ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΣ ΕΥΣΕΒΟΥΣ
ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Φωτογραφικό οδοιπορικό
στους δρόμους της Βόρειας Εύβοιας

Σαν βγεις στον πηγαιμό για τη Βόρεια Εύβοια, θα νομίζεις, ότι βγήκες στον πηγαιμό για το... Ιράν!

Δεξιά κι αριστερά στο οδικό δίκτυο, εκτός από τα μικρά ναΐδρια, που αποτελούν ήδη το σήμα κατατεθέν όλου ανεξαιρέτως τού οδικού δικτύου τής Ρωμιοσύνης, υπάρχουν πινακίδες με θεοκρατικά συνθήματα τού τύπου: «Ο Ιησούς σώζει τούς αμαρτωλούς» κ.ά.. Εκτός από τις Αγίες Παρασκευές κ.λπ., υπάρχουν χωριά, αλλά και ταβέρνες με ονόματα «Άγιος», «Παπάδες» κ.λπ..

Αλλά και με το καράβι αν αποφασίσεις να πάς στη Βόρεια Εύβοια, οι εικόνες, που θα αντικρίσεις στο λιμάνι τής Αιδηψούς, είναι επίσης τριτοκοσμικές. Ναΐδρια στην αποβάθρα, καράβια με ονόματα «Όσιος Δαβίδ», «Παναγία Κοίμησης» κ.ά, συμπληρώνουν την εικόνα μιάς βαθιά θεοκρατούμενης κι οπισθοδρομικής κοινωνίας.

Αποφασίσαμε να πάμε στη Βόρεια Εύβοια, προκειμένου να καταγράψουμε την τριτοκοσμική κατάσταση, που επικρατεί εκεί, για την οποία μάς είχε πληροφορήσει αναγνώστης τής «Ελεύθερης Έρευνας». Δεν ξεκινήσαμε όμως με φόβο, δεδομένων των ήδη αποκτηθέντων αντισωμάτων έναντι των ανιάτων ασθενειών τής Ρωμιοσύνης (θεοκρατίας, υπανάπτυξης κ.λπ.), τα οποία είχαμε αποκτήσει κατά τις παρόμοιες προηγούμενες επισκέψεις μας σε Επίδαυρο (βλ. Η Αγία Επίδαυρος), Ολυμπία (βλ. Ρωμιοσύνη εναντίον Ολυμπίας), Κύθνο (βλ. Μια εκκλησία ανά οικογένεια!) κ.ά..


Τι να πει κανείς; Nα θυμώσει,

να γελάσει ή… να χαρεί,

που ο  άγιος αυτής τής περιοχής

θα τον ταΐσει;

(με το αζημίωτο φυσικά).

 


Εκτελούνται υπηρεσίες ρηλάξ, χαλάρωσης, σπα, καθώς και μεταφορές.

 










Βγαίνει σε όλες τις εκδόσεις:

σε ανθρώπους και χωριά!


Ήρθε! Να ετοιμάσουμε κανά μεζέ και ουζάκια.

Μην μάς περάσει για αφιλόξενους και μάς ρίξει και καμμιά κατάρα...



Τέρμα τα αστεία! Καταντά, πράγματι, αηδία να βλέπεις τέτοιου είδους πινακίδες σε μεγάλο μήκος τού οδικού δικτύου τής Ευβοίας.


Σε περίπτωση, που απορείτε τι σχέση έχει αυτή η πινακίδα με τις υπόλοιπες. Καμμιά! Είναι  να τραβάς όμως τις κοτσίδες σου βλέποντας  την καλή συντήρηση, που χαίρουν οι πινακίδες των θεοτικών μηνυμάτων σε αντίθεση με την πινακίδα, που θα μπορούσε να αναδείξει έναν τόπο που θέλει -λέει- να τιμήσει έναν ποιητή τής Ρωμιοσύνης.



Οξύμωρο:
Πολιτισμένο  περιβάλλον, όπου αναδεικνύεται η θεοκρατία και καταποντίζεται η ποίηση
   

Πάρτε μία επανάληψη! Για να μην ξεχνιόμαστε…

(Μη χαίρεστε, για ΄μένα ήρθε.)

 


Το πανέμορφο -κατά τα άλλα- Πευκί έχει και τέτοια.

Είσοδος  ελεύθερη ε; Στην έξοδο θα δείξουμε ταυτότητες;

 


Φτάσαμε. Το κατάστημα λειτουργεί υπό νέαν διεύθυνσιν!



…εν τόπω χλοερώ!



Ξανά! Μην τυχόν χαλαρώσουμε και χαζέψουμε κανά τοπίο...






Στερούνται φαντασίας άραγε ή έχει λόγο και η Εκκλησία, όταν πρόκειται να δοθεί ονομασία σε ένα χωριό;


Aπό το Προκόπι τής Εύβοιας

και την Ενότητα τής «Ελεύθερης Έρευνας», ΧΙΟΥΜΟΡ.


 





Κληρονομιά των σλάβων, αλβανών ή άλλων προγόνων μας;

(Βιστρίτσα=χείμαρρος στα σλάβικα).


 


Εδώ γεννιούνται τα ναΐδρια και... πολλαπλασιάζονται.

 


  Τώρα να τη διαβάσω την παράνομη πινακίδα, που θα συντελέσει στον -αντισυνταγματικό (άρθρο 13, παρ.2)- προσηλυτισμό μου ή να κοιτάζω μπροστά μου στο δρόμο, για να μην σκοτώσω με το αυτοκίνητο κανέναν; 

 







Μετά τούς
Παπάδες…
ανεβαίνουμε
σε γαλόνια!




Edipsos Tourist Information.

Για πληροφορίες… απέναντι στο καφενείο!


 
Θύελλα στον εγκέφαλο! Κουλουβάχατα τα έχουν κάνει. Ολίγον από αρχαία Ελλάδα και ολίγον από Ρωμιο-ελλάδα! Δεν μας εντυπωσιάζει τίποτε πλέον...

 


Ευσεβής αμφίδρομη παντόφλα.

Αρχαία Ελλάδα - Ρωμιοελλάδα: 1-2 το σκορ.

Άντε, να ξεκαθαρίσει  λίγο το ματς.



  Αυτό θα μπορούσε να ήταν κάπως αλλιώς. Ένα όμορφο και -κυρίως- γερό περίπτερο, σαφώς μεγαλύτερο, όπου θα μπορούσε ο επισκέπτης να φάει, να θαυμάσει τη θάλασσα και τα βουνά. Που βρίσκεται αυτό; Εάν αποφασίσετε να φτάσετε στην Εύβοια ακτοπλοϊκώς, με το που θα βγείτε από το πλοίο στην Αιδηψό, στα 100 μέτρα δεξιά. Δεν πρόκειται να χάσετε την… καλύβα τού Καραγκιόζη. Φαίνεται!

 

    Με το που φτάνει κάποιος στο λιμάνι τής Αιδηψούς. Μη τυχόν και ξεχαστεί και θυμηθεί, πως ήλθε να θαυμάσει τοπία και θάλασσες. Να δούμε πότε θα μάς μοιράσουν μπούργκες... 

 

Το μάτι των (β)ρωμιών έχει συνηθίσει τη βρωμιά και την ασχήμια τους. Η χώρα παπαδοκρατείται και η μεγαλύτερη αγωνία τής πλειοψηφίας τους είναι μην τυχόν και δεν τα πάει καλά με τούς παπάδες (όχι το χωριό -βλ. παραπάνω-… τούς άλλους), κι όχι να εξωραΐσει, να ομορφύνει, να καλλωπίσει το χώρο και να μη μολύνει τη φύση με σκουπίδια, κακόγουστα ναΐδρια, πινακίδες με μπουρδολογήματα κ.λπ., έχοντας επί πλέον την απαίτηση να δέχεται τουρισμό τα καλοκαίρια.


Προφανώς, όσο πιο έκδηλες κάνουν τις μεταφυσικές τους φαντασιώσεις και πιο βρωμερό τον τόπο τους οι (β)ρωμιοί, τόσο περισσότερο τούς αρέσει...

 

Δείτε ακόμα στην «Ελεύθερη Έρευνα» τα οδοιπορικά:

Ο ιερός βιασμός τής Πεντέλης

Και τότε... ο άρτος πέτρωσε! Το «ες έδαφος φέρειν» στην Κάρπαθο

Οδοιπορικό στη χώρα των α-ναξίων


ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


3 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 39668

    8 Σεπ 2016


    http://prnt.sc/atwnwb
    http://prnt.sc/atwoch
    http://prnt.sc/atwpd1
    http://prnt.sc/atwope
    http://prnt.sc/atwo1f
    http://prnt.sc/atwllw
    http://prnt.sc/atwohx

  • Ανώνυμος 30340

    4 Δεκ 2014

    poli sosta

  • Ανώνυμος 29670

    14 Σεπ 2014

    "Σαν βγεις στον πηγαιμό για τη Βόρεια Εύβοια, θα νομίζεις, ότι βγήκες στον πηγαιμό για το... Ιράν!"

    Που είναι το παράξενο;
    Αθήνα, Τεχεράνη, Κάιρο σε αεροφωτογραφία είναι το ίδιο πράγμα εξάλλου.
    ;)

    I.Bielidopoulos