ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ
Ο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ
ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ

Μιλάει η πρώην Πρόεδρος
του Αρείου Πάγου και πρώην
Πρωθυπουργός, κ. Βασ. Θάνου

Το παρακάτω κείμενο είναι απόσπασμα από συνέντευξη της κ. Βασιλικής Θάνου
στη δημοσιογράφο κ. Βασιλική Πολύζου στο πλαίσιο της εκπομπής Vicky-pedia,
που προβλήθηκε στο κανάλι Alert στις 11 Ιουνίου 2021.



IMAGE DESCRIPTIONΚυρία Θάνου είπατε πρόσφατα ότι είναι αντισυνταγματικός ο υποχρεωτικός εμβολιασμός. Θέλω λοιπόν να μου πείτε πώς επιχειρούν να τον επιβάλουν ακόμη και με προνόμια στους εμβολιασμένους;

— Αυτές τις τελευταίες μέρες έχει προκύψει μια διχαστική θα έλεγα συζήτηση, λόγω των εξαγγελιών της κυβέρνησης για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, μια συζήτηση, η οποία διχάζει όχι μόνο τον επιστημονικό κόσμο, αλλά και την κοινωνία την ίδια. Πριν σας απαντήσω όσον αφορά τα προνόμια ή τις επιπτώσεις τις δυσμενείς, τις οποίες αντίστοιχα θέλουν να επιβάλουν στους μη εμβολιασμένους, θα ήθελα αν έχουμε λίγο χρόνο να πω ορισμένα, για να καταλάβουν και οι τηλεθεατές μας όσον αφορά την αντισυνταγματικότητα, την υποχρεωτικότητα ή μη του εμβολιασμού.

Ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός. Επιμένω στην άποψή μου αυτή. Αυτό είναι αντίθετο και με τις συνταγματικές αρχές, διότι προσβάλλει την προστασία της προσωπικότητας, το σεβασμό στην προσωπικότητα τον οποίο προβλέπει το Σύνταγμα, αλλά πέραν της συνταγματικής εναντίωσης υπάρχει και ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης, πρόσφατο, τον Ιανουάριο του 2021, το οποίο συνυπέγραψε και η ελληνική κυβέρνηση και στο οποίο αναφέρεται ρητά ότι ο εμβολιασμός δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικός.

Μου κάνει λοιπόν εντύπωση πώς αγνοούν το ψήφισμα, το οποίο οι ίδιοι συνυπέγραψαν κι έρχονται τώρα στο εσωτερικό της χώρας και υποστηρίζουν τα αντίθετα. Οι συνέπειες αυτές της υποχρεωτικότητας βεβαίως, δεν ξέρω αν έχουν μετρηθεί ανάλογα από αυτούς, οι οποίοι την υποστηρίζουν. Διότι τι σημαίνει υποχρεωτικότητα; Δεν σημαίνει ασφαλώς ότι θα πάρω τον άλλον δια της βίας και θα τον πάρω στο Κέντρο να τον εμβολιάσω. Αυτά όμως τα οποία λέγονται ότι θα απολύονται από την εργασία τους...


Μετά τη δήλωση του Υπουργού Ανάπτυξης, του κ. Γεωργιάδη...

— Θα σας πω ορισμένα και ειδικώς ως προς αυτό. Ο μαθητής του Γυμνασίου ή του Λυκείου, ο οποίος δεν θα θέλει να εμβολιαστεί....


Και είναι δικαίωμά του...

— Θα του απαγορευτεί το δικαίωμα στην εκπαίδευση, το οποίο είναι επίσης ένα θεμελιώδες συνταγματικό δικαίωμα; Δεν είναι λοιπόν τόσο απλό το ζήτημα. Θεωρώ ότι δεν μπορεί υπό το πρόσχημα της επίκλησης της προστασίας της Δημόσιας Υγείας να καταστρατηγούνται όλα τα άλλα θεμελιώδη δικαιώματα. Για να επιβληθεί ένα μέτρο, δεν θα πρέπει δηλαδή να είναι ακραίο ούτε δυσανάλογο.


IMAGE DESCRIPTIONΚι έχει να κάνει με το σώμα μου. Δεν μπορεί να με υποχρεώσεις τι θα κάνω με το σώμα μου.

— Ακριβώς! Αυτό λοιπόν, το οποίο τώρα υποστηρίζεται για την υποχρεωτικότητα, θεωρώ ότι είναι και ακραίο και υπερβολικό και δυσανάλογο.


Και μη δημοκρατικό.

— Βεβαίως! Διότι υπάρχουν άλλα ηπιότερα μέτρα, με τα οποία μπορεί να προστατευθεί ο άλλος. Γιατί ακούσαμε ορισμένους που λένε, μα είναι και το δικαίωμα του άλλου. Μα, ο άλλος, εάν αυτά που μας λέει η κυβέρνηση ισχύσουν, δηλαδή αν μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο έχουν εμβολιασθεί το 60-70%, εάν υπάρχουν τα αναγκαία εμβόλια προς τούτο, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού προστατεύεται, αφού θα είναι εμβολιασμένο.

Μπορεί λοιπόν σε αυτόν, ο οποίος είτε δεν μπορεί να εμβολιαστεί διότι έχει διάφορα προβλήματα υγείας είτε δεν θέλει να εμβολιαστεί, να επιβληθούν άλλα ηπιότερα μέτρα. Να φοράει υποχρεωτικά τη μάσκα πάντοτε στους κλειστούς χώρους και κυρίως στους χώρους εργασίας του, ακόμα κι αν στους εμβολιασμένους επιτραπεί να μην φορούν τη μάσκα, να κάνει τεστ κάθε εβδομάδα και να προσέρχεται με τεστ αρνητικό, υπάρχουν δηλαδή μέτρα ηπιότερα, τα οποία μπορούν να εξασφαλίσουν τη μη εξάπλωση του κορονοϊού κι όχι να προσφεύγουμε σε τέτοια ακραία και δυσανάλογα μέτρα, τα οποία κατά την άποψή μου προσκρούουν στο Σύνταγμα.


Η Πολιτεία θα μπορούσε να φροντίσει το θέμα της υγείας. Να υπάρχει υγεία, να υπάρχει παιδεία. Οι τάξεις να είναι όσο πρέπει κι όχι 30 και 40 άτομα. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι γεμάτα και υπάρχει συνωστισμός. Άρα το θέμα μας είναι να εμβολιαστούμε ή να κάνει κάτι σωστό η Πολιτεία; Είναι ένα ερώτημα κι αυτό.

— Το πρώτο κατά την άποψή μου δεν είναι ερώτημα, αυτό είναι υποχρέωση. Είναι η πρώτη υποχρέωση της Πολιτείας. Πρώτα υποχρεούται η Πολιτεία να κάνει αυτά που πρέπει και μετά να αξιώνει από τον πολίτη να είναι κι αυτός συνεπής. Βέβαια, για να μην υπάρξει κάποια παρεξήγηση, εγώ έχω εμβολιαστεί και με τα δύο εμβόλια, δεν είμαι αρνητής, απλώς κατανοώ και αυτούς, οι οποίοι εκφράζουν προβληματισμούς κι επιφυλάξεις ως προς το εμβόλιο.


Όταν είμαστε σε μια χώρα δημοκρατική, οφείλουμε να σεβαστούμε και αυτόν που θέλει να κάνει το εμβόλιο και τον άλλον που δεν θέλει. Δεν σημαίνει ότι αυτός που δεν θέλει να κάνει το εμβόλιο, ότι είναι αρνητής, ότι είναι ψεκασμένος. Δεν χαρακτηρίζουμε τους πολίτες.

— Θα συμφωνήσω μαζί σας και ξέρετε με έχει ενοχλήσει η συμπεριφορά και οι χαρακτηρισμοί ορισμένων, οι οποίοι, αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν το εμβόλιο, τους χαρακτηρίζουν είτε ως συνωμοσιολόγους είτε ως γραφικούς, είτε ως ψεκασμένους, τους ειρωνεύονται κατ΄ άλλο τρόπο. Θεωρώ ότι δεν επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Όπως λέτε, οφείλουμε να σεβόμαστε και την αντίθετη άποψη.


Αυτό που έχει να κάνει η κυβέρνηση θεωρώ πρωτίστως ότι είναι να ενημερώσει τον ελληνικό λαό, ώστε να πειστεί ο πολίτης ότι είναι χρήσιμο το εμβόλιο για να προστατευθεί ή να κάνει έστω συστάσεις, όπως κάνουν τα άλλα κράτη.


Πολύ σημαντικό αυτό που λέτε, αλλά το θέμα είναι ότι δεν ακούγεται. Συνεχίζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να λένε τα ίδια και να φοβίζουν τον κόσμο. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν και ψυχικά νοσήματα αυτή τη στιγμή γιατί φοβούνται να βγουν και ξέρω πάρα πολλούς κ. Θάνου. Δεν μπορείς να το φοβίζεις τον άλλο να μη βγει για να μην κολλήσει τον κορονοϊό. Προσέχει ο άνθρωπος, κάνει ό,τι μπορεί. Σεβασμός πάνω απ΄ όλα. Έτσι δεν είναι;

— Βεβαίως!


Υπάρχουν κι άλλες αντισυνταγματικές διατάξεις, που επιβλήθηκαν για τον κορονοϊό πέρα απ΄ αυτό;

IMAGE DESCRIPTION— Θα σας πω μόνο δύο μέτρα, τα οποία ελήφθησαν κατά τη διάρκεια τώρα της πανδημίας και τα θεωρώ ότι είναι τα πιο χαρακτηριστικά, τα οποία προσκρούουν στο Σύνταγμα, επίσης. Το πρώτο είναι, το θυμόμαστε όλοι, από το Μάρτιο του περασμένου έτους, το ότι για ένα διάστημα έκλεισαν παντελώς οι εκκλησίες. Δεν επιτρεπόταν καν να λειτουργήσουν. Και μετά, για ένα επίσης μεγάλο χρονικό διάστημα, η λειτουργία γινόταν μόνο με τους ιερείς και τους ψάλτες. Απαγορευόταν στους πιστούς να συμμετέχουν στη θεία λατρεία. Αυτό ήταν ένα επίσης υπερβολικό και δυσανάλογο μέτρο και αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος στη συνέχεια, ότι ήταν μη αναγκαίο, διότι όταν μετά από μεγάλο διάστημα οι εκκλησίες άνοιξαν και τηρήθηκαν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, δηλαδή οι αποστάσεις μεταξύ των πιστών, οι υποχρεωτικές μάσκες μέσα στην εκκλησία, τα αντισηπτικά και όλα αυτά, λειτούργησαν οι εκκλησίες μετά ταύτα χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μπορούσαν λοιπόν έτσι να έχουν λειτουργήσει εξαρχής κι όχι ή να κλείσουν παντελώς ή να απαγορευθεί παντελώς στους πιστούς η συμμετοχή του στη θεία λατρεία.


Δεν μπορεί να λες ότι στο σούπερ μάρκετ δεν κολλάει ο κορονοϊός γιατί υπάρχει έρευνα, αλλά στην εκκλησία κολλάει.

— Στα ξένα κράτη, που υπήρξαν αντίστοιχες απαγορεύσεις ορισμένων κυβερνήσεων, προσελήφθησαν από διάφορους συλλόγους, από διάφορους φορείς και ήρθαν τα ανώτατα δικαστήρια άλλων χωρών, το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Συνταγματικό Δικαστήριο το Γαλλικό Συμβούλιο Επικρατείας και αποφάνθηκαν κι έκριναν ως αντισυνταγματικές τις αποφάσεις αυτές κι είπαν ότι πρέπει να κρατηθεί απλώς η αναλογικότητα, δηλαδή, ανάλογα με την έκταση κάθε εκκλησίας, να πηγαίνει ο αριθμός των πιστών που επιτρέπεται τηρουμένων των μέτρων, των αποστάσεων.


Το θέμα είναι ότι κανένας από τους υπουργούς δεν θα πει ότι είναι αντισυνταγματικό. Άρα θα υπερασπιστούν την κυβέρνηση και την όποια απόφαση θα πάρει.

— Εγώ μιλάω για το δικαστήριο άλλων χωρών, το οποίο ήρθε και κήρυξε αντισυνταγματικές παρόμοιες διατάξεις με αυτές της ελληνικής κυβέρνησης. Εδώ όμως, το ελληνικό δικαστήριο το Συμβούλίο της Επικρατείας, δυστυχώς δεν έβγαλε παρόμοια απόφαση.



Συμφωνείτε με το ακαταδίωκτο όσων εμπλέκονται στις αποφάσεις για τον κορονοϊό;

— Όχι, καθόλου δεν συμφωνώ και νομίζω ότι αυτή η διάταξη την οποία πέρασε η ελληνική κυβέρνηση, εξέθεσε και τους ίδιους τους επιστήμονες οι οποίοι συμμετέχουν σ΄ αυτές τις διάφορες επιτροπές.


Διότι υποδηλώνει και κάτι αυτό.

— Aκριβώς! Γιατί δικαιολογημένα εμείς όλοι οι λοιποί πολίτες πιστεύουμε ότι και οι ίδιοι ξέρουν ότι κάπου υπάρχει κάτι παράτυπο ή παράνομο και υποκρύπτονται πίσω από το ακαταδίωκτο.


Για να μην μπορέσεις να κινηθείς νομικά εναντίον τους.

— Θεωρώ λοιπόν ότι εξέθεσε και τους ίδιους τους επιστήμονες. Δεν συμφωνώ καθόλου.


Μπορεί να εφαρμοστεί όμως η δήλωση που έκανε ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ότι θα μπορεί να απολύσει ο επιχειρηματίας τον κάθε υπάλληλο αν δεν έχει εμβολιαστεί; Δεν σταθήκαμε σε αυτό, που είναι ένα μεγάλο θέμα σε όλα τα μέσα.

— Μα, γι΄ αυτό είπα ότι αυτοί οι οποίοι υποστηρίζουν την άποψη αυτή, έχουν μετρήσει άραγε τις συνέπειες; Πέραν του ότι αυτό το μετρό είναι ένα ακραίο μέτρο, διότι όταν ο άλλος απολυθεί από τη δουλειά του, τι άλλο χειρότερο μπορείς να κάνεις σε κάποιον εργαζόμενο;


IMAGE DESCRIPTIONΚαι τον εκβιάζεις.

— Ακριβώς! Είναι λοιπόν ένα ακραίο μέτρο. Διότι λέει ότι δεν είναι υποχρεωτικό, με την έννοια ότι δεν τον παίρνω να τον πάρω να τον σύρω στο εμβολιαστικό κέντρο. Μα, αν του λες ότι αν δεν εμβολιαστείς θα χάσεις την εργασία σου, αυτό το πράγμα είναι εκβιασμός. Καθίσταται επομένως υποχρεωτικός εν τοις πράγμασι ο εμβολιασμός.


Πέραν του ότι λοιπόν, είναι ένα μέτρο δυσανάλογο και άρα αντισυνταγματικό και ως προς το θέμα αυτό υπάρχει ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης το οποίο επίσης υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση. Έγινε λοιπόν τότε, νομίζω στις 21 Ιανουαρίου του ΄21, αν θυμάμαι καλά την ημερομηνία, στο οποίο ήρθε το Συμβούλιο της Ευρώπης και είπε πέραν του ότι δεν είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός, ότι ο εργαζόμενος δεν μπορεί να απολυθεί εάν δεν επιθυμεί να εμβολιαστεί. Τη στιγμή λοιπόν, που η Ελλάδα προσυπογράφει στα ευρωπαϊκά φόρα και στα ευρωπαϊκά όργανα, προφανώς γιατί δεν μπορεί να έρθει σε αντίθεση και με τους άλλους ευρωπαίους, γι΄ αυτό εκφράζω την απορία μου, που έρχεται μετά εδώ στο εσωτερικό και κάνει τα τελείως αντίθετα.

Το λέω κατηγορηματικά και αυτό. Αυτή είναι η νομική, η επιστημονική μου άποψη: Δεν μπορεί να απολυθεί ο εργαζόμενος εάν τυχόν αρνηθεί να εμβολιαστεί. Υπάρχουν άλλα μέτρα όπως είπαμε. Να του ζητούν να προσάγει κάθε εβδομάδα τεστ αρνητικό, να φοράει υποχρεωτικά τη μάσκα του, υπάρχουν άλλα ηπιότερα μέτρα, με τα οποία μπορεί και ο ίδιος να προστατευθεί και να προστατέψει και τους γύρω του.

Η Βασιλική Θάνου είναι ανώτατη δικαστικός (πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου).
Διετέλεσε Πρωθυπουργός −η πρώτη γυναίκα Πρωθυπουργός της Ελλάδας− στην υπηρεσιακή κυβέρνηση το 2015.

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


95 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 51631

    16 Σεπ 2021

    «Ή θα εμβολιαστούμε όλοι για να έχουμε το τείχος ανοσίας ή θα νοσήσουμε. Ποια κυβέρνηση θα αφήσει σε κατάρρευση το σύστημα υγείας; Θα αρχίσουν οι περιορισμοί. Μην φτάσουμε να κλείσουν σχολεία, η ανθρώπινη δραστηριότητα, η οικονομία», ήταν τα λόγια του.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/kaprabelos-xerete-aisthima-fonazoyn-oxygono

    Τα αυτονόητα που είναι δύσκολο να τα χωνέψουν οι ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι.
    Νομοθετικές ρυθμίσεις λοιπόν.

  • Ανώνυμος 51616

    10 Σεπ 2021

    @51614
    Άντε στην τρύπα σου να ρουφήξεις το αυγουλάκι σου αντιεμβολιαστικό σούργελο.

  • Ανώνυμος 51614

    10 Σεπ 2021

    Δωσε copy paste κι εκσπερματωσε εμβολιασμενε. Copy paste απο τον μπαρμπα μου τον ψευτη. Αντε πνιξου ρε τσιμεντολιθε

  • Ανώνυμος 51611

    10 Σεπ 2021

    Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ τόνισε ότι βάση πρέπει να δίνουμε στα επιστημονικά δεδομένα και όχι στις προσωπικές απόψεις.
    Σε εκείνο το σημείο, ο Αντώνης Πουλτουρτζίδης χαρακτήρισε fake news το γεγονός ότι το εμβόλιο έχει αδειοδοτηθεί. Η Ματίνα Παγώνη ζήτησε τον λόγο και είπε ότι «σέβομαι τις προσωπικές απόψεις, αλλά δεν μιλάμε με προσωπικές απόψεις στην επιστήμη. Μιλάμε με δεδομένα επιστημονικά, μελέτες και φάσεις. Εμβόλια και φάρμακα περνούν από μελέτες. Όταν έχει περάσει στην τρίτη φάση όπου φαίνονται παρενέργειες και ό,τι άλλο για να ληφθεί η τελική απόφαση, νομίζω ότι οι προσωπικές απόψεις δεν έχουν καμία σχέση».
    Αμέσως μετά, ο αντιεμβολιαστής διαιτολόγος υποστήριξε ότι τα εμβόλια δεν κάνουν αντισώματα σε ανοσοκατασταλμένους ή άτομα που κάνουν χημειοθεραπεία, με την Ματίνα Παγώνη να βάζει για μια ακόμη φορά τα πράγματα στη θέση τους: Όλα αυτά τα έχουμε απαντήσει. Στις ομάδες που αναφέρετε βεβαίως δεν θα έχει 90% αποτελεσματικότητα το εμβόλιο. Γι’ αυτό και οι πρώτοι που πάνε να εμβολιαστούν με τρίτη δόση είναι αυτοί. Αν δεν παρακολουθείτε τα επιστημονικά δεδομένα τι να σας κάνω τώρα. Θα τρελαθούμε εδώ πρωί πρωί» ανέφερε καταλήγοντας η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ.
    https://www.ethnos.gr/ellada/173445_matina-pagoni-kontra-me-arniti-toy-embolioy-tha-trelathoyme-den-eiste-giatros

    Αν και μοιάζει περισσότερο με κούκο παρά με παγώνι, τα αυτονόητα αναφέρει στον μπετόβλακα αντιεμβολιαστή η Παγώνη.
    Οι ατεκμηρίωτες προσωπικές απόψεις είναι για τα σκουπίδια, ανεξαιρέτως φυσικά την ιδιότητα του ατόμου, αν είναι δηλαδή γιατρός ή όχι.
    Ας ανοίξουν τον κάδο οι αντιεμβολιαστές και ας πηδήξουν μέσα μαζί με τις μπούρδες τους.

  • Ανώνυμος 51609

    9 Σεπ 2021

    51607=γίδι.

    «Οχι» και από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο αίτημα Ελλήνων υγειονομικών κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού
    Το Δικαστήριο αποφάσισε να απορρίψει τις αιτήσεις προσωρινών μέτρων κρίνοντας ότι «ήταν εκτός του πεδίου εφαρμογής του άρθρου 39 (προσωρινά μέτρα)». Το δικαστήριο σημείωσε ότι εγκρίνει τέτοια αιτήματα μόνο σε εξαιρετική βάση, όταν οι αιτούντες θα αντιμετώπιζαν διαφορετικά πραγματικό κίνδυνο μη αναστρέψιμης βλάβης.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/ohi-eyropaiko-dikastirio-ellines-ygeionomikoys-kata-ypohreotikoy-emboliasmoy

    Χάιντε Χάιντι!

  • Ανώνυμος 51607

    9 Σεπ 2021

    Εισαι βλαξ

  • Ανώνυμος 51606

    9 Σεπ 2021

    Χε, χε, χε, τρέμετε σούργελα!

    Βουλγαρία: Η χώρα με τους περισσότερους αρνητές του εμβολίου στην ΕΕ αντιμετωπίζει το χειρότερο κύμα θανάτων
    https://www.iefimerida.gr/kosmos/boylgaria-hora-me-perissoteroys-arnites-embolioy

    Ζωσμένοι Ταλιμπάν ανάμεσά μας...
    Η Εισαγγελία έχει πλέον καθήκον, να παρεμβαίνει αυτεπάγγελτα σε κάθε δημόσια εκδήλωση αντιεπιστημονικής άποψης και διασποράς ψευδών ειδήσεων, από όπου και αν αυτές προέρχονται, ώστε να περιοριστούν τα ψευδή επιχειρήματα, που δημιουργούν τη αυξημένη ζήτηση των πλαστών πιστοποιητικών και του εμπορίου της ασθένειας, της νοσηλείας, της διασωλήνωσης και του θανάτου. Η κυβέρνηση καλείται να λάβει δραστικά και ιδιαίτερα σκληρά μέτρα κατά των επικίνδυνων αυτών "βομβιστών της πανδημίας” -τους Ταλιμπάν που επιβουλεύονται την δημόσια υγεία, επιβάλλοντας σε αυτούς τους επίδοξους "κατά συρροή δολοφόνους”, ακόμα και την ποινή της μακροχρόνιας φυλάκισης, χωρίς δυνατότητα αναστολής, καθώς και εξοντωτικά χρηματικά πρόστιμα με κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων, διότι αν δεν το πράξει, θα έχει αποτύχει ως κυβέρνηση, με όλες τις συνέπειες…
    https://www.capital.gr/arthra/3580536/zosmenoi-talimpan-anamesa-mas

    Τα πράγματα είναι απλά:
    Ατεκμηρίωτες προσωπικές απόψεις είναι για τα σκουπίδια.
    Αναπόδεικτοι και αβάσιμοι ισχυρισμοί (ψεκασμένοι αντιεμβολιαστές) δεν γίνεται να παίρνονται στα σοβαρά, πόσο μάλλον να πείσουν.
    Νομοθετικές ρυθμίσεις λοιπόν για τους μπετόβλακες της πανδημίας.
    Σφάξε Θανούλη, σφάξε!

  • Ανώνυμος 51605

    9 Σεπ 2021

    Που αλλα ελεγε καποτε, κωλοτουμπας κι αυτος, προηχθη σε βαπορακι των φαρμακευτικων

  • Ανώνυμος 51604

    9 Σεπ 2021

    Ολα τα φασισταρια, νουμερο

  • Ανώνυμος 51602

    9 Σεπ 2021

    @51601
    Νομοθετική ρύθμιση για στραβάδια σαν του λόγου και όλα καλά. Σφάξε Θανούλη, σφάξε. Με Πλεύρη υπουργό την βάψατε.

  • Ανώνυμος 51601

    8 Σεπ 2021

    Ναι ναι, ξανάρχισες τα λινκς.
    Τα ίδια εμβολιασμένε μου, τα ίδια ντενεκέ μου.
    Άντε από εδώ ρε βλάκα...

  • Ανώνυμος 51599

    8 Σεπ 2021

    Προσθήκη στο 51516:
    https://www.youtube.com/watch?v=sgTM0eWVw6E

  • Ανώνυμος 51598

    8 Σεπ 2021

    Το νέο εμβόλιο είναι ένα επίθεμα με μικροβελόνες, οι οποίες διαχέουν σταδιακά το εμβόλιο στον ανθρώπινο οργανισμό. Καλύπτουν έτσι την ανάγκη για την δεύτερη δόση, ενώ οι ενδιαφερόμενος μπορεί να εφαρμόσει το επίθεμα μόνος του, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στο γιατρό ή σε εμβολιαστικό κέντρο.
    Τα εμφυτεύματα μπορούν να τοποθετούνται κάτω από το δέρμα με μια ένεση και να απελευθερώνουν το εμβόλιο σιγά – σιγά στη διάρκεια ενός μηνός. Στην περίπτωση αυτή θα χρειάζεται η εφαρμογή τους μόνο μία φορά. Όσο για τα επιθέματα με τις μικροβελόνες, μπορούν να φορεθούν στο μπράτσο χωρίς πόνο ή δυσφορία, επιτρέποντας στους ανθρώπους να κάνουν το εμβόλιο μόνοι τους στον εαυτό τους.
    Οι ερευνητές διεπίστωσαν ότι τα αντισώματα που ανέπτυξαν τα ποντίκια, σκότωναν και τον πρώτο SARS κοροναϊό, καθώς το επίτοπο που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του εμβολίου, ήταν το ίδιο για τον πρώτο SARS κοροναϊό και τον SARS – CoV – 2. Έτσι, οι ελπίδες τους τώρα στρέφονται στην ανάπτυξη ενός εμβολίου που θα καλύπτει όλους τους κοροναϊούς, προλαβαίνοντας νέες πανδημίες στο μέλλον. Επιπλέον, το επίτοπο αυτό, δεν επηρεάζεται από τις μέχρι στιγμής μεταλλάξεις του ιού, καθώς προέρχεται από ένα σημείο που δεν μετέχει στη διαδικασία πρόσδεσης του ιού στο ανθρώπινο σώμα.
    https://www.tovima.gr/2021/09/08/science/elpides-gia-emvolio-olon-ton-koronoion-pou-antexei-ti-zesti/

    Αν είναι υπουργός υγείας ο Θανούλης όταν βγει αυτό το εμβόλιο τη βάψαν οι ψεκασμένοι.
    XD

  • Ανώνυμος 51595

    8 Σεπ 2021

    51592=μακάκας ολκής.
    Δεν είναι θέμα πειθούς σούργελο.

  • Ανώνυμος 51592

    7 Σεπ 2021

    Αντε πεισε τα φρυδια σου ρε νουμερο

  • Ανώνυμος 51590

    7 Σεπ 2021

    Να σας πω ένα προσωπικό βίωμα με τα εμβόλια. Η μάνα μου -όπως ξέρετε- αρρώστησε από πολιομυελίτιδα μέσα στον πόλεμο. Και έζησε μία ζωή μεγάλης ταλαιπωρίας από μία ασθένεια η οποία εξαφανίστηκε στη συνέχεια από προσώπου γης λόγω των εμβολίων. Νομίζω ότι καλό είναι να θυμίζουμε συνολικά στο λόγο μας ότι καμία επιστημονική ανακάλυψη δεν έχει αυξήσει περισσότερο το προσδόκιμο ζωής από τα εμβόλια συνολικά και είναι το μεγαλύτερο δώρο το οποίο έχει κάνει η επιστήμη στην ανθρωπότητα δεν αναφέρομαι μόνο στο εμβόλιο Covid αναφέρομαι συνολικά αυτά εμβόλια. Αν και φοβάμαι ότι τους τους αντιεμβολιαστές δύσκολα θα μπορέσουμε να τους πείσουμε με τέτοια επιχειρήματα, θεωρώ όμως ότι υπάρχει μία μεγάλη ομάδα ανθρώπων που είναι έτοιμη να πειστεί.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/mitsotakisn-embolismoi-12-17-kai-apo-paidiatroys

  • Ανώνυμος 51573

    1 Σεπ 2021

    https://www.iefimerida.gr/kosmos/italia-antiemboliastes-na-plironoyn-nosilia

  • Ανώνυμος 51571

    31 Αυγ 2021

    @51569
    Θέλει βούρδουλα ο ρωμιός για να στρώσει.

    https://www.iefimerida.gr/ellada/anastoli-anemboliastoi-ygeionomikoi-1i-septembrioy

  • Ανώνυμος 51569

    28 Αυγ 2021

    Όχι Οκτώβρη, Σεπτέμβρη. Στους δημόσιους υπαλλήλους προκαταβάλλεται ο μισθός, που σημαίνει πως στις 13 Σεπτέμβρη θα ζητηθούν ως «αχρεωστήτως καταβληθέντα» τα χρήματα που εισέπραξαν οι ανεμβολίαστοι που είναι σε αναστολή εργασίας από 1ης Σεπτεμβρίου.

  • Ανώνυμος 51567

    26 Αυγ 2021

    @51566
    Οι αντιεμβολιαστες βρίσκονται σε πανικό από τις πολλές φαπες που εισπράττουν. Από τον Οκτώβρη έρχονται και άλλες. Οσονουπω.

  • Ανώνυμος 51566

    26 Αυγ 2021

    Μιλάει η Θάνου? Μα ρε παιδιά η Θάνου?....

  • Ανώνυμος 51564

    25 Αυγ 2021

    Γεωργιάδης στο OPEN: Οι κυριότεροι εκπρόσωποι των αντιεβολιαστών είναι στην αριστερά
    https://www.ethnos.gr/politiki/171351_georgiadis-sto-open-oi-kyrioteroi-ekprosopoi-ton-antieboliaston-einai-stin-aristera

    Πηγαία και αναβλύζουσα επαναστατικότητα από κούνια (=κομματικός σωλήνας).

  • Ανώνυμος 51563

    25 Αυγ 2021

    Ρε πλακα μας κανετε? Η Θανου? Εκτος αν θελετε να τρεξουμε να εμβολιαστουμε παραυτα. Μα η Θανου......

  • Ανώνυμος 51561

    21 Αυγ 2021

    https://www.iefimerida.gr/ellada/kilkis-syntagmatiko-ypohreotikotita-embolion

  • Ανώνυμος 51548

    25 Ιουλ 2021

    «Για όσους παρακολουθούμε το ζήτημα των εμβολιασμών επί πολλά χρόνια, η διστακτικότητα αυτή δεν αποτελεί έκπληξη. Διεθνείς έρευνες είχαν καταδείξει χρόνια πριν την έλευση του κορονοιού ότι υπάρχει πάντα ένα ποσοστό ανθρώπων, το οποίο κυμαίνεται από 20% έως και 25%, όχι ιδιαίτερα προθύμων να εμβολιαστούν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι και μπορείς να τους προσεγγίσεις ενιαία», λέει ο κ. Καραδήμας. Φέρνει μάλιστα ως παράδειγμα ένα Ευρωβαρόμετρο του 2019 για τους εμβολιασμούς, λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας, στο οποίο οι θετικές απόψεις για το εμβόλιο της γρίππης στη χώρα μας έφταναν το 90%. Το 85% δήλωσε ότι ο κόσμος πρέπει να κάνει το εμβόλιο, αλλά όταν η ερώτηση άγγιξε πιο προσωπικές επιλογές και συγκεκριμένα ζητούσε την άποψη των συμμετεχόντων ως προς το αν έβλεπαν εμπόδια στο να εμβολιαστούν οι ίδιοι, το ποσοσό κατρακύλησε στο 50%.
    Μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση αντιλήψεων, όπως προκύπτει και από το ζήτημα του αντιεμβολιασμού, έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία όπως σημειώνει ο κ. Καραδήμας έχουν τεράστια ικανότητα επιρροής στον άνθρωπο τόσο σε επίπεδο πληροφόρησης όσο και διαμόρφωσης ιδεών. Είναι χαρακτηριστικό το αποτέλεσμα ενός «πειράματος» στις ΗΠΑ για το θέμα των εμβολιασμών πολλά χρόνια πριν, το 2010. Το δείγμα ήταν άνθρωποι ουδέτεροι στον εμβολιασμό, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Οι μισοί εκτέθηκαν μέσω social media σε θετική πληροφόρηση για τα εμβόλια και οι μισοί σε αρνητική: «Το εντυπωσιακό είναι ότι από τις θετικές πληροφορίες δεν πείστηκαν και πολλοί. Από τις αρνητικές πολλοί πείστηκαν ότι το εμβόλιο είναι κάτι κακό μέσα σε 10 λεπτά!
    https://www.ethnos.gr/ellada/167415_antiemboliastes-arnites-i-distaktikoi-i-hartografisi-ton-mi-emboliasmenon

  • Ανώνυμος 51547

    23 Ιουλ 2021

    Με το άρθρο 25, παράγραφο 4 του Συντάγματος απάντησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον διάλογο που είχε μπροστά στις κάμερες με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου στους αντιεμβολιαστές οι οποίοι πολλές φορές επικαλούνται τον Καταστατικό Χάρτη της χώρας.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/mitsotakis-apanta-antiemboliastes-arthro-syntagmatos

    Θα κάνετε αυτό που λέει ο πρωθυπουργός σας.
    Μαστίγιο Κυριάκο, όχι μπόνους και μπαξίσια.

  • Ανώνυμος 51516

    16 Ιουλ 2021

    https://www.youtube.com/watch?v=CKnyPl9DnXc

  • Ανώνυμος 51505

    15 Ιουλ 2021

    Προσθήκη στο 51503:

    Τέλος, όσον αφορά στους αρνητές των εμβολίων, τους χαρακτήρισε γραφικούς και ανορθολογιστές, ενώ σχολιάζοντας τις χθεσινές συγκεντρώσεις ανέφερε ότι πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους που συμμετείχαν στους «αγανακτισμένους» την περίοδο 2010-2011 και στο «όχι» για το δημοψήφισμα του 2015.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/georgiadis-topika-lockdown-mono-gia-anemboliastoys

  • Ανώνυμος 51503

    14 Ιουλ 2021

    Ενδεικτικό είναι το σχόλιο κυβερνητικών στελεχών για την συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον Σωτήρη Τσιόδρα που πραγματοποιήθηκε χθες στη Βουλή. «Στο ένα δωμάτιο συναντά τον άνθρωπο που είναι στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για ανάσχεση της πανδημίας και στο διπλανό «κρύβει» τον αντιεμβολιαστή Πολάκη», έλεγαν συνεργάτες του πρωθυπουργό.
    https://www.iefimerida.gr/politiki/stasi-syriza-emboliasmoys-pos-sholiazoyn

    Πώς εξηγείται αυτός ο παραλογισμός; Τι σόι άνθρωποι είναι αυτοί οι οποίοι αρνούνται και αμφισβητούν την επιστήμη, διατυπώνουν παράλογες θεωρίες και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους και τη ζωή των άλλων; Ποιοι είναι και τι είναι αυτοί οι αρνητές, που φοβούνται και καταγγέλλουν "το μπόλι" και τη χούντα των υγειονομικών μέτρων;
    Η πεποίθηση ορισμένων ότι έχουμε να κάνουμε με "εξωτικούς" ανθρώπους, εκτός τόπου και χρόνου, απίθανες περιπτώσεις και περιθωριακές προσωπικότητες, δεν φαίνεται να ευσταθεί. Όπως έγραφε το Σάββατο ο καθηγητής Γιάννης Βούλγαρης στην εφημερίδα τα Νέα, "όποιος παρακολουθεί τις μελέτες της κοινής γνώμης στις ανεπτυγμένες χώρες, ξέρει ότι εντυπωσιακά μεγάλο μέρος των πολιτών εμφορείται από αντιεπιστημονικές ανορθολογικές, συνωμοσιολογικές, σχεδόν παρανοϊκές πεποιθήσεις, διαψεύδοντας ευθέως παλαιότερες κοινωνιολογικές προβλέψεις ότι η νεωτερικότητα θα σήμανε την επικράτηση του ορθολογισμού. Με αυτή την έννοια είναι λάθος να αποδίδουμε τα φαινόμενα αυτά στην καθυστέρηση της ελληνικής κοινωνίας. Στον χώρο των σκεπτικιστών και των αρνητών, συνυπάρχουν άνθρωποι ποικίλου κοινωνικού προφίλ και όλων των εποχών, όπως συμβαίνει και στις άλλες δυτικές χώρες, αλλού περισσότερο αλλού λιγότερο".
    Αλλά υπάρχουν και ομοιότητες. Και στις δύο περιπτώσεις, το υπόβαθρο είναι μια αντισυστημική αντίδραση. Αντισυστημική αντίδραση στην εξουσία των media και των ειδικών, της κυβέρνησης, των κανονικών κομμάτων και των επιστημόνων. Και για άλλη μια φορά η άκρα αριστερά συναντάει την άκρα δεξιά, όπως συνέβη και με το μνημόνιο.
    https://www.capital.gr/arthra/3559401/antisustimikoi-arnites-embolion-mnimonion

    @51496
    Μην μουρμουρίζεις μακάκα.

  • Ανώνυμος 51501

    13 Ιουλ 2021

    Ο Πολάκης ξαναχτυπά: Τα μέτρα κατά των αντιεμβολιαστών καταπατούν την ελευθερία
    https://www.iefimerida.gr/politiki/polakis-ta-metra-katapatoyn-eleytheria

  • Ανώνυμος 51496

    11 Ιουλ 2021

    Get knotted, Sherlock

  • Ανώνυμος 51440

    1 Ιουλ 2021

    Γνωστός παθολόγος μού διηγήθηκε, εμβρόντητος, δύο περιστατικά που είδε με τα μάτια του, σε εμβολιαστικό κέντρο. Στο πρώτο, ηλικιωμένος, περιμένοντας το 15λεπτο που απαιτείται, στον διάδρομο, έβαζε ένα κουτάλι στο μπράτσο του για να δει αν μαγνητίζεται από το τσιπάκι που πίστευε ότι του έβαλαν μαζί με το Moderna! Πρόκειται για αληθινό συμβάν. Στο δεύτερο περιστατικό, καρκινοπαθής μητέρα με τον γιο της ματαίωσαν τον εμβολιασμό γιατί φοβήθηκαν τις παρενέργειες, όπως είπαν, παρότι ο μεγαλύτερος γιος είχε πρόσφατα πεθάνει από κορωνοϊό. Τι μυαλά κουβαλάνε οι αρνητές; Άνθρωποι που παίρνουν τα φάρμακα με τη σέσουλα ή αδιαφορούν χρονίως για την υγεία τους, πώς έγιναν ξαφνικά ειδικοί στην ιατρική; Γιατί πιστεύουν κάτι που άκουσαν στο YouTube και όχι τους επιστήμονες; Πώς σκέφτονται κάποιες Ελληνίδες μάνες που δεν κάνουν στα παιδιά τους το self test, γιατί δεν ξέρουν τι φάρμακα τους βάζουν στη μύτη; Σαν να ξεπήδησε ξαφνικά μια παγκόσμια σέχτα σκοταδισμού, μαζί με την πανδημία. Ο κάθε άσχετος έχει μάθει για το mRNA, για τα αντισώματα, για τις παρενέργειες και… περιμένει στη γωνία να πυροβολήσει όσους υπερασπίζονται το εμβόλιο. Σε μια εποχή που ο ορθός λόγος και η επιστήμη είναι η σωτηρία μας, γιγαντώνονται οι θεωρίες συνωμοσίας και η τρέλα παραμονεύει.
    Πρέπει οι αρνητές να καταλάβουν ότι το εμβόλιο είναι ατομική επιλογή, αλλά και κοινωνική υποχρέωση. Τα στοιχειώδη τέλος πάντων.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/theloyn-fobera-oi-antiemboliastes

    Elementary my dear Watson.
    Που σημαίνει: τα στοιχειώδη.

  • Ανώνυμος 51439

    1 Ιουλ 2021

    Απίστευτη καταγγελία στη Χαλκίδα: Ιερέας άνοιξε φέρετρο 77χρονου που πέθανε από Covid-19 και φώναζε ότι δεν υπάρχει κορωνοϊός
    «Έχω χάσει πάσα ιδέα, είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται, εδώ προσπαθούμε να επιβιώσουμε να είμαστε συνεπείς στα μέτρα προστασίας, κάνουμε τα πάντα για να προφυλαχτούμε από αυτό τον ιό και ακούμε πράγματα που και εγώ τα έχω χάσει. Είμαστε μέσα στο σωματείο προσπαθούμε να τηρήσουμε τους όρους και τους νόμους που μας έχουνε βάλει να τηρούμε και βλέπω να γίνεται από τον καθένα το έλα να δεις. Δυστυχώς λυπάμαι. Είμαστε σε μία δύσκολη κατάσταση και πρέπει ενεργήσουμε ως κλάδος με το σωματείο σε αυτές τις περιπτώσεις που υπάρχουν ορισμένοι αντιρρησίες και αρνητές που δεν πιστεύουν σε αυτή την πανδημία».
    https://www.iefimerida.gr/ellada/halkida-iereas-anoixe-feretro-77hronoy-poy-pethane-apo-covid-19

    Elementary my dear Watson.

  • Ανώνυμος 51419

    25 Ιουν 2021

    Θερίζει τους ανεμβολίαστους ο κοροναϊός στις ΗΠΑ
    https://www.tanea.gr/2021/06/25/greece/therizei-tous-anemvoliastous-o-koronaios-stis-ipa/

  • Ανώνυμος 51418

    25 Ιουν 2021

    51417=troll alert

  • Ανώνυμος 51417

    25 Ιουν 2021

    51415=μακάκας alert

  • Ανώνυμος 51415

    25 Ιουν 2021

    51410 =troll alert

  • Ανώνυμος 51410

    24 Ιουν 2021

    «Τα κόμματα αντιπροσωπεύονται από τον πρόεδρο και όταν λείπει ο Αλέξης Τσίπρας τον αντικαθιστώ εγώ ως πρώτος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος! Θέλω να κάνω ξεκάθαρο, και αν είστε με καλή πίστη δεν θα το συνεχίσετε... Η θέση του ΣΥΡΙΖΑ είναι υπέρ του εμβολιασμού και δεν μπορεί να τον αντικαταστήσει κανένα φάρμακο! Όσοι και όσες πιο πολλοί εμβολιαστούν, πρέπει να το κάνουν τώρα! Μην κάνετε σπέκουλα, μη βρίσκετε ότι κάποιος είπε και τι!».
    https://www.iefimerida.gr/politiki/xekatharo-adeiasma-tsakalotoy-se-polaki-sti-boyli

    Ντάξει, πού και πού λένε και κάτι σωστό οι συριζαίοι.

  • Ανώνυμος 51409

    24 Ιουν 2021

    Δεν είναι troll, 51407, πορδή είναι.

  • Ανώνυμος 51407

    24 Ιουν 2021

    51404=troll alert

  • Ανώνυμος 51404

    24 Ιουν 2021

    @51403
    Άντε στην τρύπα σου ρε ακαταδίωκτο και ανομολόγητο όργιο. Αφού ο υποχρεωτικός εμβολιασμός δεν είναι αντισυνταγματικός και δεύτερον το ακαταδίωκτο της επιτροπής συμβαίνει και στο εξωτερικό. Χωρίς να σημαίνει όμως ότι θα έχουν ακαταδίωκτο το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που εργάστηκε την περίοδο της πανδημίας. Εκεί όπου υπάρχουν ιατρικά λάθη με βάσει της τότε επιστημονικές γνώσεις, σαφώς και πρέπει να διερευνώνται.

    Η αποχώρηση του ΣΥΡΙΖΑ από την ψήφιση της τροπολογίας του υπουργείου Υγείας για το ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτακτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας και της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών ήταν ο προάγγελος μιας νέας σφοδρής αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση. Μαξίμου και αξιωματική αντιπολίτευση έχουν εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις για το θέμα. Οι επιστήμονες εκτιμούν πως η κίνηση της κυβέρνησης ήταν επιβεβλημένη. Η νομική θωράκιση που τους παρέχει πλέον η συγκεκριμένη διάταξη προκάλεσε ανακούφιση στα μέλη των επιτροπών, καθώς έχουν ήδη μπει με αγωγές στο στόχαστρο αρνητών της πανδημίας. Μάλιστα, θεωρούν βέβαιο πως οι κακόβουλες μηνύσεις θα αυξηθούν στο μέλλον. Η ανάγνωση που έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ για τη συγκεκριμένη κίνηση είναι εντελώς διαφορετική, βλέποντας πως με αυτόν τον τρόπο διαλύεται η εμπιστοσύνη της κοινωνίας απέναντι στην επιστημονική κοινότητα και ότι στην Ηρώδου Αττικού φοβούνται μήπως κάποια στιγμή αποκαλυφθεί η πατρότητα κάποιων κρίσιμων αποφάσεων. Ο Αλέξης Τσίπρας έκανε λόγο για «ομολογία ενοχής της κυβέρνησης» και πως τώρα εξηγείται γιατί τόσους μήνες δεν δημοσιοποιούνται τα πρακτικά. Η Αριστοτελία Πελώνη μιλώντας στην ΕΡΤ ανέφερε για το θέμα ότι «οι άνθρωποι της επιτροπής δεν ασκούν διοίκηση για να υφίστανται, να είναι υπόλογοι σε ποινικές διώξεις. Προφανώς και πρέπει να διασφαλιστεί η ανεξαρτησία της επιτροπής, πρέπει οι επιστήμονες να είναι ελεύθεροι –όπως και είναι ελεύθεροι– να εισφέρουν την επιστημονική τους άποψη χωρίς να φοβούνται βεβαίως μηνύσεις από τον οποιοδήποτε».
    https://www.kathimerini.gr/politics/561342562/metopiki-sygkroysi-gia-to-akatadiokto-ton-loimoxiologon/

    Συριζαίοι fake news ως συνήθως.

  • Ανώνυμος 51403

    24 Ιουν 2021

    #Αrrest_akatadioktous.. Κατω τα εμβολια της τρελας.

  • Ανώνυμος 51402

    24 Ιουν 2021

    51401 =troll alert

  • Ανώνυμος 51401

    24 Ιουν 2021

    51400=καμμένος καρπαζοεισπράκτορας alert.

  • Ανώνυμος 51400

    24 Ιουν 2021

    51396 =troll alert

  • Ανώνυμος 51396

    24 Ιουν 2021

    Προς το ανίδεο τρολ που κλαψουρίζει κάθε φορά που τρώει αναίρεση και αντίλογο στη μάπα (κοινώς φάπα):
    Εδώ δεν κάνουμε διαξιφισμούς με λουκουμόσκονη και δεν χαιδεύουμε αυτιά. Αν θες να τις αμολάς χωρίς τίμημα είσαι σε λάθος μέρος.
    Που σημαίνει: θα τρως φάπες μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

  • Ανώνυμος 51394

    24 Ιουν 2021

    51393 =troll alert

  • Ανώνυμος 51393

    24 Ιουν 2021

    51392 =troll alert

  • Ανώνυμος 51392

    23 Ιουν 2021

    51391=troll alert

  • Ανώνυμος 51391

    23 Ιουν 2021

    Μην απαντάς μακάκα 51390. Η ζωή είναι εκτός internet, βούρλο.😂😂😂

  • Ανώνυμος 51390

    23 Ιουν 2021

    @51389
    Δεν χρειάζεται να επιβεβαιώνεις ότι είσαι τρολ.

  • Ανώνυμος 51389

    23 Ιουν 2021

    Δεν είναι που γεννήθηκες μακάκας, αλλά θα πεθάνεις ακόμα πιο μακάκας 51388• από την πολλή μακακία που σε δέρνει νομίζεις πως πρέπει να απαντάς στο οτιδήποτε. Ουστ, κόπρε του διαδικτύου, τζους, μακριά, μίασμα και αποφορά.

  • Ανώνυμος 51388

    23 Ιουν 2021

    51387=troll alert.
    Για να μην πω μακάκας αλέρτ.

  • Ανώνυμος 51387

    23 Ιουν 2021

    Στα μούτρα σου, 51386.
    :)

  • Ανώνυμος 51386

    23 Ιουν 2021

    @51385
    Πάλι φάπες εισέπραξες τρολ.
    Λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει, αν και μάλλον αυτό είναι αδύνατο.

  • Ανώνυμος 51385

    23 Ιουν 2021

    Eσύ είσαι άσχετος και αμαθής 51382, που ο,τι βλέπεις το πετάς για να λες πως κάτι είπες. Πέτα μας και λίγο Ταό-Τε-Τσινγκ μωρή πυροβολημένη μαϊμού.

  • Ανώνυμος 51382

    22 Ιουν 2021

    @51371
    Δεν είναι η πρώτη φορά που επιδημίες και πανδημίες ξεκίνησαν από Κίνα μεριά και Ινδοκίνα (κοιλάδα Μεκόνγκ).
    Εκτός και αν και αυτές ήταν στημένες. Μην μιλάς ημιμαθές ασχετοάσχετο βούρλο.
    Για τους σοβιετικούς δεν πρέπει να μας παραξενεύει. Εδώ έριχναν τα απόβλητα των πυρηνικών εργοστασίων στα ποτάμια και τις λίμνες της Σιβηρίας.

    https://www.ethnos.gr/istoria/93601_i-kina-ehei-skotosei-ton-miso-planiti-oi-pandimies-poy-afisan-piso-toys-ekatommyria
    https://www.capital.gr/diethni/3447150/oi-fonikoi-ioi-pou-xekinisan-apo-tin-kina-kai-skotosan-ekatommuria-anthropous

  • Ανώνυμος 51371

    22 Ιουν 2021

    https://www.moneyreview.gr/nytimes/36917/diarroi-anthraka-apo-ergastirio-pos-emeine-kryfi-epi-chronia-i-aitia-mias-epidimias/
    Τ΄ ακούς πουλ’ιμ… Το άλλο το χάπατο εξακολουθεί να πιστεύει στην φυσική προέλευση της πανδημίας και δεν αφήνει καθόλου το ενδεχόμενο άλλης θεωρίας.

  • Ανώνυμος 51365

    21 Ιουν 2021

    Προειδοποίηση προς του ανεμβολίαστους απευθύνει ο καθηγητής Φαρμακολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης Αχιλλέας Γραβάνης σημειώνοντας ότι το 4ο κύμα της Πανδημίας το φθινόπωρο θα τους αφορά σχεδόν αποκλειστικά. Σε ανάρτησή του στο Facebook τονίζει επίσης ότι οι περιπτώσεις βαριάς νόσου και θανάτου θα αφορούν τους ανεμβολίαστους σχεδόν κατά 95% ενώ επισημαίνει ότι επειδή θα είναι η μειοψηφία. «θα είναι δύσκολη η κοινωνική και οικονομική αιτιολόγηση ενός γενικού lockdown που θα σας προστατεύσει. Προειδοποιεί παράλληλα για το στέλεχος Δέλτα της Ινδίας «που επικρατεί ταχύτατα λόγω της μεγαλύτερης κατά 60% μολυσματικότητας», αλλά «καλύπτεται από τον πλήρη εμβολιασμό και με τις δυο δόσεις των Pfizer και AstraZeneca εμβολίων».
    https://www.iefimerida.gr/ellada/o-kathigitis-ah-grabanis-stelnei-minyma-stoys-anemboliastoys

  • Ανώνυμος 51364

    21 Ιουν 2021

    51363 μέρα νύχτα φαπούλες.

  • Ανώνυμος 51363

    21 Ιουν 2021

    Mέρα, νύχτα, διαφωνείς, ελεύθερος, τελικά δεν καταλαβαίνεις πως λες τα ίδια και τα ίδια με ψυχαναγκαστική συνέπεια. Τελικά είσαι πιο μακάκας από τους καμένους, 51362.

  • Ανώνυμος 51362

    20 Ιουν 2021

    @51361
    Είσαι ελεύθερος να διαφωνείς, αλλά δεν έχει σημασία που διαφωνείς.
    Αν είναι μέρα και διαφωνείς ότι είναι νύχτα, η διαφωνία σου και η άποψή σου δεν έχει σημασία, ασχέτως αν είσαι ελεύθερος να διαφωνείς.
    Άλλο να είσαι ελεύθερος να λες την άποψή σου, άλλο τί ισχύει και άλλο αν προσπαθείς να επιβάλλεις την λανθασμένη άποψή σου.
    Φάε μια κρεμούλα καλύτερα, εύκολη, γρήγορη, φθηνή.

  • Ανώνυμος 51361

    20 Ιουν 2021

    Ωραιος! Βαλε ενα ακομη σχολιο, να συμφωνησεις με τον εαυτο σου!

  • Ανώνυμος 51360

    20 Ιουν 2021

    @51359
    Λεξοτανίλ για την περίπτωσή σου.
    Πάει τα 'παιξε, είναι από τις πολλές φάπες και αναιρέσεις που εισέπραξε τελευταία από τη μία μεριά σε συνδυασμό με την έλλειψη επιχειρημάτων από τη μεριά του.
    Κα(η)μένο παιδί, κλαψ!

    Μια χαρά συνταγματικός είναι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός με προυποθέσεις να υπάρχει η σχετική νομοθεσία και η νομοθεσία αυτή να υποστηρίζεται από τις εκάστοτε επιστημονικές θέσεις. Το κράτος έχει υποχρέωση και καθήκον να μεριμνά για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος ύπαρξής του. Δεν είναι μόνο τα οικονομικά το ζητούμενο, διότι χωρίς υγεία και ασφάλεια δεν υπάρχει οικονομία. Αυτό το έχουμε ξεχάσει, ίσως διότι δεν έχουμε γνωρίσει πόλεμο και όλοι κοιτάζουμε να έχουμε να καταναλώνουμε, δηλαδή την ατομική μας ευζωία, δηλαδή την πάρτη μας.
    Σημειώνω δε ότι αν οι επιστημονικές θέσεις στην πορεία αλλάξουν για διάφορους λόγους, θα πρέπει να προσαρμοστούν και οι αντίστοιχοι νόμοι, δεν ζούμε σε τέλειο κόσμο, η επιστήμη και η τεχνολογία δεν είναι κάτι τέλειο. Υπάρχουν παραδείγματα από το παρελθόν όπου ο άνθρωπος πλήρωσε βαριά το τίμημα της εξέλιξης και προόδου και θα το ξαναπληρώσει και στο μέλλον.
    Τέλος να πω ότι οι λογής ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι που έχουν βγει στην επιφάνεια σαν τις κουράδες στο βόθρο είναι ό,τι χειρότερο συνοδεύει τον σημερινό κόσμο της υπερπληροφόρησης, δηλαδή η οργανωμένη (μέσω της διαδικτύωσης) και μαζική παραπληροφόρηση. Έχοντας όλοι από ένα smartphone ανά χείρας είμαστε πλέον όλοι δικτυωμένοι μεταξύ μας χωρίς πολύ κόπο και χρόνο, αφού το smartphone είναι ένας ολόκληρος υπολογιστής σε μέγεθος χεριού που τρέχει και τις κατάλληλες διαδικτυακές εφαρμογές. Πλέον ο πλανήτης είναι ένα παγκόσμιο χωριό. Θα δούμε στο εγγύς μέλλον φαινόμενα που συμβαίναν παλιά σε κάποιο παρακμιακό, ημιαπομονωμένο από τον υπόλοι κόσμο χωριό να συμβαίνουν σε παγκόσμια κλίμακα.
    'Ερρωσθε!

    *Χαιρετισμός που σημαίνει «να είστε υγιείς» και χρησιμοποιείται στον γραπτό ή προφορικό λόγο από ελληνόψυχους, αρχαιολάτρες, παγάνες, κ.λπ. Κάτι δηλαδή σαν το «να' ναι ευλογημένο» ή το «καλό παράδεισο» των χριστιανοταλιμπάν.
    https://www.slang.gr/lemma/20586-errosthe

  • Ανώνυμος 51359

    20 Ιουν 2021

    Ο ιδιος διαψευδει αμεσως δυο φορες! Χαχαχαχα

  • Ανώνυμος 51358

    20 Ιουν 2021

    51356=καμμένο τρολ.
    Μη μιλάς μακάκα.

  • Ανώνυμος 51357

    20 Ιουν 2021

    51356,
    χα χα χα! Τα 'χεις χαμένα..
    Γιάννης

  • Ανώνυμος 51356

    20 Ιουν 2021

    Κι ο Γιάννης κι αυτός που προετείνει είναι τοι ίδιο τρολ.
    Πυροβολημένος στον εγκέφαλο.

  • Ανώνυμος 51355

    20 Ιουν 2021

    Η θρησκεία δεν παρέχει καμία θεραπευτική βοήθεια. Μπορεί να παρέχει παρηγοριά. Δόξα τον θεώ, υπάρχουν τουλάχιστον 3.εκ. θεοί και θεές, που μπορεί κάποιος να προσφύγει για παρηγοριά. Η πραγματικά βοήθεια έρχεται μόνον από την ιατρική. Πρόληψη, ενημέρωση, διάγνωση, θεραπεία. Αλλά, στις θρησκόληπτες ΗΠΑ, η εκκλησία χωρίς να προσφέρει ουσιαστικά στη διαδικασία της θεραπείας, θέλει επεμβαίνει στην ιατρική, ώστε να απολαμβάνει κέρδος, χωρίς καμία συνεισφορά.. Ρασοφόροι, αμετανόητα παράσιτα.

    https://www.kathimerini.gr/opinion/561405646/ygeia-thriskeia-kai-pneymatikotita/

    Γιάννης

  • Ανώνυμος 51354

    20 Ιουν 2021

    Βιβλία για το καλοκαίρι:
    https://www.iefimerida.gr/zoi/pente-biblia-mpil-gkeits-kalokairi-apomnimoneymata-ompama
    Σωστός ο Μπιλ.
    Προτείνεται το τελευταίο για το ανοσοποιητικό σύστημα για να αρχίσουν να ξυπνάνε τα ανίδεα ζωντόβολα που την έχουν δει αντιστασιακοί:
    https://www.youtube.com/watch?v=3zdWVEeLdDI

  • Ανώνυμος 51353

    20 Ιουν 2021

    @51352
    Εκτός από σανό θα τρως και φάπες γίδι.

  • Ανώνυμος 51352

    19 Ιουν 2021

    Το μπλογκ σου ειναι εδω ρε νουμερο? Προτεινεις τραγουδια! Αντε κουρεψε κανενα γιδι!

  • Ανώνυμος 51351

    19 Ιουν 2021

    Μουσικό διάλειμμα για τους ρωμιούς τω πνεύματι μπας και αρχίσουν να ξυπνάνε και δίνουν σημασία στην ουσία και την πραγματικότητα και όχι σε φρασούλες του τύπου "είναι ανώτατη δικαστικός (πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου). Διετέλεσε Πρωθυπουργός −η πρώτη γυναίκα Πρωθυπουργός της Ελλάδας− στην υπηρεσιακή κυβέρνηση το 2015. ":

    https://www.youtube.com/watch?v=2Qs1J612nZs

  • Ανώνυμος 51350

    19 Ιουν 2021

    @51349
    Συμφωνώ.
    Καμένο τρολ πες καλύτερα. Ζουν ανάμεσά μας..

    They Live (1988)
    https://www.youtube.com/watch?v=g4XiKChyK7A

  • Ανώνυμος 51349

    19 Ιουν 2021

    Το να προσπαθείς να βάλεις μυαλό σε έναν «καμένο» και το να νουθετείς έναν ανοϊκό είναι ένα και το αυτό, 51348.

  • Ανώνυμος 51348

    19 Ιουν 2021

    @51347
    Σιγά μην σε ρωτήσουν όργιο.
    Μετά τα εμβόλια κάνε μπουκοτάζ και στα τρόφιμα στα ράφια των σουπερμάρκετ, πού ξέρεις τί περιέχουν.

  • Ανώνυμος 51347

    19 Ιουν 2021

    Κατω τα εμβολια που μας πασαρουν οι "ακαταδιωκτοι".. Δεν θα γινουμε πειραματοζωα για κανενα εμβολιο-πωλητη της τηλεορασης.

  • Ανώνυμος 51346

    18 Ιουν 2021

    @51345
    Ποιος έγραψε ότι φταίει η Θάνου.. Αν κάτι δεν ισχύιε σημαίνει ότι δεν ισχύει. Πάλι στο γάμο του Καραγκιόζη πυροβολάς.
    Καμμένος, κολλημένος και καρπαζοεισπράκτορας. Ανίατη περίπτωση, άντε στην τρύπα σου ρε όργιο.
    Μα καλά τις φάπες που τρως με ρυθμό πολυβόλου δεν τις νιώθεις ε διανοητικά καθυστερημένο γίδι.
    Σιχτίρ μωρή κάμπια που ποστάρεις κιόλας.

  • Ανώνυμος 51345

    18 Ιουν 2021

    Τη μια φταίει η Θάνου, την άλλη η Μikovits, την παράλλη ο γάλλος νομπελίστας, την ματαπαράλλη ο Ιωαννίδης.
    Όσοι προσπαθούν να σε ξεστραβώσουν και να σε βγάλουν από το φαρμακο-γιατρό-καβλο μαντρί σου είναι μπήξε και δείξε.
    Είσαι τελείως βλαξ. Σαν τους ταλιμπάν χριστιανούς που καίγονται όταν τους θίξεις τα θεία.
    Έτσι κι εσύ, σου θίξανε τα φαρμακο-γιατρο θεία σου και εξερράγης.
    Μπεεεε

  • Ανώνυμος 51344

    18 Ιουν 2021

    Απερρίφθησαν από την ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας οι αιτήσεις ακύρωσης που είχε καταθέσει η πρώην πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Βασιλική Θάνου-Χριστοφίλου και τα πρώην μέλη του ΔΣ της επιτροπής κατά των αποφάσεων του υπουργείου Ανάπτυξης. Μεταξύ άλλων, η Β. Θάνου και οι λοιποί προσφεύγοντες ζητούσαν να ακυρωθούν τόσο οι αποφάσεις με τις οποίες απομακρύνθηκαν από τις θέσεις που κατείχαν, όσο και αυτές με τις οποίες τοποθετήθηκαν νέα πρόσωπα στις θέσεις τους. Όλες οι αιτήσεις είχαν συζητηθεί στο ακροατήριο του ΣτΕ στις 7 Φεβρουαρίου 2020. Η κυρία Θάνου και οι άλλοι υποστήριζαν ότι όλο το πλέγμα των αποφάσεων αντικατάστασης του Δ.Σ. της Επιτροπής Ανταγωνισμού ήταν αντισυνταγματικό, παράνομο και αντίθετο στο ενωσιακό δίκαιο, αλλά και ήταν φωτογραφικές οι πράξεις διορισμού της νέας διοίκησης της ανεξάρτητης επιτροπής.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/ehase-ti-mahi-sto-ste-i-basiliki-thanoy

    Ό,τι δεν συμφέρει τη Θάνου είναι αντισυνταγματικό.

  • Ανώνυμος 51343

    18 Ιουν 2021

    @51340
    "κι άρχισες πάλι τα copy/paste."
    Αυτό πού κολλάει.. Μην ποστάρεις διανοητικέ καθυστερημένε.
    Και το άρθρο copy/paste είναι. Πόσο μακάκας είσαι επιτέλους.
    Μπα δεν χαμπαριάζει, ανίατη περίπτωση.

    @51341
    Τα επιχειρήματα της Θάνου είναι copy/paste των ψεκασμένων αντιεμβολιαστών. Το κωμικοτραγικό είναι ότι λέει:
    "Θα συμφωνήσω μαζί σας και ξέρετε με έχει ενοχλήσει η συμπεριφορά και οι χαρακτηρισμοί ορισμένων, οι οποίοι, αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν το εμβόλιο, τους χαρακτηρίζουν είτε ως συνωμοσιολόγους είτε ως γραφικούς, είτε ως ψεκασμένους, τους ειρωνεύονται κατ΄ άλλο τρόπο. Θεωρώ ότι δεν επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Όπως λέτε, οφείλουμε να σεβόμαστε και την αντίθετη άποψη."
    XD

  • Ανώνυμος 51342

    18 Ιουν 2021

    Κοιμήσου ανήσυχος, 51340😂😂😂

  • Ανώνυμος 51341

    18 Ιουν 2021

    Δείτε ποια μιλάει για αντισυνταγματικότητα!.. Αυτή που η θητεία της ως πρόεδρος ανωτάτου δικαστηρίου παρατάθηκε παράνομα πέραν του επιτρεπτού ορίου ηλικίας, με απόφαση του Α. Τσίπρα..
    Αυτή που διετέλεσε επί ΣΥΡΙΖΑ υπηρεσιακή πρωθυπουργός και διορίστηκε από τον Τσίπρα στο νομικό γραφείου του Πρωθυπουργού την επομένη μέρα της λήξεως της θητείας της στον Αρειο Πάγο.
    Αυτή που διορίστηκε από τον Τσίπρα πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού..
    Και πώς ξεκινά η γιαγιά την συνέντευξη της; υπάρχει ένας διχαστικός διάλογος, λόγω των εξαγγελιών της κυβέρνησης για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού. Δηλαδή κατηγορεί την κυβέρνηση για διχαστική πολιτική στα θέματα της υγείας και όχι μόνον.
    Αλλά αυτό το τροπάριο - του διχασμού - είναι η συνηθισμένη φράση του Τσίπρα όταν επιτίθεται στον Μητσοτάκη, και παραπέμπει σε "ανώμαλες" εποχές της Δεξιάς όταν χώριζε τους πολίτες σε εθνικόφρονες και μη.
    Η γιαγιά, δεν έχω καμία αμφιβολία, όταν δίνει αυτή την συνέντευξη έχει μέσα στο μυαλό της μόνο ένα πράγμα: το συμφέρον του ΣΥΡΙΖΑ και αυτό του πρώην Πρωθυπουργού, ίσως για να τον ευχαριστήσει που επανειλημμένα έδρασε αντισυνταγματικά και αντιδεοντολογικά προκειμένου να την έχει στην "αφρόκρεμα".
    Συνάμα, η γιαγιά, ρίχνει και ένα καλό γλύψιμο προς το θρησκευόμενο ποίμνιον, γιατί από όπου υπάρχει κομματικό κέρδος, καλόν είναι..Συγκρίνει τα σούπερ μάρκετ όπου πωλούνται αγαθά πρώτης ανάγκης, με τον εκκλησιασμό για τον οποίον το μόνο κριτήριο είναι η επιθυμία των πιστών να προσέλθουν στην εκκλησία τις Κυριακές. Όχι ρε γιαγιά! Όσο υπάρχουν συνθήκες lockdown οι πιστοί δεν θα εκκλησιάζονται. Βιάζονται να το κάνουν; Ε τότε ας εμβολιαστούν και ας αφήσουν στη άκρη τις μπούρδες περί συνωμοσίας εναντίον του εμβολιασμού.
    Αλλιώς γιοκ εκκλησία και ορισμένοι από αυτούς θα έχουν τύχη του αντιεμβολιαστή ηγούμενου Εφραίμ.
    Αλλά τι επιδιώκει η Θάνου; Από την μια εμβολιάστηκε η ίδια για να δέσει τον γαϊδαρό της και από την άλλη κλείνει τό μάτι στους αντιεμβολιαστές: Αν υποχωρήσετε και εμβολιαστείτε, τότε παραχωρείτε την ελευθερία σας και τα συνταγματικά σας δικαιώματα στην διχαστική κυβέρνηση.
    Αυτό που επιδιώκει η ίδια, αλλά και ο Τσίπρας είναι να διαρκέσει όσο το δυνατόν περισσότερο η πανδημία, ώστε η κυβέρνηση να βρίσκεται σε ένα είδος κόντρας με την κοινωνία, προσδοκώντας οφέλη (ΣΥΡΙΖΑ). Αμολάνε και την μπούρδα περί αντισυνταγματικότητας, ώστε να δοθεί η μάχη με την ΝΔ σε.. ιδεολογικό επίπεδο. Η αντισυνταγματική Δεξιά και δημοκρατική Αριστερά (του Μαδούρο και του πρεσβευτή του στην Ελλάδα που ασκούσε σεξουαλική βία στις υπαλλήλους της πρεσβείας και φρόντισε ο Τσίπρας αυτοπροσώπως να τον καλύψει..
    Θα μπορούσα να πω, πως οι άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ, μαζί τους και η Θάνου - η κεραυνοβολημένη από το.. θείο φως - κινούνται στα όρια του μισελληνισμού.
    Σε ένα σημείο της συνέντευξης λέει: "Αυτό που έχει να κάνει η κυβέρνηση θεωρώ πρωτίστως ότι είναι να ενημερώσει τον ελληνικό λαό, ώστε να πειστεί ο πολίτης ότι είναι χρήσιμο το εμβόλιο για να προστατευθεί ή να κάνει έστω συστάσεις, όπως κάνουν τα άλλα κράτη.". Και την ίδια στιγμή, εμμέσως πλην σαφώς, υποδεικνύει σε αυτούς που αμφιταλαντεύονται, να μην εμβολιαστούν, αν δεν θέλουν. Λες και αυτή, σαν σημαίνων πρόσωπο δεν έχει την ευθύνη της αποστολής να πείσει τους αναποφάσιστους - τουλάχιστον - να πάνε να εμβολιαστούν.
    Σε περιόδους πανδημίας δεν υπάρχει δεν γουστάρω να εμβολιαστώ. Θα εμβολιαστείς. Το πιάνεις; Όπως εμβολιάστηκα και εγώ, αναλαμβάνοντας το όποιο ρίσκο παρενεργειών. Δεν θα σε κάνω μάγκα, να σε στείλω σε ανέμελες διακοπές, με δικό μου ρίσκο, επειδή εσύ φοβάσαι και την σκιά σου ή γιατί είσαι μυθομανής, και πιστεύεις σε διάφορες μπούρδες.

    Οι νόμοι καταπατούνται πραγματικά, μόνον όταν καταπατούνται για πάντα. Σε κρίσιμες περιόδους, είναι αναμενόμενο να καταπατούνται πρόσκαιρα, γιατί: "Δεν υπάρχει νόμος που να είναι πιο ισχυρός από την ανάγκη" ... Περίανδρος, 668-​584 π.Χ.,


    Γιάννης

  • Ανώνυμος 51340

    18 Ιουν 2021

    Τσουρουφλίστηκες πανύβλακα κι άρχισες πάλι τα copy/paste. Kαλά να πάθεις τόσο στούρνος που είσαι!

  • Ανώνυμος 51339

    18 Ιουν 2021

    Συνταγματικός ο υποχρεωτικός εμβολιασμός – Σχόλιο στην ΣτΕ (Δ΄ Τμήμα) 2387/2020

    Η απόφαση αυτή αποτελεί την απάντηση σε όσους διακατεχόμενους είτε από απερισκεψία είτε από σκόπιμη άγνοια, δεισιδαιμονίες, προκαταλήψεις, ιδεοληψίες, ανορθολογισμό και συνομωσιολογία αρνούνται να δουν την πραγματικότητα και να προστατέψουν τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους. Από την άλλη απευθύνεται και προς το Κράτος, το οποίο δεν αρκεί μόνο να προστατέψει τα πρόσωπα από τις μεταδοτικές ασθένειες και τους ιούς αλλά θα πρέπει με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο να τα ενημερώσει για τις προληπτικές ενέργειες του κάθε εμβολίου αλλά και τις ενδεχόμενες παρενέργειες.
    Το αντικείμενο της δίκης που κατέληξε στην σχολιαζόμενη απόφαση αποτελούσε τον αποκλεισμό με ατομική διοικητική πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ Βρεφονηπιακού Σταθμού ενός Δήμου της Βορείου Ελλάδος από τον Σταθμό ενός νηπίου, το οποίο δεν είχε προβεί στον προβλεπόμενο από τον Κανονισμό Λειτουργίας των Βρεφονηπιακών Σταθμών εμβολιασμό. Το αυτό συνέβη και με όλα τα νήπια, οι γονείς των οποίων δεν τα είχαν υποβάλει στον σχετικό εμβολιασμό. Η απόφαση εξέτασε καταρχάς το από πλευράς Γενικού Διοικητικού Δικαίου και ιδία του Δικαίου των ανακλήσεων των διοικητικών πράξεων ενδιαφέρον ζήτημα της νομιμότητας της ανάκλησης διοικητικών πράξεων και της αιτιολογίας της ανακλητικής απόφασης. Το πιο ενδιαφέρον ζήτημα που αντιμετώπισε, όμως, ήταν αυτό της συνταγματικότητας του υποχρεωτικού εμβολιασμού εξ επόψεως προστασίας των θεμελιωδών δικαιωμάτων του νηπίου όσο και της προστασίας της δημόσιας υγείας ως (συλλογικού) συνταγματικού αγαθού.

    1. Η μέριμνα για τη δημόσια υγεία αποτελεί συνταγματική υποχρέωση του Κράτους, στο πλαίσιο της οποίας η Πολιτεία οφείλει, μεταξύ άλλων, να λαμβάνει απαραίτητα μέτρα. Ως συνταγματικό έρεισμα μία τέτοιας υποχρέωσης, αν και κακώς δεν κάνει μνεία σε αυτήν, πρέπει να θεωρεί την διάταξη του άρθρου 21 παρ. 3 Σ, η οποία περιέχει σχετική διατύπωση.
    2. Τα μέτρα αυτά αφορούν και την πρόληψη της διάδοσης και την καταπολέμηση μεταδοτικών ασθενειών, οι οποίες συνιστούν σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Στα εν λόγω μέτρα εντάσσεται και ο εμβολιασμός νηπίων και παιδιών, ο οποίος διενεργείται με σκοπό την προστασία της υγείας, συλλογικώς και ατομικώς, από τις ασθένειες καθώς και την βαθμιαία εξάλειψή τους.
    4. Την παρέμβαση αυτή στην σωματική ακεραιότητα του ατόμου διά του υποχρεωτικού εμβολιασμού το Δικαστήριο την δικαιολογεί συνταγματικά υπό δύο σωρευτικά προϋποθέσεις και δη: «α) ότι προβλέπεται από ειδική νομοθεσία, υιοθετούσα πλήρως τα έγκυρα και τεκμηριωμένα επιστημονικά, ιατρικά και επιδημιολογικά πορίσματα στον αντίστοιχο τομέα και β) ότι παρέχεται δυνατότητα εξαίρεσης από τον εμβολιασμό σε ειδικές ατομικές περιπτώσεις, για τις οποίες αυτός αντενδείκνυται». Με την υπό (α) παραδοχή η απόφαση δέχεται, έστω με λανθάνοντα τρόπο, την αρχή της επιφύλαξης του νόμου που προβλέπει το άρθρο 5 παρ. 5 εδ. β΄ Σ. Με την υπό (β) προϋπόθεση απαιτεί όπως ο νόμος αυτός θα πρέπει να προβλέπει τις σχετικές εξαιρέσεις.
    7. Εύστοχα επισημαίνει το Δικαστήριο ότι το μέτρο του αποκλεισμού από τον βρεφονηπιακό σταθμό όχι μόνο δεν αντίκειται στην αρχή της ισότητας του άρθρου 4 παρ. 1 Σ αλλά και ότι επιβάλλεται με βάση την αρχή αυτή, εφόσον ο μη αποκλεισμός των νηπίων που δεν έχουν εμβολιασθεί θα αντιτίθετο στην αρχή της ισότητας και θα συνιστούσε μία συνταγματικά υπό το πρίσμα της αρχής αυτής αδικαιολόγητη ευμενή διακριτική μεταχείριση αυτών έναντι όλων των άλλων που έχουν δοκιμάσει το/τα εμβόλιο/α.
    9. Τέλος, προβαίνει σε μία ενδιαφέρουσα παραδοχή, ότι ενδεχόμενες παρενέργειες σε πολύ μικρό αριθμό εμβολιασμένων είναι συνταγματικά ανεκτές, «…ανεξαρτήτως του ότι, ενδεχομένως και κατά τις περιστάσεις, δύναται να συντρέχει περίπτωση αποζημίωσης των παθόντων από τις παρενέργειες αυτές για ζημία προκληθείσα όχι από παράνομη αλλά από νόμιμη ενέργεια του Δημοσίου».

    Η απόφαση, πέραν από τις αδυναμίες της όσον αφορά ζητήματα δογματικής και γενικής θεωρίας της προστασίας των θεμελιωδών δικαιωμάτων, που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν εκτενέστερα πέραν των όσων αναφέρθηκαν ανωτέρω, και κάποιων ζητημάτων που άφησε ανοικτά, ίσως γιατί δεν προσφέρονταν λόγω της υποθέσεως, θα πρέπει να χαιρετισθεί ως προς το αποτέλεσμά της. Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός δεν παραβιάζει θεμελιώδη δικαιώματα κατοχυρωμένα από το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ. Αποτελεί τον ορισμό της υλοποίησης εκ μέρους του Κράτους του καθήκοντός του να προστατέψει τα συνταγματικά θεμελιώδη δικαιώματα στην ζωή και την υγεία, προβαίνοντας σε ιατρικές παρεμβάσεις που το ίδιο το Σύνταγμα υπό προϋποθέσεις τού επιτρέπει. Μπορεί να εκτιμάται ως πατερναλιστική και μη φιλελεύθερη μία τέτοια αντίληψη, όμως, πρέπει να αναγνωρίσουμε και η έννομη τάξη και διά των τριών κρατικών εξουσιών, εν τέλει διά του ΣτΕ ως του Ανωτάτου Διοικητικού Δικαστηρίου της χώρας, αναγνωρίζει ότι τα δικαιώματα στην ζωή και την υγεία αποτελούν τις βιοτικές βάσεις για την άσκηση και απόλαυση όλων των υπολοίπων θεμελιωδών δικαιωμάτων και χρήζουν ιδιαίτερης κρατικής προστασίας. Κι αν είναι αμφισβητούμενη και παρ’ ημίν αλλά και συγκριτικά διεθνώς η συνταγματικότητα της κρατικής προστασίας του ατόμου από τον εαυτό του λόγω αδιαφορίας, αμέλειας, απερισκεψίας, προλήψεων, προκαταλήψεων, ανορθολογισμού ή και μικρόνοιας του ατόμου, η οποία (κρατική προστασία) συγκρούεται με τον ατομικό αυτοκαθορισμό σε όλα τα παραπάνω, δεν επιτρέπεται το καθήκον αυτό να αμφισβητείται συνταγματικά για την προστασία των τρίτων ειδικότερα σε καθεστώς πανδημίας, όταν μιλάμε για την προστασία της υγείας και της ζωής χιλιάδων ή εκατοντάδων χιλιάδων και εκατομμυρίων σε όλη την υφήλιο.
    Η απόφαση αυτή αποτελεί την απάντηση σε όσους διακατεχόμενους είτε από απερισκεψία είτε από σκόπιμη άγνοια, δεισιδαιμονίες, προκαταλήψεις, ιδεοληψίες, ανορθολογισμό και συνωμοσιολογία αρνούνται να δουν την πραγματικότητα και να προστατέψουν τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους. Από την άλλη απευθύνεται και προς το Κράτος, το οποίο δεν αρκεί μόνο να προστατέψει τα πρόσωπα από τις μεταδοτικές ασθένειες και τους ιούς αλλά θα πρέπει με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο να τα ενημερώσει για τις προληπτικές ενέργειες του κάθε εμβολίου αλλά και τις ενδεχόμενες παρενέργειες. Το κοινωνικό κράτος δικαίου (πρβλ. άρθρο 25 παρ. 1 εδ. α΄ Σ) πρέπει να ενεργεί, πάντα μέσα στο πλαίσιό του ως τέτοιο (κοινωνικό και Δικαίου), και ως Κράτος πρόληψης (πρβλ. και άρθρα 25 παρ. 2 και 4 Σ).

    Τα υπόλοιπα εδώ, καλή ανάνγωση:
    https://www.syntagmawatch.gr/trending-issues/syntagmatikos-o-ypochreotikos-emvoliasmos-scholio-stin-ste-d-tmima-2387-2020/

    Συμπέρασμα: όχι μόνο ο υποχρεωτικός εμβολιασμός είναι αντισυνταγματικός, αλλά είναι απόλυτα συνταγματικός (υπό και κάποιες προυποθέσεις) και επίσης αποτελεί υποχρέωση του κράτους.
    Δεν θα πρέπει δε να αποτελεί έκπληξη ότι όλα όσα αναφέρει η Θάνου ως επιχειρήματα είναι αβάσιμα και αστήριχτα και είναι οι ίδιες ακριβώς μπούρδες που διαδίδουν λογής ψεκασμένοι συνωμοσιολόγοι και αντιεμβολιαστές.

  • Ανώνυμος 51337

    18 Ιουν 2021

    @51332
    Άντε πάλι οι ίδιες μπούρδες. Μήπως είσαι μπουρδολόγος; Για μάντεψε.
    Δηλαδή θες να κάνουμε γκάλοπ να δούμε και την άποψη των υπόλοιπων εν ζωή πρώην πρωθυπουργών και ανωτάτων δικαστικών; Μη μιλάς μακάκα. Επίσης ποιο δικαστήριο της ρωμιοσύνης και του εξωτερικού θα αποφασίσει ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των νοσηλευτών για παράδειγμα είναι αντισυνταγματικός υπό τις παρούσες συνθήκες (πανδημία) όταν αυτό είναι θέμα δημόσιας ασφάλειας και υγείας και άρα προέχει το σύνολο και όχι το άτομο και οι ατομικές ελευθερίες του, ακριβώς όπως σε ένα πόλεμο. Η κατάσταση με την πανδημία είναι πολύ σοβαρή. Ξύπνα.

    @51333
    Έπεσες από τα σύννεφα βλέπω, καιρός να προσγειωθείς στην πραγματικότητα. Πού νομίζεις ότι ζεις μπουλούκο. Η ελευθερία σου σταματάει εκεί που ξεκινάει η ελευθερία των άλλων. Τις φαντασιώσεις σου περί αυτοδιάθεσης και ελευθερίας επιλογών να τις εφαρμόσεις εκτός κοινωνίας. Έχεις ευθύνες όταν ζεις εντός μιας κοινωνίας, αν δεν το έχεις καταλάβει αυτό τότε ζεις στην κοσμάρα σου. Πάρε τα παραμύθια περί αυτοδιάθεσης και άντε σε κάνα ψυχίατρο. Μπα δεν καταλαβαίνει είναι γκάου, όσες φορές και να του τα πεις αυτός εκεί, έχει κολλήσει.
    *μπουλούκος < (άμεσο δάνειο) τουρκική bolluk (αφθονία).

    @51335
    Νάτος ο σεσημασμένος αμόρφωτος καρπαζοεισπράκτορας. Μάθε να γράφεις και να εκφράζεσαι πρώτα αμόρφωτο όργιο.

    Γιατί ορισμένοι άνθρωποι δεν βάζουν μάσκα;
    *Το κίνητρο της άρνησης
    Η βαθύτερη άρνηση μπορεί να αποτελεί ταυτόχρονα την ρίζα της μη αποδοχής του μέτρου της μάσκας αλλά κι έναν ισχυρό αμυντικό μηχανισμό. «Η άρνηση πυροδοτείται αυτόματα όταν κάποιος δεν μπορεί να διαχειριστεί την κρισιμότητα ή την σοβαρότητα μιας κατάστασης« εξηγεί η Δρ. Gayani DeSilva.
    *Η βαθύτερη ανάγκη για έλεγχο
    Παρόλο που η κρίση δεν έχει τελειώσει, πολλοί είναι εκείνοι που απλώς θέλουν να προχωρήσουν και να πάρουν και πάλι τον έλεγχο της καθημερινότητάς τους στα χέρια τους.
    *Το αίσθημα του ελιτισμού
    «Νομίζω ότι ορισμένοι άνθρωποι έχουν μια αίσθηση ελιτισμού, ναρκισσιστικών χαρακτηριστικών και για αυτό μπορεί να θεωρούν ότι το μέτρο της μάσκας δεν σχετίζεται άμεσα με τους ίδιους. Ωστόσο, η αυστηρή κριτική δεν βοηθά, μιας και αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αμυντικούς μηχανισμούς» επισημαίνει.
    https://www.vita.gr/2021/01/08/psixologia/giati-orismenoi-anthropoi-den-vazoun-maska/

    Γιατί δεν αντιδρούμε μπροστά στους ανεύθυνους της πανδημίας;
    Το στοίχημα των δυτικών κοινωνιών είναι να μη στιγματίζουμε κανέναν – και βασίζεται στην ιδέα ότι το να κάνουμε τους άλλους να ντρέπονται για τις πράξεις τους μάς δίνει μια ψεύτικη αίσθηση ελέγχου και ανωτερότητας. Έτσι, οι περισσότεροι άνθρωποι αποφεύγουν να διαμαρτυρηθούν για παραβιάσεις των υγειονομικών κανόνων και προσπαθούν να τις δικαιολογήσουν. Κυρίως όταν οι παραβάτες είναι νέοι φοβούνται μήπως θεωρηθούν κακογερασμένοι, συντηρητικοί και «νεοφοβικοί». Η επίπληξη έχει γίνει συνώνυμη με τη μαγκούρα που κουνάει ο μοχθηρός πρεσβύτης.
    https://politis.com.cy/buzzlife/giati-den-antidroyme-mprosta-stoys-aneythynoys-tis-pandimias/

    Στο μυαλό των αρνητών του εμβολιασμού
    Αυτοί που εμβολιάζονται το κάνουν τόσο για τη δική τους υγεία όσο και για τη δημόσια. Αυτοί που δεν εμβολιάζονται;
    https://www.athensvoice.gr/politics/714368_sto-myalo-ton-arniton-toy-emvoliasmoy

    Πώς θα προστατευτούμε από τους αντιεμβολιαστές;
    Βλέπετε, η επιτυχία ενός εμβολίου εξαρτάται και από τον αριθμό των ανθρώπων που θα εμβολιαστούν
    https://www.athensvoice.gr/politics/691313_pos-tha-prostateytoyme-apo-toys-antiemvoliastes

  • Ανώνυμος 51336

    18 Ιουν 2021

    Κουραδόμαγκα 51332
    Από το πρώτο lockdown του Μαρτίου του 2020 θα μπορούσες να πας στα δικαστήρια, αλλά τσαμπουκά και νταηλίκι πουλάς στα νιάνιαρα και ατο πλητρολόγιο.

  • Ανώνυμος 51335

    18 Ιουν 2021

    Kαήκατε γιατροκαβλόπουλα! Χαχαχαχα...

  • Ανώνυμος 51334

    18 Ιουν 2021

    @ 51332
    Αντιθέτως, ως πρώην πρόεδρος του ΑΠ και πρώην πρωθυπουργός οφείλει να μετράει τα λόγια της, αλλιώς θα αντιμετωπίζει τη χλεύη του κόσμου για τις μπούρδες που ξεστομίζει ως γραία καρακάξα.

  • Ανώνυμος 51333

    18 Ιουν 2021

    @ 51328

    Και η δικη μου ελευθερια σταματα στις απειλες του εκαστοτε τηλε-μαιντανου, πρων πωλητη βιβλιων και της παρεας του.. Τι μαλακιες μας γραφεις και εσυ ??
    Στο δια ταυτα... Να γ@μηθει η δικια σου ελευθερια μπετοβλακα.. και οχι η δικια μου.. Αντε γιατι μας ζαλισατε τα π@παπαρια.!

  • Ανώνυμος 51332

    18 Ιουν 2021

    @ 51329

    Δεν εισαι μονο βλακας..Εισαι και αγενης.. Διοτι 1) τις συνεπειες τις βιωνεις τωρα και μιλας για μελλοντικα δικαστηρια και 2) σου μιλα μια πρωην Προεδρος του Α.Π. και πρωην πρωθυπουργος.!

  • Ανώνυμος 51331

    18 Ιουν 2021

    Σε ποιον δημοσιογραφο εδοθη η συνεντευξη ? Ευχαριστω.

  • Ανώνυμος 51330

    18 Ιουν 2021

    "Τον Ιανουάριο του 2017, πρότεινε αύξηση της ηλικίας συνταξιοδότησης των ανώτατων δικαστικών από τα 67 στα 70 έτη, ερμηνεύοντας τα σχετικά άρθρα του Συντάγματος. Εναντίον αυτής της πρότασης αντέδρασαν έντονα η Ένωση Δικαστικών Λειτουργών του Συμβουλίου της Επικρατείας, η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, η Ένωση Δικαστικών Λειτουργών του Ελεγκτικού Συνεδρίου, και πλήθος συνταγματολόγων και νομικών. Στις 8 Φεβρουαρίου 2017, η ολομέλεια του Αρείου Πάγου καταψήφισε την πρόταση.
    Στις 10 Ιουλίου 2017, δέκα ημέρες μετά την συνταξιοδότησή της ως Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, τοποθετήθηκε ως άμισθη προϊσταμένη του Νομικού Γραφείου της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε έντονη πολιτική αντιπαράθεση."

    Πολύ συνταγματικό αυτό.. Η τύπισσα ήθελε να επεκτείνει τη θητεία της ως πρόεδρος του Αρείου Πάγου για τρία επιπλέον χρόνια και τί σκαρφίστηκε.. Να αυξήσει την ηλικία συνταξιοδότησης των ανωτάτων δικαστικών πέρα του εθνικού ορίου των 67 ετών. Αγάπη για εργασία και προσφορά ή λαγνεία για την καρέκλα και πάθος για εξουσία; Προφανώς το δεύτερο. Τραγελαφικές καταστάσεις.

    "Στις 13 Φεβρουαρίου του 2015 η Βασιλική Θάνου με την ιδιότητα της προέδρου των Δικαστών και Εισαγγελέων της Ελλάδας απέστειλε ειδική επιστολή στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ προκειμένου να παρέμβει στα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα και τις άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις υπέρ των προτάσεων της ελληνικής κυβέρνησης προκειμένου να εξασφαλισθεί λύση για την ανάπτυξη χωρίς παράταση μνημονίων προκειμένου ο ελληνικός λαός να ξαναβρεί την αξιοπρέπειά του.
    Σε ανάρτηση στο προσωπικό του ιστολόγιο στις 9 Ιουλίου 2015 ο Τσακυράκης επέκρινε την Θάνου για την επιστολή που είχε στείλει με την ιδιότητα της Προέδρου του Αρείου Πάγου σε ομολόγους της των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου να τους ενημερώσει για τις θέσεις του ελληνικού λαού και την κατάσταση στην Ελλάδα. Η Θάνου υποστηρίζει πως ο Τσακυράκης χρησιμοποίησε χαρακτηρισμούς που ενέχουν «περιφρόνηση και μείωση της τιμής και της υπόληψης μου αλλά και μείωση του κύρους του αξιώματος της Προέδρου του Αρείου Πάγου που η πολιτεία μου ενεπιστεύθη και δικαιούμαι να απολαμβάνω».
    Ο Τσακυράκης χαρακτήρισε τη μήνυση θεσμικά επικίνδυνη και υποστήριξε πως η Θάνου συγχέει την άσκηση κριτικής με την εξύβριση και την δυσφήμιση. Στις 25 Φεβρουαρίου με κοινή τους δήλωση δεκατέσσερις καθηγητές συνταγματικού δικαίου, μεταξύ των οποίων οι Νίκος Αλιβιζάτος, Αντώνης Μανιτάκης κ.α., κάλεσαν την πρόεδρο του Αρείου Πάγου να ανακαλέσει τη μήνυσή της υποστηρίζοντας παράλληλα τον Τσακυράκη."

    Πολύ συνταγματικά όλα αυτά. Μπουμπούκι της φασιστεράς.

    Πηγή:
    https://el.wikipedia.org/wiki/Βασιλική_Θάνου

  • Ανώνυμος 51329

    18 Ιουν 2021

    Στα παπάρια μας τι λέει μία μουστόγρια η συνταγματικότητα ενός νόμου κρίνεται στα δικαστήρια.

  • Ανώνυμος 51328

    17 Ιουν 2021

    Αρλούμπες και άρες μάρες κουκουνάρες. Και τα εγκλήματα πολέμου είναι αντισυνταγματικά και η πανδημία είναι αντισυνταγματική και το ραδιενεργό ουράνιο είναι αντισυνταγματικό και το trafficking, αλλά συμβαίνουν. Όταν κάτι είναι θέμα δημόσιας υγείας ή δημόσιας ασφάλειας οι κυβερνήσεις είναι υποχρεωμένες να παίρνουν μέτρα. Αν δεν πάρουν μέτρα, είναι υπόλογες προς τον νόμο και το συμφέρον των πολιτών που υποτίθεται υπηρετούν. Που σημαίνει ότι αν δεν πάρουν μέτρα και το παίξουν Μπολσονάρου αργά η γρήγορα η δικαιοσύνη θα τους χτυπήσει την πόρτα για απολογία των πεπραγμένων. Δεν την γλυτώνουν.

    "Κι έχει να κάνει με το σώμα μου. Δεν μπορεί να με υποχρεώσεις τι θα κάνω με το σώμα μου."
    Όχι αν είναι θέμα δημόσιας υγείας και ασφάλειας. Ως γνωστόν η ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων. Αν θες απόλυτη ελευθερία και πλήρη αυτοδιάθεση πρέπει να ζήσεις εκτός κοινωνίας. Αν δεν το έχεις καταλάβει τόσο καιρό που ζεις, είσαι για τα πανηγύρια.

    "Δεν μπορεί να λες ότι στο σούπερ μάρκετ δεν κολλάει ο κορονοϊός γιατί υπάρχει έρευνα, αλλά στην εκκλησία κολλάει."
    Αρλούμπες. Όπου μπορείς θα τα κλείσεις, όπου δεν μπορείς να τα κλείσεις πλήρως (σουπερμάρκετ, φαρμακεία κ.λπ.) θα τα αφήσεις αλλά με κάποια μέτρα, διότι οφείλεις να πάρεις μέτρα (μάσκα, αποστάσεις). Δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης σουπερμάρκετ με εκκλησίες.

    Όλα όσα ξεφουρνίζει η Θάνου είναι αρλούμπες και έκθεση ιδεών εκ του ασφαλούς. Αστήρικτα και αβάσιμα. Δεν έχουν καταλάβει κάποιοι βλαμμένοι τί πραγματικά τρέχει. Όταν οι αμερικανοί μπήκαν στον Β'ΠΠ στο πλευρό των συμμάχων, όλο το έθνος στρατεύτηκε σε αυτό τον σκοπό. Ήταν θέμα δημόσιας ασφάλειας. Δεν είχες την ελευθερία να υποστηρίξεις τις δυνάμεις του Άξονα ακόμα και αν είχες επιχειρήματα, ακόμα και αν ήσουν μια ισχνή, άκακη μειοψηφία. Ο Φορντ πούλαγε τζιπ στον Χίτλερ και η αμερικανική κυβέρνηση του το απαγόρεψε. Μα γιατί, ήταν σύμφωνα με τους κανόνες του ελεύθερου εμπορίου και της αυτοδιάθεσης των προιόντων που παρήγαγε ο Φορντ. Ναι αλλά όταν οι άλλοι σκοτώνονται στις μάχες δεν μπορείς εσύ ο συμπατριώτης τους να πουλάς τζιπ στον αντίπαλο και δεύτερον είναι και θέμα δημόσιας ασφάλειας. Που σημαίνει ότι η ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων μελών της κοινωνίας που καλώς ή κακώς ανήκεις και πορεύεσαι με αυτήν.
    Μα θα μου πείτε εδώ έχουμε να κάνουμε με πανδημία όχι με παγκόσμιο πόλεμο. Δυστυχώς κυκλοφορούν ανάμεσά μας πανηλίθιοι πίθηκοι που δεν έχουν καταλάβει τί τρέχει: έχουμε πόλεμο βρε ανιστόρητοι παρακμιακοί μπουρτζόβλαχοι, αμόρφωτοι αρχιμπετόβλακες, σιχτίρ ζούδια. Χωρίς υγεία δεν έχεις οικονομία, πόσο πιο απλά να το εκφράσει κανείς. Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και απαιτεί συστράτευση, υπάρχουν συλλογικές ευθύνες, δεν μπορείς εσύ να το παίζεις αυτοδιάθεση και ελευθερία σε θέματα δημόσιας υγείας και ασφάλειας που αφορούν όλους μας. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να αποδεχθούμε τη ζοφερή κατάσταση και να πειθαρχήσουμε, δυστυχώς δεν υπάρχει άλλη λύση. Δυστυχώς και πάλι δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Όποιος δεν τη δέχεται, να πάει να τον κοιτάξει κάνα ψυχίατρος. Δεν ζούμε σε κάποια εξιδανεικευμένη αιτιοκρατική προσομοίωση όπου κάθε πρόβλημα μπορεί να λυθεί με μερικές μικρές αλλαγές στα blueprints ή με κάποια πατήματα κουμπιών. Ζούμε σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα που δεν ξέρει κανείς από πού θα του έρθει, τί ξημερώνει, τί θα συμβεί στο μέλλον. Πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις και προβλήματα και το άγνωστο αύριο. Όσοι νομίζουν ότι ξέρουν, ζούνε στην κοσμάρα τους.

    Μιλώντας για την περίοδο που η σύζυγός του ήταν στο νοσοκομείο και οι γιατροί έλεγαν ότι ενδέχεται το πρόβλημά της να οφείλεται στον εμβολιασμό, όπως είπε η σύζυγός του, του ζήτησε να μην ξαναμιλήσει σε δημοσιογράφο, καθώς δεν ήθελε να γίνει σημαία των αντιεμβολιαστών.
    https://www.ethnos.gr/ellada/161562_astrazeneca-syzygos-44hronis-na-exigisoyn-sta-paidia-moy-giati-hathike-i-mitera-toys

    Ο Πολάκης παραδέχεται ότι δεν έχει εμβολιαστεί: «Δεν έχει νόημα τώρα»
    https://www.ethnos.gr/politiki/161903_o-polakis-paradehetai-oti-den-ehei-emboliastei-den-ehei-noima-tora

    Ανώμαλος κουτοπόνηρος κουραδόμαγκας. Την έχει δει αντιστασιακός ο ανεκδιήγητος καραγκιόζης σουργελοσυριζαίος.

    Το ποιόν της Θάνου:
    https://el.wikipedia.org/wiki/Βασιλική_Θάνου