Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English

     ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
Ο ΣΟΛΩΜΟΣ
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ


O Διονύσιος Σολωμός δεν έλαβε μέρος στα
πολεμικά γεγονότα του ’21 αν και τότε ήταν νεός
23 ετών, υγιέστατος. Ποτέ του δεν κράτησε όπλο
ούτε καν πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα, ακόμα
και μετά τη δημιουργία του κράτους. Αν και είχε
μεγάλη περιουσία δεν διέθεσε τίποτε για τις ανάγκες
των επιχειρήσεων του ’21...

64 σελίδες, έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα».

ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ:
ΔΥΟ “ΤΑΛΙΜΠΑΝ”
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ




Έγραψε στις 03.05.2009 ο/η: Παραβάτης Κωνσταντίνος

Επιστροφή

   Οι άγιοι Θεόδωροι είναι o άγιος Θεόδωρος ο Τήρων, που καταγόταν απo το χωριό Χουμιαλών της Καππαδοκίας και ο άγιος Θεόδωρος ο Στρατηλάτης, που καταγόταν απ’ την Εφλεέμ (Ευχάιτα) της Γαλατίας της Μ. Ασίας, όπου ζούσαν  κέλτες. Η δράση τους, όπως όλων των χριστιανών της εποχής εκείνης -και όχι μόνον- υπήρξε εχθρική απέναντι στον ελληνικό πολιτισμό και φυσικά για τον λόγο αυτό αγιοποιήθηκαν απ’ την Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι επειδή δήθεν «μαρτύρησαν».








«Θεϊκήν παντευτυχίαν αναλαβών και ειδώλων την πλάνην καταβαλών... αθλοφόρε Θεόδωρε, πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ... τοις εορτάζουσι πόθω την αγίαν μνήμην σου» (Λειτουργία, εις τον Όρθρον).

Στην εικόνα ο αγιογράφος απεικονίζει τους αγίους μαζί: τον άγιο Θεόδωρο το Στρατηλάτη (δεξιά) να σκύβει με χριστιανικό πόθο το κεφάλι προς τον άγιο Θεόδωρο τον Τήρωνα. (Βλ. «Άγια ζευγάρια ομοφύλων».)


Άγιος εναντίον δράκοντα

   Συγκεκριμένα ο Θεόδωρος ο Τήρων (ή Τίρων εκ του tiro = νεοσύλλεκτος στα Λατινικά) έδρασε επί εποχής Διοκλητιανού (γ΄- δ΄ αι. μ.Χ.), όταν υπηρετούσε την στρατιωτική του θητεία στο Τάγμα των Νεοσυλλέκτων του Ρωμαϊκού Στρατού, που βρισκόταν στα ανατολικά σύνορα της Αυτοκρατορίας. Αφού βαπτίσθηκε χριστιανός σκότωσε έναν... κακό δράκοντα – διάβολο, που ταλαιπωρούσε τον κόσμο σ’ ένα δάσος λίγο έξω από την πόλη καταγωγής του.


     Αυτά πάντοτε κατά την χριστιανική βιβλιογραφία. Στο έργο του αρχιμανδρίτη Χαραλάμπους Δ. Βασιλοπούλου: «Βίοι Αγίων, Αγιος Θεόδωρος ο Τήρων» (σελ. 6) διαβάζουμε: «Τότε ο Άγιος βγήκε χαρούμενος απ’ το δάσος γιατί κατάλαβε, ότι ήταν θέλημα Θεού να μαρτυρήσει. Διότι όπως ενίκησε τον αισθητόν δράκοντα έτσι θα νικούσε σε λίγο και τον νοητόν δράκοντα τον διάβολον». Εδώ βέβαια ο «νοητός δράκοντας – διάβολος» είναι η Γνώση και ο Ελληνικός Πολιτισμός. Η λέξη «νοητός», που συνόδευε τον διάβολο, τον δράκοντα, τον δαίμονα ή τον εωσφόρο, χρησιμοποιούταν διαχρονικά από πολλούς ιερείς και απευθυνόταν ως κατηγορία σε όσους μορφωμένους μεταρρυθμιστές εναντιώνονταν στον χριστιανισμό. Άλλωστε και κατά τον ιδρυτή του χριστιανισμού Σαούλ-Παύλο (Α΄ προς Κορινθίους επιστολή) «η σοφία είναι μωρία» και «ο θεός εμώρανε τους σοφούς του κόσμου τούτου».

   

     Οι χριστιανοί της εποχής εκείνης ήταν άνθρωποι περιθωριακοί και ακραία αντιδραστικοί. Ο Θεόδωρος κίνησε τότε μία οργανωμένη ανταρσία μέσα στους κόλπους του στρατού και πρότεινε και σε άλλους χριστιανούς να αρνηθούν τα καθήκοντά τους. Οι συνομώτες συνελήφθησαν και φυλακίστηκαν ο αρχηγός όμως, της χριστιανικής ανταρσίας, ο Θεόδωρος, κατάφερε να διαφύγει  (αφήνοντας φυσικά τους άλλους, που είχε παρασύρει στο εγχείρημά του, να υποστούν τις δοκιμασίες της ανάκρισης). 




Στην  Ελλάδα υπάρχουν πολλές περιοχές και χωριά, που φέρουν το όνομα των καταστροφέων των αρχαίων καλλιτεχνικών δημιουργημάτων, Αγίων Θεοδώρων. Στην εικόνα ο ναός των Αγίων Θεοδώρων στον ομώνυμο Δήμο της Κορινθίας, στον οποίο έχουν εντοιχισθεί κομμάτια από γλυπτά, κολώνες κ.λπ., που προέρχονται από την αρχαία πόλη Κρομμυώνα.

 


Άγιος εναντίον βωμού Ρέας

    Ο Θεόδωρος πήγε στην Εφλεέμ κι από το μίσος του και τον φανατισμό του πυρπόλησε τον βωμό της θεάς Ρέας. «Ο Θεόδωρος όμως επήγε δια νυκτός και έβαλε φωτιά σε έναν ειδωλολατρικό βωμό της θεάς Ρέας. Και τούτο δια να δείξει και δια των πραγμάτων ότι αυτός μεν είναι χριστιανός, οι ειδωλολατρικοί δε θεοί, που προσκυνούσαν εκείνοι  ήταν ξύλα αναίσθητα. Ο εμπρησμός αυτός έδωσε αφορμή για να γίνει μεγάλη σύγχυση στα Ευχάιτα» (σελ.9). Συνελήφθη από έναν φύλακα του βωμού, που τον πήγε στον Ρωμαίο διοικητή της πόλης, τον Πόλπιο. Εκείνος τον ρώτησε γιατί έκανε την πράξη αυτή κι εκείνος απάντησε: «Αρχηγέ Πόλπιε ομολογώ ότι έκαψα τον βωμό της Ρέας, διότι ήθελα να δοκιμάσω αν είναι αληθινή η Ρέα. Αλλά είδα ότι ήταν ξύλο ξερό και αναίσθητο. Επομένως τέτοια τιμή πρέπει να έχουν τα είδωλα, αφού μάτια έχουν και δεν βλέπουν, αυτιά και δεν ακούνε, στόμα και δεν μιλούνε. Τι θεοί είναι τα άλαλα ξύλα λοιπόν;» (σελ.11) - τρομερό επιχείρημα…

    

     Στη Λειτουργία, που διαβάζεται στις εκκλησίες αναφέρεται: «Ούτος ο Άγιος Μάρτυς... τα σεβάσματα των Ελλήνων καταχλευάσας... το γαρ είδωλον της των θεών μητρός, ως Έλληνες ληρωδούσι, κατέφλεξεν» («Μηναίον» Φεβρουαρίου.) Η ασέβεια και η συνωμοσία του, αλλά και η πυρπόληση του βωμού της Ρέας είχαν σαν αποτέλεσμα την επιβολή της ποινής του θανάτου δια της πυράς, δηλαδή τον τρόπο, που χρησιμοποίησε κι ο ίδιος, όταν έκαιγε τον βωμό της θεάς. Βέβαια δεν πρόκειται περί «μαρτυρίου», αλλά για την προβλεπόμενη από τον Pωμαϊκό Nόμο ποινή περί των ιερόσυλων και των καταστροφέων μνημείων. Για να το παρουσιάσουν ως «μαρτύριο» οι αγιογράφοι πρόσθεσαν, ότι ο  Θεόδωρος, όταν καιγόταν προσευχόταν –υποτίθεται-  στο Γιαχβέ–Χριστό. 



Τα θαύματα του πεθαμένου άγιου

     Μετά τον θάνατό του αγιοποιήθηκε και αν και πεθαμένος έκανε πολλά θαύματα! Πάντοτε κατά την αφήγηση του αρχιμανδρίτη Χ. Βασιλοπούλου, λίγα χρόνια αργότερα επί εποχής Ιουλιανού του «Παραβάτη» ο άγιος Θεόδωρος επισκέφτηκε τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως σε όραμα και του μήνυσε να μην φάνε οι χριστιανοί απ’ τα τρόφιμα του εμπορίου, διότι δήθεν ο Ιουλιανός είχε δώσει εντολή να ραντίσουν με αίμα όλες τις τροφές της αγοράς, για να φάνε οι χριστιανοί απ’ τα ειδωλόθυτα και να μολυνθούν. Αντ’ αυτών του είπε να φάνε κόλλυβα από σιτάρι βρασμένο. Αυτό είναι το λεγόμενο «Δια Κολλύβων Θαύμα», που εορτάζεται το πρώτο Σάββατο της μεγάλης Τεσσαρακοστής το λεγόμενο Ψυχοσάββατο. Από τότε οι πιστοί τρώνε μόνο κόλλυβα σε ανάμνηση του αγίου.


     Ο άγιος συνέχιζε να κάνει κι άλλα «θαύματα» αφού θεράπευε τυφλούς, που ο ίδιος προηγουμένως τύφλωνε! «Και όπως γράφει ο συναξαριστής και μικρού παδίου αίτησιν επλήρωσεν ο Άγιος και ανθρώπους οι οποίοι εκινδύνευον εις την θάλασσαν διάσωσε, αιχμαλώτους ελευθέρωσε και κλέπτας εφανέρωσε και ασθενείς εθεράπευσε και πλείστα άλλα ετέλεσε» (σελ.29). Κι όλα αυτά μετά τον θάνατό του! Επίσης λέγεται και Φανερωτής «και τούτο διότι φανερώνει σε όσους με πίστη τον παρακαλούν τα πράγματα που έχουν χαμένα… Μακριά λοιπόν απ’ τα όργανα του Σατανά τα μέντιουμ, τις καφετζούδες και τις χαρτορίχτρες» (σελ.31). Ο φανατικός αυτός «Ταλιμπάν» και ανθέλλην άγιος εορτάζεται την 17η Φεβρουαρίου.

  


   Πολλοί άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας αγιοποιήθηκαν μόνο και μόνο γιατί κατεδάφισαν κάποιο αρχαίο Ελληνικό ναό.



Άγιος Θεόδωρος ο Στρατηλάτης εναντίον αγαλμάτων

     Ο Θεόδωρος ο Στρατηλάτης ήταν ένας αξιωματικός διοικητής του Ρωμαϊκού Στρατού των λεγεώνων της Κριμαίας και συγκεκριμένα στην πόλη της Ηράκλειας. Ακολουθώντας τα χνάρια του προκατόχου του εμφανίζεται κατά την εποχή του αυτοκράτορα Λικίνιου (δ΄ αι. μ.Χ.). Ο Θεόδωρος, αφού ασπάστηκε την «θρησκεία της ερήμου» παράτησε τα στρατιωτικά του καθήκοντα κι άρχισε να κηρύττει τον χριστιανισμό οργανώνοντας συνομωσίες κατά της Ρώμης. Λόγω της υψηλής θέσης που κατείχε και με την βοήθεια των ομοθρήσκων του προσηλύτισε πολλούς στην νέα θρησκεία.


      Μία μέρα ο Θεόδωρος ζήτησε και πήρε σπίτι του προτομές θεών, «αλλά την νύχτα εκείνη τα συνέτριψε όλα σε μικρά – μικρά κομματάκια», τα οποία αργότερα μοίρασε στους χριστιανούς φίλους του. Η πράξη του αυτή τον έπεισε, ότι οι θεοί αυτοί δεν υπάρχουν (αρχιμανδρίτη Χαραλάμπους Δ. Βασιλοπούλου, Βίοι Αγίων, «Αγιος Θεόδωρος ο Στρατηλάτης», σελ. 13). Τέτοια ανεγκέφαλα και γελοία επιχειρήματα χρησιμοποίησαν οι φανατικοί κι αμόρφωτοι χριστιανοί, όταν έκαιγαν και ισοπέδωναν τα λαμπρά καλλιτεχνήματα του Αρχαίου Κόσμου.



Χερουβείμ και σεραφείμ θεραπεύουν τον άγιο

     Η εξιστόρηση του μαρτυρίου του από το Συναξάρι είναι τραγελαφική, αφού μας λέει, ότι τον κάρφωσαν πάνω σε σταυρό κάτι, που, όπως έχει αποδειχθεί ιατροδικαστικά, ουδέποτε γινόταν (η ποινή της σταύρωσης ήταν δέσιμο μέχρι θανάτου πάνω στον σταυρό και όχι κάρφωμα) κι ενώ τον ξεκάρφωσαν, τον θεράπευσαν τα χερουβείμ και τα σεραφείμ του Γιαχβέ! Επίσης πριν τον αποκεφαλισμό του χιλιάδες λαού πίστεψαν στον χριστιανισμό. Πριν τον αποκεφαλίσουν δήθεν έλεγε: «Αδέλφια μου χριστιανοί μην τα βάζετε με τον βασιλέα Λικίνιο δεν φταίει αυτός, άλλος κρύβεται πίσω του που τον βάζει να τα κάνει αυτά. Αυτός είναι όργανο του πατρός του, του διαβόλου» (σελ.18). Εδώ ο πατέρας διάβολος είναι ο Ζευς–Ήλιος αφού οι αυτοκράτορες ήταν οι απεσταλμένοι γιοι του. Για πολλά χρόνια αργότερα και αυτός ο άγιος, αν και νεκρός, δήθεν έκανε "θαύματα" στις αμόρφωτες κοινωνίες των Ρωμιών. Ο δεισιδαίμων και αμόρφωτος «Βυζαντινός» όχλος πίστευε, ότι ο άγιός του καβάλα σε άσπρο άλογο επέστρεφε στις μάνες τους παιδιά, που απήγαγαν οι Αγαρηνοί πειρατές! Η μνήμη του εορτάζεται ανελλιπώς κάθε έτος την 8η Φεβρουαρίου.



     Θρησκευτικοί ταλιμπανισμοί με θύματα πολιτιστικά δημιουργήματα. Επάνω: Καταστροφή αρχαίου ελληνικού αγάλματος, αντίγραφου πρωτοτύπου αγάλματος του Πραξιτέλη, από χριστιανούς «Ταλιμπάν». Δεξιά: Καταστροφή αγαλμάτων του Βούδα από ταλιμπάν στο Αφγανιστάν. Ο ρωμιός αντιδρά μόνο στον ταλιμπανισμό των αφγανών. Τον χριστιανικό ταλιμπανισμό, τον οποίο εξ άλλου υπέστη η ίδια του η πατρίδα, τον δικαιολογεί πλήρως, καθ’ ότι τον θεωρεί καθαγιασμένο και ιερό.




   Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι πριν τρία περίπου έτη η υποκριτική Ρωμαίικη κοινωνία μας δήθεν συγκλονίστηκε και ένοιωσε δέος και αποτροπιασμό, όταν προβλήθηκε απ’ την τηλεόραση φανατικοί Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν να καταστρέφουν γιγαντιαία ανάγλυφα αγάλματα του Βούδα πυροβολώντας τα ασταμάτητα. Όμως, τα εγκλήματα και οι καταστροφές των χιλιάδων αρχαίων μνημείων που προκάλεσαν οι «Ταλιμπάν» άγιοι του Χριστιανισμού, όπως οι Θεόδωροι, ο Νικόλαος (βλ. «Τα σπάζεις κι αγιάζεις»), ο Κωνσταντίνος, ο Θεοδόσιος και πολλοί άλλοι διδάσκονται από την ορθόδοξη τριτοκοσμική παιδεία μας σήμερα ως πράξεις θεάρεστες και αναγκαίες. Άλλωστε και ο πρώην αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, όσο ήταν ακόμη εν ζωή, συνήθιζε να δηλώνει και να τονίζει, πως οι «άγιοι» της Ορθοδοξίας δεν κατέστρεφαν αλλά «εξάγνιζαν τους ειδωλολατρικούς ναούς» (προφανώς από τους δαίμονες που κατοικούσαν μέσα τους). Και ο σε κατάσταση αφασίας κοσμάκης Νεορωμιός περιμένει εδώ και μιάμιση χιλιετία τα θαύματα των «αγίων Ταλιμπάν» για να θεραπευτεί, να προκόψει και να εξελιχθεί. Βοήθειά μας!



 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 36312 έγραψε...
ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ''''ΣΠΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΖΕΙΣ''''.....ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΙΟΜΑΤΑ-ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΘΡΑ ΤΟΥ ΒΑΑΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΡΑΠΗ [ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΒΕΡΩΝ '''ΕΛΛΗΝΩΝ'''' ΘΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ] ΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΡΝΟΝΤΑΝ-ΒΑΣΣΑΝΙΖΟΝΤΑΝ Η ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥς ΤΟΥΣ ψΕΥΤΟΘΕΟΥΣ;;;;...ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΣΑΝΕ....
31.12.2015, 16:45:41





Ανώνυμος 39325 έγραψε...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

~

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ
31.07.2016, 21:58:34






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

1+5=





ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


Από: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Προς: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Σημείωση: (προαιρετικό)

0 χαρακτήρες γράψατε και απομένουν 255.

Αποστολή

Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...