο ΔΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΑΖΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΫΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΫΛΟ ΧΟΡΟΧΩΡΟ ΨΥΧΗΣ ΑΘΕΑΤΟ
    ΤΟΥΤΟ ΤΡΟΦΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ
    ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΑΘΗΣΗ ΛΕΜΕ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
    ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΤΩΡΑ ΠΡΑΚΤΕΑ
    ΠΟΤΕΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΡΟΦΗΣ
    ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΖΩΩΝΗΔΕΙΑΣ ΟΨΗ ΜΑΣ
    ΜΕ ΗΔΟΝΟΔΥΝΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΙΔΡΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ*
    ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΜΑΚΡΑΙΩΝΙΣΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ
    ΠΑΡΑΜΕΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΕΧΩΝΗΔΕΙΑ ΟΨΗ ΜΑΣ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΖΩΩΝΗΔΕΙΑ ΟΨΗ;
    ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΒΛΕΠΟΜΕ
    ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΨΙΜΟ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ
    ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΟΡΟΗΚΩΣ ΣΤΑΣΙΜΑ ἤ ΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΟΣ
    ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΤΑΧΡΩΜΗ ΔΟΜΗ
    ΣΕ ΝΕΚΤΑΡΟΣ ΝΕΚΥΟΜΑΝΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΟΡΦΩΣΕ ΣΑΝ ΟΡΦΕΩΣ ΦΘΟΓΓΟΜΕΝΑ
    ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥ ΒΛΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΜΒΡΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ
    ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ ΓΝΩΣΗΟΥΡΓΙΣΕ
    ΣΑΝ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΝΑ ΩΣ ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΟΙΠΟΡΙΕΣ
    ΕΙΤΕ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΕΡΙΔΟΣ ΦΘΟΓΓΩΝ
    ΚΑΙ ΝΥΚΤΟΣ ΜΑΝΤΙΚΑ ΦΑΝΕΡΩΜΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΙΡΙΔΟΣ
    ΣΕ ΟΔΟΥΣ ΖΕΥΞΕΩΝ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΫΛΗΣ ΔΕΣΜΟΥΣʼ ΣΑΝ ΗΣΙΟΔΟΥ ΔΡΩΜΕΝΑ
    ΕΙΤΕ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΟΥ
    ΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΔΩΡΟ ΕΠΙΟΡΚΙΑΣ ΠΟΙΝΗΣ ΠΑΙΝΕΜΑ
    ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΦΘΟΓΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΙΤΙΟ
    ΤΗΣ ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΠΕΦΡΑΔΕΙΑΣ ΣΕ ΤΡΩΩΕΟΡΤΙΑ
    ΠΥΘΟΥΣ ΝΕΜΕΑ ΟΛΥΜΠΟΥ ΙΣΘΜΙΑ ΣΑΝ ΠΙΝΔΑΡΕΙΕΣ ΩΔΕΣ.
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΛΕΧΩΝΗΔΕΙΑ ΟΨΗ ΜΑΣ;;
    ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΟΣΣΑ: ΟΙ ΠΑΠΠΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ) ΤΗΣ ΑΫΛΗΣ ΨΥΧΗΣ
    ΓΡΟΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΡΓΙΑΝΙΖΟΥΜΕ ΛΑΜΠΙΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ
    ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΥΡΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΑΝΘΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΥΜΕ
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΦΙΛΙ ΣΕ ΑΓΚΑΛΗΣ ΔΕΣΙΜΟ
    ΑΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΑΚΡΥΟ ΧΑΡΑΣ ΕΥΤΥΧΕΜΑ
    ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΚΡΥΖΕΙ
    ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΔΙΟΣ ΦΗΜΗΣ(ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ) ΕΧΑΣΕΣ ( ΟΛΟ ΠΕΡΙ ΔΙΟΣ ΜΥΘΙΖΟΜΕΝΟ)
    ΤΗΣ ΤΡΩΩΦΑΓΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΗΣ ΗΔΟΝΟ ΣΕΙΡΗΝΙΑΣ ΛΑΓΝΕΙΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ἤ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΤΑΣΘΑΛΕΣ ΕΚΟΥΣΙΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ
    ΤΟΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ
    ΤΗΣ ΥΛΕΥΧΑΡΗΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ
    ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΙΜΙΟ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΕΔΕΑΖΕΙ
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ
    ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΑΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΡΟΥ
    ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΟΝΕΙΡΟ ΚΟΜΙΖΕΙ ΜΕ ΑΕΓΩ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩ ΛΕΥΤΕΡΩΜΑΤΑ
    ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ* (ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ)
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΥΩ ΝΟΥΝΙΑ(ΝΟΥΝΙΩ-ΝΟΥΝΙΖΩ:ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ) ΩΣ ΜΥΑΛΟΥ ΣΚΕΨΗ
    ΟΝΤΕΣ ΑΡΑΒΩ(ΑΡΑΒΩ-ΡΑΒΩ:ΨΑΧΝΩ ΡΑΒΟΝΤΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ) ΣΤΟ ΕΡΕΒΟΣ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ
    ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΝΤΙΚΑ ΕΥΦΡΑΔΕΙΑ ΜΥΣΤΑΓΩΓΕΙ
    ΜΕ ΘΕΜΙΣΤΕΥΟΥΣΕΣ ΘΕΜΙΔΟΣ ΘΕΑ ΜΕΔΕΩΝ ΘΕΜΙΣΤΩΣΥΝΕΣ.
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ
    ΣΤΥΓΙΑΣΕ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΒΙΑΣ ΜΕ ΖΗΛΕΙΑΣ ΦΙΛΟΝΕΙΚΙΕΣ
    ΤΟ ΥΦΑΝΤΟ ΤΗΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΕΓΙΝΕ
    ΣΤΟ ΙΔΙΑΦΟΡΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΜΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
    ΝΑ ΒΡΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΦΘΟΓΓΟ ΛΕΚΤΙΚΟ ΖΕΥΞΙΜΟ
    ΓΙΑ ΜΕΤΑΛΑΜΑ* ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΗΤΙΑ ΑΘΗΝΑΣ ΑΘΝΗΑ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ
    ΠΑΝΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΔΟΣ ΛΗΨΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΖΕΙ
    ΩΣ ΕΝ,ΕΙΣ ΕΞ,ΣΥΝ..........ΑΝΑ,ΚΑΤΑ,ΔΙΑ........ΛΗΨΕΙΣ.
    ΤΟΥΤΑ ΣΕ ΓΕΡΟΥΣ ΕΝΤΕΛΛΟΜΕΝΑ, ΣΤΟΥΣ ΕΓΓΟΝΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ
    ΓΙΑ ΠΩΣ ΤΙΣ ΣΑΡΚΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΝΑ ΕΥΤΕΛΗΣΟΥΝ, ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΡΟΜΙΖΟΝΤΑΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥΣ Νʼ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΝΕΦΕΛΗ ΑΫΛΗΣ ΕΛΛΗΣ ΠΟΝΤΙΑΣ ΝΟΗΣΗΣ ΝΑ ΝΟΣΤΟΠΟΡΙΣΟΥΝ.

  • Ανώνυμος 33358

    8 Απρ 2015

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ;;;;..ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ [ ΩΧ ΑΝΤΙΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΙΝΗΣΗ] Η ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ [ ΩΧ ΑΝΤΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ] Η ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ [ ΩΧ ΡΑΤΣΙΣΤΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΥΣΗΧΟΣ ΛΑΟΣ..ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ;;; ..... ΣΕ 95 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝΕ 800000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ 9ΕΤΙΑ [ 1914- 1922 ] ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΙΗΣΑΝΕ ΑΛΛΟ 1400000 ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974 ΟΜΩΣ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝΕ ...... ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ 38 ΤΑ ΕΚΑΤΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΙΗΣΑΝΕ ΜΟΝΟ 200000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ...ΕΜΦΑΝΗΣ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ [ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ 1922...ΚΑΤΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΑΜΑΧΩΝ ΚΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΒΟΜΒΕΣ ΝΑΠΑΛΜ ΣΕ ΑΜΑΧΟΥΣ ΜΩΡΕ ....ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ...ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ]...ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΕΡΟΝΤΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΑ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΗΡΟΥΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΝΑ '''ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ''''... ΑΠΟ ΤΙ , ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΡΑΕΙ
    ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΑΙΑ ΤΑ ΜΑΤ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ;;;.....ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ [ ΟΥΤΕ ΟΥΤΣΕΚΑΔΕΣ ΝΑ ΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΟΧΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ] ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ;;;.....ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΠΙ ΤΖΕΦΡΙ ΜΙΝΕΚΟ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΙΔΙΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΣΑΝΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - ΚΡΑΤΟΥΣ;;;[ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΤΑ ΑΛΝΑΙΑ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.....ΑΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ] ΓΙΑΤ Ι ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΤΖΕΦΡΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ''''WE NEED A GLOBAL GOVERNENCE AND WE NEED IT FAST'''ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΖΟΤΑΝΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ [ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ] ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΡΕΞΑΝΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΑΝΕ.....ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝΕ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΑΛΒΑΝΩΝ ΣΤΟΥΣ'''ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ''' ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΚΑΓΑΝΕ ΜΥΤΗ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΩΡΟ [ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΧΑΝΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ] ΚΑΙ ΨΑΧΝΑΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ [ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ]
    ΛΕΓΕΤΑΙ '' '''Π Ρ Ο Β Ο Κ Α Τ Σ Ι Α '''''

  • Ανώνυμος 33232

    1 Απρ 2015

    Ότι ξεθάβεται στην ανατολή, Ελληνικά είναι γραμμένο.
    Αυτό που κάνετε και θάβετε με τα γραπτά σας τον Ελληνισμό δε θα σας βγει σε καλό.
    Ανθρώπους μπορεί να τους ξεγελάσετε, ή να τους προκαλέσετε, αλλά αλλοίμονό σας γιατί προκαλείτε τον ΘΕΟ.
    Τα εγκλήματά σας ενάντια στον Ελληνισμό θα σας πλακώσουνε κάποια στιγμή και θα βρεθείτε αντιμέτωποι με τις πράξεις σας

  • Ανώνυμος 33028

    25 Μαρ 2015

    Αρβανιτες,Βλαχοι,Ποντιοι, ολοι στο ιδιο καζανι..!!!! ξυπνατε ρεεεεε!!!!
    ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ....ΑΛΛΟΕΘΝΕΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΕΘΝΙΚΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ

  • Ανώνυμος 33026

    25 Μαρ 2015

    Ντρεπομαι να βλεπω Ελληνες να προσβαλουν Ελληνες για τη μικρασιατικη καταγωγή τους
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕ ΑΛΑΝΙ......ΟΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝ ΕΙΔΗΣΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.......ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΧΤΙ....ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΟΙ ΣΑΝ ΦΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΕ ΜΕΡΗ [ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ] ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΔΗΚΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΤΕΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

  • Ανώνυμος 32259

    16 Φεβ 2015

    Ντρεπομαι να βλεπω Ελληνες να προσβαλουν Ελληνες για τη μικρασιατικη καταγωγή τους!!Τη στιγμη που ιστορικα αποδεικνύεται ότι ο Ελληνισμος εγραψε λαμπρη ιστορια σε κεινες τις περιοχες!!οσο για τους Αρβανιτες Βλαχους και λοιπους μονο το αιμα που χυσαν στα εθνικα θεματα τους κανει πιο Ελληνες από τους Ελληνες από οπου καινα καταγονται!!

  • Ανώνυμος 30833

    25 Δεκ 2014

    τι λετε ρε καρναβαλοι που σας βαφτισαν ολους Ελληνες και το πιστεψατε, προβατα!!!
    Αρβανιτες,Βλαχοι,Ποντιοι, ολοι στο ιδιο καζανι..!!!! ξυπνατε ρεεεεε!!!!

  • Ανώνυμος 30556

    20 Δεκ 2014

    Δεν ξέρω πως να χαρακτηρίσω τον κ Λάζαρη,
    Επιστήμονα αναλυτή ή Ταλιμπάν; της Δύσης;
    Γιατί ενοχοποιούμαι όταν δίνω στην κόρη μου το όνομα "Σουλτάνα" και όχι όταν της δίνω το όνομα "Αντουανέτα"; ή στο γιό μου "Πάτρικ";

  • Ανώνυμος 30138

    16 Νοε 2014

    αφου σε αρεσει να ψαχνεις και νομιζεις με το μυαλο σου οτι εισαι ερυνητης ερευνησε τα παρκατω fahise oglu sizdiran ibne pic pic kurusu ετσι για να την καταλαβεις λιγο στα τουρκικα

  • Ανώνυμος 30137

    16 Νοε 2014

    Αφαιρέθηκε υβριστικό σχόλιο.

  • Ανώνυμος 29736

    27 Σεπ 2014

    Συμφωνω με τα σχολια των ανωνυμων ελληνων αλλα ας δουμε πως φτιαχτηκε ο παρθενωνας λεω!!!!!! ετσι για να δουμε και λιγο την ιστορια της κλοπης και του ρουσφετιου να δουμε και την αλλη μερια της ιστοριας φιλε μου που κρινεις ολοκληρες οικογενειες ελληνων εξ ανατολης.

  • Ανώνυμος 29721

    25 Σεπ 2014

    "Οι δρόμοι των τραγουδιών αυτών (κλίμακες) δεν έχουν καμμία σχέση με την αρχαία ελληνική μουσική, αλλά με μουσικές τής Ανατολής, όπως εξ άλλου μαρτυρούν και τα ονόματά τους: Χιτζάζ (Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι), Ουσάκ (Το βαπόρι απ΄την Περσία), Σαμπάχ (Τα παιδιά τής γειτονιάς σου), Νιαβέντ (Έμαθα, πως είσαι μάγκας) κ.λπ.."

    Εδώ ακριβώς είναι που έσκασα στα γέλια! Δηλαδή, ο αρθρογράφος γνωρίζει τις αρχαιοελληνικές κλίμακες; Επίσης, πιστεύει οτι κάθε λαός έχει τις δικές του κλίμακες;

    Γενικώς, θεωρεί ο αρθρογράφος οτι η εξ' ανατολής πολιτιστική επιρροή είναι εν συνόλω κακή; Και είναι τούρκικη αποκλειστικά; Έλληνες, Αρμένιοι, Κούρδοι, Εβραίοι δεν ζούσαν μαζί με τους Τούρκους στη Μικρά Ασία;

  • Ανώνυμος 29568

    27 Αυγ 2014

    Χαλβάς είναι το μυαλό σου, ψευδοερευνητή της φάπας.

  • Ανώνυμος 29313

    27 Ιουν 2014

    να σερβίρουμε σε χρυσό πιάτο τη χώρα μας*

  • Ανώνυμος 29312

    27 Ιουν 2014

    Δεν είναι κακό να βάζουμε το δάκτυλο στην πληγή, όμως θα συμφωνήσω με τους παραπάνω πως πολλές φορές το παρακάνουμε, αν και αυτό χρειάζεται καμιά φορά καθώς επαναπαυμένοι στις δάφνες των κατορθωμάτων των αρχαίων μας έχουμε γίνει λαός του φραπέ. Όμως μέχρι εκεί. Αν δεν αγαπήσεις το σπίτι σου θα πέσει και θα σε πλακώσει. Και το σπίτι μας είναι η Ελλάδα άσχετα αν οι κατα καιρούς κρίσεις την αδειάζουν εσκεμμένα θα έλεγα από τα παιδιά της. Διάβαζα χτές ένα άρθρο για το πως ο Βενιζέλος αρνήθηκε τη Θράκη αλλά και το πως οι Θράκες αντέδρασαν σε αυτό γιατί επέμεναν πως είναι Έλληνες. Αν παρατηρήσεις το σήμερα θα κατανοήσεις τι συνέβη και στη χώρα μας. Δες το Ιράκ για παράδειγμα. Πόσα χρόνια χτύπημα, τι γενοκτονία, όμως το Ιράκ δεν θα αδειάσει από Ιρακινούς, ούτε η Συρία από Σύριους οι οποίοι πολλοί μεν φεύγουν τώρα όταν ηρεμήσουν τα πράγματα θα επιστρέψουν. Όσο για τη ...χριστιανική Κρήτη....ρίξε μια ματιά στις επαναστάσεις στο φευγιό των επαναστατημένων στα νησιά και την επιστροφή τους. Δεν είναι απλά τα πράγματα, και είναι κουτό ειδικά σήμερα να σερβίρουμε με τέτοιους τρόπους αρνούμενοι την ταυτότητα μας, στους κανίβαλους. Αυτά τα ολίγα. :)

  • Ανώνυμος 28902

    6 Μαΐ 2014

    Διαφωνώ με όσα γράφονται πιο πάνω, δεν έχω στοιχεία ιστορικά και λαογραφικά για να αντικρούσω, απλώς χρησιμοποιώ την κοινή λογική. Οι Οθωμανοί ήλθαν στην Μικρά Ασία το 1200 μ.χ. από την κεντρική Ασία, και από ότι γράφουν οι χρονογράφοι της εποχής εκείνης η συμπεριφορά τους ήταν συμπεριφορά βάρβαρου λαού. Δεν δίσταζαν να θανατώνουν και να ληστεύουν ακόμα και τους Σελτζούκους Τούρκους που ήταν συγγενείς τους λαός. Οπότε αποκλείετε οι Οθωμανοί να είχαν μουσική παιδεία. Πιστεύω λοιπόν ότι μουσική παιδεία έχουν την πήραν από τους αυτόχθονες λαούς. Οι λαοί αυτοί ένα μέρος ήταν Έλληνες Ίωνες, Αιολείς, κ. α..και οι υπόλοιποι είχαν κατά ένα μέρος εξελληνιστεί οικιοθελώς από τους διαδόχους του Μ. Αλεξάνδρου. Εγώ πάντως δεν βλέπω τίποτα δικό τους. Ι. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

  • Ανώνυμος 28901

    6 Μαΐ 2014

    Διαφωνώ με όσα γράφονται πιο πάνω, δεν έχω στοιχεία ιστορικά και λαογραφικά για να αντικρούσω, απλώς χρησιμοποιώ την κοινή λογική. Οι Οθωμανοί ήλθαν στην Μικρά Ασία το 1200 μ.χ. από την κεντρική Ασία, και από ότι γράφουν οι χρονογράφοι της εποχής εκείνης η συμπεριφορά τους ήταν συμπεριφορά βάρβαρου λαού. Δεν δίσταζαν να θανατώνουν και να ληστεύουν ακόμα και τους Σελτζούκους Τούρκους που ήταν συγγενείς τους λαός. Οπότε αποκλείετε οι Οθωμανοί να είχαν μουσική παιδεία. Πιστεύω λοιπόν ότι μουσική παιδεία έχουν την πήραν από τους αυτόχθονες λαούς. Οι λαοί αυτοί ένα μέρος ήταν Έλληνες Ίωνες, Αιολείς, κ. α..και οι υπόλοιποι είχαν κατά ένα μέρος εξελληνιστεί οικιοθελώς από τους διαδόχους του Μ. Αλεξάνδρου. Εγώ πάντως δεν βλέπω τίποτα δικό τους.

  • Ανώνυμος27032014084930

    27 Μαρ 2014

    Ακροδεξιός ρατσισμός που παραπέμπει στον τρόπο που οι ελλαδίτες φέρθηκαν στους πρόσφυγες μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή.

    Το κείμενο είναι γεμάτο στερεότυπα και αυθαίρετους χαρακτηρισμούς.



  • Ανώνυμος21032014083153

    21 Μαρ 2014

    Τι είσαι στο λέει η μάνα σου όταν μεγαλώνεις αρκετά για να στο πει. Είμαι ελληνίδα μου είπε η δικιά μου. Από την Ανατολική Θράκη κατάγομαι. Ελληνίδα!!!. Αν δεν ήμουν, απλά οι γιαγιάδες μου με τους παπούδες μου και τα παιδιά τους δε θα έφευγαν ποτέ από τον τόπο που γεννήθηκαν. Διώχτηκαν βίαια από κει το 1922. Έφυγαν ολόκληρα χωριά κατατρομαγμένα από τις σφαγές και δεν τους έστειλε κανένας συνωστισμός. Δεν είμαστε ούτε τουρκορωμιοί ούτε τούρκοι κύριε. Όλες οι γλώσσες έχουν και ξενόφερτες λέξεις. Μηδεμιάς εξαιρουμένης. Δεν εξαιρείται ούτε η τούρκικη ούτε η ελληνική. Η γλώσσα της γιαγιάς μου είχε περισσότερες λέξεις αρχαιοελληνικές από της πεθεράς μου που γεννήθηκε στη Ναυπακτία. Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των λέξεων που χρησιμοποιούσαν ταυτίζονταν απολύτως. Επίσης κι οι δυο χρησιμοποιούσαν και ελάχιστες τούρκικες λέξεις. Έχει καμιά σημασία αυτό αφού κι οι δυο ήξεραν από τη μάνα τους ότι είναι ελληνίδες κι ένωθαν ελληνίδες; Αν μιλήσεις γαλλικά εσύ, φίλε μου, θα ξαναγεννηθείς ξαφνικά γάλλος; Όλα αυτά που λες φαντάζουν για μένα αστεία. Και κάτι άλλο. Διαφθορά υπήρχε πάντα και παντού. Κι ελαττώματα και προτερήματα. Οι πολιτικοί κι οι πολιτικές μόνο διχάζουν για τους δικούς τους σκοπούς. Εσύ μην τσιμπάς. Υπάρχουν και πολλοί που μιλούσαν τούρκικα λόγω σκλαβιάς κι ήξεραν να πούν, "είμαστε έλληνες"μόνο στα τούρκικα ή τα βουλγάρικα. Η μάνα σου σου μαθαίνει τι είσαι, όχι η γλώσσα που μιλάς. Και δεν είσαι καλύτερος από τους μικρασιάτες που προσβάλεις και δεν είσαι καθόλου έλληνας αν θέλεις να περιορίσεις την ελλάδα και τους έλληνες. Η μουσική δεν γνωρίζει σύνορα, ούτε οι χοροί, ούτε η γλώσσα Γίνε περισσόυερο έλληνας και πρόσεχε τι λες και προπαντός τι γράφεις. Γιατί τα λόγια πετούν και τα γραπτά μένουν. Και προσβάλουν εμάς και τη νοημοσύνη σου.