Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ 1821
Η αποστασία των ρωμιών

Το ’21 δεν έγινε «για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και
της πατρίδος την ελευθερίαν
». Δεν υπήρχαν ούτε εθνικά ού-
τε θρησκευτικά κίνητρα, όπως κατά κόρον προπαγανδίζεται
από τη δημιουργία του κράτους και εντεύθεν. Ούτε επίσης,
κοινωνικά/ταξικά, όπως υποστηρίχθηκε. Μοναδικός στόχος
των εξεγερμένων ήταν οι περιουσίες (χωράφια, χρυσαφικά
κ.λπ.) των μουσουλμανικών οικογενειών της Πελοποννήσου...

240 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων»
.

ΑΚΙΝΔΥΝΗ
Η ΝΕΑ ΓΡΙΠΠΗ-
ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ
ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ !


Μιλάει στην «Ελεύθερη Έρευνα»
ο καρδιολόγος του Ωνασείου, κ. Θανάσης Δρίτσας


Έγραψε στις 14.09.2009 ο/η: Μαυρομμάτης Βασίλειος

Επιστροφή

     Τα μέχρι σήμερα επιδημιολογικά δεδομένα για τη νέα γρίππη δείχνουν χαμηλή θνητότητα, ίσως και χαμηλότερη από την κοινή εποχική γρίππη.


·         Τα σενάρια θανάτων και πνευμονίας, που μεταδίδουν τα Μ.Μ.Ε. δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.


·         Συνήθως τα άτομα που πεθαίνουν από γρίππη, ήδη πάσχουν από κάτι άλλο πολύ σοβαρό, είναι βαρέως πάσχοντα άτομα από συστηματικά νοσήματα ή άτομα με μεγάλη ανοσοκαταστολή.


·         Είναι πολύ πιθανόν, ότι η συχνότητα εμφάνισης επιπλοκών από το εμβόλιο της νέας γρίππης να είναι υψηλότερη από την πιθανότητα να πεθάνει κάποιος από γρίππη των χοίρων ή την εποχική γρίππη.


     Για όλα αυτά, καθώς και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα ιατρικά θέματα, όπως την απειλή των Φαρμακοβιομηχανιών για την παγκόσμια υγεία, την πολυφαρμακία και τα φακελάκια στη χώρα μας, την πιθανότητα συνεργασίας κλασικής Ιατρικής – εναλλακτικών θεραπευτικών μεθόδων κ.ά. μίλησε στο συνεργάτη της «Ελεύθερης Έρευνας» ομοιοπαθητικό, κ. Βασίλειο Μαυρομμάτη, ένας διακεκριμένος ιατρός, ο καρδιολόγος του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, κ. Θανάσης Δρίτσας.


   Ο κ. Θανάσης Δρίτσας είναι καρδιολόγος στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, υπεύθυνος του τμήματος Δοκιμασιών Κόπωσης, Εργοσπιρομετρίας, Φυσιολογίας της Ασκησης και Καρδιακής Αποκατάστασης. Εχει ιδρύσει και είναι Πρόεδρος της Ομάδας Εργασίας Ποιότητας Ζωής & Ψυχοκοινωνικής Καρδιολογίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας. Πολλές επιστημονικές του εργασίες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά υψηλού δείκτη αναφοράς (citation impact factor) στα αντικείμενα της υπερτροφικής μυοκαρδιοπάθειας, των καρδιακών αρρυθμιών, της αιμοδυναμικής της καρδιακής βηματοδότησης, της καρδιακής ανεπάρκειας, της φυσιολογίας της άσκησης και της καρδιακής αποκατάστασης (cardiac rehabilitation).



     «Ε.Ε.»: Τι πιστεύετε, ότι συμβαίνει με τη νέα γρίππη; Είναι πραγματικός ο ιός, είναι προϊόν εργαστηρίων, ή δεν υφίσταται καθόλου, παρά είναι περιπτώσεις απλών εποχιακών λοιμώξεων, που βαφτίζονται έτσι;


      - Κατά πάσα πιθανότητα ο ιός είναι πραγματικός, αλλά υπάρχουν αμφιβολίες για την προέλευσή του. Τίποτε δεν μπορεί με ασφάλεια να αποδείξει απο πού προήλθε· υπάρχει υπόνοια, ότι μπορεί να είναι προιόν διαφυγής από παράνομη, εκτός ποιοτικού ελέγχου, βιομηχανία, που σχετίζεται με παραγωγή και εκτροφή χοίρων στο Μεξικό. Πάντως τα μέχρι σήμερα επιδημιολογικά δεδομένα δείχνουν χαμηλή θνητότητα -ίσως και χαμηλότερη από την κοινή εποχική γρίππη- απλά ίσως λίγο υψηλότερη μεταδοτικότητα. Μην ακούτε τα σενάρια θανάτων και πνευμονίας που μεταδίδουν τα Μ.Μ.Ε.. Μας είπε κανείς ποτέ πόσοι άνθρωποι πέθαναν από την συνηθισμένη εποχική γρίππη κάθε χρόνο; Συνήθως τα άτομα που πεθαίνουν από γρίππη ήδη πάσχουν από κάτι άλλο πολύ σοβαρό, είναι βαρέως πάσχοντα άτομα από συστηματικά νοσήματα ή άτομα με μεγάλη ανοσοκαταστολή. Αν μιλήσετε με παιδιάτρους θα σας αναφέρουν ένα σωρό κρούσματα πνευμονίας σε παιδιά κάθε χρόνο - ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, ως επιπλοκή της κοινής εποχικής γρίππης.  Μην ακούτε τα σενάρια θανάτων και πνευμονίας που μεταδίδουν τα Μ.Μ.Ε.. Συνήθως τα άτομα που πεθαίνουν από γρίππη ήδη πάσχουν από κάτι άλλο πολύ σοβαρό, είναι βαρέως πάσχοντα άτομα από συστηματικά νοσήματα ή άτομα με μεγάλη ανοσοκαταστολή.
    
     «
Ε.Ε.»: Τι πιστεύετε, ότι θα συμβεί μετά τον μαζικό εμβολιασμό του πληθυσμού για την νέα γρίππη;
 

     - Κανονικά δεν θα πρέπει να υπάρξει μαζικός εμβολιασμός, για κάτι, από το οποίο δεν πεθαίνει κανείς εύκολα. Γενικά η λέξη «μαζικός» και «υποχρεωτικός» προπαγανδίζονται πάρα πολύ από τα Μ.Μ.Ε. στις πονηρές μέρες που ζούμε. Κανονικά, για να γίνει αποδεκτό ένα εμβόλιο θα πρέπει να περάσει μακρά περίοδος κλινικών δοκιμών σε εθελοντές.


     Είναι πολύ πιθανόν, ότι η συχνότητα εμφάνισης επιπλοκών από το εμβόλιο να είναι υψηλότερη από την πιθανότητα να πεθάνει κάποιος από γρίππη των χοίρων ή την εποχική γρίππη. Αν ψάξετε τα δημοσιεύματα του τύπου την τελευταία δεκαετία θα δείτε, ότι έχει συστηματικά δημιουργηθεί μια τεράστια -καθαρά κερδοσκοπικής φύσεως- τρομολαγνεία, για πώληση εμβολίων γρίππης στο γενικό πληθυσμό. Κάποτε οι ενδείξεις εμβολιασμού αφορούσαν ομάδες κινδύνου, τώρα η φαρμακοβιομηχανία της υγείας στρέφεται προς τις μάζες, με επίκεντρο της τρομολαγνείας το παιδί και τον ηλικιωμένο. (Σ.σ.: βλ. Από την απάτη της γρίππης των πτηνών, στην απάτη της γρίππης των χοίρων και H γρίππη του ψεύδους και ο χορός των δισεκατομμυρίων...)

   

   

     Αντιγριππική τροχοβίλα υπό εγκατάσταση στο προαύλιο του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης. Σύμφωνα με τις οδηγίες, η αρχική διάγνωση θα γίνεται στην εξωτερική πύλη του νοσοκομείου από ...μασκοφόρο θυρωρό, ο οποίος θα στέλνει τους ασθενείς -όχι μέσα στο νοσοκομειο, αλλά- στην τροχοβίλα!



     «Ε.Ε.»: Είναι οι εμβολιασμοί ασφαλής μέθοδος ανοσοποίησης των ανθρώπων; Υπάρχουν έρευνες ιατρών (όπως ο Γερμανός Μπούκβαλντ), που αναφέρουν, ότι τα εμβόλια βλάπτουν σοβαρά την ανθρώπινη υγεία, παρά ωφελούν. Στο περιεχόμενο των εμβολίων αναφέρεται, ότι υπάρχουν υδράργυρος, καρκινικά κύτταρα, που αναφέρονται ως (diploids cells) και ότι στα τελευταία εμβόλια έχει προστεθεί και αλουμίνιο. Αληθεύουν αυτά;



Η ανάπτυξη αστικών συστημάτων ύδρευσης, αποχέτευσης και θέρμανσης έδωσε το καίριο χτύπημα στις επιδημίες της χολέρας και της φυματίωσης και όχι τα εμβόλια ή τα αντιβιοτικά.

    

     - Στις πονηρές μέρες των ιών που ζούμε κάθε συνετός λειτουργός του Ιπποκράτη αναγκάζεται να μελετήσει τη βιβλιογραφία των μεγάλων επιδημιών και να προσπαθήσει να καταλάβει ποιά φάρμακα ή παρεμβάσεις πραγματικά έσωσαν ζωές ανθρώπων. Το 2007 το έγκυρο ιατρικό περιοδικό British Medical Journal δημοσίευσε μια λίστα με τα περισσότερο σημαντικά επιτεύγματα στο χώρο της Iατρικής από το 1840. Εκεί, πολύ ψηλότερα στη λίστα και από την ανακάλυψη της αναισθησίας ή των αντιβιοτικών, ως κορυφαία σωτήρια παρέμβαση υπήρξε η ανάπτυξη της δημόσιας υγιεινής. Η ανάπτυξη αστικών συστημάτων ύδρευσης, αποχέτευσης και θέρμανσης έδωσε το καίριο χτύπημα στις επιδημίες της χολέρας και της φυματίωσης και όχι τα εμβόλια ή τα αντιβιοτικά. 

  

     Η λέξη εμβόλιο ως παρέμβαση ασκεί ένα είδος λαγνείας στο ευρύ κοινό, η οποία λαγνεία καλλιεργείται και από την βιομηχανία της Yγείας, που επωφελείται οικονομικά στις μέρες μας. Τα εμβόλια παρουσιάζονται ως πανάκεια  δια πάσαν νόσον, ως το μαγικό τσίμπημα, που εξασφαλίζει μακροβιότητα και ευδαιμονία.


     Η μελέτη βέβαια της ιστορίας των επιδημιών αποδεικνύει, ότι η θνητότητα είχε ήδη αρχίσει να μειώνεται σημαντικά -σαν αποτέλεσμα βελτίωσης της δημόσιας υγιεινής- μετά το πρώτο μισό του 19ου αιώνα αρκετά πριν την έλευση εμβολίων (η παραγωγή εμβολίων ουσιαστικά άρχισε να πυροδοτείται μετά την ανάπτυξη του εμβολιού κατά της λύσσας από τον Λουίς Παστέρ το 1885). Ίσως η συνεισφορά ορισμένων εμβολίων, όπως πχ κατά της ευλογιάς, να υπήρξε καταλυτική σε μιά επιδημία με θνητότητα 30-40% αλλά τα υπάρχοντα στοιχεία αμφισβητούν την διάρκεια προστασίας και την επάρκεια σύγχρονων εμβολίων έναντι κοινών λοιμωδών νοσημάτων όπως π.χ. ιλαρά, ανεμοβλογιά, κοκύτης. Ιδιαίτερα στις Η.Π.Α. υπάρχουν στοιχεία, που δείχνουν π.χ. πρόσφατη σοβαρή επανεμφάνιση του κοκύτη παρά τον εμβολιασμό. Είναι βέβαιο, ότι σε περιπτώσεις, όπου ο κίνδυνος να πεθάνει κάποιος από την ίδια την ασθένεια είναι πολύ μικρός, θα πρέπει να λαμβάνεται πολύ προσεκτικά η απόφαση του να εμβολιάσει κάποιος μαζικά έναν πληθυσμό. 


     Θα πρέπει να τονίσουμε, ότι σημαντική παρενέργεια εμβολίων μπορεί να αποτελέσουν οι νευρομυικές παθήσεις (που προκαλούν παράλυση) τύπου νόσου GBS. Πολλές μηνύσεις από πολίτες σαν συνέπεια σοβαρής παρενέργειας εμβολιασμών είχαν γίνει στις ΗΠΑ και το 1976 και είχαν ζητηθεί τεράστιες αποζημιώσεις. (Σ.σ.: βλ. Εμβολιασμοί: Ωφελούν ή βλάπτουν;)

    


     «Ε.Ε.»: Τι πιστεύετε, ότι φταίει για την πολυφαρμακία στη χώρα μας, η οποία κατέχει την πρώτη θέση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο;


     - Πάνω από όλα ευθύνεται η πλήρης έλλειψη ελέγχου σε όλα τα επίπεδα και η θέσπιση απαράβατων κριτηρίων συνταγογράφησης. Ένα άλλο πρόβλημα είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης και η ανομοιογένεια στην εκπαίδευση των λειτουργών υγείας. Επίσης η πληθώρα γιατρών σε αναλογία προς τον πληθυσμό αυτής της χώρας δημιουργεί τεχνητές ανάγκες και υπερπληθώρα άχρηστων συνταγογραφήσεων και διαγνωστικών εξετάσεων.


     Στον τόπο μας άν υπήρχαν μόνο οι γιατροί που μπήκαν μέσω πανελληνίων εξετάσεων δεν θα είχαμε πρόβλημα γιατί αυτοί έχουν επιλεγεί -έστω από ένα σύστημα που δεν είναι τέλειο- αλλά τέλως πάντων αποτελεί ένα γενικά δίκαιο σύστημα. Εδώ έχουμε τεράστια είσοδο γιατρών, που μεταγγράφονται στις ιατρικές σχολές από αμφίβολης ποιότητας πανεπιστήμια των Βαλκανίων και επίσης αθρόα είσοδο πτυχιούχων ιατρικών σχολής της ευρύτερης βαλκανικής επικράτειας. Πολλοί από αυτούς, μαθητές του 12-14 στο Λύκειο δεν θα μπορούσαν να γίνουν γιατροί σε καμμία άλλη χώρα της Ευρώπης. Υπάρχουν βέβαια και ελάχιστες εξαιρέσεις, γιατί ποτέ δεν πρέπει να γενικεύει κανείς, αλλά οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Όταν πέφτει η ποιότητα και αυξάνει ο αριθμός επαγγελματιών, σε όλα τα επαγγέλματα, τότε προκύπτουν πάντοτε ζητήματα εμπορευματοποίησης, ηθικής παράβασης και κατάχρησης δικαιωμάτων. Δεν καταλαβαίνω γιατί στη χώρα μας επιλέγουμε αυστηρά τους πιλότους και τους καταδρομείς και δεν επιλέγουμε τους γιατρούς, που προορίζονται να φροντίζουν την υγεία μας.



     «Ε.Ε.»: Γιατί η χώρα μας είναι πρώτη σε εκτρώσεις και σε καισαρικές; Είναι καθαρά θέμα οικονομικού συμφέροντος, ή κάτι άλλο;


     - Το ζήτημα των εκτρώσεων σχετίζεται βέβαια και με ελλιπή πληροφόρηση και πολλές φορές άγνοια θεμάτων αντισύλληψης. Το ζήτημα της αυξημένης συχνότητας καισαρικών σχετίζεται άμεσα με οικονομικά συμφέροντα αλλά και με την συμπεριφορά ορισμένων γυναικολόγων, γιατί όπως καταλαβαίνετε τους είναι βολικό να προγραμματίζουν μια γυναίκα για καισαρική και να γλυτώνουν έτσι το ξεβόλεμα του αιφνίδιου αλλά φυσιολογικού τοκετού. Επίσης στην Ελλάδα πολλές γυναίκες πληρώνουν τεράστια ποσά σε μαιευτήρια ακόμη και για φυσιολογικό τοκετό επειδή έλκονται από τον ξενοδοχειακό χαρακτήρα της νοσηλείας. Στον υπόλοιπο κόσμο πολλές γυναίκες γενούν στο σπίτι τους υπο την επίβλεψη μιας μαίας ή σε δημόσια ιδρύματα με ελάχιστο κόστος. Θα μπορούσε μια κρατική επιτροπή ελέγχου –κάτι, που δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ στον τόπο που ζούμε- να κλείνει ένα μαιευτήριο άν το ποσοστό των καισαρικών του ξεπερνά το παγκόσμια αποδεκτό ποσοστό.


 


    «Ε.Ε.»: Γιατί η χώρα είναι η πρώτη χώρα σε ιατρικά φακελάκια; Όλοι οι ιατροί διαφωνούν με αυτό το ατόπημα, μα πολλοί τα παίρνουν κανονικά. Είναι έτσι;


     - Δυστυχώς ο λαός μας δεν μπορεί να ξεφύγει από την νοοτροπία «μπαχτσίσι» και θεωρεί, ότι πληρώνει κάτι παραπάνω, για να γίνει η δουλειά του. Αν υπήρχαν αυστηρές ποινές και σοβαρές κυρώσεις το φαινόμενο θα είχε εξαλειφθεί, άρα είναι πάνω από όλα ζήτημα ελέγχων. Γενικά βέβαια οι αμοιβές των γιατρών στη χώρα μας είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με την μεγάλη ευθύνη και τα ακατάστατα ωράρια εργασίας ιδιαίτερα στους νοσοκομειακούς γιατρούς.


     Πάρα πολλές φορές οι ασθενείς πέφτουν θύματα πανεπιστημιακών γιατρών επειδή έχουν λαγνεία με τη λέξη «καθηγητής». Πιστεύουν, ότι είναι καλύτερο να εξετάζονται από καθηγητές, επειδή έχουν μάθει να εκτιμούν -όχι το πρόσωπο, αλλά- τα γαλόνια, ένα κατάλοιπο του ραγιαδισμού. Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο καθηγητής σημαίνει γιατρός που κάνει έρευνα, που δημοσιεύει εργασίες, που διδάσκει φοιτητές και μεταπτυχιακούς γιατρούς. Στην Ελλάδα οι πανεπιστημιακοί -με εξαιρέσεις πάντοτε- επιδίδονται συστηματικά σε ιδιωτικό επάγγελμα και αυτό αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης για να γίνει κάποιος στην Ελλάδα πανεπιστημιακός γιατρός.


     Δεν είμαι σίγουρος, ότι οι καλύτερες αμοιβές γιατρών θα εξαλείψουν το φακελάκι, γιατί οι φακελάκηδες δεν ικανοποιούν ποτέ το στομάχι τους. Η μόνη λύση είναι η σωστή λειτουργία της δικαιοσύνης και η αναβάθμιση του ρόλου των Ιατρικών Συλλόγων στα ζητήματα ηθικής - δεοντολογίας.



     «Ε.Ε.»: Η σύγχρονη χημική φαρμακευτική και οι Φαρμακοβιομηχανίες έχουν κατηγορηθεί από πολλούς ιατρούς εκτός συστήματος και εναλλακτικούς θεραπευτές, ότι προωθούν την «επιχείρηση ασθένεια» μέσω των εμβολιασμών και των χημικών φαρμάκων, τα οποία ουσιαστικά δεν θεραπεύουν και το μόνο που κάνουν είναι να καταστείλουν προσωρινά τα συμπτώματα μίας ασθένειας. Μάλιστα εκκρεμεί μήνυση στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης για εγκλήματα των Φαρμακοβιομηχανιών κατά της ανθρωπότητας. Αληθεύουν αυτά;


     - Δεν θα πρέπει να περιμένουμε τίποτε να αλλάξει από την πλευρά της Φαρμακοβιομηχανίας, οι άνθρωποι είναι έμποροι και προσπαθούν να πουλήσουν με κάθε δυνατό τρόπο χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Δεν θα πρέπει να περιμένουμε να αποκτήσουν οι φαρμακοβιομηχανίες ηθική και δεοντολογία. Τα κράτη και οι λειτουργοί της υγείας πρέπει να μάθουν να αμύνονται και να προστατεύουν τον ασθενή και τον πολίτη.


     Το μεγάλο πρόβλημα είναι, ότι οι φαρμακευτικές πολυεθνικές π.χ. γίνονται χορηγοί σε προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών, έτσι βοηθούν κάποιους να εκλέγονται και στη συνέχεια περιμένουν ανταπόδοση. Επίσης πολυεθνικές φαρμακευτικές γίνονται χορηγοί σε ερευνητικά προγράμματα κλινικών δοκιμών νέων φαρμάκων, φαρμακευτικές εταιρείες επιδοτούν τα ερευνητικά προγράμματα πανεπιστημιακών γιατρών παγκοσμίως, έτσι εξαγοράζονται συνειδήσεις σε πολλά επίπεδα. Ακόμη και διοικητικά συμβούλια -συντακτικές ομάδες επιστημονικών ιατρικών περιοδικών με διεθνή εμβέλεια -αυτά που δημοσιεύουν την αφρόκρεμα των νέων κλινικών δεδομένων- έχει βρεθεί, ότι σχετίζονται με φαρμακευτικές εταιρείες. (Σ.σ.: βλ. Φαρμακοβιομηχανίες: Η παγκόσμια απειλή).

    

     Μπορεί κανείς να αντιληφθεί πόσο διαβλητή μπορεί να γίνει και η ιατρική έρευνα στις μέρες μας. Υπάρχουν βέβαια ελάχιστοι φωτεινοί και ανιδιοτελείς γιατροί, που εξακολουθούν να τηρούν τον όρκο του Ιπποκράτη και αγωνίζονται -περιθωριοποιημένοι από το ιατρικό κατεστημένο- προκειμένου να βοηθήσουν τον πάσχοντα άνθρωπο.



     «Ε.Ε.»: Γιατί έχουν υποχωρήσει σε παγκόσμιο επίπεδο οι ελαφρύτερες επιδημικές ασθένειες (τύφος, λιμοί, ελονοσία, αφροδίσια κ.ά.), από βαρύτερες και πιο θανατηφόρες ασθένειες (ασθένειες του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, όπως Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον, εγκεφαλοπάθειες, καρδιακά, καρκίνοι κ.ά.). Πολλοί εναλλακτικοί θεραπευτές, αλλά και κάποιοι συνάδελφοί σας κατηγορούν την υπερβολική χρήση των φαρμάκων και των χειρουργείων και πως ότι με την καταπίεση των βίαιων αυτών μεθόδων οι ασθένειες και γενικά η παθολογία της ανθρωπότητας πέρασε σε ένα βαθύτερο επίπεδο. Γι’ αυτό εμφανίζονται αυτές οι ανίατες πλέον ασθένειες. Εσείς τι λέτε γι’ αυτό;  


     - Θα πρέπει να σκεφτούμε, ότι σήμερα μπορούμε ευκολότερα να βάλουμε διάγνωση σε χρόνια νοσήματα, που πριν από 50 χρόνια δεν γνωρίζαμε τι ακριβώς είναι. Υπάρχει μια έξαρση σε ανίατα χρόνια νοσήματα, υπάρχει αύξηση της συχνότητας του καρκίνου σε νεώτερες ηλικίες π.χ. μεγάλη έξαρση καρκίνου σε παιδιά. Ίσως όλα αυτά σχετίζονται με το σύγχρονο άρρωστο γενικά περιβάλλον, τροφές φαρμακωμένες, νερό φαρμακωμένο, αύξηση ακτινοβολιών αλλά και ψυχοκοινωνικών παραμέτρων, όπως η διάλυση της οικογένειας, το αφόρητο εργασιακό στρες, η ανεργία, η έλλειψη κοινωνικής στήριξης, η επιδημία της κατάθλιψης.


     Το βέβαιο είναι, ότι η κοινωνία μας δεν προσπαθεί να βελτιώσει όλους αυτούς τους εξωτερικούς παράγοντες, αλλά στρέφει τον πάσχοντα άνθρωπο προς την λήψη φαρμάκων και μηχανικών ιατρικών παρεμβάσεων. Δεν υπάρχει για παράδειγμα περίπτωση να επισκεφθεί κάποιος ένα ψυχίατρο και να μην του δώσει ο ψυχίατρος κάποιο φάρμακο. Δεν υπάρχει περίπτωση να επισκεφθεί προληπτικά κάποιος ασυμπτωματικος ασθενής έναν γιατρό και να μην υποβληθεί σε μυριάδες άχρηστες διαγνωστικές εξετάσεις-με μόνο κριτήριο την τρομολαγνεία.



     «Ε.Ε.»: Έχει γραφτεί και ειπωθεί επανειλλημένως, ότι οι Φαρμακοβιομηχανίες πιέζουν τους ιατρούς να πουλάνε τα προϊόντα τους (εμβόλια, χημικά φάρμακα) και να προωθούν έστω και για ψύλλου πήδημα τις χειρουργικές επεμβάσεις; Επίσης, ότι οι ιατροί έχουν γίνει ουσιαστικά φαρμακοπωλητές, με διάφορα μπόνους, κρυφούς μισθούς, ταξίδια, αυτοκίνητα, τηλεοράσεις κ.ά.. Ισχύουν όλα αυτά;

   - Όταν οι γιατροί δημιουργούν πολλαπλές εξαρτήσεις από την Φαρμακοβιομηχανία, τότε είναι αυτονόητο, ότι συμβαίνουν όλα αυτά τα παραπάνω. Όπως εξήγησα και σε προηγούμενη ερώτηση σας μια από τις βασικές αιτίες του προβλήματος, στη χώρα μας κυρίως, είναι η πληθώρα των γιατρών με ανομοιογενή εκπαίδευση. Και περισσότερο επιρρεπείς στη σχέση τους με τη Φαρμακοβιομηχανία είναι όσοι έχουν ανεπαρκή ή αμφίβολη εκπαίδευση και πτυχία από χώρες δίχως ποιοτικό έλεγχο πτυχίων και ειδικεύσεων. Αντίθετα με ότι καλλιεργούν τα Μ.Μ.Ε. στο ευρύ κοινό, δηλαδή ότι χρειαζόμαστε δήθεν πολλούς γιατρούς, για να έχουμε καλύτερη υγεία, πιστεύω ακράδαντα ότι χρειαζόμαστε λιγότερους γιατρούς και άριστα εκπαιδευμένους. Ο άριστα εκπαιδευμένος και άρτια βιβλιογραφικά πληροφορημένος γιατρός δεν μπορεί να χειραγωγηθεί εύκολα από την φαρμακευτική βιομηχανία.

     «Ε.Ε.»: Πρόσφατα καταργήθηκε ο όρκος του Ιπποκράτη σε κάποια Ιατρικά Πανεπιστήμια του εξωτερικού και αντικαταστάθηκε με τον όρκο του Μαϊμονίδη, ενός Εβραίου ιατρού του δωδέκατου αιώνα. Πιθανόν να προωθηθεί και στην χώρα μας. Συμφωνείτε εσείς με αυτό;


     - Εδώ και χρόνια ο όρκος του Ιπποκράτη δέχεται επίθεση από πολλαπλές ομάδες, αλλά και αρκετοί γιατροί παγκόσμια αγωνίζονται υπερ της μεγάλης αξίας του όρκου του Ιπποκράτη. Ο όρκος του Ιπποκράτη με σαφήνεια δίνει προτεραιότητα στην ηθική και την δεοντολογία στην άσκηση της ιατρικής, θεωρεί την άσκηση της ιατρικής ιερό καθήκον. Αν λυγίσει ο όρκος του Ιπποκράτη στην παγκόσμια ιατρική συνείδηση τότε αλλοίμονο μας, ο άνθρωπος θα μετατραπεί μαζικά σε πειραματόζωο των πολυθνικών και των συμφερόντων της βιομηχανίας της υγείας.


     Δυστυχώς το ήθος δεν διδάσκεται ως προτεραιότητα και μέσα στις ιατρικές σχολές, όπως δεν διδάσκεται και η σωστή επικοινωνία γιατρού-ασθενούς. Δυστυχώς το πρότυπο του επιτυχημένου γιατρού, που προβάλλεται και προτείνεται από τα ΜΜΕ δεν είναι του ανιδιοτελούς και ενάρετου λειτουργού του Ιπποκράτη αλλά εκείνο του ιδιοκτήτη βίλας στα βόρεια προάστια της Αθήνας, οδηγού πολυτελούς Καγιέν αυτοκινήτου και ιστιοπλοικού σκάφους.

    

 

     «Ε.Ε.»: Ποια είναι η άποψή σας για τις εναλλακτικές θεραπείες; Ομοιοπαθητική, Βελονισμό, Ρεφλεξολογία κ.ά.;


     - Κάποιες από αυτές τις εναλλακτικές θεραπείες είναι ήδη αποδεκτές και διδάσκονται και σε πολλά ξένα πανεπιστήμια. Αρκεί να γνωρίζει κανείς την ποιότητα και την υπεύθυνη εκπαίδευση, που έχει κάνει όποιος εφαρμόζει εναλλακτικές θεραπείες. Πρέπει να προστατευόμαστε και από πιθανούς απατεώνες, που παρεπιδημούν ανησυχητικά μεταξύ μας περιφερόμενοι ως εναλλακτικοί.

    


     «Ε.Ε.»: Πιστεύετε, ότι θα μπορούσαν να συνεργαστούν η Κλασική Ιατρική με τις εναλλακτικές θεραπείες;


     - Νομίζω, ότι ο,τιδήποτε είναι προς το συμφέρον του ασθενούς πρέπει να γίνεται με προϋπόθεση την αντικειμενική πληροφόρηση και την ελεύθερη βούληση του ασθενούς. Όπου υπάρχουν ενδείξεις, ότι η εναλλακτική ιατρική βοηθάει, θα πρέπει η κλασική ιατρική να συνεργασθεί με την εναλλακτική.

                                                              

   

     «Ελεύθερη Έρευνα»

     Από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε ο σχετικός θόρυβος, ο συνεργάτης της «Ε.Ε.» κ. Βασίλειος Μαυρομμάτης είχε αποκαλύψει το φιάσκο της υπόθεσης της νέας γρίππης στα άρθρα του: Από την απάτη της γρίππης των πτηνών, στην απάτη της γρίππης των χοίρων (28.4.2009) και H γρίππη του ψεύδους και ο χορός των δισεκατομμυρίων... (18.5.2009). Επίσης, σε μία σειρά άρθρων του έχει δείξει -μεταξύ άλλων- την επικινδυνότητα των Φαρμακοβιομηχανιών για την ανθρώπινη υγεία (βλ. π.χ.: Φαρμακοβιομηχανίες: Η παγκόσμια απειλή), καθώς και μία εναλλακτική ολιστική προσέγγιση για το τι είναι αρρώστεια (βλ.: Ασθένεια: Ο μοναδικός δρόμος για την ίαση και την υγεία). Ουσιαστικά οι θέσεις του κ. Μαυρομμάτη ταυτίζονται σε πολλά σημεία με τις απόψεις του κ. Δρίτσα.



 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 38722 έγραψε...
Αφαιρέθηκε υβριστικό σχόλιο.
01.06.2016, 23:22:10






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

6+8=





ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


Από: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Προς: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Σημείωση: (προαιρετικό)

0 χαρακτήρες γράψατε και απομένουν 255.

Αποστολή

Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...