ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ
ROLLS-ROYCE

Η αγάπη του Λένιν
για τα μεγάλα, φανταχτερά,
αυτοκίνητα της Δύσης


Μια Rolls-Royce, μοντέλο Silver Ghost, με φανούς ομίχλης και δερμάτινα καθίσματα, αγοράστηκε από τον Λένιν το 1922.

Κόστισε 1.850 λίρες. Είχε έκπτωση 15% ως μπόνους για τη μυστική συμφωνία αγοράς κινητήρων βομβαρδιστικών αεροσκαφών μεταξύ της νέας τότε σοβιετικής κυβέρνησης και της βρετανικής εταιρείας.

Καταπληκτικό γεγονός! Οι επαναστάσεις έρχονται και φεύγουν, αλλά οι μπίζνες συνεχίζονται κανονικά...


Ο Λένιν στη συντροφική του Rolls-Royce.
Η Rolls-Royce του Λένιν ανακατασκευασμένη και τοποθετημένη σε μουσείο.


Με την πάροδο των χρόνων, οι τσάροι συγκέντρωσαν αμύθητα πλούτη. Όλα τελείωσαν με την επανάσταση των μπολσεβίκων το 1917, οπότε η κουλτούρα της υπερβολής έδωσε τη θέση της στην ισότητα.

Ο Λένιν όμως, αν και δήλωνε ότι έπρεπε να προφυλαχθούν από τις μεγαλοαστικές τάσεις, χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του εντός και γύρω από τη Μόσχα μια πολυτελή Rolls-Royce. Έβγαζε λόγους πάνω σε αυτήν ή συζητούσε με τα άτομα που μαζεύονταν γύρω από το αυτοκίνητο στην Κόκκινη Πλατεία ή στους δρόμους της Μόσχας.



Όσοι αγοράζουν Rolls-Royce είναι:

Επιτυχημένοι.

Μέχρι εδώ όλα καλά. Ο Λένιν ήταν σαφώς ένας επιτυχημένος επαναστάτης.

Δεν τους αρέσουν οι συμβιβασμοί.

IMAGE DESCRIPTIONΚαι αυτό ταιριάζει στο προφίλ του Λένιν. Όταν τον προκάλεσαν, ξεκίνησε Εμφύλιο Πόλεμο. Είναι σαφές ότι δεν έκανε συμβιβασμούς.

Είναι άνθρωποι, που μπορούν να αγοράσουν το καλύτερο.

Αυτό δεν ταιριάζει στο προφίλ του Λένιν. Δεν ήταν πλούσιος άνδρας.



Ας δούμε πώς έχει η ιστορία:

Στις αρχές της Επανάστασης αποδεσμεύτηκε ο χρυσός του τσάρου κι η συλλογή του από εκλεκτά αυτοκίνητα. Υπήρχαν σαράντα πολυτελή αυτοκίνητα στο τσαρικό γκαράζ και φαίνεται πως ακόμη κι οι ηγέτες των κομμουνιστών δεν έφερναν αντίρρηση για τέτοια αυτοκίνητα.

Η συγκεκριμένη Rolls-Royce όμως, δεν ανήκε στα αυτοκίνητα του τσάρου.

Ο αριθμός πλαισίου της βρίσκεται μπροστά από το ταμπλό, στο καπό. Αν και είναι παλιά, η εταιρεία διατηρεί αρχείο για τα αυτοκίνητα όλων των ετών, ώστε να εντοπίζει αυτά που κρύβουν υπέροχες ιστορίες.

Το αυτοκίνητο λοιπόν, αγοράστηκε το 1922 από έναν απεσταλμένο του Λένιν.

Κατά τα χρόνια μετά την αιματηρή επανάσταση, όλα τα βιομηχανικά κράτη είχαν επιβάλλει εμπάργκο απαγορεύοντας το εμπόριο με την κομμουνιστική Ρωσία.

Πώς κατάφερε ο Λένιν να κάνει εμπόριο με τη Βρετανία;

Το στοιχείο δεν κρύβεται στα αυτοκίνητα, αλλά στα αεροπλάνα. Η Rolls-Royce κατασκεύαζε τους καλύτερους κινητήρες για βομβαρδιστικά κι ο Λένιν τους χρειαζόταν για τον πόλεμο.

Ζήτησε από τους βρετανούς να πάψουν το εμπάργκο. Ήξερε ότι η Βρετανία είχε βυθιστεί σε ύφεση
και τα εργοστάσια έκλειναν.

Οι βρετανοί έκαναν τα στραβά μάτια κι επέτρεψαν στον Λένιν να αγοράσει αρκετούς προηγμένους
κινητήρες αεροσκαφών. Επίσης, του πρόσφεραν 15% έκπτωση σε ο,τιδήποτε άλλο αγόραζε, δηλαδή, για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο Rolls-Royce.


Οι κινητήρες της Rolls-Royce βοήθησαν τον Λένιν να νικήσει στον Εμφύλιο και να επιβάλει ένα ολοκληρωτικό καθεστώς.



Όμως, το ερώτημα παραμένει: Θα έπρεπε ο Λένιν να είχε αγοράσει και να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο;

Φυσικά και όχι!


Ο Λένιν ήταν ηγέτης του Κομμουνιστικού Κόμματος και το σύνθημά του ήταν, πως όλοι πρέπει να είναι ίσοι. Θα έπρεπε λοιπόν, να είχε κάνει κάτι, ώστε να οδηγεί όλη η χώρα του Rolls-Royce!



ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


6 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 49379

    13 Σεπ 2020

    ρε ασε ησυχο τον Λενιν και κοιτα τι θα κανεις με τα πουλημενα κοπροσκυλα που δεκαετιες τωρα σε κυβερνουν....

  • Ανώνυμος 49378

    13 Σεπ 2020

    ρε ασε ησυχο τον Λενιν και κοιτα τι θα κανεις με τα πουλημενα κοπροσκυλα που δεκαετιες τωρα σε κυβερνουν....

  • Ανώνυμος 49102

    8 Ιουν 2020

    Άσε μας με την τρέλα σου 49098 και ζήσε στο σοσιαλιστικό συννεφάκι παρέα με τα άλλα συντρόφια σου.

  • Ανώνυμος 49100

    8 Ιουν 2020

    "με.. καυστικό στυλ" ήθελα να γράψω..

  • Ανώνυμος 49099

    8 Ιουν 2020

    Υστερα από την κατάρρευση του σοσιαλιστικού μπλοκ, τό θέμα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε μόνο σαν φαιδρό και ευκαιρία για αστεϊσμούς. Πριν μερικές δεκαετίες, θα αποτελούσε αιτία για ατελείωτα άρθρα στο περιοδικό "προβλήματα ειρήνης και σοσιαλισμού" και της "ΚΟΜΕΠ" (αν γράφω σωστά το τελευταίο). Θα μπορούσε να αρθρογραφεί περί αυτού ο - τέως - σύντροφος Κοτζιάς, υπεύθυνος τότε της ιδεολογικής διαφώτισης του ΚΚΕ. Όπως επίσης, η Παπαρήγα κλπ.
    Αλλά τώρα ποιος να ασχοληθεί στα σοβαρά με τον Λένιν;
    Γι' αυτό και εγώ σπεύδω να εκφράσω την γνώμη μου μ..ε καυστικό στυλ που θυμίζει Σουρή!..
    Η απάντηση στο μυστηριώδη ερώτημα αν έπρεπε να αγοράσει την Rolls-Royce βρίσκεται στα έργα του ίδιου του Λένιν. Κάπου έλεγε πως ακόμη και "με τον διάβολο θα συμμαχήσω προκειμένου να πετύχω τον στόχο μου" (όπως έκαναν και με την συμμαχία τους με την ναζιστική Γερμανία). Λοιπόν, συμμάχησε με τον ταξικό εχθρό της εργατικής τάξης, που ήταν η Rolls-Royce, και προμηθεύτηκε την τεχνολογία του εχθρού ώστε να τον κτυπήσει με τα ίδια του τα όπλα. Φοβερό!
    Το δε αυτοκίνητο το αγόρασε για να προσελκύει τους μπολσεβίκους και μή, ώστε αυτοί να μαζεύονται γύρω του, αυτός να αρπάζει την ευκαιρία και να τους κάνει γνωστές τις θέσεις του κόμματος και να απαντάει στις ερωτήσεις τους, ώστε ο λαός να αντιλαμβάνεται την ιστορική αποστολή του στην οικοδόμηση του σοσιαλισμού, του κομμουνισμού και της μετακομμουνιστικής εποχής. Και αυτό φοβερό!
    Τι δείχνουν όλα αυτά σύντρ.. εεε, ήθελα να πω, κύριοι; ότι ο Λένιν δεν έδινε δεκάρα για το εντυπωσιακό αυτοκίνητο, αλλά το ενέταξε στους ιδεολογικούς και στρατηγικούς στόχους των Σοβιέτ!
    Αν αγαπούσε τα πολυτελή αυτοκίνητα, θα ζητούσε να το θάψουν μαζί του.. Δεν το έκανε, άρα...
    ΥΓ
    θυμάμαι στα πρώτα νιάτα μου, όταν ήμουν στην ΚΝΕ και διάβαζα (προσπαθούσα) τα έργα του Λένιν. Και όλο προσπαθούσα.... Δεν διαβάζονταν με τίποτα.. Και δώστου να προσπαθώ, και όλο να τα παρατάω.
    Θυμάμαι, ήταν το έργο του: Δύο βήματα μπρος και ένα βήμα πίσω; όλο ξέχναγα τον τίτλο. ήταν "Δύο βήματα εμπρός και ένα πίσω " ή "Ένα βήμα εμπρος και δύο πίσω". Ακόμη και σήμερα όλο το ξεχνάω.
    Γιάννης λενινιστής

  • Ανώνυμος 49098

    8 Ιουν 2020

    Αγαπητοί φίλοι
    Στην προσπάθειά σας να φανειτε πως δεν χαρίζεστε ουτε δεξιά ουτε αριστερά, τωρα τελευταια εμφανιζετε καποια (ως λίαν επιεικώς χαρακτηριζόμενα) φαιδρά αντικομμουνιστικα δημοσιευματα που κάθε αλλο παρα προάγουν την ιστορική ερευνα. Στο κάτω κάτω η μετάφραση και αναπαραγωγή του κειμένου απ το βιντεάκι του Smithsonian channel στο Youtube παραπέμπει ξεκάθαρα σε "δημοσιογραφία του κώλου"
    Εγω πάντως, θα συνεχίσω να σας διαβάζω
    Φιλικά
    Γιωργος
    laz2407@aol.com