“ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ,
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙΣ !”

Dr. Levi (MIT): Πολλοί διαφω-
νούν με το αφήγημα του Covid,
αλλά φοβούνται να μιλήσουν


Το όνομά μου είναι Retsef Levi. Είμαι καθηγητής στο MIT από το 2006. Δεν έχω σύγκρουση συμφερόντων και μιλάω μόνο για λογαριασμό μου, χωρίς να εκπροσωπώ τη θέση του MIT. Η ακαδημαϊκή μου έρευνα είναι στον τομέα της προηγμένης ανάλυσης διαχείρισης κινδύνου και ασφάλειας, κι έχω εργαστεί εκτενώς σε συστήματα Υγείας, καθώς και στην παραγωγή βιολογικών σε συνεργασία με φαρμακευτικές εταιρείες, με πολλαπλές συμβάσεις και βραβεία του FDA (σ.σ. Food and Drug Administration - Οργανισμός Φαρμάκων και Τροφίμων).

Είμαι ένας μανιώδης πιστός της Σύγχρονης Ιατρικής. Εγώ και τα έξι παιδιά μου είμαστε πλήρως εμβολιασμένοι με όλα τα παραδοσιακά εμβόλια, συμπεριλαμβανομένων των εμβολίων κατά της γρίπης. Προσωπικά, έχω εμβολιαστεί με το εμβόλιο της Moderna. Δεν είμαι αντιεμβολιαστής, δεν είμαι ρεπουμπλικάνος, δεν είμαι δημοκρατικός, είμαι απλώς κάποιος που τυγχάνει να είναι επιστήμονας που αμφισβητεί το σημερινό αφήγημα, το οποίο κυριαρχεί στις πολιτικές Δημόσιας Υγείας σε όλο τον κόσμο, στις ΗΠΑ και το Ισραήλ. Εγώ προσωπικά το βρίσκω πολύ ακραίο. Στην πραγματικότητα, είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα θεωρoύταν ακραίο από οποιαδήποτε θεμελιώδη αρχή είχαμε για τη διαχείριση παγκόσμιων πανδημιών μέχρι δυο χρόνια πριν.

Γνωρίζω πολλούς επιστήμονες και υγειονομικούς επαγγελματίες, οι οποίοι, όπως κι εγώ, πιστεύουν ότι το τρέχον αφήγημα είναι ακραίο και λανθασμένο αλλά πολύ λίγοι απ΄ αυτούς είναι πρόθυμοι να μιλήσουν. Και δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να τους κατηγορήσω, γιατί κάθε προσπάθεια παρέκκλισης από το σύνηθες αφήγημα σήμερα, βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα τείχος εχθρότητας, απόρριψης κι ακόμη και εξάλειψης από την κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένων χρηματοδοτικών φορέων, από τα δημόσια μέσα ενημέρωσης και το χειρότερο απ' όλα από την ίδια την επιστημονική κοινότητα.

Επιτρέψτε μου απλώς να παραθέσω αυτό που μου είπε ένας πολύ στενός συνάδελφος στο MIT, μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικών, μια από τις περισσότερο διακεκριμένες ιδιότητες που μπορείς να έχεις ως ακαδημαϊκός: «Πρέπει να προσέχεις, γιατί μπορεί να εξαλειφθείς». Και μου το είπε αυτό στο πλαίσιο της έγερσης ανησυχιών για το τρέχον κύριο αφήγημα περί του τρόπου διαχείρισης της πανδημίας του Covid-19.

Επιτρέψτε μου να σας δώσω μερικά παραδείγματα για να επεξηγήσω τι θεωρώ ότι είναι προβληματική κατάσταση του επιστημονικού έργου σε σχέση με τον Covid-19.

Πίσω στον Απρίλιο του 2021, υπήρχαν πολλά επιστημονικά άρθρα που δημοσιεύτηκαν με βάση στοιχεία από το Ισραήλ στα πιο κορυφαία ακαδημαϊκά περιοδικά The New England Journal of Medicine και το Lancet. Τα άρθρα αυτά ισχυρίστηκαν ότι το εμβόλιο Pfizer παρέχει μια σχετική προστασία πάνω από 90% κατά των λοιμώξεων του Covid-19, φυσικά χωρίς να παραθέτουν τα δεδομένα και παρουσιάστηκαν από τα μέσα ενημέρωσης σα να παρέχουν προφανώς επιδημιολογική υποστήριξη στο αφήγημα της επαγόμενης από τα εμβόλια ανοσίας της αγέλης και στις σχετικές εντολές τους.

Πολλοί ειδικοί, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κατάλαβαν αμέσως ότι υπάρχουν πολύ αδύναμα σημεία σ΄ αυτές τις μελέτες κι ότι οι εκτιμήσεις αποτελεσματικότητας των εμβολίων είναι πιθανό να είναι λανθασμένες. Έγιναν πολλές εκκλήσεις στα περιοδικά, οι περισσότερες από αυτές απορρίφθηκαν και δεν δημοσιεύτηκαν με βάση το επιχείρημα ότι δεν είναι προτεραιότητα.

Αρκετούς μήνες αργότερα, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές οι εκτιμήσεις αποδεικνύονται πολύ λανθασμένες. Αυτά τα εμβόλια δεν προλαμβάνουν τις λοιμώξεις ή τουλάχιστον δεν το κάνουν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην πραγματικότητα, η ιστορία τώρα επαναλαμβάνεται. Πριν από αρκετές βδομάδες, υπάρχουν δύο επιπλέον επιστημονικά άρθρα βασικά από το ίδιο σύνολο συγγραφέων στα ίδια περιοδικά, που τώρα μας υπόσχονται ότι τα αναμνηστικά εμβόλια που δόθηκαν στο Ισραήλ, έχουν αποτελεσματικότητα πάνω από 90% στην προστασία από λοιμώξεις.

Επιτρέψτε μου να αναφέρω μόνο δύο από τα αδύναμα σημεία αυτών των μελετών, τα οποία μπορούν εύκολα να γίνουν κατανοητά απ΄ όλους:

Το πρώτο είναι ότι όλες αυτές οι μελέτες παρακολουθούν ασθενείς για εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, στις περισσότερες των περιπτώσεων πολύ λιγότερο από δύο βδομάδες. Πρέπει να αναρωτηθεί κάποιος/α, τι σημαίνει να παρακολουθήσω κάποιον για δύο βδομάδες προκειμένου να προσδιορίσω την αποτελεσματικότητα ενός εμβολίου;

Το δεύτερο πρόβλημα με αυτές τις μελέτες είναι ότι δεν υπολογίζουν το πόσες δοκιμές έγιναν σε διαφορετικούς πληθυσμούς ασθενών. Όταν το ενσωματώνεις αυτό στην ανάλυση, διαπιστώνεις αμέσως ότι ακόμη και στο καλύτερο σενάριο, αμέσως μετά τον εμβολιασμό, αυτά τα εμβόλια δεν έχουν αποτελεσματικότητα πάνω από 90%, αλλά κάτι περισσότερο από 60%.

Αλλά η ιστορία είναι παρόμοια, όταν πρόκειται για ασφάλεια. Επιστημονικές δημοσιεύσεις στα περισσότερα έγκριτα περιοδικά υποστηρίζουν ότι το εμβόλιο είναι ασφαλές και δεν αναφέρονται σε σοβαρές παρενέργειες, όπως θανάτους. Υπάρχουν προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση για τα σχετικά δεδομένα και θα μοιραστώ ένα προσωπικό παράδειγμα γι΄ αυτό. Εγώ κι άλλοι συγγραφείς επισημάναμε ότι αν κοιτάξετε την εθνική υπηρεσία κλήσεων εκτάκτων αναγκών στο Ισραήλ για καρδιακές ανακοπές μεταξύ των νέων κάτω των 40 ετών, βλέπετε μια δραματική αύξηση 25% σε αυτές τις κλήσεις, παράλληλα με την εκστρατεία εμβολιασμού στο Ισραήλ στις αρχές του 2021 και με στατιστική συσχέτιση με αυτή την καμπάνια.

Γράψαμε μια αναφορά γι΄ αυτό χωρίς να ισχυριστούμε ότι υπάρχει αιτιατό αποτέλεσμα μεταξύ των εμβολίων κι αυτού που παρατηρούμε, γιατί δεν έχουμε αποδείξεις, αλλά εγείραμε την ανησυχία και ζητήσαμε από τις Αρχές να ελέγξουν τι συμβαίνει. Περιττό να πούμε ότι ποτέ δεν πήραμε απάντηση από τις Αρχές και μάλιστα βγήκαν δημόσια κι αποκάλεσαν αυτή την έρευνα ψεύτικη. Αλλά ακόμη πιο ανησυχητικά, το ένα περιοδικό μετά το άλλο στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία απορρίπτουν αυτό το άρθρο, τις περισσότερες φορές με βάση το επιχείρημα ότι δεν είναι θέμα προτεραιότητας.

Δεν νομίζω ότι είναι ηθικά ή επιστημονικά σωστό, να αποκαλείς τις ανησυχίες για την ασφάλεια ψεύτικες. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα εμβόλια δεν είναι αθώα. Έχουν σοβαρές και πρωτόγνωρες παρενέργειες και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με προσοχή ακολουθώντας τις πολύ βασικές αρχές της Ιατρικής, όπως, πρώτα να μην κάνεις κακό. Να διευκρινίσω τώρα, ότι πιστεύω ότι τα εμβόλια παίζουν ρόλο στην πανδημία προστατεύοντας τους πληθυσμούς υψηλού κινδύνου από σοβαρές ασθένειες και θανάτους, μαζί με τη θεραπευτική, όπως ήδη ανέφερε ο γερουσιαστής. Νομίζω όμως, ότι πρέπει να τα κάνουμε, όταν είμαστε σίγουροι ότι έχουμε αναποδογυρίσει κάθε πέτρα, ώστε να μπορούμε να κοιτάμε όλους στα μάτια λέγοντας ότι κάναμε ότι μπορούσαμε για να να γνωρίσουμε τους κινδύνους και τα οφέλη αυτών των εμβολίων.

Η καταπολέμηση αυτού του άσχημου ιού απαιτεί συλλογική μετριοφροσύνη, ενσυναίσθηση και να έχουμε την επιστήμη με το μέρος μας. Ανησυχώ πολύ ότι όλα αυτά χάθηκαν τους τελευταίους 18 μήνες.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.



Σημείωση:
Η ομιλία του dr. Levi έγινε στις 2 Νοεμβρίου 2021
σε επιτροπή ειδικών για την υποχρεωτικότητα
του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού.

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


82 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 52186

    27 Νοε 2021

    Στην κρίση της πανδημίας, θεώρησε πιο σημαντικό να κατεβάσει τους οπαδούς του σε διαδηλώσεις για τον Κουφοντίνα ή για τη δήθεν αστυνομοκρατία, από το να προφυλάξει τον κόσμο από την μετάδοση του κορονοϊού. Και σε αυτές τις εμμονές, οφείλεται και το ρεκόρ δεκαετίας που καταγράφεται στις διαδηλώσεις στην Ελλάδα το 2020. Οταν βγήκε το εμβόλιο, η Αυγή μόνο που δεν έβαλε πλερέζες, για να μην μιλήσουμε για το φλέρτ με τους αντιεμβολιαστές και τους κάθε λογής αρνητές και δικαιωματιστές.
    https://www.capital.gr/arthra/3597995/tsipras-en-anamoni-prothupourgos-gia-polu-kairo

    2. Όταν ξεκίνησε η διαδικασία του εμβολιασμού, δεν βγήκε κανένας να πει «όχι, μην προχωράς, όχι δεν εμβολιαζόμαστε». Όλοι στηρίξαμε. Όλοι, μηδενός εξαιρουμένου.
    Η πραγματικότητα είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, έναν μήνα πριν την έναρξη της εμβολιαστικής εκστρατείας καλλιεργούσε κλίμα δυσπιστίας μιλώντας για «εμβόλια που δεν υπάρχουν». Πριόνισε την εμπιστοσύνη των πολιτών στο AstraZeneca μιλώντας για «ξεστοκάρισμα» εμβολίων. Για να μην αναφερθούμε στις συνεχείς παρεμβάσεις Πολάκη. Αμφισβήτησε τη χρησιμότητα των self test όταν ανακοινώσαμε την υιοθέτησή τους και μετά ζητούσε περισσότερα. Ήταν κατά της λειτουργίας των σχολείων όταν τα ανοίγαμε και υπέρ όταν έκλειναν. Από την αρχή της πανδημίας λέει “όχι σε όλα”, εργαλειοποιεί τους νεκρούς και κλείνει διαρκώς το μάτι στους ανεμβολίαστους.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/paratiritirio-nd-fake-news-synenteyxis-tsipra

    Γιώργος Πλειός: Στον αστερισμό των Fake News
    https://www.capital.gr/epikairotita/3597991/giorgos-pleios-ston-asterismo-ton-fake-news

    Συριζαίοι fake news και αντιεμβολιαστικά τρολς.

  • Ανώνυμος 52157

    25 Νοε 2021

    Προσθήκη στο 52113:

    Δεν τα λες και νέα πρόσωπα, ούτε τα καλύτερα μυαλά, όταν στην πλειονότητά του το think tank απαρτίζεται από επαγγελματικά στελέχη που διορίστηκαν ή ανακυκλώνονται συνεχώς στο Δημόσιο. Ορισμένοι εξ αυτών δείχνουν, μάλιστα, να προέρχονται από το ακραίο έως εξωκοινοβουλευτικό κομμάτι της Αριστεράς. Για παράδειγμα, τι μπορεί να συνεισφέρει στο μέλλον της χώρας μας το μέλος του think tank του ΣΥΡΙΖΑ που θέλει τον Κουφοντίνα ελεύθερο; Ή ο καθηγητής Αιματολογίας του Πανεπιστημίου της Σορβόνης, Γρηγόρης Γεροτζιάφας, που καλούσε σε «λαϊκές κινητοποιήσεις», εν μέσω πανδημίας, και με ορολογία Ρουβίκωνα αποκαλούσε την κυβέρνηση «ακροδεξιά συμμορία που έχει μετατρέψει τη χώρα σε σύγχρονο μετεμφυλιακό κράτος»; Αυτά δεν είναι τα καλύτερα μυαλά, μάλλον τα μυαλά στα κάγκελα θα ταίριαζε καλύτερα.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/o-apaisiodoxos-ilias-nikolakopoylos-kai-think-tank-toy-tsipra

  • Ανώνυμος 52113

    23 Νοε 2021

    Στο 52064 έγραψα κάτι για τον δήθεν αιρετικό Γεροτζιάφα. Update: τώρα τρώει φάπες από τον Στούπα:

    Επίταξη της ανοησίας χρειαζόμαστε...
    "Ο καθηγητής Αιματολογίας στην Ιατρική σχολή της Σορβόννης, επεσήμανε ότι στην Ελλάδα έχει διαλυθεί το κοινωνικό κράτος πρόνοιας.
    Την άμεση, μαζική επίταξη των μεγάλων ιδιωτικών νοσοκομείων της χώρας και μάλιστα χωρίς αποζημίωση, προτείνει ο κ. Γρηγόρης Γεροτζιάφας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το σφοδρό κύμα της πανδημίας που έχει οδηγήσει σε συνθήκες "πολέμου" τα δημόσια νοσοκομεία.
    Ο κ. καθηγητής της αιματολογίας προφανώς πιστεύει πως οι άνθρωποι στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας και κατά συνέπεια και οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτό λειτουργούν δωρεάν.
    Τούτο είναι σύνηθες σε όσους παρεπιδημούν στα τοπία της αριστερής "θολούρας" ή τα εφηβικά επαναστατικά "ντελίρια" που έχουν να κάνουν περισσότερο με τους ηλικιακούς ορμονικούς κύκλους και λιγότερο με κάποιο σχέδιο για σοσιαλισμό και δη "επιστημονικό"...
    Ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό των οικονομικά αναλφάβητων είναι η άγνοια πως τίποτα δεν είναι δωρεάν στο σύμπαν.
    Δωρεάν δημόσιο σύστημα δεν σημαίνει επ’ ουδενί "τζάμπα"...
    https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3596660/epitaxi-tis-anoisias-xreiazomaste

    Γεροτζιάφα όσο λιγότερο μιλάς τόσο καλύτερα.

  • Ανώνυμος 52111

    23 Νοε 2021

    @52102
    Σου υπενθυμίζω ότι θα τρως φάπες.
    Μόνο φάπες.

  • Ανώνυμος 52102

    22 Νοε 2021

    Τι ασχετη αρλουμπολογια ειναι αυτη! Ποιος σε ρωτησε ρε νουμερο?

  • Ανώνυμος 52101

    22 Νοε 2021

    Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πρόσθεσε ακόμη: «Ερχεται ο κ. Μητσοτάκης εδώ, όχι για να μιλήσει στους πολίτες και να τους κοιτάξει στα μάτια, αλλά για να βγάλει κάποιο τίτλο διθυραμβικό το iefimerida. Εντάξει, θα βγάλει, είτε πείτε είτε δεν πείτε. Και όλα τα υπόλοιπα site, δεν θέλω να κάνω διακρίσεις».
    «Δεν απειλώ κανέναν, κ. Μητσοτάκη, όμως έχω ευθύνη ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αυριανός πρωθυπουργός όταν το δημόσιο χρήμα κατασπαταλείται, όταν αφαιρούνται εργαλεία με τη ΔΕΗ και τα εξοπλιστικά που αυξάνουν το κόστος, έχω ευθύνη να είμαι εδώ και να σας καταγγέλλω στον ελληνικό λαό, που θα είναι ο τελικός μας κριτής και κοντοζυγώνει η ώρα»
    https://www.iefimerida.gr/politiki/boyli-mitsotakis-pseytis-tsipras-kontra-arnitis

    Πάλι γέλιο πρόσφερε ο Πινόκιο. Και αν κρίνω από όσα αναφέρονται στον σύνδεσμο, του έκανε τη μούρη κρέας ο Κυριάκος. Αν και αυτά τα σκουπίδια δεν καταλαβαίνουν από φάπες, διότι το εγώ τους και τα χάδια της μαμάκας όταν ήταν μικρά λειτουργούν ως ασπίδα, η λογική και η αλήθεια αντανακλώνται πάνω τους όπως το φως στον καθρέπτη. Από τα πολλά χάδια παρέμειναν καμένα τα καημένα. Έχουμε και εδώ μια αρχετυπική έκδοση αρχιμπετόβλακα. Είναι τόσο σίγουρος για τις μπούρδες του, που είναι ανώφελο να ασχολείται λογικός άνθρωπος. Μόνο φάπες.



  • Ανώνυμος 52100

    22 Νοε 2021

    Και άλλο εύθυμο διάλειμμα:
    Τσίπρας σε Μητσοτάκη: Εχω ευθύνη ως αυριανός πρωθυπουργός να σας καταγγέλλω στον ελληνικό λαό
    https://www.iefimerida.gr/politiki/tsipras-se-mitsotaki-eho-eythyni-os-ayrianos-prothypoyrgos-na-sas-kataggello-ston-elliniko

  • Ανώνυμος 52075

    21 Νοε 2021

    52073
    Ας είμαστε καλόκαρδοι με τον Τσίπρα. Αμέσως, αναγνώρισε το λάθος του. Βλέπεις, ένας πρώην πρωθυπουργός δεν μπορεί παρά να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος με τα εθνικά θέματα και να χάνει κάπου κάπου τον έλεγχο του. Έστω κι αν φαίνεται πως στην τελική, μάλλον οργίστηκε με την έλλειψη προσκόμισης στοιχείων από την πλευρά του, παρά με τον Μητσοτάκη. Μεγάλες στιγμές!
    Έτσι λοιπόν, όπως λέει και ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, Πατέρας της εκκλησίας - μεγάλη η χάρη του! - "Αμαρτία ομολογουμένη ελάττων γίνεται, χείρων δε μη ομολογουμένη" 😉
    Γ.

  • Ανώνυμος 52073

    21 Νοε 2021

    Προσθήκη στο 52065:
    https://www.youtube.com/watch?v=3EtTHwuD4CI

  • Ανώνυμος 52072

    21 Νοε 2021

    52071=ανίατη περίπτωση καρπαζοεισπράκτορα.

  • Ανώνυμος 52071

    21 Νοε 2021

    Ναι, πες τα στον εαυτο σου βλακα που γραφεις σα διαφορα προσωπα. Πολυ κολλημενος με τη λαλακια εισαι!

  • Ανώνυμος 52070

    21 Νοε 2021

    @52066
    Δώσε! Δώσε! Ρωμιοσύνη μέχρι τελικής πτώσης ναούμ.
    Ένα κράτος μαιμού με πολίτες μαιμού. Γεροντολαγνεία, οικογενειοκρατία, αρχαιολαγνεία.
    Και τα μυαλά στα κάγκελα.

  • Ανώνυμος 52069

    21 Νοε 2021

    @52068
    Αγαπητέ έχω το κατάλληλο αντίδοτο:
    https://www.youtube.com/watch?v=uQITWbAaDx0

    @52067
    Ήταν..

    Ο Πέτρος Κωνσταντινέας (11 Φεβρουαρίου 1978, Καλαμάτα) είναι Έλληνας πολιτικός, αρτοποιός και πρώην διαιτητής ποδοσφαίρου. Ήταν βουλευτής Μεσσηνίας εκλεγμένος με τον ΣΥΡΙΖΑ από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Ιούνιο του 2019.
    https://el.wikipedia.org/wiki/Πέτρος_Κωνσταντινέας

  • Ανώνυμος 52068

    21 Νοε 2021

    52065
    φιλαράκο, μην μας παραθέτεις τέτοια λινκ, αμέσως μετά το φαγητό. Το νευρικό γέλιο μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία!

  • Ανώνυμος 52067

    21 Νοε 2021

    52065
    ρε φίλε, ο Κωνσταντινέας - αγνοούσα την ύπαρξη του- είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ;.. Γ@μώ τα αυτιά μου τα πέτσινα, δηλαδή... Α χα χα χα! Αν δεν ήταν αριστερομαρξιστές, θα ορκιζόμουν πως στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν χιούμορ.
    Γ.

  • Ανώνυμος 52066

    21 Νοε 2021

    52065
    το εύθυμο διάλειμμα τελειώνει. Πλησιάζει η ώρα για τις επόμενες φάπες ; )
    https://www.protagon.gr/epikairotita/xatzidakis-to-2021-pame-gia-rekor-olwn-twn-epoxwn-stin-ekdosi-syntaksewn-44342390379
    2021 έτος ρεκόρ, όλων των εποχών!
    Γιάννης

  • Ανώνυμος 52065

    21 Νοε 2021

    Εύθυμο διάλειμμα πριν τις επόμενες φάπες:

    https://www.youtube.com/watch?v=Nav2bDWSINk
    https://www.youtube.com/watch?v=YTV6LjyCuEw
    https://www.youtube.com/watch?v=3d-Zt36iKxE
    https://www.youtube.com/watch?v=n_axFHPX_t0
    https://www.youtube.com/watch?v=vn9ydDNXkRM

    https://www.youtube.com/watch?v=SSjLWiipYm4
    https://www.youtube.com/watch?v=y6nnXef2oyI
    https://www.youtube.com/watch?v=dH0ypz6a5O8
    https://www.youtube.com/watch?v=s84-VlL8RiA
    https://www.youtube.com/watch?v=mc1CI_Ji69c

  • Ανώνυμος 52064

    21 Νοε 2021

    Μια πολύ καλή μελέτη για την Ευρώπη από τα αμερικανάκια:
    To CNN εξηγεί γιατί η πανδημία καλπάζει στην Ευρώπη -Ο ρόλος των ανεμβολίαστων και τα έξτρα μέτρα
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/eyropi-pairnei-mathima-koronoio-den-arkei-embolio

    Καθηγητής, μέλος του think tank του ΣΥΡΙΖΑ: Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός είναι στη σωστή κατεύθυνση
    Ο καθηγητής Αιματολογίας στη Σορβόνη, Γρηγόρης Γεροτζιάφας, είναι ένας επιστήμονας από μια ομάδα 30 συμβούλων, η οποία έχει τον χαρακτήρα think tank στον ΣΥΡΙΖΑ, με την οποία συνεννοείται σχεδόν καθημερινά ο Αλέξης Τσίπρας.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/kathigitis-melos-toy-think-tank-toy-syriza-ta-metra-poy-anakoinose-o-prothypoyrgos-einai

    Μάλιστα..
    Για όσους δεν θυμούνται (και ως γνωστόν οι ρωμιοί έχουν μνήμη αμοιβάδας) ο Γεροτζιάφας ήταν αυτός ο αιρετικός επιστήμονας που μαζί με άλλους καραγκιόζηδες (όπως Ιωαννίδης, Φαρσαλινός) ανταγωνίζονταν στηνν εκπομπή "Αντιθέσεις" ποιος θα πει τη μεγαλύτερη ρηξικέλευθη κοτσάνα, π.χ. τα lockdown σκοτώνουν όχι ο ιός και άλλα τέτοια. Τώρα που πήρε θεσούλα στην επιτροπή του (τ)Σύριζα το παίζει ορθολογιστής. Είχα γράψει μάλιστα τότε, ότι αυτά τα θρασύδειλα όντα έκαναν αντιπολίτευση στα μέτρα της πανδημίας διότι δεν τους πήραν στις διάφορες επιτροπές που δημιουργήθηκαν για την πανδημία και ότι αν τους είχαν πάρει, θα πρότειναν ακριβώς τα ίδια μέτρα που λαμβάνονταν και λαμβάνονται. Εξάλλου δεν υπάρχει άλλη επιλογή (αποστάσεις, μάσκες, εμβολιασμός). Στο μέλλον που θα έχουμε καλύτερα εμβόλια, καλύτερα φάρμακα και καλύτερα δοκιμαστικά τεστ (και ίσως και ολοκληρωμένες θεραπείες) τότε θα έχουμε περισσότερες επιλογές.

  • Ανώνυμος 52057

    20 Νοε 2021

    @52056
    Θα τρως φάπες.
    Ο κύβος ερρίφθει.
    Τέλος.

  • Ανώνυμος 52056

    20 Νοε 2021

    Ποιος σε ρωτησε ρε νουμερο?

  • Ανώνυμος 52055

    20 Νοε 2021

    Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής – Πώς να τα λαμβάνουμε σωστά
    «Δεν έχω κάνει εξετάσεις, απλά μου το σύστησε γιατρός. Δεν το έχω ελέγξει, κάνω αυτό που μας προτείνουν γενικότερα. Παίρνω επίσης μαγνήσιο, ενώ παίρνω και βιταμίνες ενέσιμα. Με έχει βοηθήσει πολύ», είπε η Πένυ Αγοραστού.
    «Δεν ξέρω αν είναι μόδα, ή αν όντως το έχουμε ανάγκη. Για τις ενέσιμες βιταμίνες έμαθα από τη γιατρό μου. Τις κάνω γιατί νιώθω καλύτερα», είπε η Πένυ Αγοραστού. «Σίγουρα γίνεται ένα boost στον οργανισμό. Όλες αυτές τις βιταμίνες, κάποιο ποσοστό το κρατάει ο οργανισμός, και κάποιο φεύγει μέσω των ούρων.
    https://www.in.gr/2021/11/20/life/fit-run/vitamines-kai-sympliromata-diatrofis-pos-na-ta-lamvanoume-sosta/

    Τα συμπληρώματα δεν υποκαθιστούν την ισορροπημένη διατροφή, αυτό είναι πασίγνωστο.
    Που σημαίνει ότι τα συμπληρώματα είναι άχρηστα αν προσπαθούμε να ακολουθούμε ισορροπημένη δίαιτα.
    Αλλά τώρα προέκυψε ένα άλλο φρούτο: ενέσιμες βιταμίνες, δηλαδή ενέσιμα συμπληρώματα για να παίρνει ένα boost το πόπολο.
    Το επόμενο θα είναι συμπληρώματα σε μορφή υπόθετου για ακόμα πιο άμεσο boost..
    Τί άλλες μακακίες θα ακούσουμε.

    ΥΓ: Οσονούπω θα πεταχτεί σαν πέος το θιγμένο ξυπόλυτο αμόρφωτο τρολ.

  • Ανώνυμος 52054

    20 Νοε 2021

    @52053
    Μην εκδηλώνεσαι αστέρι μου.

  • Ανώνυμος 52053

    20 Νοε 2021

    Εισαι βλακας

  • Ανώνυμος 52052

    20 Νοε 2021

    «Χρειαζόμαστε υπευθυνότητα. Οι ηγέτες, οι γιατροί, τα μέσα ενημέρωσης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρειάζεται σοβαρότητα. Όταν σημαντικοί άνθρωποι παραπληροφορούν δεν μιλάμε για ελευθερία του λόγου. Γίνεται μόνο για προσωπικό όφελος. Πρέπει να είμαστε υπόλογοι για τις πληροφορίες που μεταδίδουμε, ενώ ακόμη και οι γιατροί που μοιράζονται θεωρίες συνωμοσίας θα πρέπει να ελέγχονται για τη νομιμότητα ή όχι του να διατηρούν την άδεια άσκησης του επαγγέλματός τους», σημείωσε.
    https://www.in.gr/2021/11/20/b-science/sars-cov2/koryfaios-diethnos-epidimiologos-ayto-itan-moiraio-lathos-stin-antimetopisi-tis-pandimias-mporoume-na-tin-eksaleipsoume-se-1-mina/

    Καιρός να προσαρμοστεί η νομοθεσία στα νέα αυτά δεδομένα.

  • Ανώνυμος 52051

    20 Νοε 2021

    @52049
    Στο κλουβί σου να ρουφήξεις το κλούβιο αυγό σου.

  • Ανώνυμος 52050

    20 Νοε 2021

    52049
    ξέχασες τους τόνους. Εκτός αν το πας μια τόνους μη όχι. Απατεώνα της δεκάρας.

  • Ανώνυμος 52049

    20 Νοε 2021

    Οι ζουρλομανδυες ειναι για τον 52046 και τα fake προφιλ του. Ουστ εμβολιασμενε εσχατογερε!

  • Ανώνυμος 52048

    20 Νοε 2021

    Βλέπεις, έγραψα 50045. Πρόβλημα. Ίσως, φταίει επίσης και λίγο ο αστιγματισμός ; ), ίσως φταίει που κάνω ταυτόχρονα με τον σχολιασμό και άλλα πράγματα.

  • Ανώνυμος 52047

    20 Νοε 2021

    50045
    ναι, σωστά, Το 52022 εννοώ, για κάποιο λόγο συχνά μπερδεύομαι με τους αριθμούς (τους βρίσκω ψυχρούς, "όμοιους", άχρωμους, κάτι σαν την στάχτη που απομένει από την καύση νεκρού).
    Αλλά μέχρι εδώ. Είναι προφανές ότι εγώ (52022) αποκάλεσε τον αρνητή δικηγόρο "ηλίθιο" και όχι ο 52021. Πάντως, πρόλαβες το τρολ, οπότε όλα καλά.

  • Ανώνυμος 52046

    20 Νοε 2021

    @52043
    Επίσης ο Αντωνιάδης ήταν δικηγόρος του Κασιδιάρη και των χρυσαυγιτών:
    https://www.youtube.com/watch?v=ja3GTOUTyR4
    Μπουμπούκι!

    Έκανε φάρσες στο ΕΚΑΒ και τις ανέβαζε online:
    https://www.youtube.com/watch?v=KVr2BA03I9k
    Είπαμε: τα σίδερα της φυλακής είναι για τους λεβέντες.

  • Ανώνυμος 52045

    20 Νοε 2021

    @52043
    Ρε συ το 52022 εννοείς όχι το 52021. Δίνεις τροφή στο τρολ που τριγυρίζει εδώ.

  • Ανώνυμος 52044

    20 Νοε 2021

    συνέχεια από το 52043
    ξέχασα να δώσω το λινκ από το βίντεο:https://youtu.be/lpKIqtdPTO8

  • Ανώνυμος 52043

    20 Νοε 2021

    Στο σχόλιο 52021, είχα αποκαλέσει τον αντιεμβολιαστή δικηγόρο ηλίθιο. Δεν ήμουν ακριβής. Πρόκειται για ένα ηλίθιο που ταυτόχρονα είναι επικίνδυνα αλήτης. Ο Μακάκας οδήγησε με τις αλλοπρόσαλλες συμβουλές του μια γυναίκα σε θάνατο. Ο αλητήριος, ενώ έχει για επάγγελμα την δικηγορία, παρίστανε κάποιον που συμβουλεύει τους άλλους ιατρικά όχι του κεφαλιού του, αλλά μέσω κορυφαίων γιατρών - παπαριές - που είναι φίλοι του - παπαριές πάλι.
    Στο βίντεο λέει πως ανέλαβε την υπόθεση η δικαιοσύνη. Εύχομαι να η υπόθεση να φθάσει στο κόκκαλο και όχι επιδερμικά. Ο τύπος πρέπει να τιμωρηθεί ανυπερθέτως.
    Από την άλλη, ακούω μια γυναίκα που νοσεί από τον ιό και βρίσκεται σε επείγουσα κατάσταση, η οποία ενώ βρίσκεται εν μέσω εξειδικευμένων γιατρών που την ενημερώνουν ότι πρέπει να διασωληνωθεί άμεσα, εκείνη, αγχωμένη και βρισκόμενη σε σύγχυση, επικοινωνεί με έναν δικηγόρο για να την συμβουλεύσει πως θα χειριστεί θέμα της υγείας της! Και μα την αλήθεια, μου έρχεται να πω: καλά έπαθε. Αλλά αλλάζω γνώμη, καθώς σκέφτομαι πως ήταν μόνο 54 χρόνων, παραπλανημένη σε θανάσιμο βαθμό και στεναχωριέμαι.
    Γ.

  • Ανώνυμος 52042

    20 Νοε 2021

    @52041
    Τα σίδερα της φυλακής είναι για τους λεβέντες.
    Και για τους μπετόβλακες.
    Και τους απατεώνες.
    ;)

  • Ανώνυμος 52041

    20 Νοε 2021

    Βρε στην πυρα! Καλα τα λες! Αποθανετω η ψυχη μου μετα των αλλοφυλων...

  • Ανώνυμος 52040

    20 Νοε 2021

    Ακολουθεί βαρύ φορτίο: Οι «φυλές» των αρνητών-αντιεμβολιαστών στην Ελλάδα: Από τους Αυτόχθονες Ιθαγενείς, στους θρησκόληπτους και τις συνωμοσίες
    https://www.iefimerida.gr/ellada/poioi-einai-oi-fanatikoi-arnites-antiemboliastes-stin-ellada
    Καλή ανάγνωση.

    Ένα απόσπασμα:
    "Όσο απίστευτοι και εάν ακούγονται οι ισχυρισμοί τους στα αυτιά των ομοϊδεατών τους φαντάζουν ως η απόλυτη αλήθεια. Σε αυτά τα απίστευτα βίντεο οι κυβερνήσεις διοικούνται από ερπετόμορφους ηγέτες, και ο Μπιλ Γκέιτς όπως και ο Έλον Μασκ, τα έχουν βάλει με τους πολίτες. Η παγκόσμια άπατη του κορωνοϊου τα εμβόλια ελέγχου και το θανατηφόρο 5G. Δεν υπάρχει κανένας παγκόσμιος ιός ή κορωνοϊός παρά μόνο η επικίνδυνη και θανατηφόρα ακτινοβολία του δικτύου 5G το οποίο όταν ρυθμίζεται στην συχνότητα των 60 GigaHertz σταματάει η πρόσληψη οξυγόνου στο ανθρώπινο σώμα και στους ανθρώπινους πνεύμονες. Σε αυτό οφείλονται και οι τόσες χιλιάδες θάνατοι στην πόλη Ουχάν όπου ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά το δίκτυο 5G. Ο κορωνοϊός είναι μία καλοστημένη απάτη ενορχηστρωμένη από την καμπάλ μέσω της βοήθειας του δικτύου 5G, των ερπετοειδών κυβερνήσεων και των ερπετοειδών ΜΜΕ η οποία έχει ως τελικό στόχο να εμβολιάσει τον παγκόσμιο πληθυσμό με νανοτσίπ έτσι ώστε να τον ελέγχει καλύτερα μέσω της τεχνητής νοημοσύνης που θέλει να αναπτύξει."

    Αλλά ας πάμε στον εμβολιασμένο που σιγοντάρει τους ανεμβολίαστους Τσίπρα:
    https://www.youtube.com/watch?v=mc1CI_Ji69c
    https://www.youtube.com/watch?v=tqpmjgCQv9E
    https://www.youtube.com/watch?v=GcGUbE_3snM

    Στο διάγγελμα που έκανε ο Αλέξης Τσίπρας, το βράδυ της Πέμπτης, δήλωσε ότι «αν ο Μητσοτάκης δεν μπορεί, ή αν δεν θέλει, τότε ας αφήσει τη χώρα σε μας που θέλουμε και μπορούμε».
    Αν είχε προσθέσει «θα ήταν τρελό να ζητήσω εκλογές όσο χάνω με 10-12 μονάδες στις δημοσκοπήσεις και 16-20 στην προσωπική σύγκριση», θα ήταν πιο αληθοφανές... Αλλά τι να πει στον πρωθυπουργό, «κάνε εκλογές αύριο»; Δύσκολο να ομολογήσεις ότι είσαι χαμένος.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/giati-o-tsipras-den-zitaei-ekloges-stoiheia-institoytoy-poylantzas
    https://www.capital.gr/arthra/3596290/o-alexis-tsipras-kai-thelei-kai-mporei-leei

  • Ανώνυμος 52038

    20 Νοε 2021

    @52037
    Άντε στο κλουβί σου ρε κα(η)μένε.
    ;)

    ΥΓ: Τό πιασες το υπονοούμενο: "καμένε".
    Αλλά τί να πιάσεις τέτοιο ζωντόβολο που είσαι, μυθομανή αμόρφωτε απατεώνα.

  • Ανώνυμος 52037

    20 Νοε 2021

    Στην πυρα οι αιρετικοι!

  • Ανώνυμος 52036

    19 Νοε 2021

    Η Αυστρία ετοιμάζεται να καταστήσει υποχρεωτικό τον εμβολιασμό για όλους -Πρόστιμα, ακόμη και φυλάκιση στους αρνητές
    «Για μεγάλο χρονικό διάστημα η συναίνεση σε αυτή τη χώρα ήταν ότι δεν θέλουμε εντολή εμβολιασμού» δήλωσε ο Αυστριακός καγκελάριος Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ, έπειτα από συνάντηση με τους αρχηγούς των κρατιδίων της Δημοκρατίας των Άλπεων. «Παρά τους μήνες πειθούς, δεν καταφέραμε να πείσουμε αρκετούς ανθρώπους να εμβολιαστούν», συνέχισε.
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/aystria-ypohreotikos-emboliasmos-fylakisi-arnites

    Δώσε! Δώσε!

    https://www.youtube.com/watch?v=8qFUau9CyVg

  • Ανώνυμος 52035

    19 Νοε 2021

    @52034
    Η έρευνα του BBC δεν είναι κάτι καινοφανές, σε τετριμμένα πράγματα αναφέρεται: το ποσοστό των ηλίθιων είναι το ίδιο είτε αναφερόμαστε σε μανάβηδες είτε νομπελίστες, είτε πλούσιοι είτε πανέξυπνοι όλοι έχουν να αντιμετωπίσουν τα ψυχολογικά και υπαρξιακά τους προβλήματα, επίσης ο παράγοντας φοβίες και ανασφάλειες οι έξυπνοι δεν αποτελούν εξαιρέσεις, αμεροληψία ένας σημαντικός παράγοντας όταν μελετάς ένα θέμα ιστορικό για παράδειγμα πολλάκις έχω αναφερθεί σε αυτό, επιρροή από στερεότυπα και κοινωνικές συμβάσεις άλλο ένα θέμα που έχω θίξει κ.λπ., κ.λπ. Το IQ μετράται με λύσεις κάποιων προβλημάτων που απαιτούν συνήθως πολύ καλή μνήμη, προσοχή και ταχύτητα σκέψης (σου δίνουν πολύ λίγο χρόνο), δεν μετράει όλα τα είδη εξυπνάδας. Μάλιστα μπορείς να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να λύνει αποδοτικότερα αυτά τα προβλήματα με εξάσκηση.

    This is what a Mensa IQ test looks like:
    https://www.youtube.com/watch?v=h36cpwlslHk
    https://www.youtube.com/watch?v=iEWp_83UUXw

    "Η πλειοψηφία των αρνητών είναι της πλάκας, αλλά υπάρχουν ανάμεσα τους και έξυπνοι. Έξυπνοι- δειλοί."
    Σωστός!

    Αυτό που λες για την αγάπη θέλω να πω ότι υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες εδώ: προσωπικές ανασφάλειες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Επίσης παιδικά βιώματα. Επιπλέον η αγάπη είναι συμπληρωματική του μίσους, που σημαίνει ότι είναι δυνατόν μια υπερβολικά εστιασμένη και κτητική αγάπη να μετατραπεί κάποια στιγμή αυτομάτως σε αστείρευτο μίσος αλλά και το αντίθετο, μίσος να μετατραπεί σε αγάπη ή έστω συμπάθεια. Το βλέπουμε αυτό στα εγκλήματα πάθους, σε γυναικοκτονίες κ.λπ. Θα το ονόμαζα παγίδα της ανασφάλειας, όχι της αγάπης. Ο ανασφαλής έχει ανάγκη περισσότερο από όσο πρέπει τους άλλους και κατά βάθος, αν και εγωιστής, εμπιστεύεται λιγότερο από όσο πρέπει τον εαυτό του και την κρίση του. Η πραγματική αγάπη (αυτοί που οι ρωμιοί δεν ξέρουν διότι είναι κάφροι, δεν έχουν αισθητική) είναι αυτή που σέβεσαι την ελευθερία και ανεξαρτησία του άλλου. Στο tao te ching αναφέρεται:

    Ο φωτεινός δρόμος μοιάζει σκοτεινός και μυστηριώδης,
    Ο δρόμος προς τα εμπρός θυμίζει επιστροφή,
    Ο ευθύς δρόμος δείχνει μακρύτερος.
    Η μεγάλη δύναμη μοιάζει με αδυναμία,
    Η αληθινή αγνότητα περνιέται για βρωμιά,
    Η μεγάλη σταθερότητα δείχνει ευμετάβλητη,
    Η πραγματικά διαπεραστική ματιά μοιάζει μυωπική,
    Η υψηλή τέχνη δείχνει άμορφη,
    Η μεγάλη αγάπη μοιάζει με αδιαφορία

  • Ανώνυμος 52034

    19 Νοε 2021

    52031
    "Σύμφωνα με μια κλασική έρευνα του γνωστού ψυχολόγου Lewis Terman -η έρευνα δημοσιεύθηκε το 1926- ακόμα και οι πιο ξεχωριστοί και προικισμένοι άνθρωποι συχνά μετανιώνουν για το δρόμο που πήραν στη ζωή τους. Οι 1.500 άνθρωποι που συμμετείχαν στην τότε έρευνα, είχαν δείκτη νοημοσύνης πάνω από 140, με τους 80 εξ' αυτών να ξεπερνούν το 170. Κι όμως, όπως αναφέρει το BBC, αυτοί οι τόσο ευφυείς άνθρωποι έφτασαν στο σημείο να βιώνουν ψυχοσωματικά στρες, πιστεύοντας ότι η ζωή τους έχει... πάει στράφι."
    Ποιος είναι αυτός ο ψυχολόγος; Θέλω να πω, πώς πρέπει να τον εκλάβω; Σαν πολύ έξυπνο.. Και ποιος το αποφάσισε ότι είναι πολύ έξυπνος, ο ίδιος ή κάποιοι άλλοι; Και αυτοί που κάνουν τις έρευνες, είναι δεδομένο πως είναι έξυπνοι; Πολλά τα ερωτήματα.
    "Η ίδια έρευνα καταδεικνύει ότι οι άνθρωποι με πολύ υψηλό IQ επηρεάζονται από τα στερεότυπα με τον ίδιο τρόπο που επηρεάζονται και όλοι οι υπόλοιποι γύρω τους, ενώ η ευθυκρισία και η αμεροληψία τους αλλοιώνεται από τους ίδιους παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση των «κοινών θνητών».
    Δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία σε τέτοια συμπεράσματα. Αμφίβολα συμπεράσματα, χωρίς αποδείξεις.
    Αλλά θα συμφωνήσω με την σκέψη σου: Επηρεάζονται από τα στερότυπα και η αμεροληψία τους επηρεάζεται το ίδιο με τους υπόλοιπους ανθρώπους διότι δεν αρκεί το IQ, χρειάζεται και κότσια, 10% IQ και 90% κότσια. Και αυτό έχει να κάνει και με το αν έχουν ή είχαν τα κότσια να κάνουν την προσωπική τους επανάσταση εναντίον του στενού οικογενειακού και φιλικού τους κύκλου, του κοινωνικού μικροπεριβάλλοντός τους δηλαδή. Σχεδόν όλα ξεκινούν από εκεί.
    Αν λες σε όλα ναι και αποδέχεσαι τα πάντα από: γονείς, συγγενείς, γείτονες, φίλους, ε τότε κάτι δεν πάει καλά με εσένα. Για τον εξής απλό λόγο: δεν υπάρχει γονέας ή φίλος που όσο και να σε αγαπάει ή να τον αγαπάς, να έχει δίκιο σε όλα και να είναι σωστός σε όλα. Είναι απλά αδύνατον. Όπως δεν υπάρχει και κουλτούρα που να είναι τέλεια και να μην επιδέχεται αλλαγές και μεταβολές. Έτσι οι καρπαζοεισπράκτορες και οι yes-man που συνήθως εισπράττουν την περισσότερη αγάπη και στήριξη από την οικογένεια (επειδή τους αρέσει να εισπνέουν χνώτα γερόντων και να φιλάνε κατουρημένες ποδιές) μακροπρόσθεμα μπορεί να τους έρχεται μπούμπερανγκ.

    Ακόμη κι αν είναι πολύ έξυπνοι, τι να την κάνω την εξυπνάδα, όταν δεν έχεις την θέληση και το κουράγιο να αμφισβητήσεις τα στερεότυπα που υπάρχουν γύρω σου και να χαράξεις τον δικό σου δρόμο. Δεν πιστεύω πως η εξυπνάδα από μόνη της χαράσσει νέους δρόμους. Μπορεί να είσαι πολύ έξυπνος και να νιώθεις δέος και φόβο μπροστά στην αλήθεια. Να ζεις μέσα στο ψέμα. Με φόβο μπροστά στην κοινή γνώμη. Σε μια τέτοια περίπτωση - και όχι μόνο σε μια τέτοια περίπτωση - δεν διαφέρεις και πολύ από τον τύπο που πέθανε από covid και που δεν εμβολιάστηκε γιατί ο πνευματικός του έλεγε πως το εμβόλιο είναι του Σατανά. Η πλειοψηφία των αρνητών είναι της πλάκας, αλλά υπάρχουν ανάμεσα τους και έξυπνοι. Έξυπνοι- δειλοί.
    Προτιμάω μία μετριότητα με μεγάλη θέληση, μεγάλα κότσια. Για μένα, οι άνθρωποι που προσπαθούν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και τον περίγυρό τους, μου είναι περισσότερο ενδιαφέροντες, έστω κι αν μερικές φορές παρακινούνται από ένα πείσμα: Να μην συνθηκολογήσουν, και αν χρειαστεί μπορεί και να καταστραφούν για αυτό.
    Ναι, συμφωνώ πως οι άνθρωποι προκειμένου να εισπράττουν αγάπη από την οικογένεια και από τον "όχλο" είναι έτοιμοι να εισπνέουν χνώτα γερόντων και να φιλάνε κατουρημένες ποδιές.
    Είναι γιατί έχουν παγιδευτεί στην παγίδα της αγάπης. Νομίζουν πως η αγάπη είναι ένα ανιδιοτελές συναίσθημα και η κορωνίδα της ζωής, ενώ πρόκειται για το αντίθετο: η αγάπη είναι μια πανούργα μέθοδος για να ελέγχεις αυτόν που αγαπάς. Του δίνεις αγάπη και ο αγαπώμενος σου δίνει την ελευθερία του. Συνεπώς, συνήθως - αν όχι πάντα - η αγάπη έχει μεγάλο κόστος. Μέχρι που μπορεί να καταστρέψει ζωές..
    Γιάννης

  • Ανώνυμος 52033

    19 Νοε 2021

    52032=φρουρός βλακείας.

  • Ανώνυμος 52032

    19 Νοε 2021

    Τερμα το διαλειμμα, η ωρα του ηλιθιου...

  • Ανώνυμος 52031

    19 Νοε 2021

    Τέρμα το διάλειμμα, ώρα για φαπούλες.

    Το πρώτο γνωστό κρούσμα της covid-19 εντοπίστηκε σε μια πωλήτρια που εργαζόταν στην αγορά της Ουχάν στην Κίνα και όχι σε ένα λογιστή που δεν συνδεόταν με την εν λόγω αγορά, όπως πιστευόταν μέχρι τώρα. Ενα γεγονός που είχε ενισχύσει τις εικασίες ότι ο νέος κορωνοϊός ενδεχομένως να διέρρευσε από εργαστήριο, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Science.
    Εξάλλου οι πρώτοι ασθενείς με συμπτώματα επίσης συνδέονταν με την αγορά και συγκεκριμένα με το δυτικό τμήμα της όπου κρατούνταν σε κλουβιά σκύλοι ρακούν (νυκτερευτές). Σύμφωνα με τον Γουόρομπι, το γεγονός αυτό καθώς και η ανάλυση όλων των πρώτων κρουσμάτων covid-19 στην Ουχάν στηρίζουν ξεκάθαρα τη θεωρία ότι ο νέος κορωνοϊός προήλθε από τα ζώα.
    Ο Γουόρομπι ανήκε σε μια ομάδα 15 επιστημόνων οι οποίοι τον Μάιο είχαν δημοσιεύσει άρθρο στο επιστημονικό περιοδικό Science στο οποίο ζητούσαν να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο ο ιός να διέρρευσε από εργαστήριο στην Ουχάν. Σήμερα ο ίδιος γράφει ότι οι έρευνές του “προσφέρουν στέρεες αποδείξεις ότι η πανδημία προήλθε από ένα ζωντανό ζώο” που βρισκόταν στην αγορά της Ουχάν.
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/proeleysi-toy-koronoioy-apo-agora-stin-oyhan

    «Αγαπητοί ασθενείς, ο κορωνοϊός κατέστρεψε με πρωτοφανή τρόπο την ανθρώπινη και επαγγελματική ζωή. Μέχρι σήμερα, το εμβόλιο είναι το μόνο όπλο για να μην αρρωστήσουμε. Αν έχετε κάποια αμφιβολία ή δισταγμό, είμαι στην διάθεσή σας. Αν πιστεύετε, όμως, ότι το εμβόλιο είναι ένα επικίνδυνο όπλο στα χέρια των διεθνών φαρμακοβιομηχανιών, με τη συνενοχή των οικογενειακών γιατρών, παρακαλείσθε να αλλάξετε ιατρείο, διότι δεν δέχομαι αυτές τις χαζές και προσβλητικές κατηγορίες».
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/proeleysi-toy-koronoioy-apo-agora-stin-oyhan

    Στο μεταξύ:
    Φαίνεται πως τελικά υπάρχει μια δόση αλήθειας πίσω από το στερεότυπο που θέλει τους πολύ έξυπνους ανθρώπους μόνιμα προβληματισμένους. Από τη μία, όταν γνωρίζεις ότι διαθέτεις πολλά και ιδιαίτερα ταλέντα, νιώθεις συνεχώς ότι δεν τα αξιοποιείς επαρκώς. Επιπλέον, η ιστορία έχει αποδείξει ότι οι διάνοιες αντιμετωπίζουν σημαντικό πρόβλημα στη λήψη αποφάσεων. Σύμφωνα με μια κλασική έρευνα του γνωστού ψυχολόγου Lewis Terman -η έρευνα δημοσιεύθηκε το 1926- ακόμα και οι πιο ξεχωριστοί και προικισμένοι άνθρωποι συχνά μετανιώνουν για το δρόμο που πήραν στη ζωή τους. Οι 1.500 άνθρωποι που συμμετείχαν στην τότε έρευνα, είχαν δείκτη νοημοσύνης πάνω από 140, με τους 80 εξ' αυτών να ξεπερνούν το 170. Κι όμως, όπως αναφέρει το BBC, αυτοί οι τόσο ευφυείς άνθρωποι έφτασαν στο σημείο να βιώνουν ψυχοσωματικά στρες, πιστεύοντας ότι η ζωή τους έχει... πάει στράφι.
    Τα ακόμα χειρότερα νέα για τις ιδιοφυίες έχουν να κάνουν με την αδυναμία τους στη λήψη αποφάσεων. Όπως προκύπτει από την έρευνα του BBC, οι πολύ έξυπνοι άνθρωποι δυσκολεύονται να πάρουν αποφάσεις για την προσωπική τους ζωή, παρόλο που μπορούν να συμβουλέψουν αποτελεσματικά όλους τους άλλους. Η ίδια έρευνα καταδεικνύει ότι οι άνθρωποι με πολύ υψηλό IQ επηρεάζονται από τα στερεότυπα με τον ίδιο τρόπο που επηρεάζονται και όλοι οι υπόλοιποι γύρω τους, ενώ η ευθυκρισία και η αμεροληψία τους αλλοιώνεται από τους ίδιους παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση των «κοινών θνητών».
    Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτός είναι ο λόγος που - όπως οι τζογαδόροι - συχνά βασίζονται στο ένστικτο τους αγνοώντας τα δεδομένα και τις πιθανότητες. Κι όταν το ένστικτό τους αποδειχθεί λανθασμένο, δυσκολεύονται να αποδεχτούν την αποτυχία και την ήττα τους.
    Πιστεύεις ακόμα πως είναι παιχνιδάκι να είσαι ιδιοφυΐα;
    https://gr.askmen.com/deutere-matia/1101933/article/mepos-telika-einai-problema-na-eisai-para-polu-exupnos

    Επηρεάζονται από τα στερότυπα και η αμεροληψία τους επηρεάζεται το ίδιο με τους υπόλοιπους ανθρώπους διότι δεν αρκεί το IQ, χρειάζεται και κότσια, 10% IQ και 90% κότσια. Και αυτό έχει να κάνει και με το αν έχουν ή είχαν τα κότσια να κάνουν την προσωπική τους επανάσταση εναντίον του στενού οικογενειακού και φιλικού τους κύκλου, του κοινωνικού μικροπεριβάλλοντός τους δηλαδή. Σχεδόν όλα ξεκινούν από εκεί.
    Αν λες σε όλα ναι και αποδέχεσαι τα πάντα από: γονείς, συγγενείς, γείτονες, φίλους, ε τότε κάτι δεν πάει καλά με εσένα. Για τον εξής απλό λόγο: δεν υπάρχει γονέας ή φίλος που όσο και να σε αγαπάει ή να τον αγαπάς, να έχει δίκιο σε όλα και να είναι σωστός σε όλα. Είναι απλά αδύνατον. Όπως δεν υπάρχει και κουλτούρα που να είναι τέλεια και να μην επιδέχεται αλλαγές και μεταβολές. Έτσι οι καρπαζοεισπράκτορες και οι yes-man που συνήθως εισπράττουν την περισσότερη αγάπη και στήριξη από την οικογένεια (επειδή τους αρέσει να εισπνέουν χνώτα γερόντων και να φιλάνε κατουρημένες ποδιές) μακροπρόσθεμα μπορεί να τους έρχεται μπούμπερανγκ.
    Αλλά σταματάω εδώ, διότι αυτά είναι για πολύ προχωρημένους.

    - Everyone wants to tell you what to do and what's good for you. They don't want you to find your own answers, they want you to believe theirs.
    - Let me guess, and you want me to believe yours.
    - No, I want you to stop gathering information from the outside and start gathering it from the inside.
    Peaceful Warrior (2006)

  • Ανώνυμος 52028

    19 Νοε 2021

    Προσθήκη στο 52021:

    Η επόμενη κρίση σε 9 εικόνες…
    Του Κώστα Στούπα
    Το αποτέλεσμα της εξαγοράς της κοινωνικής ειρήνης με δανεικά και "τυπωμένα χρήματα" καθώς και των ανισοτήτων που δημιούργησε το παρατηρούμε στην αμφισβήτηση των πολιτικών και οικονομικών ελίτ η οποία στην περίπτωση της πανδημίας έχει επεκταθεί και στην αμφισβήτηση της επιστημονικής κοινότητας (ελίτ).
    Όλοι είναι δυσαρεστημένοι με όλους δημιουργώντας ένα εύφλεκτο κοινωνικό υπόστρωμα το οποίο είναι έτοιμο να πάρει φωτιά και να γίνει παρανάλωμα...
    https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3595953/i-epomeni-krisi-se-9-eikones

    Κόφτο!!

  • Ανώνυμος 52027

    18 Νοε 2021

    52025=νοσηρό μπάζο.
    Για φαπούλες καλός είναι.

  • Ανώνυμος 52026

    18 Νοε 2021

    52025
    Έχει κολλήσει η βελόνα σου. Ξεκόλλα, είσαι εμμονικός. Κάνε την αρχή, απορρίπτοντας αυτή την χαζή ιδέα σου πως κάποιος παριστάνει δύο διαφορετικά πρόσωπα. Αν συνεχίσεις να γράφεις εμμονικά το ίδιο σχόλιο, δεν θα μάθεις να σκέφτεσαι. Καημενούλη.
    Γ.

  • Ανώνυμος 52025

    18 Νοε 2021

    Στους ηλίθιους όμως, υπάρχει πρόσβαση παντού. Όπως στο να γράφουν σχόλια σε sites.
    Ο παρακάτω φωτάει ότι είναι ο ίδιος. Γράφει μια παπαριά και μετά συμφωνεί με τον εαυτό του.
    Εμβολιασμένο τρολ.

  • Ανώνυμος 52024

    18 Νοε 2021

    1. Από Δευτέρα διευρύνεται το μπλόκο σε ανεμβολίαστους οι οποίοι πλέον θα μπαίνουν με αρνητικό τεστ σε όλους τους κλειστούς χώρους (πχ. γυμναστήρια, μουσεία, θέατρα, σινεμά κλπ) και όχι μόνο στην εστίαση όπως ίσχυε ως τώρα. Μοναδικές εξαιρέσεις τα καταστήματα τροφίμων και τα φαρμακεία. Επίσης ανακοίνωσε ότι η είσοδος των ανεμβολίαστων πιστών στις εκκλησίες θα γίνεται μόνο με την επίδειξη αρνητικών τεστ.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/kyriakos-mitsotakis-diaggelma-gia-pandimia

    Τελικά δύο εξαιρέσεις αντί για τρεις: σουπερμάρκετ και φαρμακεία. Πάει το πορδοεπιχείρημα ότι ο Κυριάκος έβαλε πλάτη στην εκκλησία. Μα αν ήθελε να βάλει πλάτη, θα το είχε κάνει από την αρχή της πανδημίας εδώ και ενάμιση χρόνο.

    "Κάλεσε δε τους πολίτες «να γυρίσουν την πλάτη στον φόβο και σε κάθε τσαρλατάνο που, για τη δική του δημοσιότητα και προβολή, εμπορεύεται την άγνοια. Η απειθαρχία στις εκκλήσεις των ειδικών δεν είναι πράξη ''αντίστασης'' στο κράτος, αλλά υποχώρηση της λογικής και του κοινού συμφέροντος... Παράδοση στο σκοτάδι και στον κίνδυνο»."

    Βάλε όμως και τον Θανούλη να κόψει μερικούς ποπούς.

  • Ανώνυμος 52023

    18 Νοε 2021

    @52022
    Δώσε, δώσε!

  • Ανώνυμος 52022

    18 Νοε 2021

    52021
    ο τύπος είναι ηλίθιος (δικηγόρος) και όσοι τον παίρνουν στα σοβαρά, είναι δυστυχισμένοι ηλίθιοι. Εναντίον της ηλιθιότητας δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Ούτε αναμένεται αντιηλιηθιακό εμβόλιο για τα επόμενα 10 χιλ. χρόνια.
    Μόνο η φυλάκα μπορεί να την μετριάσει κάπως.

  • Ανώνυμος 52021

    18 Νοε 2021

    Ο αντιεμβολιαστής δικηγόρος σε βάρος του οποίου σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida στην ασφάλεια Αττικής και την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος έχουν φτάσει 10άδες καταγγελίες απο πολίτες που τον καταγγέλλουν, μεταξύ άλλων, για διασπορά ψευδών ειδήσεων, αφού αφέθηκε ελεύθερος έκανε live στο Facebook για να ενημερώσει για τα όσα έγιναν. Γνωστός για τις αναρτήσεις του στα social media, ένας από τους γνωστότερους αντιεμβολιαστές-αρνητές που εκμεταλλεύτηκε τον καιρό της πανδημίας για να διασπείρει fake news στο Διαδίκτυο με συχνά -πέρα από αντιεπιστημονικές- και παραληρηματικές αναρτήσεις.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/synelifthi-o-antiemboliastis-dikigoros-nikos-antoniadis

    Καιρός είναι να μπει λίγη τάξη στη ρωμιοσύνη.

    Στο μεταξύ:
    Κοντά στα επίπεδα που βρίσκονται σήμερα τα αμερικάνικα (και διεθνή) επιτόκια βρέθηκαν μόνο κατά τη διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου. Σε συνθήκες πολέμου οι κυβερνήσεις βάζουν τις Κεντρικές Τράπεζες να τυπώνουν χρήμα δημεύοντας επί της ουσίας τις περιουσίες των πολιτών. Δεν υπάρχει στη μακρά ιστορία, όπως μπορείτε να δείτε, προηγούμενο το χρήμα να είναι δωρεάν, πόσο μάλλον να πληρώνουν για να δανειστείς. Τούτο μοιάζει σαν ο φούρναρης να πληρώνει τους πελάτες για να αγοράσουν το ψωμί του, ο χασάπης κ.λπ... Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα στο σύμπαν... το μόνο που υπάρχει δωρεάν είναι συσσίτιο για τους απόρους...
    https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3595670/i-tourkia-brisketai-upo-epithesi

    Πώς τα πετάς έτσι ρε Στούπα, μας κοψοχολιάζεις!

  • Ανώνυμος 52018

    17 Νοε 2021

    Πέρα από την παραπληροφόρηση και την παγκοσμιοποίηση της αμάθειας, αναπτύσσεται και το κίνημα της ολοκληρωτικής οικολογίας, που επιδιώκει επιστροφή στην εποχή των σπηλαίων
    https://www.ot.gr/2021/11/17/apopseis/opinion/i-pagida-tou-neolouditismou-kai-ti-simainei/

    Τί έχουμε να δούμε ακόμα από αμόρφωτους ηλίθιους και ανεγκέφαλους οπαδούς κάθε ανοησίας που κυκλοφορεί..

  • Ανώνυμος 52017

    17 Νοε 2021

    Παρεπιπτόντως και για τους φιλομαθείς: ο Ήλιος καταναλώνει 600 εκατομμύρια τόνους υδρογόνου το δευτερόλεπτο, μετατρέποντάς το σε ήλιο, ακτινοβολία και κινητική ενέργεια των σωματιδίων.
    Παρεπιπτόντως και πάλι η συγκεκριμένη σειρά αντιδράσεων πυρηνικής σύντηξης ονομάζεται αλυσίδα πρωτονίου-πρωτονίου ή αλυσίδα p-p. Σε αντίθεση με τον κύκλο CNO (άνθρακα-αζώτου-οξυγόνου) που λαμβάνει κυρίως χώρα σε μεγαλύτερα άστρα.

  • Ανώνυμος 52016

    17 Νοε 2021

    "πως το οξυγόνο είναι ένα χημικό στοιχείο που απουσιάζει πλήρως από την Σελήνη."
    Δεν απουσιάζει, υπάρχει υπό τη μορφή διαφόρων οξειδίων στα πετρώματα. Παρόμοια πετρώματα έχει και η Γη. Όσον αφορά το ατμοσφαιρικό οξυγόνο η Σελήνη απλά δεν έχει ατμόσφαιρα.
    Το οξυγόνο αποτελεί το 45% του ρεγόλιθου, αλλά και στον ηπειρωτικό φλοιό της Γης αποτελεί το 46,1%.
    Το διοξείδιο του πυριτίου (silica) είναι η πιο κοινή χημική ένωση που απαντάται στο ρεγόλιθο (περίπου το 50%) και είναι κοινή και στη Γη, όπου μεταξύ άλλων αποτελεί το κυρίως υλικό της άμμου και διαφόρων πετρωμάτων. Επίσης το οξείδιο του αλουμινίου (αλουμίνα), το οξείδιο του ασβεστίου (άσβεστος), το οξείδιο του σιδήρου και το οξείδιο του μαγνησίου.

    The elemental oxygen content in the regolith is estimated at 45% by weight. Oxygen is often found in iron-rich lunar minerals and glasses as iron oxide. At least twenty different possible processes for extracting oxygen from lunar regolith have been described, and all require high energy input: between 2-4 megawatt-years of energy (i.e. 6-12×10^13 J) to produce 1,000 tons of oxygen.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_resources#Oxygen
    https://en.wikipedia.org/wiki/Geology_of_the_Moon#Elemental_composition

    Το τιτάνιο στις σεληνιακές πεδιάδες (3.9%) αποτελεί καλό κίνητρο για εξόρυξη στη Σελήνη. ;)
    Κατά δεύτερο λόγο σίδηρος και μαγνήσιο. Αν και με τις καμίνους ηλεκτρικού τόξου που ανακυκλώνουν μεταλλικό σκραπ έχουμε θεωρητικά όσο σίδηρο και χάλυβα θέλουμε, με την προυπόθεση ότι υπάρχει άφθονη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.

    Στο μεταξύ:
    Απίστευτη καταγγελία στην Πάτρα: Ανεμβολίαστος γιατρός παίρνει αναρρωτικές άδειες για να λαμβάνει τον μισθό του
    https://www.iefimerida.gr/ellada/patra-anemboliastos-giatros-anarrotikes-lambanei-mistho

    Πονηρός ο τυπάκλας.

    "Το μόνο ελατήριο που υπάρχει στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία, αλλά και θα υπάρχει τα επόμενα χρόνια, είναι αυτό που κάθονται όσοι Έλληνες νέοι αξίζουν και τους εκτοξεύει εκτός Ελλάδος. Και πρόβλημα για τους κυβερνώντες δεν υπάρχει, διότι θα αντικατασταθούν από τους λαθρομετανάστες που θα ενταχθούν λέει μια χαρά στην χώρα αντικαθιστώντας τους άξιους νέους Έλληνες που έφυγαν. Και αυτοί όλοι βεβαίως, που γεννάνε πολύ, θα λύσουν και το δημογραφικό".
    https://www.capital.gr/o-giorgos-kraloglou-grafei/3595497/eutuxos-i-boulgaria-einai-dipla

    Ε ναι, πού είναι το πρόβλημα.

  • Ανώνυμος 52013

    16 Νοε 2021

    52012
    ναι, συμφωνώ. Αυτό σκέφτηκα και εγώ, Το αδύνατο του εγχειρήματος. Έκανες τον κόπο να το αποδείξεις αναλυτικά και με επιχειρήματα.
    Περισσότερο το έγραψα παρακινούμενος από την ιδέα που είναι παγιωμένη σε αρκετό κόσμο, πως το οξυγόνο είναι ένα χημικό στοιχείο που απουσιάζει πλήρως από την Σελήνη.
    Τελικά υπάρχει, έστω και σε αυτή την μορφή.

    Όταν η συνωμοσιολογία γίνεται.. επάγγελμα:
    https://youtu.be/TTtIuMr1NbI

  • Ανώνυμος 52012

    16 Νοε 2021

    @52002

    Το διάβασα. Ο τίτλος είναι φυσικά παραπλανητικός. Αλλά τα ξεκαθαρίζει στο τέλος:
    "Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των επιστημόνων, ο ρεγόλιθος αποτελείται κατά 45% από οξυγόνο, το οποίο για να αποσπαστεί από τα ορυκτά απαιτεί τη χρήση μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας. Η εξαγωγή, ωστόσο, πέραν της ενέργειας, απαιτεί και «βαρύ» βιομηχανικό εξοπλισμό, ο οποίος θα πρέπει να μεταφερθεί από τη Γη στη Σελήνη."

    Η όλη ιδέα ανήκει στο χώρο της φαντασίας. Σαν να λέμε ότι το υδρογόνο του Ήλιου αρκεί για να καλύψει τις ενεργειακές μας ανάγκες για τα επόμενα 500 εκατομμύρια χρόνια. Δεν έχει πρακτική αξία, αφού δεν έχουμε πρόσβαση στο υδρογόνο του Ήλιου. Ή ότι τα μόρια νερού που βρίσκονται μέσα στα πετρώματα μπορούν να μας προσφέρουν καθαρό πόσιμο νερό. Ωραίο αυτό στη θεωρία, αλλά στην πράξη υπάρχουν πολλά εμπόδια.

    Τώρα το οξυγόνο που βρίσκεται στο ρεγόλιθο είναι σε μορφή πετρώματος, ενωμένο σε κρυσταλλικό πλέγμα με άλλα στοιχεία, υπό μορφή οξειδίων: πυριτίου, αλουμινίου, ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου, τιτανίου και άλλων. Ο ισχυρισμός καταντάει αστείος: να αφαιρέσουμε το οξυγόνο από οξείδιο του πυριτίου για να αναπνέουμε.. Ακόμα και αν αναπτυχθεί τέτοια τεχνολογία, υπάρχουν και άλλοι εμπόδια. Συγκεκριμένα απαιτούνται γιγαντιαίες βιομηχανικές εγκαταστάσεις που θα απλώνονται σαν δίκτυο σε όλη την επιφάνεια της Σελήνης και βεβαίως τεράστια ποσά ενέργειας. Η ιδέα είναι απλώς ασύμφορη ενεργειακά και από άποψη υλικών (για την κατασκευή των βιομηαχανικών εγκαταστάσεων), αλλά και από άποψη οικονομίας (κονδύλια, επενδύσεις).

    Άλλοι παράγοντες που υπεισέρχονται για τον εποικισμό της Σελήνης είναι: καθαρό νερό, τροφή, βαρύτητα Σελήνης, έλλειψη ατμόσφαιρας, έλλειψη μαγνητικού πεδίου που προστατεύει από την ακτινοβολία κ.ά. Εδώ να πούμε ότι ο ρεγόλιθος είναι μια γενική ονομασία του σεληνιακού χώματος της επιφάνειας της Σελήνης, που αποτελείται από διάφορα πετρώματα, σκόνη και υλικό από πτώσεις αστεροειδών. Πρόκειται δηλαδή για ένα πολύ ετερόκλητο υλικό. Αλλά ο ρεγόλιθος μπορεί να αποτελέσει στο μέλλον υλικό προς εξόρυξη μετάλλων. Υπενθυμίζω ότι η Σελήνη βρίσκεται σε απόσταση 2 έως 5 ημέρες, πολύ συντομότερα από Άρη, ζώνη αστεροειδών, Αφροδίτη, κομήτες κ.λπ. Ο ρεγόλιθος περιέχει τα εξής χρήσιμα μέταλλα: αλουμίνιο, σίδηρο, μαγνήσιο και τιτάνιο. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως κατασκευαστικό υλικό.

    Και τώρα κάτι άλλο. Τη δεκαετία του '90 επιστήμονες αναφέρθηκαν σε μία νέα πηγή ενέργειας στον πλανήτη με τεράστια αποθέματα, τους υδρίτες μεθανίου ή καυτός πάγος (4CH4·23H2O). Πρόκειται για στερό πάγο που αποτελείται από μόρια νερού και μεγάλες ποσότητες μεθανίου σε κρυσταλλική μορφή. Θεωρείται το καύσιμο του μέλλοντος και βρίσκεται στους πυθμένες των ωκεανών σχεδόν σε όλο τον κόσμο όπου σχηματίζεται υπό ειδικές συνθήκες, σε αντίθεση με το μεθάνιο που βρίσκεται παγιδευμένο στο πέρμαφροστ και βρίσκεται στις πολικές περιοχές. Και στις δύο περιπτώσεις το μεθάνιο προέρχεται από τη δράση αναερόβιων βακτηρίων (μεθανογόνα αρχαιοβακτήρια) που μετατρέπουν την οργανική ύλη σε μεθάνιο (υπό αερόβιες συνθήκες η οργανική ύλη μετατρέπεται από τα βακτήρια σε διοξείδιο του άνθρακα και νερό). Τα αποθέματα υπολογίζονται σε 10^15 κυβικά μέτρα, δηλαδή δεκάδες φορές περισσότερα από τα συνολικά παγκόσμια αποθέματα φυσικού αερίου και ικανά να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες της ανθρωπότητας για αιώνες. Είναι σαφώς πολύ περισσότερα από τα αποθέματα μεθανίου στο πέρμαφροστ. Φυσικά δεν έχει αναπτυχθεί τεχνολογία προς εμπορική εκμετάλλευση για την ώρα. Ο άνθρακας που περιλαμβάνουν αυτά τα αποθέματα είναι πολύς περισσότερος από όλο το διοξείδιο του άνθρακα και μεθάνιο της ατμόσφαιρας και ήδη επιβαρύνει την ατμόσφαιρα και το φαινόμενο του θερμοκηπίου, διότι η άνοδος της παγκόσμιας θερμοκρασίας οδηγεί στην αργή έκλυση μεθανίου στην ατμόσφαιρα τόσο από το πέρμαφροστ, όσο και από τις περιοχές με υδρίτες μεθανίου.

    Όπως βλέπεις η ανθρωπότητα σύντομα μπορεί να έχει άλλο ένα παιχνίδι για να παίζει: τον καυτό πάγο.

  • Ανώνυμος 52011

    16 Νοε 2021

    Boris Johnson: Είναι χαρά μου που υποδέχομαι και πάλι τον φίλο μου Κυριάκο Μητσοτάκη στο Λονδίνο. Εργαζόμασταν επί πολύ καιρό ώστε να γίνει αυτή η επίσκεψη. Και η σχέση ανάμεσα στην Ελλάδα και στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πολύ μεγάλης σημασίας για εμένα, για εμάς. Φέτος γιορτάζουμε τη 200ή επέτειο από την ιστορική έναρξη του αγώνα των Ελλήνων για την ανεξαρτησία, με την υποστήριξή μας, το 1821.
    Κυριάκος Μητσοτάκης: Το 1821, τότε ξεκίνησαν όλα, μολονότι φάνταζε σχεδόν αδύνατο.
    Boris Johnson: Μολονότι φάνταζε σχεδόν αδύνατο, με τη στήριξη του Λόρδου Βύρωνα και άλλων. Είναι υπέροχο που σε βλέπω.
    https://www.iefimerida.gr/aytokinito/thema-glypton-parthenona-mitsotakis-mporis-tzonson

    Σωστός ο Μπόρις.

  • Ανώνυμος 52010

    16 Νοε 2021

    Συμπέρασμα(;): του Έλληνος ο τράχηλος και η πλάτη, λίγη… απειλή και βούρδουλα τον… θέλει και τον παρα-υπομένει!
    https://www.iefimerida.gr/politiki/kinima-anemboliaston-frasi-simiti-ayti-einai-i-ellada

    Ε, αυτό λέω και εγώ βρε αδελφέ.
    Θέλει γκαουλάιτερ ο ρωμιός για να στρώσει.
    Μαστίγιο χωρίς καρότο. ;)
    Και συνεχίζει:

    Μετά το κίνημα «δεν εμβολιάζομαι!», τώρα που δείχνει κάποια μικρά σημάδια υποχώρησης (προ του κινδύνου του κοινωνικού αποκλεισμού!), νάτο, νάτο πετιέται ένα νέο (από τον ίδιο πυρήνα, και με την ίδια «λογική»), παράλληλο «αδελφό» κίνημα ανορθολογισμού και άρνησης της πραγματικότητας: οι… «σαλοί», που ξεσαλώνουν στο διαδίκτυο, στους τοίχους, στις συγκεντρώσεις και τις «ισχνές ακόμη διαδηλώσεις «αντίστασης»… εναντίον της απογραφής! Η απογραφή είναι μια αποτύπωση χρήσιμη, για έναν τόνο λόγους, της πραγματικότητας. Να… μετρηθούμε, πόσοι είμαστε!
    Ε, δεν τη θέλουν! Την… καταγγέλλουν, την υπονομεύουν, της φορτώνουν ένα σωρό σατανικές, διαολικές κρυφές σκοπιμότητες, ανάλογες με τα… τσιπάκια των εμβολίων, τους εξορκισμούς του φανατικού παπαδαριού, τις μεταφυσικές απειλές και φοβίες! Θα δουν πόσοι μένουν σπίτι «τρομακτικό μυστικό!), θα «παραβιάσουν προσωπικά δεδομένα», θα εκμαιεύσουν με τις ερωτήσεις πόσοι είναι… ανεμβολίαστοι, θα αποκαλύψουν τις ιδεολογικές και εθνοπατριωτικές εμμονές και δοξασίες!
    Πώς να αντιμετωπίσεις τόση βλακεία; Την κακία, την κουλαντρίζεις πιο εύκολα!

    Δώσε! Δώσε!
    Αλλά ας ευθυμήσουμε λίγο:
    https://www.youtube.com/watch?v=eEwsXb1YJ5s
    https://www.youtube.com/watch?v=tr6pmQnJ31k
    https://www.youtube.com/watch?v=6aFQNfnPQnQ

  • Ανώνυμος 52009

    16 Νοε 2021

    Ο συντάκτης δίνει ρεσιτάλ, δώσε, δώσε!

    «Γιατί έφυγε από τη ζωή η Πασχαλίνα»
    Γιατί άκουγε τον αρνητή δικηγόρο Νίκο Αντωνιάδη
    Γιατί άκουγε και τον Φαίδωνα Βόβολη
    Γιατί πίστευε ότι η Κίνηση Ελεύθερων Πολιτών (κόμμα Βόβολη) ήταν μια θρησκευτική ομάδα
    Δημοσίευε και τον Δημήτρη Πόντικα, συνεργάτη του Αντωνιάδη
    Άκουγε τον Ιάκωβο Τίγκα και τις συνομωσιολογικές θεωρίες του
    Γιατί πίστευε συνωμοσιολογικές και ψευδείς θεωρίες για την υγεία
    Γιατί άκουγε τους ψεκασμένους στην τηλεόραση
    Γιατί δημοσίευε ψευδείς ειδήσεις για την υγεία
    Γιατί άκουγε τον «Έλληνα Ιθαγενή» στον ΑΝΤ1
    Γιατί άκουγε τις αντιεμβολιαστικές απόψεις υγειονομικών
    Άκουγε και διάβαζε συνομωσιολογικές ειδήσεις
    Γιατί πίστευε τις θεωρίες του S. Bhakdi για τις μάσκες
    Γιατί άκουγε την Ραχήλ Μακρή
    Γιατί πίστευε τον λιμενικό (που τελικά τιμωρήθηκε στο πειθαρχικό)
    Γιατί όταν η Πασχαλίνα βρέθηκε θετική στον covid απευθύνθηκε πάλι στους ίδιους για να τη «σώσουν»
    Γιατί προφανώς νόμιζε ότι απευθυνόταν σε γιατρό εντατικολόγο…
    Ο Αντωνιάδης ανέβασε την έκκληση της Πασχαλίνας στο κανάλι του
    Αποτάθηκε στον Ιάκωβο Τίγκα
    Γιατί οι διαδικτυακοί φίλοι της ανέλαβαν να διαδώσουν για να μην διασωληνωθεί
    https://www.iefimerida.gr/ellada/pos-pethane-51hroni-arnitria-theories-synomosias

    Κάποιοι παίρνουν ανθρώπους στο λαιμό τους. Καιρός να επέμβει η δικαιοσύνη.
    Ακούει ο ξυπόλυτος κατά φαντασίαν θεραπευτής με φυσικές μεθόδους, ε;

  • Ανώνυμος 52008

    16 Νοε 2021

    Πρόσφατα η Λετονία ενέτεινε τα περιοριστικά μέτρα για τους ταξιδιώτες που προέρχονται από σχεδόν όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς αντιμετωπίζει μια από τις χειρότερες εξάρσεις της πανδημίας κι έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης. Τα νέα μέτρα βάζουν στο σταυρόνημά τους τους ανεμβολίαστους επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να απολύουν εργαζομένους που αρνούνται να κάνουν το εμβόλιο ή να μπουν σε καθεστώς τηλεργασίας. Σημειωτέον ότι από τα μέτρα αυτά δεν εξαιρούνται ούτε οι βουλευτές που αρνούνται να εμβολιαστούν καθώς απειλούνται με στέρηση καταβολής των μισθών τους, ενώ θα απαγορεύεται να μετέχουν σε ψηφοφορίες επί νομοσχεδίων.
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/pos-polema-eyropi-exarsi-pandimias-metra-gia-anemboliastoys

    Δώσε! Δώσε!

    @52004
    Τί μουρμουράς ρε κακομοίρη.

  • Ανώνυμος 52004

    16 Νοε 2021

    Σφάξιμο με τη λαλακία που σε δέρνει...
    Σσσσσσ

  • Ανώνυμος 52003

    16 Νοε 2021

    Τα 300 κρεβάτια για Covid-19 που διαθέτει το νοσοκομείο είναι μονίμως κατειλημμένα. Μόνιμη «πληγή» η άρνηση των ανεμβολίαστων να αποδεχθούν την κρισιμότητα της κατάστασής τους και να συνεργαστούν με γιατρούς και νοσηλευτές. «Οι ανεμβολίαστοι έρχονται καθυστερημένα τελευταία στιγμή, ενώ οι εμβολιασμένοι μόλις δουν τα πρώτα συμπτώματα κινητοποιούνται και ζητούν βοήθεια. Οι ανεμβολίαστοι επιμένουν ότι είναι μια γρίπη και ότι θα περάσει στο σπίτι. Ότι είναι κάτι απλό. Πολλοί δεν πιστεύουν καν στην ύπαρξη του κορωνοϊού. Έρχονται πραγματικά αργά στο νοσοκομείο, όταν πλέον οι δυνατότητές μας είναι περιορισμένες», σχολιάζει ο κ. Συρίγος, λέγοντας ότι πολλές φορές γίνονται ιδιαίτερα επιθετικοί.
    «Αρνούνται τη διασωλήνωση, τα πειραματικά φάρμακα, ακόμα και τον ορό. Όσο χειροτερεύει η κατάστασή τους είναι πιο διστακτικοί και πιο φοβισμένοι και όταν φτάσουν στο παρά πέντε για να διασωληνωθούν βάζουν όλους τους γνωστούς που έχουν για να βρουν κρεβάτι, στέλνουν μηνύματα στην οικογένειά τους να εμβολιαστούν, εκλιπαρούν…».
    https://www.iefimerida.gr/ellada/syrigos-nosokomeio-sotiria-iefimerida-anemboliastoi-bisma-meth

    Για τα πανηγύρια οι ανεμβολίαστοι. Κότες λυράτες.

    Στη συνέντευξή της στο Liberal.gr, η Σώτη Τριανταφύλλου τάσσεται αναφανδόν υπέρ του εμβολιασμού και επικρίνει τους αντιεμβολιαστές «γιατί μας καθυστερούν όλους», όπως αναφέρει.
    «Παντού, όλοι, πρέπει να σοβαρευτούμε, να εμβολιαστούμε και να πάμε παρακάτω. Οι άνθρωποι που δεν πιστεύουν σ’ αυτή την υποχρεωτικότητα, πιστεύουν σε πολλές άλλες «υποχρεωτικότητες»: δεν είναι ελεύθερα άτομα που αψηφούν καταδυναστευτικούς κανόνες, μάλλον το αντίθετο. Με τις φοβίες, τις φαντασιώσεις και τη συνωμοσιολογική τους φλυαρία μάς καθυστερούν όλους. Πάντως, όσοι έκαναν τις δύο δόσεις δε δυσκολεύονται ούτε στη Γαλλία, ούτε αλλού, να κάνουν την τρίτη. Το πρόβλημα είναι όσοι δεν έχουν κάνει καμία. Δεν πρόκειται για ελλιπή παιδαγωγική εκ μέρους των αρχών, πρόκειται για ελλιπή πολιτική κουλτούρα, για ομιχλώδεις νοοτροπίες».
    «Στην Ελλάδα δεν υπάρχει όριο στην πολιτική εκμετάλλευση. Η αμετροέπεια όχι απλώς συγχωρείται ―κανείς πολιτικός δε ζητεί συγνώμη αλλά επικροτείται. Το μίσος προς τους πολιτικούς αντιπάλους θεωρείται ιδεολογική συνέπεια: όλα τα μέσα, ιδιαίτερα τα κρυγαλέα και τα βρόμικα, καθαγιάζονται. Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση για τη διαχείριση της πανδημίας χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το ποια θα ήταν η καλύτερη διαχείριση».
    «Είναι πολύ δύσκολο να πλαισιωθεί το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου. Αυτό ήταν το διακύβευμα του διαφωτισμού, αυτό παραμένει και της σημερινής εποχής. Στα ηλεκτρονικά μέσα οι άνθρωποι ασκούν το δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης σε πράγματα στα οποία δεν μπορούν να έχουν γνώμη. Παρατηρείται το φαινόμενο ενός ηφαιστείου γνωμών, διατύπωση γνωμών χωρίς γνώση. Η γνώση δεν φαίνεται να έχει καμιά σπουδαιότητα μπροστά στη «γνώμη».
    https://www.iefimerida.gr/ellada/i-soti-triantafylloy-exigei-giati-stin-ellada-ehoyme-ena-apo-ta-ishyrotera-kinimata

    Σφάξιμο με το μπαμπάκι..
    Σσσσσσ...

  • Ανώνυμος 52002

    15 Νοε 2021

    Άσχετο, αλλά δείτε το σαν διάλειμμα με νέα από το διάστημα: https://www.moneyreview.gr/life-and-arts/55893/i-selini-echei-oxygono-gia-na-syntirisei-8-dis-anthropoys-ta-epomena-100-000-chronia/
    Γ.

  • Ανώνυμος 52001

    15 Νοε 2021

    @52000
    Οι συριζαίοι βαράνε υπερωρίες στο youtube.

    Νάτος ο άλλος χοντρομπουρδολόγος:
    https://www.freeinquiry.gr/articles/minimata-apopseis-anagnoston/flinafimata-ton-strateymenon-eidikon/4820.html

  • Ανώνυμος 52000

    15 Νοε 2021

    Είναι απίστευτο πως για κάτι τόσο απλό, ερίζουν, αμφιβάλλουν και δραματοποιούν ακόμη και επιστήμονες. Κάπου, είναι να χάνεις τα μυαλά σου..
    https://youtu.be/uA7f06WSLek
    Από κάτω, μερικοί που δεν κατάλαβαν τίποτα από το σύντομο βίντεο, αλλά έχουν γνώμη επί παντός του επιστητού, άρχισαν ήδη να σχολιάζουν
    Γ.

  • Ανώνυμος 51999

    15 Νοε 2021

    Μουσικό διάλειμμα πριν πέσουν οι επόμενες φάπες:
    https://www.youtube.com/watch?v=fQ9nQNx0KEs

  • Ανώνυμος 51998

    15 Νοε 2021

    @51989
    Είδα το βίντεο, Τρελλάς!

    https://www.youtube.com/watch?v=bVamdINuOjU

  • Ανώνυμος 51997

    15 Νοε 2021

    Είπε και κάτι σωστό ο κωλοτούμπας:
    https://www.youtube.com/watch?v=s_7iUHK1fuo

  • Ανώνυμος 51996

    15 Νοε 2021

    @51993
    Εσύ τί να σχολιάσεις.. Πρώτον δεν ξέρεις να διαβάσεις. Δεύτερον δεν ξέρεις ούτε να γράφεις, αυτό φαίνεται από τα σχόλιά σου, κάνει μπαμ. Προτιμάς να διαβάσεις 500 tweets της μισής γραμμής το καθένα, αλλά σου κάθεται βαρύ να διαβάσεις 50 γραμμές κειμένου. Χάζεψε τουλάχιστον με τις φωτογραφίες του άρθρου, διότι ούτε πάω στοίχημα ότι ούτε αυτό το διάβασες. Το ίδιο ισχύει και για τον 51984 (πιθανόν πρόκειται για το ίδιο γίδι).

    @51994
    Οι μελέτες για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων είναι για τους ειδικούς και τις εταιρίες. Δεν είναι πεδίο αντιπαράθεσης, ούτε τροφή για ψεκασμένους. Σιγά μην ρωτήσουν κιόλας ή μην ζητήσουν την άποψή του κάθε αμόρφωτου κοπρίτη. Μήπως να κάνουμε και δημοψήφισμα για τα συμπεράσματα των μελετών..

  • Ανώνυμος 51994

    15 Νοε 2021

    Παω στοίχημα πως δεν έχει κατανοήσει κανένα άρθρο για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων. Εκτός και αν ζήτησε ονόματα και δευθύνσεις των συμμετεχόντων ασθενών στην έρευνα....

  • Ανώνυμος 51993

    15 Νοε 2021

    To μπεεεε για σενα είναι πρόβατο των φαρμακευτικών, πολύξερε σχολιαστή των πάντων, νούμερο ολκής.

  • Ανώνυμος 51992

    15 Νοε 2021

    Όχι, όχι, έχει και άλλο:

    Για τον μέσο λογικό άνθρωπο το να είναι κάποιος άνω των 60 ετών και να παραμένει ανεμβολίαστος είναι σαν παίζει ρώσικη ρουλέτα με τη ζωή του.
    Τούτο όμως είναι προφανώς πως δεν γίνεται κατανοητό...
    Η ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα ενός Επόπτη Υγείας που έχει τεθεί σε αργία λόγω άρνησης εμβολιασμού είναι χαρακτηριστικό δείγμα του πολιτισμικού φορτίου με το οποίο πορεύεται στη ζωή και συμπορεύεται με τους υπολοίπους αυξάνοντας κατακόρυφα το ρίσκο της μακροημέρευσης και ευημερίας της κοινότητας, μια σημαντική μερίδα των αρνητών: "Έφυγε πριν από λίγο η Π… όπως πληροφορούμαι στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου. Μακάριοι οι εν Κυρίω αποθνήσκοντες, ίνα αναπαύονται εκ των κόπων αυτών. Τα δε έργα αυτών ακολουθεί μετ’ αυτών. Καλή ανάσταση Π… και καλή αντάμωση. Οι φονιάδες σου θα πληρώσουν."
    Μια μέρα αργότερα ο ίδιος αναρτά πάλι στα κοινωνικά δίκτυα τα εξής: "Εξωνημένοι γιατροί, στους φαρμακοβιομηχανους, που δέχτηκαν εν γνώση τους, και εν πλήρη συνειδηση, να τροποποιησουν το DNA τους, μη σεβομενοι την ίδια την ζωή τους, αποδεδειγμένα πλέον, μετά τις φρικαλεες αποκαλύψεις της πρόσφατης Σουηδικής ερευνας, περιμένει κανείς, να σεβαστούν τις ζωές των ασθενών τους, μέσα στα νοσοκομεια; Όχι βέβαια. Δεν δικαιούστε ούτε να ομιλείτε, ούτε να απειλείτε. Βγάλτε τον σκασμό, τόσο απλά, γιατί με κάθε κουβέντα που λέτε, επιβαρύνετε την θέση σας. Οι απόλυτα και πρωταρχικά υπεύθυνοι για την τραγωδία της ιατρικής απάτης, που βιώνει η ανθρωπότητα". Ο ίδιος λίγες ώρες νωρίτερα φέρεται να παρότρυνε 51χρονη αρνήτρια την οποία οι γιατροί έκριναν πως πρέπει να διασωληνωθεί: "Να υπογράψει και να φύγει"... Το αποτέλεσμα ήταν η άτυχη γυναίκα να καταλήξει.
    Σε φυσιολογικές συνθήκες κανονικότητας οι συμπολίτες μας που ενεργούν με βάση τις συμβουλές που απορρέουν είτε από τη μυθολογία του ζωδιακού κύκλου, είτε τις δοξασίες θρησκόληπτων σεχτών ποικίλων θρησκειών και αιρέσεων, είτε θολές εναλλακτικές θεωρίες και γιατροσόφια, δεν ενοχλούν κανένα παρά μόνο τον εαυτό τους. Μάλιστα θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως εμπλουτίζουν την ποικιλία της κοινωνικής "πανίδας" και "χλωρίδας" με πινελιές διαφορετικότητας. Σε συνθήκες πανδημίας όμως οι συμπεριφορές και συνήθειες αυτές αυξάνουν το ρίσκο μιας κοινωνικής και οικονομικής ζημιάς που αφορά το σύνολο της κοινωνίας. Αυτός είναι και ο λόγος που στη Σιγκαπούρη η κυβέρνηση αποφάσισε να μην καλύπτει το Δημόσιο τα έξοδα όσων χρειαστούν νοσοκομειακή νοσηλεία και είναι εκ πεποιθήσεως ανεμβολίαστοι. Στην Ευρώπη όμως που είναι κοιτίδα τόσο του Χριστιανισμού και του ορθολογικού ανθρωπισμού μια ανάλογη απόφαση μοιάζει πολύ δύσκολη καθώς η συγχώρεση και η ανεκτικότητα αποτελούν σημαντικά δομικά στοιχεία της υπαρξιακής της υπόστασης.
    https://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3594944/oi-foniades-tha-plirosoun

    ΥΓ: Οσονούπω έρχεται το κορεάτικο Hellbound.
    Ντάξει κάντε λίγη υπομονή βρε ανικανοποίητοι μπουνταλάδες, όλοι θα πάρετε, άι σιχτίρ πια!
    https://www.imdb.com/title/tt12235718/

    *μπουνταλάς < (άμεσο δάνειο) τουρκική budala < αραβική بدلاء (budalāˀ)

  • Ανώνυμος 51990

    15 Νοε 2021

    @51986
    Με απλότητα, ευθύτητα και καθαρότητα:
    Μια ομιλία ενός καθηγητή του ΜΙΤ πάνω στην πανδημία και τον covid χωρίς καμία επιστημονική αξία.
    Τέλος.

    Στο μεταξύ φάκελος ρωμιοσύνη - η επιστροφή:

    Πλεύρης: Στο τραπέζι το lockdown των ανεμβολίαστων -Μέσα στην εβδομάδα η επιστράτευση γιατρών
    https://www.iefimerida.gr/politiki/pleyris-mesa-ebdomada-epistrateysi-idioton-giatron

    Σφάξε Θανούλη, σφάξε.

    Λουκέτο 24 ωρών αύριο στην εστίαση: «Με τα μέτρα για τους ανεμβολίαστους χάθηκε το 50% με 80% του τζίρου μας»
    «Ρολά» κατεβάζει αύριο, Τρίτη (16/11) για ένα 24ωρο η εστίαση σε ολόκληρη τη χώρα, με τους επιχειρηματίες του κλάδου να διαμαρτύρονται για τα νέα μέτρα που έχουν επιβληθεί για τον περιορισμό της πανδημίας του κορωνοϊού.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/loyketo-24oron-ayrio-stin-estiasi

    Σε αυτό ακούγεται μια συμμετέχουσα να λέει: «Καλησπέρα, βρίσκομαι εδώ στο Γκάζι. Έχουμε μαζευτεί εδώ η παλιοπαρέα να διασκεδάσουμε γιατί δεν πατάμε το πόδι μας σε κανένα μαγαζί έχουμε πει. Δεν συναινούμε».
    Την ίδια ώρα στη Λαμία, σύμφωνα με το lamianow.gr, περίπου 20-30 άτομα -αντιεμβολιαστές- το πήγαν ένα βήμα παραπέρα και αποφάσισαν να στείλουν... μήνυμα στην κυβέρνηση με ένα γλέντι με κλαρίνα που στήθηκε στην Πλατεία Ελευθερίας. Μεράκλωσαν, τραγούδησαν, χόρεψαν, απευθύνοντας το δικό τους... διάγγελμα στον πρωθυπουργό.
    «Είμαστε εδώ γιατί είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι και θέλουμε να έχουμε ελευθερία βούλησης και όχι γιατί είμαστε αντιεμβολιαστές ή αρνητές», ανέφεραν μεταξύ άλλων.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/oi-antiemboliastes-erixan-pik-nik-stis-plateies

    Και γιατί παρακαλώ οι επιχειρηματίες της εστίασης τα βάζουν με την κυβέρνηση και δεν τα βάζουν με τους ψεκασμένους.
    Αφού η κατάσταση είναι γνωστή σε όλους, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

    Μετά τους αρνητές των εμβολίων ήρθαν οι αρνητές της... απογραφής -Απίστευτα σχόλια στο Twitter
    Όσο κι αν ακούγεται εξωπραγματικό, ένα νέο κίνημα μόλις δημιουργήθηκε εν Ελλάδι, μετά τους αρνητές κορωνοϊού, αρνητές μάσκας, αρνητές εμβολίου: είναι οι αρνητές απογραφής 2021. Όπως φαίνεται από τα social media, πολίτες αρνούνται να απογραφούν γιατί φοβούνται ότι εξυπηρετεί άλλο σκοπό από αυτόν για τον οποίο γίνεται. Πολλοί αρνητές απογραφής την συνδέουν με τα εμβόλια και προτρέπουν και άλλους να μην λάβουν μέρος στην απογραφή καθώς όπως υποστηρίζουν συνδέεται με τη διαδικασία του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού. Πολλοί αρνητές απογραφής όχι μόνο αρνούνται να δεχτούν στο σπίτι τους τους απογραφείς για τη συνηθισμένη διαδικασία αλλά απομακρύνουν με άγριο τρόπο τους νέους που φτάνουν στην πόρτα τους ή αρνούνται να συμπληρώσουν και τα δελτία απογραφής ηλεκτρονικά. Ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι θα ...τους πάρουν τα παιδιά ή ότι ηλικιωμένοι πέθαναν αμέσως μόλις έδωσαν τα στοιχεία τους στους απογραφείς! Το νέο κύμα παραφροσύνης έχει εξαπλωθεί στα social media που έχουν μετατραπεί σε πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ αρνητών απογραφής και των υποστηρικτών της.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/meta-toys-arnites-embolion-arnites-apografis-apisteyta-sholia-sto-twitter

    Αρχετυπικές περιπτώσεις μπετοβλακίασης..
    Η ρωμιοσύνη νθυμίζει όλο και περισσότερο τη σειρά Raised by Wolves.
    Μάλλον θέλουν μαστίγιο και καρότο για να συναινέσουν. Ελάχιστο καρότο και μπόλικο μαστίγιο, χε, χε, χε. Αλλά βασικά θέλουν πολιτικούς στο τιμόνι που να κανακεύουν και κατευθύνουν συναισθηματικά τη μάζα. Να τις υπόσχονται τα πάντα και να λαικίζουν ακραία. Θέλει πνευματική τροφή η μάζα (σανό και πίτουρο) και ας μην αλλάζει τίποτε στην πράξη. Να δω αν και όταν ο Τσίχλας πάρει την εξουσία, πώς θα τους ελέγξει όλους αυτούς τους ηλίθιους.

  • Ανώνυμος 51989

    15 Νοε 2021

    51987
    τι έχεις και βελάζεις πρόβατο μου; Μη και πείνασες και θέλεις τον σανό σου;
    Μήτε σανό ουδέ άχυρο, έχω να σου δώσω.

    Πάρε λίγη τροφή που θα σε βοηθήσει να χεις καλλίτερη υγεία: https://youtu.be/k6eI5lL3YA4
    Γ.

  • Ανώνυμος 51987

    15 Νοε 2021

    Μπεεεεεε

  • Ανώνυμος 51986

    15 Νοε 2021

    Ποιος ο σκοπός αυτής της ανάρτησης; Σε τι ωφελεί να ακούσουμε τις προσωπικές ανησυχίες κάποιου ανθρώπου; Μέχρι πριν κάποιο χρονικό διάστημα τις άκουγα σχεδόν κάθε μέρα είτε γύρω μου είτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υποτίθεται πως υπάρχει μια διαφορά: ο ομιλών είναι επιστήμονας. Ούτε αυτό είναι πρωτότυπο. Έχω ξανά ακούσει στο παρελθόν κι άλλους γιατρούς να προβάλλουν τέτοιες φοβίες χωρίς να προσκομίζουν μια έστω μελέτη που να αποδεικνύει τους ισχυρισμούς τους περί πρόκλησης θανάτων από το εμβόλιο.
    Το αξιοσημείωτο είναι πως ο εν λόγω επιστήμονας έχει εμβολιαστεί ο ίδιος όπως και η οικογένεια του. Δηλαδή, ενώ πιστεύει πως "το τρέχων αφήγημα είναι ακραίο και λανθασμένο", εμβολιάστηκε ο ίδιος ενάντια στο covid, εμβολίασε και τα παιδιά του με τα υπόλοιπα παραδοσιακά εμβόλια.. Από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα. Πήρε και αυτός το "δεκαπεντάλεπτο" δημοσιότητας που δικαιούται, και εκεί στην ΕΕ θεώρησαν άξιο να μας μεταφέρουν τις ανησυχίες του. Μόνο που γενικά, οι άνθρωποι είναι γεμάτοι από ανησυχίες, διαχρονικά. Ανησυχούν για την οικονομία, το έμφραγμα, τον καρκίνο, αν τους απατά η γυναίκα τους κλπ κλπ. Όποιος ανησυχεί για κάτι σοβαρό όπως είναι η πανδημία και το εμβόλιο, ας προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία που τις τεκμηριώνουν. Αν δεν έχει, ας ερευνήσει περαιτέρω, ας συγκεντρώσει τις απαραίτητες αποδείξεις και τότε ας μιλήσει δημόσια. Αλλιώς, είναι ή απλώς, φοβίες ή πρόκληση ντόρου γύρω από το άτομό του. Ξέρετε, μετά την τροπή που πήρε η υπόθεση της πανδημίας, πολλοί την έχουν δει ήρωες και αντιστασιακοί. Λένε: δεν έχουμε πρόβλημα με τα παραδοσιακά εμβόλια, αλλά έχουμε με αυτά με το mrna που εκπορεύονται από σκοτεινά κέντρα και σκοπούς. Πως δήθεν άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου στην ιατρική. Ο διάβολος δουλειά δεν είχε... Κάποτε, κάποιοι καταριόταν τα τρένα, τώρα, ουδείς διανοείται να αρνηθεί να ταξιδέψει με αυτά. Το ίδιο θα πάθουν οι αρνητές. Ε ρε και να βγούνε αντικαρκινικά εμβόλια mrna, τι γλέντια. Ουρά θα κάνουν όλοι αυτοί οι γραφικοί.
    Πέραν τούτου, το άρθρο σε ότι αφορά τις παρενέργειες είναι κάπως ξεπερασμένο. Αν προσέξατε έχουμε αρκετό καιρό να ακούσουμε για παρενέργειες των εμβολίων. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχουν τέτοιες.
    Γι' αυτό και το αντιεμβολιαστικό κίνημα δεν αναφέρεται και πολύ πια σε αυτές, αλλά μιλάει για το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και πως τα εμβόλια δεν προσφέρουν καθόλου προστασία και οι εμβολιασμένοι διασπείρουν τον ιό, τουλάχιστον όσο και οι μη. Επίσης, κατηγορούν τις κυβερνήσεις ότι όταν αναφέρουν τον αριθμό θανάτων από covid αποκρύπτουν πόσοι εξ αυτών είναι εμβολιασμένοι για να μην καταρρεύσει το αφήγημα (όπως λένε) της προστασίας του εμβολίου. Βέβαια, λένε ψέματα, καθ' όσων ξέρουμε πως εννιά στους δέκα που καταλήγουν στις ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι.
    Το πρόβλημα είναι πως επιστήμονες σαν και τον Levi δίνουν κύρος, κουράγιο και αντοχή στο διεθνές αντιεμβολιαστικό κίνημα, το οποίο χωρίς αυτούς είτε δεν θα είχε γεννηθεί είτε θα είχε εξαφανιστεί με τον καιρό. Τεράστιες οι ευθύνες τους.

    ΥΓ
    συμφωνώ πλήρως με τον 51981
    ΥΓ
    εν τω μεταξύ, ετοιμάζομαι για την τρίτη δόση. Βρε, πώς περνάει ο καιρός! (περιμένω από το γνωστό νούμερο - κυριολεκτικά και μεταφορικά - να μού ευχηθεί "ψόφο"

    Γιάννης

  • Ανώνυμος 51985

    15 Νοε 2021

    Απλά, με ευθύτητα και καθαρότητα:

    Μια ομιλία ενός καθηγητή του ΜΙΤ πάνω στην πανδημία και τον covid χωρίς καμία επιστημονική αξία.

    Τώρα γιατί κάποιοι σανοφάγοι γουρλώνουν τα μάτια, τους τρέχουν τα σάλια και μπαίνουν για να βρίσουν είναι ένα ερώτημα. Μάλλον θίχτηκε το εγώ τους όταν αναιρούνται οι κοσμοαντιλήψεις τους. Ας πάρουν τα χάπια τους και στο κλουβί τους να ρουφήξουν το κλούβιο αυγό τους. Είναι καμένα τα καημένα..

  • Ανώνυμος 51984

    15 Νοε 2021

    Η λαλακια σου ακουστηκε παντως....

  • Ανώνυμος 51983

    15 Νοε 2021

    Τερας βλακειας εισαι!

  • Ανώνυμος 51982

    14 Νοε 2021

    Διευκρίνηση:
    τα ποσοστά 90, 92 και 95 που έχουν αναφερθεί αφορούν διάφορες χρονικές περιόδους (σε ημέρες) μετά την πρώτη και μετά τη δεύτερη δόση. Ισχύουν δηλαδή μετά από κάμποσο χρονικό διάστημα μετά τον εμβολιασμό (συνήθως 1 ή 2 εβδομάδες). Εξυπακούεται ότι το 60% αφορά αμέσως μετά τον εμβολιασμό. Οι δοκιμές έδειξαν ότι η ανοσία θέλει χρόνο για να αναπτυχθεί, όπως γενικά συμβαίνει με τα εμβόλια.

    Worse Cardiac Arrest Outcomes During The COVID-19 Pandemic In Boston Can Be Attributed To Patient Reluctance To Seek Care
    Delays in seeking emergency care stemming from patient reluctance may explain the rise in cases of out-of-hospital cardiac arrest and associated poor health outcomes during the COVID-19 pandemic.
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34038193/

    Άπειρες αναφορές στον τύπο σχεδόν από την αρχή της πανδημίας αναφέρουν ότι τα περιστατικά covid μονοπωλούν τα συστήματα υγείας και ταυτόχρονα οι ασθενείς άλλων παθήσεων αναβάλλουν ή καθυστερούν την επίσκεψη στα νοσοκομεία για διάφορους λόγους, π.χ. φόβο να κολλήσουν covid κ.λπ. Πασίγνωστο σε όλους, ο κος καθηγητής δεν το συνυπολόγισε, όπως δεν συνυπολόγισε και ένα σωρό άλλους παράγοντες.

    Πάμε πάλι για την αποτελεσματικότητα του εμβολίου της Pfizer. Το παρακάτων κείμενο εξηγεί τί συμβαίνει, πως εξηγείται επιστημονικά και τί ακριβώς ισχύει. Το παραθέτω ολόκληρο:

    There was – rightfully – a lot of excitement when Pfizer and BioNTech announced interim results from their COVID vaccine trial. The vaccine, called BNT162b2, was reported to have an “efficacy rate above 90%”. This was soon translated in the press to be 90% “effective” at preventing COVID-19. Efficacy, effectiveness – what’s the difference?
    We academics are very precise in our language and it can be a cause of considerable frustration when the media doesn’t appreciate the important distinction between certain terms. I was recently asked not to use the term “efficacy” for my radio interview because “listeners won’t understand what it means”. Sometimes accuracy can get in the way of clarity, so it’s important to know when to let these things go. However, now is perhaps the time to draw a clear distinction between efficacy and effectiveness.

    What is vaccine efficacy?
    In short, efficacy is the performance of a treatment under ideal and controlled circumstances, and effectiveness is performance under real-world conditions. So what does this mean in terms of the Pfizer/BioNTech vaccine trial?
    Clinical trials are precise and neat, and aim to answer if a vaccine is safe and if it works. To achieve this, the participants who are recruited to have the vaccine (or a placebo) are likely to be generally healthy. In early clinical trials, participants may not be the intended vulnerable group of people we are aiming to protect eventually with this product, for example, children or older people with other conditions.
    To work out vaccine efficacy we must compare it to a “control” treatment, which is usually an irrelevant or known vaccine or similar preparation that shouldn’t work for the tested virus. The trials are often “double-blinded” so the participants don’t know which vaccine they received, and the researchers don’t know which vaccine they administered until the end of the study.
    The Pfizer/BioNTech vaccine reports 90% efficacy, which means that – of the 94 confirmed cases of COVID-19 – their vaccine prevented COVID-19 symptoms for 90% of those who received the vaccine compared with placebo. This is very high and will probably change by the end of the study. The press release reported the results for 94 participants – they need 164 to complete the trial, which shouldn’t take long. Safe vaccines with efficacy above 50% are expected to be approved for COVID-19.

    How do we measure if a vaccine is effective?
    So what do we mean by vaccine effectiveness? Monitoring of vaccines does not stop after they are approved for use. When the vaccine is deployed, data will continue to be collected to study how well it works over the years for all vaccinated people.
    Important parameters include vaccine performance for different groups (age, ethnic background, other conditions), duration of protection (duration of immunity and effectiveness against evolving virus strains), the balance of benefit against harms. Cost effectiveness is also an ongoing consideration, based on comparisons with other vaccine and treatment options.
    We don’t know what the overall effectiveness of the vaccine will be in preventing COVID-19 symptoms, severe disease or deaths, and it may be several years before studies report on the effectiveness of BNT162b2 for different groups. However, it is unlikely that it will be 90%.
    But then very few vaccines – aside from measles and chickenpox – are 90% effective. The flu vaccine is around 40%-60% effective, but it still saves millions of lives. And that’s something to celebrate.
    https://theconversation.com/pfizer-vaccine-what-an-efficacy-rate-above-90-really-means-149849

    Τελικά κυκλοφορεί πολύ βλακεία και ασχετοσύνη. Βλακεία και ασχετοσύνη δεν είναι κακά πράγματα. Κακό είναι να επιμένει κανείς στη βλακεία και στην ασχετοσύνη. Ώρα για φάπες λοιπόν.
    Αυτά τα κείμενα αξίζουν μετάφραση, όχι τα πυροτεχνήματα του κάθε πικραμένου.

  • Ανώνυμος 51981

    14 Νοε 2021

    "φυσικά χωρίς να παραθέτουν τα δεδομένα και παρουσιάστηκαν από τα μέσα ενημέρωσης σα να παρέχουν προφανώς επιδημιολογική υποστήριξη στο αφήγημα της επαγόμενης από τα εμβόλια ανοσίας της αγέλης και στις σχετικές εντολές τους."

    Μα όλα αυτά τα δεδομένα είναι άχρηστα στο πόπολο, μόνο ειδικοί του αντίστοιχου πεδίου τα μελετάνε. Είναι σαν να λέμε σε έναν καπετάνιο πώς να κυβερνήσει ένα πλοίο, σε έναν ψαρά πώς να κουμαντάρει το ψαροκάικό του, σε έναν επιπλοποιό πώς να φτιάξει το έπιπλο... Το πόπολο θέλει το δια ταύτα, το verdict, το conclusion. Ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης και από την άλλη μεριά στην εποχή που ο καθένας πετάει ό,τι σαχλαμάρα του έρχεται στο μυαλό, διότι: όπως είπα ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης, ο καθένας κάνει τη δουλειά του, ο νομοθέτης στο έργο του, ο υδραυλικός στο δικό του και ο καθηγητής στο δικό του. Και όποιος αμολάει μπαρούφες εδώ είμαστε για να ρίχνουμε φάπες με βάση την κοινή λογική και τις γνώσεις μας.

    "Πολλοί ειδικοί, συμπεριλαμβανομένου και εμού, κατάλαβαν αμέσως ότι υπάρχουν πολύ αδύναμα σημεία σ΄ αυτές τις μελέτες κι ότι οι εκτιμήσεις αποτελεσματικότητας των εμβολίων είναι πιθανό να είναι λανθασμένες. Έγιναν πολλές εκκλήσεις στα περιοδικά, οι περισσότερες από αυτές απορρίφθηκαν και δεν δημοσιεύτηκαν με βάση το επιχείρημα ότι δεν είναι προτεραιότητα."

    Προφανώς απορρίφθησαν διότι ήταν αδύναμες και δεν λάμβαναν υπόψη ένα σωρό στοιχεία που τις αναιρούσαν. Καλά κρασιά.

    "Το πρώτο είναι ότι όλες αυτές οι μελέτες παρακολουθούν ασθενείς για εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα, στις περισσότερες των περιπτώσεων πολύ λιγότερο από δύο βδομάδες. Πρέπει να αναρωτηθεί κάποιος/α, τι σημαίνει να παρακολουθήσω κάποιον για δύο βδομάδες προκειμένου να προσδιορίσω την αποτελεσματικότητα ενός εμβολίου;"

    Δεν είναι δύο εδβομάδες, αλλά δεν είναι και χρόνια. Είναι σχετικά μικρό το χρονικό διάστημα (μερικούς μήνες), αλλά αυτό προκύπτει αναγκαστικά από το επείγον της κατάστασης. Το αστείο είναι ότι όταν αργούν οι δοκιμασίες και οι εταιρίες που κατασκευάζουν εμβόλια ή φάρμακα ζητάνε χρόνο για να ολοκληρωθούν οι δοκιμές, τα ίδια ή παρόμοια άτομα διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν πάρει την άδεια ακόμα τα εμβόλια και τα φάρμακα για covid.. Όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα και αποτελεσματικότερα εμβόλια για covid θα αναπτύσσονται, μάλιστα αυτό είχε ξεκαθαριστεί εξαρχής. Η ιατρική επιστήμη δεν είναι πατάμε τα κουμπιά και όλα είναι έτοιμα. Πρέπει να γίνουν λεπτομερείς έρευνες και δοκιμές και πάλι δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος στην πράξη.

    "Το δεύτερο πρόβλημα με αυτές τις μελέτες είναι ότι δεν υπολογίζουν το πόσες δοκιμές έγιναν σε διαφορετικούς πληθυσμούς ασθενών. Όταν το ενσωματώνεις αυτό στην ανάλυση, διαπιστώνεις αμέσως ότι ακόμη και στο καλύτερο σενάριο, αμέσως μετά τον εμβολιασμό, αυτά τα εμβόλια δεν έχουν αποτελεσματικότητα πάνω από 90%, αλλά κάτι περισσότερο από 60%."

    Συμπλήρωση: τα ποσοστά 90, 92 και 95 που έχουν αναφερθεί αφορούν διάφορες χρονικές περιόδους (σε ημέρες) μετά την πρώτη και μετά τη δεύτερη δόση. Εξυπακούεται ότι το 60% αντιστοιχεί σε κάποιον αριθμό ημερών μετά την κάθε δόση.

    "Αλλά η ιστορία είναι παρόμοια, όταν πρόκειται για ασφάλεια. Επιστημονικές δημοσιεύσεις στα περισσότερα έγκριτα περιοδικά υποστηρίζουν ότι το εμβόλιο είναι ασφαλές και δεν αναφέρονται σε σοβαρές παρενέργειες, όπως θανάτους."

    Αυτό έχει διευκρινιστεί άπειρες φορές, ο τύπος παίζει με τις λέξεις και τις φοβίες των ανθρώπων, διασπείρει δηλαδή τον φόβο. Τα εμβόλια για covid σαφώς και σώζουν ζωές, σαφώς και είναι ασφαλή με την έννοια ότι δεν πρόκειται να πεθάνουμε εξαιτίας τους. Οι παρενέργειες που έχουν, όπως όλα τα εμβόλια και όλα τα φάρμακα, είναι περίπου 1 στις 100.000 όπως αμέτρητες φορές έχουν πει οι ειδικοί. Ο τύπος ποντάρει στον εγωισμό του ανθρώπου, δηλαδή και αν είμαι εγώ που θα μου κάτσει η παρενέργεια και πεθάνω;

    "Γράψαμε μια αναφορά γι΄ αυτό χωρίς να ισχυριστούμε ότι υπάρχει αιτιατό αποτέλεσμα μεταξύ των εμβολίων κι αυτού που παρατηρούμε, γιατί δεν έχουμε αποδείξεις, αλλά εγείραμε την ανησυχία και ζητήσαμε από τις Αρχές να ελέγξουν τι συμβαίνει."

    Αφού δεν έχεις αποδείξεις και δεν υπάρχει αιτιατό αποτέλεσμα, τότε ως επιστήμονας που είσαι (Professor of Operations Management at the MIT Sloan School of Management) καταλαβαίνεις ότι πολύ καλά έκαναν και δεν σου απάντησαν. Έλεος με τον κάθε καμμένο. Έλεος και πάλι έλεος.

    Υπενθυμίζω: για κάθε κειμενάκι που αναφέρει αναπόδεικτα πράγματα σε φιλολογικό επίπεδο, υπάρχουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλα που αναφέρουν ακριβώς τα αντίθετα και μάλιστα με τεκμήρια και στοιχεία. Για κάθε δημοσιευμένη επιστημονική μελέτη που αναφέρει για παράδειγμα ότι οι μάσκες είναι άχρηστες, υπάρχουν εκατοντάδες ίσως χιλιάδες άλλες δημοσιευμένες επιστημονικές μελέτες που αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο. Οι ψευδοεπιστήμονες που είναι κολλημένοι θα ψάξουν να σερβίρουν αυτό που τους γυαλίζει, όμως εδώ μιλάμε για ιατρική επιστήμη, μιλάμε για επιστημονικές μεθόδους, επιδημιολογία, στατιστική, όσοι ξέρουν από αυτά, γνωρίζουν πολύ καλά πώς είναι αδύνατον όλες οι μελέτες να συμφωνούν.
    Το παρόν σχόλιο μου πήρε λιγότερο από μισή ώρα ψάξιμο και σύνταξη. Θα πρότεινα στη συντάκτρια να κάνει το ίδιο πριν αναρτά κάθε άσχετο που τις προτείνουν μαυρομμάτηδες και δημόπουλοι. Πρόκειται για αμόρφωτους κοπρίτες που δεν ξέρουν καν ποια μαθήματα διδάσκονται στο πρώτο έτος της ιατρικής.

    Τελικό συμπέρασμα: ένα ατεκμηρίωτο κείμενο που περιλαμβάνει προσωπικές φοβίες ενός χοντροκέφαλου καθηγητή και προσωπικές τοποθετήσεις (π.χ. "Δεν νομίζω ότι είναι ηθικά ή επιστημονικά σωστό, να αποκαλείς τις ανησυχίες για την ασφάλεια ψεύτικες. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι αυτά τα εμβόλια δεν είναι αθώα.") σε στυλ έκθεσης ιδεών, χωρίς καμία επιστημονική αξία. Αυτά για την ώρα.

    ΥΓ: Ακούστηκε η φάπα Dr. Levi?