Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English

     ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Από το μύθο στην ...ιστορία


Στο βιβλίο –με βάση κυρίως τα δημοσιευμένα απομνη-
μονεύματα και ημερολόγια των ίδιων των μακεδονο-
μάχων– παρουσιάζεται η πραγματική φύση του Μακε-
δονικού Αγώνα, τον οποίο οι διαχρονικοί εθνικιστικοί
κύκλοι έχουν μυθοποιήσει και χρησιμοποιούν κατά το
δοκούν μέχρι και σήμερα.


72 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων».

ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ


Αποτυπώνοντας τις εξελίξεις
στο ρωμέικο προτεκτοράτο


Έγραψε στις 27.02.2015 ο/η: Μουαμάρ Ιγνάτιος

Επιστροφή

Στις 25 του Γενάρη, το προτεκτοράτο της Ρωμιοσύνης είχε μία μοναδική εμπειρία. Εξέλεξε μία κυβέρνηση της Αριστεράς. Αν και οι διαφορές μεταξύ Δεξιάς και Αριστεράς έχουν πάψει να είναι τόσο βαρυσήμαντες, όπως ήταν κάποτε, το γεγονός από μόνο του αποτελεί μία πρωτοτυπία. Πρωτοτυπία, μιας και την εξουσία κατέλαβε ένα κόμμα, που δεν ξεπερνούσε το 4% του εκλογικού σώματος και κάθε φορά «ίδρωνε» να μπει στη Βουλή. Οι λόγοι, που οδήγησαν τους ρωμιούς σε μια τέτοια επιλογή ποικίλλουν, όπως θα δούμε παρακάτω.

Οι προηγούμενες «μνημονιακές» κυβερνήσεις δεν προέβησαν στις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, για να μη δυσαρεστήσουν τους κομματικούς τους στρατούς, που οι ίδιοι διόρισαν στο δημόσιο. Επίσης, δεν θέλησαν να θίξουν τα συμφέροντα των εγχώριων ολιγαρχών, που όχι μόνο δεν υπέστησαν ζημιά κατά τη διάρκεια της κρίσης, αλλά αύξησαν και τα κέρδη τους. Οι ολιγάρχες−καναλάρχες, βαρόνοι του τύπου και εργολήπτες του δημοσίου, ήταν ανέκαθεν ο κύριος κορμός της διαπλοκής μεταξύ της εξουσίας και της επιχειρηματικότητας.

Έτσι λοιπόν, οι μνημονιακές κυβερνήσεις βουτηγμένες στη διαφθορά και τις μίζες προερχόμενες κυρίως από γερμανικές εταιρείες (βλέπε Siemens) και να ήθελαν να προβούν σε σκληρές διαπραγματεύσεις με την ευρωζώνη, ώστε η χώρα να αποφύγει τη σκληρή λιτότητα και να οδηγηθεί προς την ανάπτυξη, δεν το τολμούσαν, γιατί το Βερολίνο γνώριζε και γνωρίζει καλά τα πεπραγμένα τους και δεν θα δίσταζε να τους τινάξει κυριολεκτικά στον αέρα.

Δεν διαπραγματεύτηκαν επομένως, ποτέ τις υφεσιακές απαιτήσεις της ευρωζώνης και προέβησαν σε υπέρμετρη φορολόγηση, που οδήγησε στη φτωχοποίηση του πληθυσμού και την καταστροφή της μεσαίας τάξης. Τα οριζόντια φοροεισπρακτικά μέτρα όχι μόνο οδήγησαν στη μεγέθυνση της ύφεσης και στην απομάκρυνση από οποιαδήποτε προοπτική ανάπτυξης, αλλά και στη δημιουργία μιας μεγάλης έκτασης ανθρωπιστικής κρίσης, η οποία συνεχώς αυξάνεται.

Ο ρωμιός λοιπόν, αποφάσισε, πως ήρθε η ώρα να τους ξεφορτωθεί κι έτσι κλήθηκε ένα μικρό, προ ολίγων ετών ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα, να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Η εντολή όμως, που πήρε η νέα κυβέρνηση, ήταν πολύ συγκεκριμένη: «Διαπραγμάτευση εντός ευρωζώνης και παραμονή στο ευρώ με κάθε τρόπο». Αυτό φυσικά, είναι παντελώς παράλογο, αλλά στο μυαλό του ρωμιού φάνταζε φυσιολογικό.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Ένας μεγάλος αριθμός ρωμιών ψήφισε τη νέα κυβέρνηση, γιατί ήθελε ξανά την εκ νέου γιγάντωση του δημοσίου, όπου ο κάθε κομματικά ευνοούμενος θα μπορούσε να τρυπώσει, να αράξει και να πληρώνεται χωρίς φυσικά ποτέ να αξιολογηθεί.

Μια άλλη μερίδα ρωμιών πίστευε και πιστεύει, πως μια αριστερή κυβέρνηση θα μείωνε στο ελάχιστο τους φόρους ή και θα τους καταργούσε τελείως. Θα χαρίζονταν δηλαδή δάνεια, υποχρεώσεις προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία σε βάρος βέβαια των ηλιθίων, που όλα αυτά τα χρόνια πλήρωναν αγκομαχώντας τους φόρους τους.

Αυτό δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν, μιας και η χώρα αυτή κατέχει τα πρωτεία, όσον αφορά στην επιβράβευση των παρανομούντων και των μπαταξήδων. What else is new, που θα λέγαμε και στα... αρβανίτικα.





Ας δούμε όμως, γιατί αυτό το πάλαι ποτέ μικρό ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα ανέλαβε να πάρει στα χέρια του αυτή τη καυτή πατάτα.

Πριν απαντήσουμε σ’ αυτή την ερώτηση, ας επιχειρήσουμε να δούμε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του, που το διαφοροποιούν ουσιαστικά από τα υπόλοιπα κόμματα, τα οποία μέχρι τώρα κυβέρνησαν τη χώρα.

Το πρώτο του χαρακτηριστικό είναι η ηγεσία του. Ο αρχηγός του πολύ νέος, εμφανίσιμος, με μεγάλη ευφράδεια λόγου. Ο Πούτιν τον έχει χαρακτηρίσει ως χαρισματικό. Το ίδιο και πολλά ΜΜΕ του εξωτερικού. Η ομάδα, που τον πλαισιώνει, είναι της ιδίας κοπής, ιδιαίτερα ο υπουργός Οικονομικών, φτασμένος οικονομολόγος καθηγητής με πλούσιο διδακτικό και συγγραφικό έργο.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό αυτού του κόμματος είναι η αντικομφορμιστική του συμπεριφορά, που προκλητικά ξεφεύγει από τους γραβατωμένους γλείφτες πολιτικούς του παρελθόντος.

Επίσης, τα ηγετικά στελέχη του εν λόγω κόμματος δεν έχουν προέλθει από μικροαστικές οικογένειες ή φτωχά λαϊκά στρώματα, που συνειδητά να τους υπαγορεύουν το γρήγορο πλουτισμό μέσα από μια πολιτική σταδιοδρομία. Είναι καλοταϊσμένοι γόνοι αστών με καλές σπουδές και «χορτασμένα μάτια».



Πολλοί εστιάζουν στις ομοιότητες του παλιού ΠΑΣΟΚ με το σημερινό κυβερνών κόμμα.
Η βασική διαφορά τους είναι, ότι οι παλιοί πασοκτζήδες ήταν ξενηστικωμένοι, που έπεσαν με τα μούτρα στο φαΐ, σε αντίθεση με τους σημερινούς συριζαίους, πολλοί εκ των οποίων κατάγονται από –χορτασμένες– οικογένειες αστών/μεγαλοαστών.


Τι λοιπόν τους έκανε να ποθήσουν τόσο πολύ την ανάληψη της εξουσίας και μάλιστα να προκαλέσουν εκλογές μη συμβάλλοντας στην εκλογή προέδρου της δημοκρατίας;

Η απάντηση, που προσωπικά δίνω, είναι το «Σύνδρομο Τσε Γκεβάρα». Εύκολα κανείς μπορεί να μαντέψει τι ακριβώς είναι αυτό το σύνδρομο. Είναι το σύνδρομο του ηρωικού επαναστάτη, του μεταρρυθμιστή, αυτού, που η ιστορία καταγράφει ως λαοπρόβλητου ηγέτη. Μπορεί να φαντάζει παράδοξο, πως σε μια εποχή άκρατου ατομικισμού υπάρχουν άτομα, που προτιμούν τις δάφνες της ιστορίας από τη χλιδή και τον τεράστιο τραπεζικό λογαριασμό.



Ορφέα–Ερνέστο
ονόμασε το γιο του
ο πρωθυπουργός
εμπνεόμενος
τόσο από τον
Ερνέστο Τσε Γκεβάρα,
τον προπάτορα
των ρωμιών επαναστατών
όσο κι από τα ηρωικά
αρχαία ελληνικά πρότυπα
του εθνικού
φαντασιακού μας.



Δεν χωρά αμφισβήτηση, πως τα άτομα αυτά δεν διαθέτουν τον πρέποντα ρεαλισμό, ώστε να κινηθούν με ασφάλεια μέσα στα πλαίσια μιας πλήρως διεθνοποιημένης οικονομίας. Η έλλειψη ρεαλισμού, θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί, πως ίσως είναι και επικίνδυνη όχι όμως περισσότερο επικίνδυνη από τα πεπραγμένα των προηγούμενων υφεσιακών κυβερνήσεων της πλήρους υποτέλειας.

Συνήθως, οι οραματιστές τέτοιου τύπου, εξιδανικεύουν το λαό των ρωμιών. Εθελοτυφλούν πιστεύοντας, ότι μπορούν να αλλάξουν τη νοοτροπία της αρπαχτής, του βολέματος, του πλιάτσικου και της τρικυμίας, που επικρατεί στον εγκέφαλο του πόπολου. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά των ρωμιών είτε δεν θέλουν να τα δουν είτε κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους...




His master’s voice.

Ας εξετάσουμε το δεύτερο σενάριο.

Ότι δηλαδή, οι επερχόμενοι «Τσε» όντως έχουν ένα Σχέδιο Β’ στο μυαλό τους, που δεν είναι άλλο από τη χρόνια κατάληψη της εξουσίας και της
δημιουργίας ενός κράτους με όλους τους μηχανισμούς αλωμένους.

Κάτι ανάλογο δηλαδή, με τα καθεστώτα της πρώην σοβιετίας, που κατέρρευσαν.

Έτσι λοιπόν, ξεκίνησαν μια όντως σκληρή διαπραγμάτευση με την ευρωζώνη. Αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει όσα λάθη και να εντοπίσει στο τρόπο, που αυτή διεξήχθη. Έμπειροι ξένοι αναλυτές (Paul Mason) μένουν έκπληκτοι, που η «Ελλάδα διαπραγματεύεται τους όρους του Μνημονίου τόσο σκληρά».

Η διαπραγμάτευση βέβαια, δεν τους βγήκε όπως θα την ήθελαν. Προέκυψε μία συμφωνία με τη μορφή εκεχειρίας, που τους δίνει χώρο και χρόνο (ελάχιστο όμως) να τολμήσουν να εφαρμόσουν κάποια από τα πράγματα, που υποσχέθηκαν.

Πολλοί μιλούν για «κωλοτούμπα» και άλλοι πάλι για «νίκη». Δεν είναι τίποτα από τα δύο. Εξάλλου, πρόκειται για κάποια μεσοπρόθεσμη συμφωνία και συνεπώς κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει, ότι αθέτησαν τις υποσχέσεις τους, μιας και σε μια μεσοπρόθεσμη συμφωνία ούτε για κατάργηση του Μνημονίου μιλάς ούτε φυσικά και για τη διαγραφή του χρέους. Αν μετά την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας εκεχειρίας καταστεί αδύνατο για τους κυβερνώντες να εφαρμόσουν το πρόγραμμά τους, ναι τότε θα μπορούσε κανείς να τους κατηγορήσει για αθέτηση των υποσχέσεών τους.

Το σίγουρο είναι, πως οι κυβερνώντες, που δεν πιστεύουν στην ουσία στην Ευρωπαϊκή Ένωση τουλάχιστον με τη μορφή, που έχει τώρα, πολύ θα ήθελαν να εγκαταλείψουν το ευρώ και την ευρωζώνη και να επιστρέψουν στη δραχμή. Προσωπικά πιστεύω, πως αυτό είναι και το μυστικό τους σχέδιο, το οποίο φυσικά δεν αποκαλύπτουν τώρα ούτε και μπορούν να εφαρμόσουν, μιας και ο ρωμιός τέτοια εντολή δεν τους έδωσε.

Το μέλημά τους λοιπόν, είναι να ηρωοποιηθούν όσο περισσότερο γίνεται. Να συγκρουστούν με τη γερμανική Ευρώπη της λιτότητας, τη ντόπια ολιγαρχία, τα συμφέροντα του κεφαλαίου και αν είναι να πέσουν, να πέσουν ηρωϊκά έχοντας κάνει πράξη τη φαντασίωσή τους. Προσωπικά, δεν νομίζω πως μπλοφάρουν. Ηρωικό θάνατο επιδιώκουν και μάλιστα έχοντας όλο το λαό μαζί τους. Σχεδιάζουν να «εκπαιδεύσουν» το λαό σε μια καλύτερη ζωή εκτός ευρώ με μεγαλύτερη ευημερία. Είναι όμως αυτό εφικτό; Όχι δεν είναι.

Ακόμα κι αν υπήρχαν οι προϋποθέσεις από πλευράς λαϊκής βούλησης για ένα βελούδινο διαζύγιο με το ευρώ, όπως εξάλλου προτείνει και ο Βαλερί Ζισκάρ ντ'Εσταίν, είναι εξαιρετικά δύσκολο για μια ελλειμματογενή χώρα, που δεν παράγει τίποτα και εισάγει ακόμα και τα λεμόνια που καταναλώνει από την Αργεντινή και που δεν έχει μάθει να αξιοποιεί τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα να σταθεί στα πόδια της μέσα σε ένα διεθνές οικονομικό περιβάλλον.

Η επιστροφή στη δραχμή θα μπορούσε να αποτελέσει ένα καλό εργαλείο ανάπτυξης, όταν οι εισαγωγές ήταν περιορισμένες, ο δημόσιος τομέας εξαιρετικά παραγωγικός και ευέλικτος και η χώρα απολάμβανε αυτάρκεια αγαθών προερχόμενα από τη ντόπια παραγωγή. Για να συμβεί αυτό απαιτείται πολύς χρόνος, πολύ σοβαρές μεταρρυθμίσεις συγκρουσιακού χαρακτήρα και δημιουργία υποδομών. Δεν γίνεται μέσα σε τέσσερις μήνες.

Συνεπώς, αν δεχτούμε πως όντως οι «Τσε» έχουν σαν Σχέδιο Β’ την ολική αναμόρφωση της χώρας και την οικονομική ανάπτυξη εκτός ευρώ, είτε είναι πολύ ρομαντικοί είτε ηλίθιοι αν πιστεύουν, πως μπορούν να το πετύχουν κάτι τέτοιο μέσα σε ένα τετράμηνο.

Εξάλλου, αυτό το περιβόητο τετράμηνο, μπορεί ανά πάσα στιγμή να τορπιλιστεί από τους ίδιους τους δανειστές, που προτιμούν το προτεκτοράτο τους να παραμείνει μία αποικία χρέους κατοικημένη από δουλοπάροικους, που θα εργάζονται για 200 ευρώ το μήνα.



Βελούδινα ή όχι,
κάποια στιγμή
θα επιστρέψουμε.


Οι δανειστές δεν θα διστάσουν να αποτελειώσουν (οικονομικά μέσω τραπεζών) το ρωμέικο προτεκτοράτο αν διαπιστώσουν, πως οι «Τσε» εξακολουθούν να διαπνέονται από επαναστατικά οράματα. Έτοιμοι ήταν να το κάνουν εξάλλου.

Αυτό, που οι «Τσε» πρέπει να συνειδητοποιήσουν, είναι, πως έχουν να κάνουν με έναν γελοίο και προθύμως υποταγμένο λαό, που το μόνο του μέλημα είναι η λούφα, η καλοπέραση και ο ωχαδερφισμός του.

Ο ρωμιός και η Ρωμιοσύνη δεν παλεύονται. Δεν «μεταρρυθμίζονται», δεν αλλάζουν νοοτροπία και συνήθειες, δεν ξεβολεύονται.

Απόδειξη: Από τη μία ο «λαός» διαδήλωνε στις πλατείες υπέρ της κυβέρνησης και από την άλλη τραβούσε όλες του τις καταθέσεις από τις τράπεζες και τις έχωνε κάτω από στρώματα και πλακάκια. Αυτός είναι ο ρωμέικος πατριωτισμός.


Η συμβουλή μου λοιπόν, προς τους «Τσε» είναι να βρουν έναν τρόπο να «πέσουν» γρήγορα και στη συνέχεια να απολαύσουν την καλή τους τη ζωή ταξιδεύοντας, γράφοντας βιβλία, δίνοντας διαλέξεις κ.λπ..

Λόγω «κατασκευαστικού λάθους», αυτός ο τόπος δεν επιδέχεται σωτηρία και κατά βάθος δεν τη θέλει κιόλας.


 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Bielidopoulos έγραψε...
~
Το "σύνδρομο του μαλάκα" πες καλύτερα.

Κωλοτούμπα έκαναν οι συριζαίοι και ο θεωρητικομαλάκας Βαρουφάκης. Πήγαν με άδεια χέρια στο eurogroup να πουλήσουν πρεστίζ. Τόλμη και γοητεία και τα μυαλά στα κάγκελα. Που πάτε βρε τουρκόσποροι ξεβράκωτοι στα αγγούρια; Καμιά μειωσούλα στις συντάξεις πολυτελείας θα δούμε; 80.000 λαμβάνουν από 4 συντάξεις και πάνω και τα εφάπαξ του δημοσίου αν και κουτσουρεμένα εξακολουθούν να δίνονται.

Ο Σαμαράς γνώριζε ότι επίκειται μνημόνιο 3 με επιπλέον οδυνηρές απαιτήσεις πάνω στο φορολογικό και στο ασφαλιστικό και προκειμένου να μην σκάσει η βόμβα του ασφαλιστικού στα χέρια του, παρέδωσε την εξουσία στον Τσίπρα (χε, χε, χε) χωρίς να ανοίξει ρουθούνι και έκανε δήθεν αγώνα για το αντίθετο. Ο άνθρωπος έπαιξε τον ρόλο της ζωής του. Τώρα ως καλός πολιτικάντης που είναι βγαίνει και λέει ότι η χώρα ετοιμαζόταν να βγει από τα μνημόνια και να μπει στις αγορές. Τρίχες κατσαρές.

Όσον αφορά την υποψία ότι προετοιμάζουν επιστροφή στη δραχμή, αυτό φαίνεται από τα ανοίγματα του Τσίπρα προς τα δεξιά, με δεξιό πρόεδρο, επίτροπο στην ΕΕ, συγκυβέρνηση με ΑΝΕΛ και ένα σωρό άλλα. Ο μόνος λόγος για να κάνει κάτι τέτοιο είναι ότι ετοιμάζει αλλαγές με μεγάλο πολιτικό κόστος. Βασικά δύο επιλογές υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν για το πολύπαθο, πλην όμως αμετανότητο, Ελλαδιστάν. Είτε να φορολογήσει επιτέλους και μάλιστα αγρίως τους πλούσιους, να καταργήσει τις συντάξεις πολυτελείας και να σμικρύνει τον δημόσιο τομέα με ταυτόχρονη παραμονή στο ευρώ, είτε να επιστρέψει στη δραχμή, όπου η συνεπακόλουθη υποτίμηση (κάτι σε στυλ 1 ευρώ προς 1000 δραχμές) αναγκαστικά και αναπόφευκτα θα μειώσει και τις τερατώδεις παροχές στους κομματικούς στρατούς και τους συνταξιούχους που τρώνε με δέκα μασέλες. Για την ώρα προσπαθεί με δημιουργική λογιστική, θεωρία παιγνίων και "ανώτερα μαθηματικά" να αποφύγει το αναπόφευκτο και νομίζει ότι οι ευρωπαίοι τρώνε κουτόχορτο και δεν έχουν καταλάβει με τι ξεφτιλισμένους ανατολίτες έχουν να κάνουν.
Υπομο(υ)νή, τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα. Εμπρός για μια νέα εθνική εποποιία!

https://www.youtube.com/watch?v=llFnFj5Hs_I

27.02.2015, 06:26:18





Ανώνυμος 32381 έγραψε...
Καλά τα λες και συμφωνώ απόλυτα αλλά όχι και ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες είναι τα καλύτερα παιδιά. Υποφέρουν πολύ όλοι οι λαοί της Ευρώπης από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα του 4ου Ραιχ και των Βορείων συμμάχων του. Στη Γερμανία έχουμε 14% ανεργία ενώ αυξήσεις μισθών έχουν να γίνουν εδώ και 10 χρόνια. Η ύφεση υπάρχει παντού και ο μόνος που ευνοείται από τη λιτότητα είναι η ευρωπαϊκή πλουτοκρατία.

Πάνος
27.02.2015, 09:04:55





Ανώνυμος 32387 έγραψε...
Ιγνάτιε άσε τον Τσε.
Ο Τσε από μόνος του είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο της ιστορίας και ο Σύριζα μόνο από "Τσε" δεν απαρτίζεται.
Και ο Τσε χορτασμένο παιδί ήταν αστικής οικογένειας.
Τα παράτησε όμως όλα γιατί αγαπούσε και πίστευε στον άνθρωπο, δίνοντας στο τέλος την ίδια του τη ζωή.
Αμφιβάλλω αν μπορεί να βρεθεί έστω και ένας μέσα στον Σύριζα που να πλησιάζει στα παραπάνω κριτήρια.

Αλέξανδρος
27.02.2015, 09:28:21





Bielidopoulos έγραψε...
@Πάνος
Ενώ πριν που όλοι κατανάλωναν σαν τα ζώα η ευρωπαική πλουτοκρατία έσφιγγε το ζωνάρι. Αν παρακολουθείς τα σχόλιά μου θα ξέρεις ότι η κρίση θα συνεχιστεί στο μέλλον και στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες και θα είναι και άγρια. Άρα τι μου αραδιάζεις εκεί περί ευρωπαικής ύφεσης; Αυτά είναι πασίγνωστα. Οι ευρωπαίοι είναι μαλάκες διότι όταν ο τσάμπα μάγκας Μπαρουφάκης τους είπε κατάμουτρα ότι έχουμε υψηλούς μισθούς διότι έχουμε και υψηλές τιμές (δηλαδή έτσι γουστάρουμε και τσακιστείτε να μας χρηματοδοτήσετε), αντί να τον πετάξουν έξω από το eurogroup με τις κλωτσιές κάθονταν και τον άκουγαν. Ακούς εκεί ο τουρκόσπορος!
Ο άνθρωπος ζει στον κόσμο του και επιμένει μάλιστα:
"Η Ευρώπη δεν θα διακινδυνεύσει τη διάλυσή της για μερικά δισεκατομμύρια, εκτιμά ο Γ.Βαρουφάκης - δεν εκταμιεύεται ούτε ένα ευρώ χωρίς ολοκλήρωση της αξιολόγησης και τήρηση δεσμεύσεων, διαμηνύουν Γ.Ντάισελμπλουμ και Β.Σόιμπλε."
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231388302
Καλά είπε ο Πάγκαλος ότι είναι επικίνδυνος. Ντάξει μωρέ, για μερικά δις τώρα θα πετάξουν τους απόγονους του Περικλή από την Ευρώπη; Ας τα δώσουν για να μπορούν οι χατζηέλληνες να παίρνουν συντάξεις και μισθούς δημοσίου επιπέδου Ελβετίας. Μα πότε στο διάολο γίναμε Ελβετία;
(Η Γερμανία έχει ιστορικό χαμηλό στην ανεργία)

27.02.2015, 11:07:53





Ανώνυμος 32406 έγραψε...
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231388767
.....Απαντώντας στις επικρίσεις, υπογράμμισε ότι η εναλλακτική ήταν η έξοδος από το ευρώ και αναρωτήθηκε «σε αυτήν την περίπτωση πώς θα χρηματοδοτούσαμε το Πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης;»
Πάλι με ξένα κόλλυβα, πάλι με νέο μνημόνιο' και ας το ονομάσει(ουν) όπως θέλει(ουν): «....«Η μετονομασία της Τρόικας σε Θεσμούς, του Μνημονίου σε Συμφωνία και των Δανειστών σε Εταίρους, όπως και όταν βαφτίζεις το κρέας ψάρι, δεν αλλάζεις την προηγούμενη κατάσταση (Γλέζος).

Τα περί αξιοπρέπειας πάνε περίπατο όταν δανείζεσαι....
27.02.2015, 13:47:02





Bielidopoulos έγραψε...
~
Ο Βαρουφάκης το 1993 με λουκ Freddie Mercury προσπαθεί να κρύψει την πραγματική καταγωγή του:
https://www.youtube.com/watch?v=s0IG4jREsvs
lol

Το κακό με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ντόπαρε τους νεοέλληνες περί μεγάλων αλλαγών και τώρα σιγά σιγά τα παίρνει πίσω. Ντάξει με τους δεξιούς δεν μπορείς να περιμένεις πολλά, είναι πάντα κώλος και βρακί με την ολιγαρχία. Αλλά ο λαός έχει υψηλές προσδοκίες από τους αριστερούς και αν δεν ευοδωθούν θα έχουμε φασαρίες. Καλό είναι οι ανίκανοι και ημιμαθείς πολιτικάντηδες να προσέχουν τι υπόσχονται στο λαό, διότι μπορεί να θερίσουν θύελλες εκεί που δεν το περιμένουν. Πήγε ο άλλος και είπε ότι θα κλείσει την Αμυγδαλέζα και λίγο μετά ότι θα το καθυστερήσει. Αναμενόμενο ήταν να γίνει εξέγερση αφού με τα συναισθήματα του κόσμου δεν μπορείς να παίζεις. Εκτός από άσχετοι είναι και επικίνδυνοι.
http://www.bankwars.gr/2015/02/amigdaleza-exegersi-ton-metanaston-meta-tis-exangelies-gia-louketo/

27.02.2015, 14:15:27





Ανώνυμος 32408 έγραψε...
Νομίζω ότι η πλειονότητα τον σχολείων είναι υποκινούμενη ή έχει δεκτή πλήγματα στην κρίση σας λόγο προπαγάνδας ΜΜΕ . Θέλω ν' αναρτηθείτε όλοι εσείς που διαβάζετε αυτό το άρθρο της δυνατότητες χωράς , το δυναμικότης , και τον τρόπο που αντιλαμβανόσαστε την πολιτική.
27.02.2015, 17:31:35





Ανώνυμος 32409 έγραψε...
Ρε παιδιά άλλα λετε την μία άλλη την άλλη και άλλη την παραάλλη.
Ο ρωμιός είναι αυτός που είναι. Φταίει για ότι φταίει και την μαλάκυνση του με μύρια ειθνικοθρησκευτικά ιδεολογήματα.
Από εκεί και πέρα ο κάθε Γιουγκερ ρίχνει ευθύνη στο ρωμιό.
Ο ρωμιός δεν μπορεί να κάνει κάτι μεσα από εκλογές
ΔΕΝ πρέπει να ψηφίζει συνειδήτά. Πρώτα αλλάγή συντάγματος και μετά βλέπουμε.
Σιγά μην έχουμε Λαϊκή Κυριαρχία και ο λαός εκλέγει αυτά είναι παραμύθια.
Δεν εξέλεξε ο ρωμιός το ΠΑΣΟΚ το επέβαλλαν για συγκεκριμένους λόγους διότι είχε παραβρωμίσει η υπόθεση και έπρεπε να αντικατασταθεί, ΔΕΝ ΗΤΑΝ νηστικοί τότε το ΠΑΣΟΚ αυτά τα είπε η ΝΔ. το ότι το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε στρατό από ηστικούς είναι άλλο θέμα.
Δεν επέλεξε ο ρωμιός τον ΣΥΡΙΖΑ απλά το σκατένιο Μίγμα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έπρεπε να αντικατασταθεί αλώβητο. και να αποδοθεί καθαρό.
Ο ΣΥΡΙΖΑ τον έβαλλαν διότι έπρεπε να φανεί ότι έγινε και γίνεται εκκαθάριση τής Πολιτικού συστήματος για αυτό και εέβαλλε τον όρο Ανθρωπιστική Κρίση για να ξεχαστεί η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.
Η Ρωμιοσύνη είπαμε είναι προτεκτοράτο και ΔΕΝ ΕΧΕΙ γίνει κατανοήτό ή δεν ξέρουμε τι σημαίνει προτεκτοράτο.
Το να ασχολούμαστε τι θα κάνει τι έκανε και τιδεν έκανεο ΣΥΡΙΖΑ και αυτός που δεν κατέβασε κάποια σημαία και αγωνίζεται έξυπνα για την "ενότητα" του κόμματος είναι άνευ σημασίας. Όλα είναι μελετημένα για την χειραγώγιση του ρωμιού και να πηγαίνει στην κάλπη σαν πρόβατο....
Στοιχεία από την Νέα μαλέτη "Επωάζουσα Ρωμιοσύνη -το αυγό του φιδιού Νέα Γενιά"
Πάργαλης
27.02.2015, 17:22:26





Ανώνυμος 32410 έγραψε...
Γραφω απο Κυπρο. Πολυ υποτιμητικα τα σχολια του συντακτη στο τελοσ του κειμενου. Ειναι οντωσ ετσι οι Ρωμοιοι οπωσ τουσ αποκαλει? Εινσι οντωσ χωρισ μελλον η Ελλαδα και οι υπολοιποι λαοι τησ Ευρωπησ αλλα και του υπολοιπου κοσμου γενικωτερα? Εχουμε δεχτει ηττα μπροστα στισ τραπεζεσ τα κορπορατιονσ κτλ? Δεν νομιζω. Ελπιδα υπαρχει ο κοσμοσ σιγα σιγα αλλα σταθερα αντιλαμβανεται τι γινεται και αρχιζει να αντιδρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ μονοσ του δεν μπορει να καμει αυτα που θελει. Χρειαζεται πολλεσ χωρεσ τησ ΕΥΡΩΠΗΣ να αντιδρασουν ομαδικα. Θελει χρονο . Ελπιζω και ευχομαι να τα καταφερει ο Τσιπρασ . Ασ τον στηριξουμε.
Ναστε καλα.
Θουκησ Θουκυδιδησ
27.02.2015, 18:02:00





Ανώνυμος 32411 έγραψε...
Κύριοι.

Θυμηθείτε ότι ο κάθε λαός αξίζει αυτούς που τον κυβερνά. Τι να λέμε τώρα. Άσχετα με το για ποιούς λόγους ψήφισε ο καθένας σύριζα, η χώρα ζε με δανεικά από τότε που συστάθηκε μέχρι ΚΑΙ σήμερα.

ΓΙΑΤΙ;;; Ποιοί διαχειρίζονται αυτά τα δανεικά και με ποιον τρόπο;

Μάλιστα τις τελευταίες δεκαετίες η πιο σίγουρη απασχόληση είναι στον πρησμένο δημόσιο τομέα. Ασφαλώς και το γνωρίζουμε όλοι. Ο κάθε δημόσιος υπάλληλος εφ΄ όσον το έχει η κούτρα του να είναι λαμόγιο και η θέση του το επιτρέπει σε οποιονδήποτε ελεγκτικό φορέα και να εργάζεται, έχει και θα έχει την δυνατότητα να εκβιάζει μικροεπιχειρηματίες και να χρηματίζεται. Χρησιμοποιεί δηλαδή την εργασιακή του θέση για να θησαυρίσει, ασελγώντας επάνω στους μικροεπιχειρηματίες. Το ίδιο το σύστημα είναι σαθρό και του το επιτρέπει. Αυτά δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ εδώ.


Ο ιδιωτικός τομέας ταλανιζόταν από πάντα από τις εφορίες που φερόταν σε κάθε ιδιωτική επιχείρηση ως de factο κλέφτη. Η φορολογία παράλογα μεγάλη. Οι εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία επίσης με παροχές αναλογικά, ανύπαρκτες.

Οι του ιδιωτικού τομέα θα θυμούνται ακόμη και σήμερα πώς την εργασία την λέμε "πόλεμο". Ναι, αυτό λέγαμε.

Τώρα όσο για τα δάνεια ... Είναι μεγάλη η συζήτηση, πολλά τα λεφτά χοντρό το παιγνίδι που παίζεται. Θησαυρίζουν ελάχιστες εταιρίες τζογάροντας ενώ εργαζονται ακόμη και εις βάρος των τραπεζών όχι μόνο εις βάρος των λαών.

Εφευρέθηκε το χρήμα, Κύριοι.

Γερακίνα
27.02.2015, 17:50:39





Bielidopoulos έγραψε...
~
Μια και αναφέρθηκε ο όρος "πολιτική". Την πολιτική ο νεοέλληνας την καταλαβαίνει ως πρώτον παροχές και δεύτερον βόλεμα.
Πολιτική όμως δεν είναι μόνο η διπλωματία, οι διεθνείς σχέσεις και η εθνική κυριαρχία. Πολιτική πρωτίστως είναι ο έλεγχος του ιδιωτικού βίου χάρει του δημοσίου συμφέροντος. Α τώρα μιλάμε σοβαρά. Διότι μέχρι πρότεινος λέγαμε αρλούμπες. Που σημαίνει θέλεις να λύσεις προβλήματα και να κάνεις διαρθρωτικές αλλαγές; E τότε θα πρέπει να σπάσεις πολλά αυγά.
Πολιτική στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει: πλαφόν 900 ευρώ στις συντάξεις, πλαφόν 1.900 ευρώ στους μισθούς του δημοσίου συν των βουλευτών, 70-75% φορολογικός συντελεστής για τους εκατομμυριούχους τουλάχιστον μέχρι να περάσει η κρίση, κατάργηση της πολυθεσίας και των συνταξιούχων πολυτελείας. Αυτή είναι πολιτική. Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες. Μόνο έτσι λύνονται τα προβλήματα, αντί να χρονίζουν. Περαστικά σε όλους.
Δείτε τι λέει ο Λεβέντης στο πεντάλεπτο 39:50-44:50
http://www.youtube.com/watch?v=yFT4dwds_b4

Ρίξτε μια ματιά εδώ τις θέσεις της ένωσης κεντρώων για να πάρετε μια γεύση τι εστί πολιτική, αντί για τα λουκούμια που μας έχουν συνηθίσει οι πλιτικάντηδες.
http://el.wikipedia.org/wiki/Ένωση_Κεντρώων#.CE.98.CE.AD.CF.83.CE.B5.CE.B9.CF.82

27.02.2015, 19:32:34





Ανώνυμος 32414 έγραψε...
ΗΠΑ: οι Πολιτείες " Λευκά Σκουπίδια ", περισσότερα μελλοντικά.


Ο Μαρκ Ντέιτον έχει την «άλλη» συνταγή της οικονομικής επιτυχίας.

Φορολόγησε πλούσιους, αύξησε μισθούς και μετέτρεψε τη Μινεσότα σε παράδεισο Πηγή: www.lifo.gr

http://www.lifo.gr/now/world/61626


Οι Γερμανοί θέλουν επανάσταση και πιστεύουν ότι ο καπιταλισμός ευθύνεται για τη φτώχεια και την πείνα

http://www.iefimerida.gr/news/193187/oi-germanoi-theloyn-epanastasi-kai-pisteyoyn-oti-o-kapitalismos-eythynetai-gia-ti



Κατάλογος πολιτειών των ΗΠΑ ανά ημερομηνία προαγωγής σε πολιτεία

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%97%CE%A0%CE%91_%CE%B1%CE%BD%CE%AC_%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1_%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82_%CF%83%CE%B5_%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1
27.02.2015, 19:04:44





Ανώνυμος 32415 έγραψε...
Μια σύσταση για όσους μπορέσουμε καλώς...για όσους δεν μπορέσουμε ξύδι για να περάσει η λύσσα.....
Αναμασήματα χιλιοειπωμένα περί ρωμιών....προφανώς δεν σας άρεσε η πολιτική διαβεβαίωση Τσίπρα και της πλειονότητας των υπουργών...η έλλειψη της σοβαροφανούς παρουσίας των γραβατών...προφανής η εμπάθεια και η μικροψυχία σας να δείτε τα γεγονότα με μάτι εκτός ρωμιωσύνης...απλά γιατί η όλη πολιτεία σας,ρωμιούς στερημένους και κακομαθημένους δείχνει.
Δηλαδή 71 χρόνια από την γερμανική απελευθέρωση ( με ότι αθλιώτερο υπήρξε από προσωπικό πολιτικής διακυβέρνησης-κλέφτες-απατώνες-συνομώτες-διαπλεκόμενους και άκρως διεφθαρμένους) Το συγκρίνετε με μια κυβέρνηση 30 ημερών...το ολιγώτερο είστε αστείοι και προφανώς αστείοι ρωμιοί....που πετροβολάτε την δήθεν ρωμιωσύνη... υπομονή λοιπόν ρωμιοί μου ή διαφορετικά γιαβάς-γιαβάς μέχρι οι υποτεθέμενοι για σας ΤΣΕ να κάνουν την αγουρίδα μέλι...υπομονή.

27.02.2015, 20:27:32





Ανώνυμος 32416 έγραψε...
Τι θα πρέπει να ψηφίζω ρε λεβέντη συντάκτη ώστε να μη με αποκαλείς Ρωμιό το κέρατό μου μέσα;
27.02.2015, 21:09:54





Bielidopoulos έγραψε...
~
Λεβέντης στο 14:34-14:44:
"Η Ελλάδα είναι ένα μυρμήγκι μπροστά στην Ευρώπη. Αυτά που λέει ο Τσίπρας είναι ασυναρτησίες ότι η Ελλάδα θα αλλάξει την Ευρώπη. Αυτοί είναι λεονταρισμοί."
https://www.youtube.com/watch?v=zb8j-2fhf4s

27.02.2015, 21:28:40





Ανώνυμος 32419 έγραψε...
Ό,τι και να ψηφίσεις, ρωμιός είσαι, τι να κάνουμε;
27.02.2015, 21:50:51





Bielidopoulos έγραψε...
~
Προσωπικά δεν ψηφίζω εδώ και χρόνια.
;)
27.02.2015, 22:01:20





Ανώνυμος 32421 έγραψε...
Εξαιτίας της πολιτικής του Σόιμπλε τα αυτοκίνητα στην Μάνδρα κινούνταν χωρίς οδηγό.
Η πολιτική αναφέρεται στους πολιτικούς υποχείρια, οι οποίοι ξεκινούν από την κατοχή και φτάνουν μέχρι τις ημέρες μαςσε ποσοστό πάνω από 80%. Αυτοί και οι επίγονοι επιβραβεύουν μειώσεις και φόρους και τις παρουσιάζουν ως πανάκεια για εξυπηρετηθεί η πολιτική του δοσιλογισμού του προτεκτοράτου.
Από την κατοχή μέχρι σήμερα ο ρωμιός αν δεν είναι δοσίλογος, προσπαθεί να γίνει.
Λίγο ψάξιμο και βρίσκεις τι έχει γίνει. Απλά βρίσκεις αυτούς που έχουν περιουσιακά στοιχεία πάνω από όσα έχουν δουλέψει όλη της την ζωή τους κάνουμε και χάρη να μην υπολογιστεί η διατροφή τους.
Τους ξεβρακώνεις και τους αφήνεις χωρίς μία . Αυτοί αποτελούν τους μισούς περίπου ρωμιούς. Τους άλλους ρωμιούς που στηρίζουν τους προηγούμενους και είναι δημόσιοι υπάλληλλοι ή συνεργάτες τους ιδιώτες τους βγάζεις σεργιάνι εβδομαδιαίο με μαστίγιο και καρότο και να το βάλουμε και λίγο εθνικιστικά τους κάνεις και στείρωση (ναζιστική ιδέα των προδεφτικών αριστερών ρωμιών λογίων για τους "περιττούς").
Οιαδήποτε πρόταση περι λύσης του οικονομικού προβλήματος της ρωμιοσύνης πλήν της ανωτέρω δείχνει προσπάθεια διατήρησης του κατοχικού δοσιλογισμού (απόρροια του 1821) που πέρασε από την κατοχή στην χούντα και μετά στα πολιτικά κόμματα τής εξουσίας και της αντιπολίτευσης ή μάλλον σε όλλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα διότι και τα υποτιθέμενα αριστερά ήταν μέσα στο κόλπο αφού γνώριζαν τι συμβαίνει.
Οι κυκλοφορούσες και φαινομενικά πιασάρικες ιδέες στην ρωμιοσύνη είναι όπως τα ναρκωτικά. Για να γίνει καταπολέμιση δεν σκοτώνεις τους χρήστες.
Πάργαλης

27.02.2015, 21:48:06





Ανώνυμος 32427 έγραψε...

@32415: πολιτικές διαβεβαιώσεις δεν αρκούν. Και οι συριζαίοι ρωμιοί είναι.... θα κριθούν γιά τις πράξεις τους και όχι γιά τις προθέσεις τους.
@Bielidopoulos: από την στιγμή που δεν ψηφίζεις κάθε πολιτική σου κρίση στερείται νοήματος. Το ότι δεν ψηφίζεις δεν σε καθιστά μη-ρωμιό.
@Πάργαλη: αν σου φταίει ο Σόιμπλε γιά τα χάλια της Μάνδρας σου προτείνω ψυχοθεραπεία.
28.02.2015, 09:55:58





Ανώνυμος 32437 έγραψε...
@32427
"@Πάργαλη: αν σου φταίει ο Σόιμπλε γιά τα χάλια της Μάνδρας σου προτείνω ψυχοθεραπεία".
Απολύτως σωστό. Το έγραψα διότι ο ρωμιός με κάποιες αναγωγές το φτάνει μέχρι εκεί. Γενικώς του φταίνε οι αλλοι του ρωμιού.
Ευχαριστώ που με διάβασες γενικότερα να προσέχεις τἦν υπάρχουσα ειρωνία αν και στην περίπτωση δεν είναι εμφανής για κάποιον που δεν με παρακολουθεί.
Ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση. Όμως σε κάθε περίπτωση ο ρωμιός χρειάζεται ψυχοθεραπεία με εγκλιεσμό. Προσπαθώ να αποφύγω τον εγκλεισμό.
Πάργαλης

28.02.2015, 11:08:01





Ανώνυμος 32439 έγραψε...
Ξέχασα να αναφέρω ότι πρόσθεσα στην μελέτη μου χθές ενα άρθρο με τίτλο "Από την Μάνδρα στο Μαντρί".
Σχετικά με αυτόν που δεν ψηφίζει @32427
αυτός ό οποίος δεν ψηφίζει συνειδητά και όχι από αδιαφορία είναι σαφώς και αυτός ρωμιός αλλά είναι ο μοναδικός που έχει πιθανότητα να έχει σωστό πολιτικό κριτήριο. Όσοι ψηφίζουν σε επόμενη υγιή κοινωνία(αν ποτέ υπάρξει) πρέπει να μπουν σε καραντίνα για μεγάλο διάστημα διότι θα μολύνουν την κοινωνία.
Πάργαλης
28.02.2015, 11:16:52





Ανώνυμος 32443 έγραψε...

«Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο»: ρηθέν υπό Κωνσταντίνου Καραμανλή. Είσαι ήδη έγκλειστος Πάργαλη και δεν το έχεις ακόμα καταλάβει;
28.02.2015, 11:31:34





Ανώνυμος 32447 έγραψε...
@32443
Το έχω καταλάβει και καλά μάλιστα.
Ετοιμάζω την δραπέτευση, όπου να ναι ή ωρα έφτασε.
Αλλα και ενας που μένει πιθανόν έχει κάποιες πιθανότητες να αποφύγει την ανήκεστο βλάβη. Να μην τον πάρει δηλαδή το ποτάμι της Μάνδρας.
Αν στέκεσαι μακρια από την αντίθεση Κοινοβουλευτισμός -Λαός μπορείς να την γλιτώσεις. Αυτό φισικά δεν σημαίνει ότι έχεις ακρισία. Η κρίση από εκεί ακριβώς αρχίζει όταν στέκεσαι πέρα από την αντιθεση "πολιτική ρωμαίικη -ταλιμπάν ρωμιός"
Παργαλης
28.02.2015, 11:49:34





Ανώνυμος 32458 έγραψε...
Όταν η αποχή φτάνει στο ύψος του 37,51% (Ιούνιος 2012) και 36,13% στις τελευταίες εκλογές δεν επιτρέπονται γκρίνιες εκ μέρους αυτών που απείχαν. Οι δε πολιτικές τους κρίσεις είναι «άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε».
28.02.2015, 13:07:24





Ανώνυμος 32460 έγραψε...
@32458
Λογικός Αριστοτελικός ο ισχυρισμός αλλά δεν ευσταθεί καθώς έχω χαρακτηρίσεις με τον χειρότερο τρόπο αυτόν και την κυκλική του λογική. Θα πρέπει να αφιαιρεθεί το ποσοστό που δεν πηγαν για λόγους οικονομικούς να ψηφίσουν στον τόπο τους. Αλλά και να ήταν πραγματικό το 37% πάλι δεν λύνει το πρόβλημα
Μετα ουδεμία σημασία έχει η πολιτική άποψη αυτών καθότι ο καθένας τους δεν είναι ειδικός, ούτε έχει σπουδάσει το αντικείμενο με πολιτικές οικονομικές, κοινωνικές και άλλες επιστήμες.
Σημασία έχει και μάλιστα μεγάλη ότι αυτό το 37% ή όσο είναι δεν αποδέχεται το πολιτικό σύστημα και αδιαφορεί.
Αυτό βλέπουν οι Αμερικάνοι και Ευρωπαίοι και φοβήθηκαν σφόδρα και προώθησαν τον ΣΥΡΙΖΑ για να αλλάξει το πολιτικό τοπίο ότι δήθεν υπάρχουν στην ρωμιοσύνη ,το προτεκτοράτο δηλαδή, έντιμοι πολιτικοί.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
Η μη αναγνωριση του συστήματοςτης ρωμιοσύνης είναι πρώτιστο καθήκον του νοήμονα πολίτη είτε βγεί η Χρυσή ΑΥΓΗ είτε η κομμουνιστική Αριστερά στην εξουσία το ίδιο είναι δεν πρόκειται να αλλάξει για τον ρωμιό κάτι. Η ρωμιοσύνη θα είναι πάλι Εταίρα των ευρωπαίων Αμερικάνων ή και Ρώσων.
Πάργαλης
28.02.2015, 13:25:19





Ανώνυμος 32461 έγραψε...
Η αποχριστιανορωμιοποίηση είναι προσωπικό θέμα του καθε ός να το πετύχει και να αρχίσει την επανάστασή του από τη δική του οικογένεια. Αν είναι να υποστηρίξουμε μια κυβέρνηση η παρούσα έχει τις προδιαγραφές. Ξεκολήστε λίγο από τον πασοκονεοδημοκρατισμό μήπως και δούμε ένα καλύτερο μέλλον.
28.02.2015, 13:53:28





Ανώνυμος 32472 έγραψε...
αγαπητόν @32461
Είναι σαν να περιμένουμε ανάσταση ή να πέσουν του τράγου.
Το κάθε βδελυρό κόμμα προσπαθεί να γίνει επίχρυσο
Αν δεν υπήραχαν τα σπουπίδια η ρωμιοσύνη θα τα είχε ευφεύρει για να βολεύει του δικού της . Το ίδιο και για τους μαθητές για να βολευονται αυτοί που τελειώνουν το πανεπιστήμιο ανάλογα και στα νοσοκομεία ) ο ρωμιός θέλει τον γιατρό βλ Εελευθερη Έρευνα).
Οι φόροι που καταβάλλονται δεν είναι υπέρ της κοινωνίας αλλά αμιγώς και αποκλειστικά υπέρ των υπαλλήλων του κράτους, οι οποίοι διαθέτουν δικαιώματα άλλα από αυτά των υπόλοιπων, φόρου υποτελών κατοίκων της μπορδελόχωρας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ εφεύρε τους σχολικούς τροχονόμους ο ρωμιός δεν κάνει χωρίς τροχονόμο και μπάτσο. Δεν είναι μόνον γελοία τα κόμματα αλλά κυρίαως αχρεία.
Τώρα εφεύρε και την ΕΡΤ η οποία πρέπει να κλεισει παντελώς είτε όταν υπάρχουν χρήματα να φτιαχθεί ενα κανάλι να βλεπουμε δωρεάν τσοντα . Σίγουρα είναι πιό ωφέλιμο.
Πάργαλης
28.02.2015, 16:22:26





Ανώνυμος 32481 έγραψε...
kalispera,poli sosta ta lete,san laos mas aresei i paramitha..................
28.02.2015, 18:41:26





Bielidopoulos έγραψε...
@32427
"από την στιγμή που δεν ψηφίζεις κάθε πολιτική σου κρίση στερείται νοήματος."
Ναι, ναι, τις έχω ξανακούσει αυτές τις ελληναράδικες μπούρδες.
Και οι φάπες πέφτουν βροχή μαλλιαρέ μου ελλαδίτη και εσύ νομίζεις ότι βρέχει.
Φάε τώρα την κρεμούλα σου, σλουρπ, σλουρπ.

28.02.2015, 19:32:39





Ανώνυμος 32483 έγραψε...
Παιδιά, ηρεμήστε και αλλάξτε ρότα.

Από το 2009, αν δεν απατώμαι, που βγήκε στις οθόνες των υπολογιστών μας το Διαδικτυακό περιοδικό " Ελεύθερη Έρευνα " πίστεψα ότι θα αποτελέσει μία όαση στο χάος του διαδικτύου και της αθεράπευτης " αρλούμπας " και βλακείας που το έχει κατακλύσει. Έτσι πήρα το θάρρος και άρχισα να αρθρογραφώ με αποτέλεσμα μέσα σε τέσσερα χρόνια να γράψω μία δεκάδα περίπου άρθρα.

Πράγματι σε μεγάλο βαθμό έτσι έγινε. Σιγά - σιγά όμως και σταθερά άρχισε να ολισθαίνει σε απόλυτες απόψεις και να μετατρέπεται από ένα βήμα προβληματισμού και πολιτισμού σε ένα " ελιτίστικο βήμα ".

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, θεωρούσα υποχρέωσή μου να παίρνω θέση για όλα τα θέματα που επηρεάζουν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την λειτουργία της επαγγελματικής κοινότητας που ανήκα και της κοινωνίας γενικότερα. Γεγονός που πλήρωσα πολλάκις και ποικιλοτρόπως, " έγκλημα καθοσίωσις " για την κοινωνία μας.

Αυτά που διάβασα στο συγκεκριμένο άρθρο και ιδιαίτερα τα σχόλια που ακολούθησαν εδραιώνουν πλέον την πεποίθησή μου ότι αυτό το βήμα προβληματισμού και πολιτισμού μετατρέπεται πλέον αργά αλλά σταθερά σε " ελιτίστικο βήμα " και βήμα αναπαραγωγής της βλακείας.

" Φίλοι μου " καληνύχτα και καλή τύχη.

http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=3247
28.02.2015, 19:44:45





Ανώνυμος 32494 έγραψε...
Bielidopoulos να ποστάρεις κανένα link, μόνο γιά αυτό είσαι ικανός....
01.03.2015, 00:09:46





Ανώνυμος 32495 έγραψε...
Προϊούσης της ηλικίας σαφώς είναι δύσκολη η παρακολούθηση της εξέλιξης και η επερχόμενη ομίχλη αναπόφευκτα εφόσον αφαιρέθηκε η δυνατότητα της πλοήγησης και της ευελιξίας οδηγεί το σαπιοκάραβο στην ξέρα.
Η Ελεύθερη Έρευνα προφανώς δεν μπορεί να αλλάξει και να γίνει καράβι στην ρότα του καθενός, κατά συνέπεια παραμένει ανοικτή στην κριτική αλλά και στην έκφραση απόψεων.
Το άρθρο είναι αρκετά ευέλικτο και μάλλον απέχει πολύ από το να είναι απόλυτο, που θα μπορούσε να είναι και απόλυτο συνεπώς είναι περισσότερο ευάλωτο. Παρά ταύτα δεν υπάρχει λόγος που αν θέλει κάποιος να προσθέσει κάτι να μην προσθέσει με όπια κρίση. Μάλλον όμως έχει πέσει ακρισία.
Όσον αφορά τους σχολιασμούς είτε είναι εύστοχοι είτε άστοχοι, υπόκεινται σε σχολιασμό. Βεβαίως αναφανδόν το πρόβλημα είναι ότι ενώ μπορείς να αντιμετωπίσεις την ακρισία δεν μπορείς να καταπολεμήσεις την βλακεία.
Όσο θυμάμαι το εαυτό μου μέσα στην κοινωνία πάντα είχα την θέση ότι η ρωμιοσύνη είναι ένα κράτος όπως το περιγράφει ο αρθρογράφος. Συνολικά βέβαια η προσωπική μου άποψη ήταν ότι είναι ένα κράτος που μπορεί να το διαχειριστούν οι Οθωμανοί καλύτερα είτε οι Βούλγαροι, Απόψεις είναι αυτές, τώρα αν είναι παξιμάδι ή φρυγανιές και είναι ή δεν είναι Ελίτ είναι άλλο θέμα αφορά όσους έχασαν τα δόντια.
Καλημέρα
Πάργαλης

01.03.2015, 00:26:30





Bielidopoulos έγραψε...
~
Η κριτική είναι κριτική από όπου και να προέρχεται. Κριτική στο Ελλαδιστάν μπορεί να κάνει ο αφρικανός που μόλις πάτησε το πόδι του στο προτεκτοράτο, μέχρι η Bild. Αντεπιχειρήματα υπάρχουν; Όχι, μόνο κλαψουρίσματα που επιβεβαιώνουν πόσο καρπαζοεισπράκτορες είστε.

Άρθρο της Bild στα ελληνικά:
http://www.bild.de/politik/inland/bild-kommentar/better-future-for-greece-39962798.bild.html
Μέσα σε λίγες γραμμές περγράφει την πραγματική κατάσταση στο διεφθαρμένο δανειογενές προτεκτοράτο, ότι τα μεγάλα θύματα είναι τα παιδιά και οι νέοι και ότι απαιτείται να σταματήσουν τα δάνεια και να βγει το προτεκτοράτο από την ευρώ. Προφανώς για να μάθει να κολυμπάει μόνο του.
Και το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι για άλλη μια φορά: καμιά μειωσούλα στις εκατοντάδες συντάξεις πολυτελείας που δόθηκαν την χρυσή δεκαετία του 2000 θα κάνουν οι δικοί μας "εγκέφαλοι"; Ας κάνουν αναδρομικό έλεγχο και εξορθολογισμό όλων των συντάξεων για να νοικοκυρέψουν τα εσωτερικά και μετά να κάνουν και λογιστικό έλεγχο του χρέους.
Χτύπημα στο πελατειακό κράτος σημαίνει δύο πράγματα ταυτόχρονα: 1) Σμίκρυνση του δημόσιου τομέα και των υψηλών μισθών του όπου υπάρχουν. 2) Μείωση των παχυλών και πολλαπλών συντάξεων και εφάπαξ που δίνονται ως απόρροια του πρώτου. Δεν είναι δυνατόν σε περίοδο σοβαρής κρίσης ο μέσος όρος των συντάξεων γήρατος για την ηλικιακή ομάδα 56-65 ετών να βρίσκεται στα 1.235 ευρώ και ο βασικός μισθός στα 500. Αυτό είναι μαζικό σκάνδαλο πρώτου μεγέθους. Και οι φάπες συνεχίζουν να πέφτουν βροχή, αλλά τον ρωμιό τον ενοχλούν κάποιες αμπελοφιλοσοφικές λεπτομέρειες..
Ο Λεβέντης λέει στο πρόγραμμά του όσοι παίρνουν πάνω από 1.000 ευρώ σύνταξη να τους απαγορεύεται να παίρνουν επιπλέον συντάξεις (και είναι πολλοί αυτοί) και να τους απαγορεύεται να εργάζονται. Το προφανές δηλαδή και έχει δίκιο, ανεξαρτήτως αν ψηφίζω ή δεν ψηφίζω. Δεν θέλει μυαλό και στρατηγική όπως διαδίδουν διάφοροι αερολόγοι αμπελοφιλόσοφοι. Θέλει κότσια.

01.03.2015, 00:44:58





Ανώνυμος 32497 έγραψε...
Πρός Βελιδόπουλο
Ειλικρινά θα σε προτείνω για θέση συμβούλου του ΣΥΡΙΖΑ και του Μπαρούφα. Θα επιταχύνεις την πτώση τους και αυτό είναι σημασντικό.
ά ρε Καβάφη και τι θα κάνουμε χωρις Μπαρουφάκη. Κατόπιν της πτώσης του ΣΥΡΙΖΑ σίγουρα φαντάζομαι σειρα στην ρωμιοσύνη έχει ο Λεβέντης (ουδέποτε εξέλειπαν οι Λεβέντες στην ρωμιοσύνη) οπότε ουδέν πρόβλημα πάλι σύμβουλος.
Εξαφανίστηκε και η Λούκα
Με την βοήθεια του θεού και την πίστη όλα θα πάνε καλά.
Πάργαλης
01.03.2015, 01:58:08





Bielidopoulos έγραψε...
~
Υποθέτω εννοείς ότι θα επιταχυνθεί η πτώση τους διότι αυτά που λέω αν εφαρμοστούν θα είναι τόσο μεγάλο το πολιτικό κόστος που θα πέσει η κυβέρνηση. Εκτός και αν το λες ειρωνικά. Είναι μεγάλο το πολιτικό κόστος, αλλά μιλάμε για ένα διεφθαρμένο δανειογενές προτεκτοράτο που χρωστάει της Μιχαλούς και συνεχίζει να παίρνει κολοσσιαία δάνεια για να πληρώνει μισθούς δημοσίου και συντάξεις, δηλαδή για να συντηρεί το πελατειακό κράτος. Ε αυτή είναι και η ουσία, τώρα πάμε στο ψητό, εδώ σε θέλω. Διότι όλα τα άλλα είναι λόγια για να χαιρόμαστε και αερολογίες. Το πολύ πολύ να μας βαρεθούν οι ευρωπαίοι και να μας πετάξουν με μια κλωτσιά έξω από την ΕΕ.
Στην Ελλάδα υπάρχουν οπαδοί (καρπαζοεισπράκτορες δηλαδή), αντί για σκεπτόμενοι άνθρωποι. Έτσι μας κατάντησαν οι πασόκοι. Φούσκωσαν τα μυαλά του κοσμάκη με ένα σοσιαλισμό made in Greece και έναν βλαχοκαπιταλισμό και άντε τώρα να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα. Λαός πιθήκων και καγκουρώ δεν μπορεί να καταλήξει επιτέλους μετά από 5 χρόνια κρίσης τι φταίει προκειμένου να δρομολογήσει ουσιαστικές αλλαγές. Να κάνει πραγματική πολιτική, αντί να παίζει το σπασμένο τηλέφωνο με την τρόικα. Πολιτική σημαίνει επέμβαση στον ιδιωτικό βίο χάρει του δημοσίου συμφέροντος. Του λόγου σου τις ευκαιρίες τις είχες στη ζωή σου, τους νέους τους ρωτάς γιατί να πληρώνουν τις συνέπειες της ανικανότητας και της μπαμπεσιάς των παλιών; Ακόμα και η Bild το καταλαβαίνει αυτό. Ναι να βάλει χέρι στις συντάξεις, τόσο πολύ σε πονάει; Να κόψει από αυτούς που τα παίρνουν χοντρά, σε βάρος των υπολοίπων που τους βλέπουν ως υποζύγια και κορόιδα. Οι συντάξεις είναι ένα πάγιο βάρος για κάθε κοινωνία, δεν είναι κάποια μίζα εργολαβική ή αγοράς όπλων. Βαραίνει την κοινωνία εσσαεί και δεν πρέπει να παίζουμε με τέτοια πράγματα όπως το ασφαλιστικό. Που σε πονεί λοιπόν και που σε σφάζει. Σφάξε Τόμσεν, σφάξε, έχει ακόμα πολύ λίπος.
Όσο για τον Μπαρουφάκη το έχει πει πολλές φορές ότι δεν θα πειράξει τις συντάξεις. Το έχει διευκρινίσει τόσο καθαρά που μοιάζει να μην έχει άλλον καημό από τις συντάξεις. Άρα τι κλαψουρίζεις;

01.03.2015, 05:34:29





Ανώνυμος 32500 έγραψε...
@ Βελιδόπουλον
Κανω σεμινάρια για ανθρώπους που στοχεύουν να απεξαρτηθούν από τον φασισμό., την προναζιστική μπίλντ, το εθνικισμό και γενικότερα από ιδέες του συστήματος. Είναι επικερδές επάγγελμα στις ημέρες μας διότι βοηθά στην καλή υγεία και ισσοροπία του ανθρώπου.
Δενμε ενδιαφέρει κάποια σύνταξη και μου επαρκουν οι απολαβές από αυτη την δραστηριότητα.
Το ατομικό δίκαιο είναι το πλέον σημαντικό και από αυτό διαμορφώνεται το γενικό όχι αντίστροφα όπως διατυμπανίζει ο εθνικοφασισμός. "Δημόσιο συμφέρον" είναι καθαρά εθνικιστική αντίληψη που ποδηγετεί τα άτομα , αυτά είναι απλά πράγματα.
Πάντως υπάρχουν και οι δυσκολίες, δεν είναι εύκολο να ξεφύγει κάποιος από τον εθνικισμό για αυτό είναι δαπανηρή η απεξάρτηση.
Ψάχνω για συνεργάτες. Το πρώτο τέστ που τους βάζω είναι τι είναι σύνταξη και αποτυχαίνουν στο 99,99%. και έτσι έχω μικρή δυσκολία.
Να είσαι καλά
Πάργαλης
01.03.2015, 13:28:36





Ανώνυμος 32501 έγραψε...
Σιγέ ρε Πάργαλη μην γυρίσουμε και σε χομπσιανές κοινωνικές καταστάσεις τύπου «bellum omnium contra omnes».
01.03.2015, 14:26:15





Ανώνυμος 32503 έγραψε...
Ο Χομπς είναι πάντα επίκαιρος «Η βία και η απάτη είναι, στον πόλεμο, οι δύο βασικές αρετές», αν βέβαια νομίζει ο ρωμιός (0,01%) ότι τον πολεμά το κράτος έχε καλώς, αν νομίζει ότι πολεμά μαζί με το αχρείο κράτος για να διώξει την κατάντια, είτε νομίζει ότι μπορεί να λύσει το πρόβλημα της αχρειότητας στην ρωμιοσύνη εκεί χρειάζεται η διαφώτιση δια σεμιναρίου (Primum vivere deinde philosophari..)
Βεβαίως είναι δύσκολο πάντα να πείσεις τον εξαρτημένο για αποτοξίνωση και εκεί δεν έχω καλό μάνατζμεντ, αλλά που θα πάει. Ευτυχώς μας αφήνει η Ελεύθερη Έρευνα και αυτοδιαφημιζόμαστε.
Δυστυχώς είμαστε προ Χόμπς όχι επί Χόμπς
Καλό πάντως το σχόλιο.
Βάλτε και κανένα όνομα γιατί με τους αριθμούς δεν είναι και τόσο καλά τα πράγματα λόγω γεροντικής άνοιας
Πάργαλης

01.03.2015, 15:32:33





Ανώνυμος 32505 έγραψε...
Εμείς οι μετριότητες ζούμε στο vivere, αφήνουμε το (vinum)philosophari σε εσένα και τον Βελιδόπουλο.
01.03.2015, 15:58:25





Bielidopoulos έγραψε...
~
Οι νέοι έχουν πληρώσει και μάλιστα πολύ ακριβά, γιατί να μην πληρώσουν και τα υπερήφανα γηρατειά της λαμογιάς και της ρεμούλας. Μπορεί να μην έχουν βάλει λεφτά άμεσα από την τσέπη τους, αλλά η ανεργία, η έλλειψη ελπίδας και προτύπων και η αβεβαιότητα για το μέλλον αν κοστολογηθούν είναι πολύ μεγάλο βάρος.
Αυτά τα αντιφασιστικά μου τα έχεις αραδιάσει ξανά. Βαριέμαι να γράφω πάλι τα ίδια. Αφού ο νεοέλληνας είναι απατεώνας, που σημαίνει ότι αφού μια ζωή τα έξυναν στο δημόσιο με παραγωγικότητα 0,5%, κατόπιν κατοχύρωσαν και μερικές παχυλές σντάξεις ο καθένας (υπέρ πατρίδος) και κάτι αστρονομικά εφάπαξ και φόρτωσαν το πάγιο κόστος όλων αυτών των παροχών στους επόμενους. Και όχι μόνο αυτά, αλλά έπιασαν και τα πόστα για να μην μείνει τίποτα για τον επόμενο (πολυθεσία). Να είναι επαίτης και δούλος τους.
Παράξενο πάντως, δεν σε ενοχλεί καθόλου η μέση σύνταξη γήρατος στα 1.235 ευρώ για τους 56-65 με βασικό μισθό στα 500 ευρώ. Που είναι όλοι αυτοί οι αμπελοφιλόσοφοι-οικονομολόγοι-παπαρολόγοι να μας εξηγήσουν πως στο διάολο είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Βέβαια εδώ σε ενοχλεί ο όρος "δημόσιο συμφέρον", όταν όμως η γενιά σου ροκάνιζε με δέκα μασέλες τότε αυτό είναι θεμιτό.. Ο πολύς καπιταλισμός και η ιδιωτεία βλάπτει τον εγκέφαλο. Βρε τσακίστε τις συντάξεις να δείτε πως θα τους κοπεί το αλαζονικό και αυταρχικό υφάκι των γερόντιων που ζητάνε και τα ρέστα και από πάνω. Υπέρ πατρίδος πάντα, διότι χωρίς μητέρα-παρτίδα δεν θα μπορούσαν να βάλουν χέρι στο μέλι (ευρωπαικά κονδύλια, μεσογειακά ολοκληρωμένα προγράμματα, κοινοτικά πλαίσια στήριξης, δάνεια από διεθνή hedge funds και σαουδάραβες, ο κατάλογος είναι μακρύς).

01.03.2015, 16:01:31





Ανώνυμος 32508 έγραψε...
Δεν θεωρώ ποτέ κάποιον που παρακουθεί την ΕΕ ως μετριότητα, ότι απόψεις και να έχει και είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ μαζί του.
Πάργαλης
01.03.2015, 16:04:13





Bielidopoulos έγραψε...
Στο μεταξύ: το πολύπαθο Ελλαδιστάν τρώει ευρωσφαλιάρες με το τσουβάλι, αλλά μυαλό δεν βάζει.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231389175

"Τις αλλαγές στο ΦΠΑ, τα μέτρα για τη βελτίωση είσπραξης φόρων και καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, τις αλλαγές στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, τις νέες ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές και για τα «κόκκινα» δάνεια, τις περικοπές στις δημόσιες δαπάνες και τα κονδύλια των υπουργείων, τον κατάλογο με τις αποκρατικοποιήσεις.
«Αν όλα αυτά εξελιχθούν ικανοποιητικά, τότε ίσως μπορέσει να ανοίξει και κάποια γραμμή χρηματοδότησης από τα τέλη Μαρτίου για να μπορέσει η ελληνική κυβέρνηση να καλύψει τις άμεσες ανάγκες της» παρατηρούν κοινοτικές πηγές που επικαλείται η εφημερίδα.
Οι ίδιες πηγές χαρακτηρίζουν «τουλάχιστον αφελείς» τις απόψεις ότι θα μπορούσε να ενισχύσει οικονομικά την Ελλάδα η ΕΚΤ, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Κομισιόν ή της του ΔΝΤ, ενώ για να υπάρξει οριστική συμφωνία θέτουν ακόμα δύο προϋποθέσεις: Τα σημειώματα της ελληνικής κυβέρνησης να εκπέμπουν συνέπεια και αξιοπιστία, καθώς και να σταματήσουν οι εμπρηστικές δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών.
Αλλά και σύμφωνα με Ευρωπαίους αξιωματούχους που επικαλείται το Έθνος της Κυριακής, η Ευρωζώνη είναι διατεθειμένη να επιδείξει ευελιξία και να διευκολύνει την ελληνική κυβέρνηση στην κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού του Μαρτίου και την αποπληρωμή της δόσης του ΔΝΤ, εφόσον διαπιστωθεί ότι μέσα στις επόμενες 3-4 εβδομάδες υλοποιούνται νομοθετικά δεσμεύσεις από τη νέα συμφωνία, ακόμα και εάν αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τη Realnews, κύκλοι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προσκείμενοι στον Μάρτιν Σουλτς, ανέφεραν πως ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου έλεγε σε συνεργάτες του ότι οι τρεις σύμμαχοι της Ελλάδας στο Eurogroup (o ίδιος, ο πρόεδρος της Κομισιόν Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ και ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ) πως εάν η Ελλάδα δεν φέρει αποτελέσματα και δεν εργαστεί πάνω στη συμφωνία που κατάφεραν να εξασφαλίσουν, θα είναι από τους πρώτους που θα πάρουν την απόφαση να «τραβήξουν την πρίζα»."

01.03.2015, 16:08:43





Ανώνυμος 32510 έγραψε...
Βελιδόπουλον
Χαίρομαι για την εθνική μαχητικότητα.
Ακόμα και να εξαφανιστουν συντάξεις και συνταξιουχοι η ρωμιοσύνη θα είνα ίδια δηλαδή χώρα παραγωγής εκ παιδείας φιδιών
Αν ακι είμαι ενάντια στο Δημόσιο και πάλι αυτοί να εκλείψουν η ρωμιοσύνη θα είναι πάντα αχρεία .
Αυταπατάται όποιος νομίζει ότι φταίει κάτι, αυτό ή το άλλο ή το παραάλλο. και μπορεί να διορθωθεί.
Πρέπεινα καταστραφεί η ρωμιοσύνη και η ιδεολογία της και τα κοπέλια της.
01.03.2015, 16:09:28





Ανώνυμος 32511 έγραψε...
Βελιδόπουλον
Χαίρομαι για την εθνική μαχητικότητα.
Ακόμα και να εξαφανιστουν συντάξεις και συνταξιουχοι η ρωμιοσύνη θα είνα ίδια δηλαδή χώρα παραγωγής εκ παιδείας φιδιών Αν ακι είμαι ενάντια στο Δημόσιο και πάλι αυτοί να εκλείψουν η ρωμιοσύνη θα είναι πάντα αχρεία .Αυταπατάται όποιος νομίζει ότι φταίει κάτι, αυτό ή το άλλο ή το παραάλλο. και μπορεί να διορθωθεί. Πρέπεινα καταστραφεί η ρωμιοσύνη και η ιδεολογία της και τα κοπέλια της.
Πάργαλης
01.03.2015, 16:28:43





Ανώνυμος 32512 έγραψε...
«Δραματικές περικοπές στη χρηματοδότηση των νοσοκομείων»
(http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231389161), για «Κατρούγκαλος: Επίσπευση διαδικασιών για επιστροφή των απολυμένων στο Δημόσιο» http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231389174. Κει, συν τοις άλλοις «ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ: Η ΕΡΤ... επανέρχεται με αυξημένο ανταποδοτικό τέλος» http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27359&subid=2&pubid=113468040
01.03.2015, 16:32:02





Ανώνυμος 32514 έγραψε...
Ρωμιοσύνη =Κατρουγκαλο
Ναυαγοσώστες πολλοί έτσι κ. Βελιδόπουλε.;
Δεν πρόσεξες ίσως που ανέφερα να δειχνει δωρεάν τσόντα ενα κανάλι αν θα γινόταν δημόσιο και ανα αγνωσιστούμε παρέα. Τωρα θα βλέπεις μόνο πως σε πάνε στα 4
Πάργαλης
01.03.2015, 17:34:23





Ανώνυμος 32515 έγραψε...
Ρωμιοσύνη =Κατρουγκαλο
Ναυαγοσώστες πολλοί έτσι κ. Βελιδόπουλε.;
Δεν πρόσεξες ίσως που ανέφερα να δειχνει δωρεάν τσόντα ενα κανάλι αν θα γινόταν δημόσιο και ανα αγνωσιστούμε παρέα. Τωρα θα βλέπεις μόνο πως σε πάνε στα 4
Πάργαλης
01.03.2015, 17:34:23





Bielidopoulos έγραψε...
~
Δηλαδή να μην κοπούν τα προνόμια της ελίτ.
Καλώς.
Θα σου πρότεινα αντί να με κατηγορείς για εχθρική μαχητικότητα, να κάνεις λίγο αυτοκριτική, διότι γίνεσαι ενοχλητικός επαναλαμβάνοντας τα ίδια περί Καζαντζάκηδες και ναζί. Πόσες φορές δηλαδή πρέπει να σου απαντήσω.
Το βασικό ερώτημα παραμένει. Δεν σε ενοχλεί καθόλου ότι η μέση σύνταξη γήρατος είναι στα 1235 ευρώ, ενώ ο βασικός μισθός στα 500; Από αυτό και μόνο φαίνεται η κοροιδία σε βάρος της νέας γενιάς. Και ναι η νέα γενιά είναι άβουλη, απαίδευτη, αποχαυνωμένη και ένα σωρό άλλα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρώει στη μάπα εσαεί τους παλιούς, οι οποίοι με τη σειρά τους είναι, ας μην γράφω πάλι μία από τα ίδια. Καιρός η νέα γενιά να βγει μπροστά και να κάνει τα δικά της λάθη, αντί να πληρώνει τα λάθη αυτών που της πίνουν το αίμα.

Παρεμπιπόντως ο Ανδρουλάκης είχε γράψει ένα βιβλίο με τίτλο 'Βαμπίρ και κανίβαλοι''.
"To πρόβλημα είχε επισημάνει παλαιότερα ο Μίμης Ανδρουλάκης γράφοντας ένα βιβλίο επί του θέματος ''Βαμπίρ και κανίβαλοι''. Ως βαμπίρ, ο Ανδρουλάκης χαρακτήρισε τον μεγάλο αριθμό των συνταξιούχων οι οποίοι θα φτάσουν να πίνουν το αίμα των εργαζομένων. Οι δε εργαζόμενοι θα φτάσουν σε σημείο να εργάζονται αποκλειστικά για να μπορέσουν να συντηρήσουν τους συνταξιούχους, κατά συνέπεια θα μετατραπούν σε κανίβαλους και θα φάνε τα βαμπίρ για να επιβιώσουν."
http://www.biblionet.gr/book/89373/Ανδρουλάκης,_Μίμης,_1951-/Gap._Βαμπίρ_και_κανίβαλοι
http://www.epikairo.gr/index.php/politiki/item/6956-ergazomenoi-kai-syntaksioyxoi-analogia-dapanes-protaseis

01.03.2015, 17:50:54





Ανώνυμος 32524 έγραψε...
Και εγώ τα ίδια επαναλαμβάνω αλλά δεν γίνονται κατανοητά
Είπα να κοπουν τελειώς οι συντάξεις και το εμφανίζεις σαν πανάκεια σε κάθε περίσταση. Μετά από 30 χρόνια πάλι θα υπάρχει ενας Βελιδόπουλος που θα λεέι τα ίδια . Διαχρονικά στην ρωμιοσύνη τα ίδια γίνονται .
Το να χρησιμποποιούμε ευτελείς και ιδιοτελέις ανθρώπους Λεβέντηδες Ανδράκηδες και εφημερίδες τι λέει ο καθένας σαν το είπε αυτός ή ο άλλος δεν έχει νόημα ούτε πείθε η κάθε ανοησία του Ανδρουλιδάκη.
Φυσικά ούτε είναι και θετικό να αποδεινύεται ότι κάποιος είναι ανόητος όπως για παράδειγμα το είπε ο Χριστός.
Οι θρησκευόμενοι παντός τύπου είναι σοβαρή υπόθεση.
Δεν φταινε οι παλιές γενιές που οι νέες είναι ευεπίφορες στο φασιμό.
Μην τρελαθούμε ότι το πρόβλημα το έφεραν οι συντάξεις. Έλεος.
Έχουμε χούντα αυτό είναι το μόνο σίγουρο και αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό, το να λές πως θα λειτουργήσει καλύτερα μια χούντα δεν σε κάνει μη χουντικό.
Μετα η αντίληψη ότι η σύνταξη είναι βάρος, είναι καθαρά φασιστική αντίληψη και διαπαιδαγώγιση εθνικιστική για αυτό δεν μπορώ να κάνω τίποτε.
Αν το κράτος σκορπά λεφτα και τα δίνει με την ονομασία "συντάξεις" για τον στρατό του είναι άλλο θέμα. Τα χρήματα που πληρώνει σήμερα ο νέος για να πάρει την ΄συνταξή του δεν μπορεί να έρχεται το κάθε καλόπαιδο να λέει ότι κακώς τα παίρνει και δυστυχώς αυτό συμβαίνει έναν αιώνα. Από την ώρα που φαλίρησε ο εργοδότης το εξήγησα είναι διεθνές δίκαιο κανένας δημόσιος δεν δικαιούται σύνταξη. Είναι απλό και αυτό είναι το θέμα. τώρα το να λέμε ότι πρέπει να παρει ακι αυτός και ο άλλος δεν έχει σημασία.
Όσο για τον Καζαντάκη αν η νεολαία τον ήξερε σαν φασίστα δεν θα έλεγε σήμερα ότι φταίνε οι παλιές γενιές. και για τους ναζί που αναφέρεις τα παιδιά των δοσιλόγων (αριστερων και δεξιών) έχουν ακόμα να φάνε. Υπάρχει πλουσια πρωτογενής πληροφόρηση για αυτό.
Πάργαλης
01.03.2015, 18:25:17





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Είπα να κοπουν τελειώς οι συντάξεις και το εμφανίζεις σαν πανάκεια σε κάθε περίσταση."
"Μην τρελαθούμε ότι το πρόβλημα το έφεραν οι συντάξεις. Έλεος."

Αφού άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνεις. Ή μάλλον καταλαβαίνεις πάρα πολύ καλά τι γράφω, αλλά επειδή παθαίνεις τραμπάκουλο και μόνο στο άκουσμα "μείωση συντάξεων" αμολάς ό,τι σου κατέβει για να θολώσεις τα νερά.
Επίσης κάνεις το θέμα προσωπικό, λες και ενδιαφέρει κανέναν η δική σου σύνταξη. Στα @@ μου η σύνταξή σου, μακάρι να την πάρεις και όσο την θες. Εδώ μιλάω για τους συνταξιούχους πολυτελείας που ποτέ δεν δούλεψαν αυτά που τώρα παίρνουν. Τις δεκαετίες 70, 80, 90 που αγόραζαν με μερικές δραχμούλες ένα κάρο ένσημα και ξαφνικά εμφανίστηκαν μετά το 2000 να καβατζώνονται με διχίλιαρα και τριχίλιαρα και 100.000 και βάρε ευρώ εφάπαξ πως τις δικαιολογείς.
Αυτά είναι επιτεύγματα του πελατειακού κράτους. Διότι πελατειακό κράτος δεν είναι μόνο η καρέκλα στο δημόσιο και ο μισθός που τη συνοδεύει, αλλά και οι συντάξεις που δίνει μετά. Αυτά πάνε μαζί. (Ααα!) Και παρόλο ότι τα έχω διευκρινίσει ξανά και ξανά, εσύ επιμένεις να λες για Καζατζάκηδες, φασισμό, το ποιόν του Ανδρουλάκη, λες και έχει σημασία.
Φασίστας είναι όποιος κάνει θέμα τις συντάξεις κατά τη γνώμη σου. Αυτά τα λένε οι νταβατζήδες. Πάργαλη δεν κάνεις για σοβαρή συζήτηση, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα το ρίχνεις στο τραλαλά και την τρέλα. Φάε την κρεμούλα σου και εσύ όπως ο άλλος που μου είπε ότι επειδή δεν ψηφίζω δεν μετράει η κριτική μου. Σλουρπ, σλουρπ. Καλά ξεμπερδέματα με το κόλλημά σου.
(Καμιά μειωσούλα στις συντάξεις παίζει;)

01.03.2015, 19:18:20





Ανώνυμος 32527 έγραψε...
~
Αφού έγλειψα το μπολ με την κρεμούλα (είχα βάλει και κανελίτσα, σούπερ) έχω να δηλώσω τα εξής:
Ελληναράδικη μπούρδα είναι πως «επειδή δεν ψηφίζω είμαι και πιό αντικειμενικός», ελληναράδικη μπούρδα είναι πως «στο πληκτρολόγιο εκφράζω την αντίθεσή μου», ελληναράδικη μπούρδα είναι «να είναι όλοι βρεγμένοι από την φάπα και να νομίζεις πως είσαι στεγνός».
Είσαι βαθιά ρωμιοσύνη Βελιδόπουλε και δεν το καταλαβαίνεις, όλο λόγια και θεωρίες, αμπελοφιλοσοφίες και αερολογίες. Έργα δεν μας λες που, και αν, κάνεις. Πληκτρολογείς δίκην επιβεβαίωσης της ύπαρξής σου αλλά είσαι ανίκανος γιά κάτι θετικό, μία πράξη που θα επηρεάσει τον μικρόκοσμό σου.
Κοροϊδεύεις όλους τους άλλους γιά αυτό που και εσύ είσαι: ένας ποιητής Φανφάρας.
01.03.2015, 20:16:37





Ανώνυμος 32528 έγραψε...
Κον Βελιδόπουλο
Είναι προφανές που έχεις δίκιο και που άδικο. Η γενίκευση είναι το λάθος. Η επανεξέταση των συντάξεων είναι ένα ζήτημα. Δεν μπορεί να μιλάμε όμως για βάρος στις συντάξεις που προκύπτουν από ζεστό χρήμα και φυσικά δεν θα έπρεπε να λέγονται συντάξεις.
Επαναλαμβάνω οι κρατικές συντάξεις πρέπει να κοπούνε και να κατέβουν κάτω από τα 300Ε. Όχι όμως οι συντάξεις που δίνονταν από ταμεία διαφόρων ομάδων ακόμη και δημοσίων.
Αν δεν καταλάβουμε τι είναι κρατική σύνταξη και γιατί πρέπει να κοπεί δεν μπορεί να άμε παρακάτω, δεν μπορεί να βάλουμε μυαλό και το σημαντικότερο δεν βοηθάμε την νεολαία να ξεφύγει από τον φασισμό.
Είπα αν σήμερα ένας νέος πληρώνει ως ιδιώτης ένα σωρό χρήμα για να πάρει μια σύνταξη Χ δεν μπορεί κανένας να του πεί μετά 20-30 χρόνια (σε άλλα κράτη και 15 χρόνια) ότι γιατί την παίρνει. Το καλό θα είναι όπως στην Ολλανδία να μην σχετίζεται το κράτος με τις συντάξεις.
Η κρατική σύνταξη θα πρέπει να είναι άλλο πράγμα όταν φθάσει 65-67, ότι έχει το κράτος δίνει έτσι γίνεται στην Ευρώπη περίπου. Όσων ο μισθός τους ήταν από το κράτος, στοπ σύνταξη.
Δεν καταλαβαίνω όμως και πάλι (θα πάω να φάω γλυκό κουταλιού με τις κρέμες δεν τα πάω καλά) την λογική να πέφτουν τα βάρη στους προηγούμενους αυτή είναι μία μέθοδος που εξιλεώνει στο παρόν την αχρειότητα από όπου και αν προέρχεται.
Έτσι λοιπόν εγώ θα πρέπει να πάρω 3500Ε σύνταξη και 360 ή 3+60 ο δημόσιος αυτή είναι λογική. Φυσικά στον δημόσιο δεν του έρχεται καλά αλλά τι να κάνουμε. Μετά υπάρχουν και ιδιώτες που πρέπει να τύχουν ίδιας μεταχείρισης με βάσει τις εισφορές τους. Πήγαιναν τα τελευταία 2-5 έτη και κόλλαγαν ένσημα βαρέα και έπαιρναν μεγάλες συντάξεις με 4500 ένσημα όσα ένας με 10500. κόψιμο και σε αυτούς και σε όσους με τον άλφα βήτα τρόπο ήταν βρωμιάρηδες.
Η γενίκευση είναι σφάλμα και αυτό που ψάχνει να βρεί το κράτος σήμερα είναι πως να νομιμοποιήσει το κόψιμο των συντάξεων σε αυτούς που χρωστάει πραγματικά (ασφαλισμένους στον ιδιωτικό τομέα πρίν το 1982 και 1992). Το ότι δεν έχει χρήματα δεν εξιλεώνεται. Αυτό θέλω να το καταλάβεις.
Βεβαίως σε όλο το διαδίκτυο βλέπεις μια έντονη προσπάθεια να μην θίγονται οι δημόσιοι και οι συντάξεις. Πουθενά δεν έχω δεί να μιλήσει κάποιος για το επικείμενο να αναγκαστεί να πληρώνει στον ιδιώτη 3.000 σύνταξη. Ο συνδικαλισμός των διαχρονικών λαμόγιων ΓΣΣΕ κλπ αλητών κάνει την πάπια.
Αν εμείς ο καθένας που θέλει πραγματικά να ξεφύγει ο νέος από την βρωμιά δεν μάθουμε το κράτος να πληρώνει τις υποχρεώσεις του οι ξένοι θα κοιτάξουν όπως κοιτάνε να πάρουν τα χρήματά τους. Αν ο νέος θεωρήσει ότι δεν είναι βρωμιάρης Έλληνας και το παίξει ξένος μπορεί να κερδίσει. Όσο υπερασπιζόμαστε ένα κολοέθνος απατεώνων δεν βοηθάμε την νέα Γενιά.
Δεν μπορεί ο νέος και δεν πρέπει να έχει εμπιστοσύνη σε ένα βρωμοκράτος. Αυτό είναι το νόημα που πρέπει να του δώσουμε.
Δηλαδή αν σήμερα εργάζεται να κοιτάξει να διασφαλίσει το μέλλον πέρα από το μπορδελοχώρι. Να κοιτάξει να μην πληρώνει στο κράτος εισφορές που δεν πρόκειται να τις πάρει και να ασφαλιστεί στην Βουλγαρία στην Τουρκία σκέφτηκα και την Αλβανία που είναι σοβαρά κράτη. Ακόμα και σε ανατολικές οι Αφρικανικές χώρες μπορεί να ασφαλιστεί όχι όμως σε ένα κράτος βρωμιάρικο όπως η ρωμιοσύνη. Για τον φίλο σου «με την ψήφο» ως θα είδες φαντάζομαι, του απάντησα πριν από εσένα διότι με αφορούσε και πιστεύω στην καραντίνα αυτών που ψηφίζουν, όπως αυτό και αν ακούγεται.
Πάργαλης

01.03.2015, 19:43:02





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Έργα δεν μας λες που, και αν, κάνεις."

Από που και ως που να πω;
Οι άλλοι λένε;
Τα προσωπικά μου δεν σε αφορούν, εκτός και αν δεν έχει τι να πεις γιατί έχεις στριμωχτεί και ξέρεις ότι θα σε αναιρέσω.
Κοιτάξου τώρα στον καθρέπτη και μη ξεχάσεις να αυτοεπιβεβαιωθείς με την υπόλοιπη κλίκα των καρπαζοεισπράκτορων πολυξερόπουλων αμπελοφιλόσοφων που κάνεις παρέα.
Η λογική αντανακλάται πάνω σου, όπως το φως στον καθρέπτη και αυτό δεν αλλάζει όποιο και να είναι το ποιόν μου. Μπορεί να είμαι κάποιος άστεγος που πετάγεται στο απέναντι internet cafe για να μπει στο site να σε ταπώσει.
Εσύ μπορεί να είσαι κάποιος αλβανός που μπαίνει στο site για να βελτιώσει τα ελληνικά του.

01.03.2015, 20:29:05





Ανώνυμος 32530 έγραψε...
~
Όλοι οι πολίτες έχουν πολιτική άποψη. Όσοι δεν ψηφίζουν δεν λέγονται πολίτες αλλά άχρηστοι: «τἔνι τε τοῖς αὐτοῖς οἰκείων ἅμα καὶ πολιτικῶν ἐπιμέλεια, καὶ ἑτέροις πρὸς ἔργα τετραμμένοις τὰ πολιτικὰ μὴ ἐνδεῶς γνῶναι· μόνοι γὰρ τόν τε μηδὲν τῶνδε μετέχοντα οὐκ ἀπράγμονα, ἀλλ' ἀχρεῖον νομίζομεν».
01.03.2015, 21:00:17





Bielidopoulos έγραψε...
~
Πάργαλη δεν ζεις στην Ιαπωνία όπου οι άνθρωποι είναι workaholics και γουστάρουν να εργάζονται συνέχεια και να κάνουν υπερωρίες. Ζεις στο Ελλαδιστάν με τους 334.000 τριπλοσυνταξιούχους (και άλλοι πολλοί με 4 και πάνω συντάξεις). Δεν χρειάζεται να είσαι Αινστάιν για να καταλάβεις ότι πρόκειται για ρωμιούς που κάνουν τη φάση αλλιώς, άλα τους! Κάποτε αυτούς τους καλοτυχίζαμε. Μας είχαν κάνει πλύση εγκεφάλου οι πολιτικάντηδες για το κράτος-πατερούλη χωρίς πάτο που θα φροντίσει για όλα. Τώρα όμως έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ούτε ο ιδιωτικός τομέας είναι καθαρός, δες εδώ:
http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=3663

"Το καλό θα είναι όπως στην Ολλανδία να μην σχετίζεται το κράτος με τις συντάξεις."
Ούτε αυτό σε προστατεύει απόλυτα. Διότι αν γίνει κάποια παγκόσμια οικονομική ανατροπή των δεδομένων και για παράδειγμα χάσει την αξία του το ευρώ και το δολάριο ή καταρρεύσει το οικονομικό σύστημα, τότε ό,τι έχεις δώσει έχουν μεταβληθεί σε στάχτες, δεν έχουν καμία αξία πια. Καμία επένδυση δεν είναι σίγουρη 100%. Και οι επόμενοι δεν είναι διατεθειμένοι να δανείζονται για να σε πληρώνουν. Τον καπιταλισμό τον ξέρεις. Ανεβάζει πληθωριστικά τις τιμές των αγαθών και των ακινήτων, συγκεντρώνει το πολύ χρήμα στα χέρια των ολίγων, δημιουργείται κάποια στιγμή κρίση, γίνεται reset στην οικονομία για να ξεκινήσει πάλι, από χαμηλότερα όμως και ο κύκλος ξαναρχίζει.

Το πρόβλημα με το ασφαλιστικό για την Ευρώπη ανέκυψε τέλη δεκαετίας 90. Τότε μόνο η Γερμανία αν δεν απατώμαι πήρε γενναία και αυστηρά μέτρα, περικόπτοντας συντάξεις και ανεβάζοντας εισφορές μόνο όμως σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, 55- 65 ετών περίπου, διότε θεώρησαν ότι δεν έπρεπε να πληρώσουν οι άλλοι για τη γενιά που δημιούργησε το πρόβλημα. Όλοι πειθάρχησαν διότι το είπε ο υπουργός οικονομικών. Μάλιστα είχαν πει ότι αν στο μέλλον προκύψει πάλι πρόβλημα, θα επαναλάβουν την ίδια τακτική, επιβαρύνοντας δηλαδή μόνο αυτούς που ετοιμάζονται να βγουν στη σύνταξη και αυτούς που ήδη λαμβάνουν σύνταξη. Αυτό είναι δημοσιονομική πειθαρχία. Δεν το έκαναν κράτη όπως Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα και λοιπά και τώρα πληρώνουν τις συνέπειες. Φόρτωσαν το πρόβλημα στην αχλάδα. Και που σαι ακόμα! Η Γερμανία δεν είναι τυχαία στην κορυφή της Ευρώπης. Ναι, παίζει ρόλο και η τεράστια βιομηχανία τους και οι εξαγωγές τους, αλλά και το ότι νοικοκύρεψαν το ασφαλιστικό, προστατεύοντας τη νέα γενιά η οποία το γνωρίζει αυτό και για αυτό είναι πολύ πιο ενεργητική και δραστήρια από άλλων χωρών. Αυτά δεν προκειται να στα πει κανένα κωλομίντια.

01.03.2015, 21:08:15





Ανώνυμος 32532 έγραψε...
Κάτι από το παρελθόν: http://www.lifo.gr/mag/columns/4995
http://www.antigonelyberaki.gr/index.php/el/pics-from-recent-reading/item/261-έκθσεση-σπράου-για-το-ασφαλιστικό
01.03.2015, 21:19:14





Bielidopoulos έγραψε...
@32530
Ότι και να ψηφίσεις πάλι ρωμιός θα μείνεις, όπως έγραψε ο 32419 πιο πάνω.
Αν θες να αλλάξει κάτι κοιτάξου στον καθρέπτη.

01.03.2015, 21:11:54





Ανώνυμος 32534 έγραψε...
Μάρκα στην αμπελοφιλοσοφία ο ποιητής Φανφάρας.
01.03.2015, 21:33:46





Ανώνυμος 32536 έγραψε...
@32530
….τὰ πολιτικὰ μὴ ἐνδεῶς γνῶναι….. μηδὲν τῶνδε μετέχοντα… ἀχρεῖον νομίζομεν. Οι αρχαίοι δεν σημαίνει ότι ήταν και σωστοί σε ότι έλεγαν. Άλλωστε οι Αρχαίοι Ελληνες τότε παιδεραστές ήταν και ήθελαν να συγκεντρώνονται για να κάνουν πιάτσα.
Αυτός που δεν πάει να ψηφίσει μπορεί κάλλιστα να γνωρίζει ενδεώς την πολιτική. Το ότι κάποιος δεν πάει να ψηφίσει σημαίνει ακριβώς τον καλύτερο τρόπο συμμετοχής στο πολιτικό γίγνεσθαι. Δηλαδή αυτός που δεν συμμετέχει στην εκλογική αηδία δεν σημαίνει ότι δεν συμμετέχει στην εκλογή.
Αυτές τις αηδίες διαστρεβλωμένες τις έλεγαν στο σχολείο και φυσικά επειδή σήμερα οι νέες γενιές είναι πιο κουτές δεν αμφισβητούν τίποτα και περιμένουν να τους ζήσουν οι συνταξιούχοι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τότε μέχρι το 1987 τουλάχιστον αν στο εκλογικό βιβλιάριο δεν είχες ψηφίσει είχες επιπτώσεις πχ. Δεν μπορούσες να βγάλεις δίπλωμα οδήγησής και άλλες κυρώσεις συν την ταμπέλλα αναρχοκομουνιστής άσχετα αν δεν ήσουν.
Όσοι δεν ψηφίζουν είναι νοήμονες θα πρέπει να εξεταστεί το αχρείοι με βάση τα σημερινά δεδομένα αν είναι αυτοί που ψηφίζουν δηλαδή συμμετέχουν σε πολιτικό έγκλημα.
Πάργαλης

02.03.2015, 00:27:46





Ανώνυμος 32537 έγραψε...
το σωστό :
@32530
….τὰ πολιτικὰ μὴ ἐνδεῶς γνῶναι….. μηδὲν τῶνδε μετέχοντα… ἀχρεῖον νομίζομεν. Οι αρχαίοι δεν σημαίνει ότι ήταν και σωστοί σε ότι έλεγαν. Άλλωστε οι Αρχαίοι Ελληνες τότε παιδεραστές ήταν και ήθελαν να συγκεντρώνονται για να κάνουν πιάτσα.
Αυτός που δεν πάει να ψηφίσει μπορεί κάλλιστα να γνωρίζει ενδεώς την πολιτική. Το ότι κάποιος δεν πάει να ψηφίσει σημαίνει ακριβώς τον καλύτερο τρόπο συμμετοχής στο πολιτικό γίγνεσθαι. Δηλαδή αυτός που δεν συμμετέχει στην εκλογική αηδία δεν σημαίνει ότι δεν συμμετέχει στην πολιτική.
Αυτές τις αηδίες διαστρεβλωμένες τις έλεγαν στο σχολείο και φυσικά επειδή σήμερα οι νέες γενιές είναι πιο κουτές δεν αμφισβητούν τίποτα και περιμένουν να τους ζήσουν οι συνταξιούχοι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τότε μέχρι το 1987 τουλάχιστον αν στο εκλογικό βιβλιάριο δεν είχες ψηφίσει είχες επιπτώσεις πχ. Δεν μπορούσες να βγάλεις δίπλωμα οδήγησής και άλλες κυρώσεις συν την ταμπέλλα αναρχοκομουνιστής άσχετα αν δεν ήσουν.
Όσοι δεν ψηφίζουν είναι νοήμονες θα πρέπει να εξεταστεί το αχρείοι με βάση τα σημερινά δεδομένα αν είναι αυτοί που ψηφίζουν δηλαδή συμμετέχουν σε πολιτικό έγκλημα.
Πάργαλης

02.03.2015, 02:09:22





Ανώνυμος 32538 έγραψε...
Αυτοί που αρνούνται να συμμετάσχουν και στην πιό απλή πολιτική διαδικασία του εκλέγειν έχουν δικαίωμα κριτικής, μόνο που η κριτική τους θυμίζει στρατηγούς που κανουν ασκήσεις επί χάρτου. Για τις πολιτικές συνθήκες που επικρατούν δεν ευθύνεται ο Αριστοτέλης ο Πλάτωνας ο Περικλής ή κάποιος άλλος από τους αρχαίους, αλλά η βαθιά ριζωμένη με χριστιανικά ιδεώδη ανάγκη του ρωμιού για πατερναλιστική πολιτεία. Γιά αυτό και οι γονείς, ακόμα και συνταξιούχοι, θα συνεχίσουν να συντηρούν τα παιδιά τους όπως κάνει το ελληνικό κράτος με τους πολίτες του.
02.03.2015, 08:23:29





Bielidopoulos έγραψε...
~
Αντί για μειώσεις στο ρεύμα, έμμεσες αυξήσεις μισθών στη ΔΕΗ!
Τρία νέου τύπου επιδόματα που συνεπάγονται έμμεσες αυξήσεις αποδοχών στους 15.000 εργαζόμενους, καθιερώνει η τριετής Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που υπέγραψε την Παρασκευή η ΓΕΝΟΠ με τη διοίκηση της ΔΕΗ.
Από τη νέα σύμβαση προκύπτει ότι το πιο άμεσο, και άρα μεγαλύτερο κέρδος για το προσωπικό του ομίλου ΔΕΗ είναι το λεγόμενο «επίδομα σίτισης». Πρόκειται για έναν «κοινωνικό μισθό», όπως τον αποκαλούν οι συνδικαλιστές, μια παροχή σε είδος ή ένα τροφείο στο χώρο εργασίας, που θα φτάνει μέχρι και τα 6 ευρώ την ημέρα, και ουσιαστικά αντιστοιχεί σε έναν επιπλέον μισθό το χρόνο.
Ακολουθούν άλλα δύο επιδόματα, το «ευδόκιμης παραμονής» και το «παραμονής», τα οποία, σύμφωνα με συνδικαλιστικούς κύκλους, θα τεθούν σε εφαρμογή μετά την ολοκλήρωση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής.
Το μεν επίδομα «ευδόκιμης παραμονής», είναι κάτι σαν επιπλέον μπόνους για εργαζόμενους που έχουν φτάσει στο ανώτατο μισθολογικό κλιμάκιο, αλλά δεν μπορούν να βγουν στη σύνταξη καθώς έχουν αυξηθεί τα όρια συνταξιοδότησης. Αρα αντί για αύξηση θα πάρουν μπόνους «ευδόκιμης παραμονής».
Οσο για το «επίδομα παραμονής», αφορά σε όσους εργαζόμενους που ενώ έχουν κριθεί «στάσιμοι» λόγω ανεπάρκειας εξαιτίας των προσόντων τους ή της χαμηλής τους απόδοσης για δύο συνεχόμενες χρονιές, εντούτοις εφόσον περάσουν επιτυχώς την τρίτη αξιολόγηση, αντί για αύξηση θα τους δίνεται επίδομα.
http://www.tanea.gr/news/economy/article/5214468/anti-gia-meiwseis-sto-reyma-emmeses-aykshseis-misthwn-sth-deh/

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εδώ, ενωμένος δυνατός!
02.03.2015, 12:30:08





Ανώνυμος 32566 έγραψε...
Είχα αναφερθεί για ΕΤΡ και στα 4 ο ρωμιός
Σιγά -σιγά βγαίνουν και άλλα από τα Νέα του Βελιδόπουλου
Ενημερωτικά –Εγκυκλοπαιδική Μόρφωση:
Étienne de La Boétie (1530-1563) Γάλλος φιλόσοφος, Δικαστής, συγγραφέας και φιλόσοφος, στενός φίλος του Μονταίν. Το πιο σημαντικό του έργο είναι το Discours de la servitude volontaire ή «Πραγματεία για την εθελοντική δουλεία» της οποίας η βασική θέση είναι ότι οι τύραννοι έχουν εξουσία επειδή τους το επιτρέπει οικειοθελώς ο λαός.
Θεωρείται ο πατέρας της πολιτικής φιλοσοφίας στη Γαλλία
«Οι μεγάλοι είναι μεγάλοι μόνο επειδή εμείς είμαστε γονατιστοί.».
Άρα επαληθεύεται ΣΥΡΙΖΑ και ο ρωμιός στα 4
Πάργαλης

02.03.2015, 15:00:08





Bielidopoulos έγραψε...
~
Ακόμα και αν ανατιναχθεί ο πλανήτης στον αέρα δεν μπορεί κανείς να σταματήσει τους αρχοντοχωριάτες ελλαδίτες να ζήσουν το όνειρο. Ααχ! Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου! Η γη της ευκαιρίας, σύγχρονο φαρ ουέστ. Έτσι μ' αρέσει ναούμ. Ποιος είσαι εσύ που θα μου στερήσεις το όνειρο; Αλέξη ζούμε και εμείς να προσληφθούμε! Πρόσληψη με το στανιό και ας είναι και στα 4.

02.03.2015, 15:36:38





Bielidopoulos έγραψε...
Στο μεταξύ:
Σόιμπλε: Οπως συμπεριφέρεται η Αθήνα, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.
«Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΕ ΚΟΛΑΚΕΨΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ»
«Με ενδιαφέρει ελάχιστα το τι λένε οι Έλληνες στις συνεντεύξεις τους ή οπουδήποτε αλλού. Εμένα με ενδιαφέρει το σε τι έχουν δεσμευτεί. Και αν δεν τα τηρήσουν, θα υποστούν οι ίδιοι τις συνέπειες», δηλώνει ο κ. Σόιμπλε, αναφερόμενος στις δημόσιες δηλώσεις μελών της ελληνικής κυβέρνησης. «Αν ζητούσε η ελληνική κυβέρνηση την συμβουλή μου, θα έλεγα: συμπεριφερθείτε έτσι ώστε να βρείτε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, διότι χρειάζεστε την εμπιστοσύνη των επενδυτών, των τραπεζών. Έτσι όπως συμπεριφέρονται ή έτσι όπως αυτό εκλαμβάνεται στα διεθνή ΜΜΕ, δεν έχω την αίσθηση ότι ενισχύεται πραγματικά η εμπιστοσύνη και αυτό με αφήνει άναυδο, διότι κατά την δική μου άποψη, αυτό δεν είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας», τονίζει.
Ερωτώμενος εάν θα έβλεπε ένα τρίτο πακέτο στήριξης για την Ελλάδα, ο κ. Σόιμπλε απαντά: «Ναι, αλλά ο κ.Τσίπρας είπε ότι δεν θέλει τρίτο πρόγραμμα βοήθειας, άρα δεν χρειάζεται εγώ να σπάω το κεφάλι μου».
«Πάντα λεγόταν ότι εμείς φταίμε για τα προβλήματα στην Ελλάδα, από τα οποία υποφέρουν οι άνθρωποι εκεί, οι οποίοι εν μέρει ζουν καλύτερα από ό,τι οι άνθρωποι σε άλλες χώρες της Ευρώπης που αναγκάζονται να δώσουν βοήθεια αλληλεγγύης στην Ελλάδα. Αυτό είναι κάτι που δεν το λένε στους ανθρώπους στην Ελλάδα. Και εκεί είπα ότι για αυτό ευθύνονται οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες και όταν τώρα βλέπω το πώς η ελληνική κυβέρνηση εκφράζεται δημόσια μετά την απόφαση, τότε αυτό δεν βοηθάει να ανακτήσεις εμπιστοσύνη στις αγορές. Κάποιος πρέπει να δανείσει πάλι χρήματα στην Ελλάδα και με αυτές τις δηλώσεις δεν κερδίζεις πολλή εμπιστοσύνη. Και για αυτό είπα μήπως θα έπρεπε η Ελλάδα 'να καθαρίσει μπροστά από την δική της πόρτα'».
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=64148516

Καλά ο καροτσάκιας Σόιμπλε μας έχει πάρει χαμπάρι για τα καλά. Ξέρει όλους τους άσους που κρύβουν στα μανίκια τους οι ρωμιοί ανατολίτες. Ο άνθρωπος έχει PhD στη ρωμιοσύνη. Όταν τελειώσει όλη η ιστορία με τα μνημόνια και την κρίση κανείς ευρωπαίος δεν πρόκειται να δανείσει ξανά την Ελλάδα, αν υπάρχει μέχρι τότε (κλείσιμο ματιού).

02.03.2015, 15:39:01





Ανώνυμος 32569 έγραψε...
Ειρήσθω εν παρόδω
Κον Βελιδόπουλο
Συμπληρωσα στην εργασία μου
Όλες οι νέες γενιές των δουλοπάροικων της ρωμιοσύνης είναι κατασκευασμένες πάνω στην υποτέλεια και την ανοησία, αυτό καταγράφθηκε επαρκώς στην παρούσα εργασία. Ο νέος Étienne έβλεπε την εθελοντική υποτέλεια των ανθρώπων, δεν κάθισε όπως ο πλήρους αηδίας ρωμιός να θεωρεί ότι του φταίνε οι προηγούμενοι. Βεβαίως η λογική του Étienne περί της μη βίας ήταν σωστή στην εποχή του διότι δεν είχε φανταστεί την μετάλλαξη του ρωμιού σε όνο, ότι θα κυριαρχούσε το πέπλο της ανοησίας και ο ρωμιός θα αυτοαποκαλούταν Έλληνας και θα προτιμούσε την Γαλλική τιμωρία από ρωσικό κνούτο. Γονατιστός λοιπόν ο ρωμιός χρειάζεται πλέον θεραπεία και με το κνούτο την οποία έχουν αναλάβει κατά κύριο λόγο οι Γερμανοί.
Πάργαλης

02.03.2015, 16:03:53





Ανώνυμος 32570 έγραψε...
Ειρήσθω εν παρόδω
Κον Βελιδόπουλο
Συμπληρωσα στην εργασία μου
Όλες οι νέες γενιές των δουλοπάροικων της ρωμιοσύνης είναι κατασκευασμένες πάνω στην υποτέλεια και την ανοησία, αυτό καταγράφθηκε επαρκώς στην παρούσα εργασία. Ο νέος Étienne έβλεπε την εθελοντική υποτέλεια των ανθρώπων, δεν κάθισε όπως ο πλήρους αηδίας ρωμιός να θεωρεί ότι του φταίνε οι προηγούμενοι. Βεβαίως η λογική του Étienne περί της μη βίας ήταν σωστή στην εποχή του διότι δεν είχε φανταστεί την μετάλλαξη του ρωμιού σε όνο, ότι θα κυριαρχούσε το πέπλο της ανοησίας και ο ρωμιός θα αυτοαποκαλούταν Έλληνας και θα προτιμούσε την Γαλλική τιμωρία από ρωσικό κνούτο. Γονατιστός λοιπόν ο ρωμιός χρειάζεται πλέον θεραπεία και με το κνούτο την οποία έχουν αναλάβει κατά κύριο λόγο οι Γερμανοί.
Πάργαλης

02.03.2015, 16:03:53





Ανώνυμος 32571 έγραψε...
Αιώνες πριν από τον Étienne de La Boétie ο σοφιστής Ανώνυμος Ιαμβίχου λέει: «Η τυρρανία, μια τόσο μεγάλη και τέτοιας λογής συμφορά, μονάχα από την ανομία γεννιέται. Βέβαια, ορισμένοι νομίζουν - λαθεμένα - πως άλλα είναι τα αίτια που φαίρνουν τον τύρρανο στα πράγματα κι ότι δεν είναι υπαίτιοι οι ίδιοι οι άνθρωποι, όταν χάνουν την ελευθερία τος, αλλά ότι υποκύπτουν στην βία του τυρράνου ο οποίος κατάφερε να επιβληθεί’ η γνώμη τους όμως αυτή δεν είναι σωστή. όποιος πιστεύει ότι τον βασιλιά ή τον τύρρανο δεν τον φέρνει η ανομία και η πλεονεξία αλλά άλλες αιτίες είναι ανόητος. Αυτό συμβαίνει όταν όλοι πάρουν τον στραβό δρόμο’ γιατί δεν είναι δυνατόν να ζουν οι άνθρωποι χωρίς νόμο και χωρίς δικαιοσύνη. Όταν λοιπόν αυτά τα δυό, ο νόμος και η δικαιοσύνη, λείψουν από τον λαό, η τήρηση και η διαφύλαξή τους περνάει στα χέρια ενός ανθρώπου’ πως αλλιώς θα γινόταν να περιέλθει η εξουσία στα χέρια ενός ανθρώπου, αν δεν είχε παραμεριστεί ο νόμος, που προστατεύει τα συμφέροντα του λαού;»

02.03.2015, 16:25:40





Bielidopoulos έγραψε...
~
Καλά κρασιά Πάργαλη. Ρε τα δάνεια ποιος τα έπαιρνε; Τις κρατικές παροχές; Τα κοινοτικά κονδύλια; Τα οικόπεδα και τα διαμερίσματα σε ποιους ανήκουν; Δεν φταίει ο ένας, δεν φταίει ο άλλος, άρα φταίει η Μέρκελ και ο Σόιμπλε!
Αν είσαι ομολογιούχος και το κράτος είναι χρεοκοπημένο, είναι αναμενόμενο να φας κούρεμα και δεν σε σώζει ούτε ο Ιάμβλιχος. Εξάλλου πήγε ο Μπαρουφάκης στο eurogroup να τους πει για Κάιζερ, Μαξ Βέμπερ και Κέυνς και πήρε τα 3.
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=681387
Αν εργαζόσουν ως μεγαλοστέλεχος σε καμία μεγάλη εταιρία, εργολαβική, ναυτιλιακή και λοιπά η οποία εταιρία φοροδιέφευγε και σου έδινε χοντρό μισθό, λογικό πάλι είναι σε περίπτωση χρεοκοπίας να σου περικόψουν την σύνταξη.
Αν τώρα είσαι μεγαλοκαταθέτης να αρχίσεις να πανικοβάλεσαι διότι πάει τώρα ο Τσίπρας να βάλει χέρι στις καταθέσεις.
Κάνε διάλογο με τον καθρέπτη, είναι ο μόνος που σε καταλαβαίνει.
(Και μην ξεχάσεις να πληρώσεις κανένα φόρο μπας και σωθεί η Ελλάς)
(Κοιτάξου και για Αλτσχάιμερ)

02.03.2015, 18:56:40





Ανώνυμος 32597 έγραψε...
Μαζί τα φάγαμε.....(Πάγκαλος)
02.03.2015, 20:05:05





Ανώνυμος 32598 έγραψε...
Χα-χα-χι -χι
Τα λεφτά τα έχω στο εξωτερικό πριν τους Συριζαίους
Σύνταξη δεν παιρνω ούτε θα πάρω ως ο δεσπότης (με ή χωρις αλτσχάιμερ).
Ακου σύνταξη οι μη έχοντες θέλουν να έχουν.....
Ξεχάσαμε και την γλώσσα Σακάτης =Συνταξιούχος
Μόλις βγεί και ο Μιχαλολιάκος θα δούμε τι θα πεί για τους σακάτηδες Σακάτηδες και θα τον υμνησει ο βρωμιός.
Όλοι σακατεύουν τον σακάτη νέο ρωμιό και αυτός τον χαβά του.
Ο Ρωμιός παράγει σακάτηδες.
Ο ρωμιός πεινάει και ψηφίζει να σωθεί το Ελλάς (σκατάς), χωρις σανό το γαϊδούρι ψοφά, διότι δεν μπορεί να καταλάβει ότι στηρίζει την ανομία και δεν δημιουργεί αυτός την ανομία.
Μία φασιστική κουβέντα είπε ο Πάγκαλος και γέμισε ο τόπος φασιστάκια. Τι να κάνουμε δεν είναι η πρωτη ουτε η τελευταία φορά.
Εν τω μεταξύ ο ρωμιός ψοφά θετικό γεγονός, έσκισε και τα μνημόνια ο ανόητος ρωμιός.
Πάργαλης
02.03.2015, 21:48:04





Ανώνυμος 32599 έγραψε...
Εγω κανω γουστπ το φασισμο του Παργαλη. Για τρελλα γελια. Γραφει και μελετες ο ματαιοδοξος.....
02.03.2015, 23:25:59





Ανώνυμος 32689 έγραψε...
Μελέτες
Μόνον για νοήμονες και για όσους αισθάνονται άρωστοι ρωμιοί και αναζητούν βοήθεια.
Βέβαια ότι ο ρωμιός είναι από μόνος του και κατά φαντασίαν γιατρός και ειδικός επί παντός επιστητού είναι άλλο θέμα.
http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=1931
Πάργαλης
04.03.2015, 19:57:15





Ανώνυμος 32693 έγραψε...
Μάθε να ζεις με τα λίγα και τις σοφιστείες σου πέστες στους άνεργους και στους άστεγους στους δρόμους.
05.03.2015, 07:42:52





Bielidopoulos έγραψε...
~
Το πάρτι της φοροδιαφυγής: Στην τσιμπίδα επαγγελματίες και δημόσιοι υπάλληλοι.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=64150859

Δικηγόροι, οδοντίατροι, πολιτικοί μηχανικοί, γιατροί, υπάλληλοι και συνταξιούχοι ΔΕΚΟ και δημοσίου.
Βόθρος που κοχλάζει.
Ίτε παίδες ελλήνων!

06.03.2015, 07:33:11





Bielidopoulos έγραψε...
Και μην ξεχάσουμε τους αγρότες:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=64151044
06.03.2015, 07:39:42





Ανώνυμος 32717 έγραψε...
http://i.imgur.com/kkC565y.jpg
06.03.2015, 16:17:10





Bielidopoulos έγραψε...
~
«ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ;»
«Ανέκδοτο» στα διεθνή ΜΜΕ οι μυστικοί «φορο-αστυνομικοί»
«Φωτιές» στο διαδίκτυο έχει βάλει η πρόταση του υπουργού Οικονομικών, Γ. Βαρουφάκη για νοικοκυρές, φοιτητές και τουρίστες, σε ρόλο μυστικών φορο-αστυνομικών που θα...παγιδεύουν με κρυφές κάμερες φοροφυγάδες.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=64152082

Το σίριαλ "Ελλάς" συνεχίζεται με νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια.
Από τους δεξιόμυαλους στους αριστερόμυαλους.
Ελλαδιστάν εδώ γελάτε!

08.03.2015, 05:40:11





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Ένα εκατομμύριο κάτοχοι ΑΦΜ έχουν καταθέσεις άνω των 300.000 ευρώ.
Εκ των οποίων: 840 φυσικά πρόσωπα ανήκουν στην κατηγορία των πολύ μεγάλων καταθετών. Ανάμεσά τους γιατροί και φαρμακοποιοί, που εντοπίστηκαν με τραπεζικές καταθέσεις δεκάδων εκατομμυρίων, που δεν δικαιολογούνται από τις φορολογικές τους δηλώσεις."
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113474145

Μαντέψτε σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν οι 1 εκατομμύριο μεγαλοκαταθέτες.
Ναι καλά το υποψιάζεστε, στους 55-70 με 75 ετών. Τα γερόντια δεν ξέρουν τι έχουν.
Τις προάλλες μίλαγα με κάποιον 60άρη και κάτι. Ωραίος τύπος. εργένης, χαλαρός, ανεξάρτητος και λιτοδίαιτος. Σε κάποια στιγμή γυρνάει και μου λέει, έχω πάνω από 100.000 ευρώ στην τράπεζα και φοβάμαι μην βάλει χέρι στις καταθέσεις ο Τσίπρας! Τότε κατάλαβα τι παίζει, φωτίστηκα!

08.03.2015, 08:27:47





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Με βάση τα στοιχεία των Ελλήνων καταθετών σε όλες τις ελληνικές τράπεζες καταρτίστηκε ένας πίνακας, που περιλαμβάνει κατ' αρχήν 1.364.069 Ελληνες, που εμφανίζονται να έχουν καταθέσεις άνω των 300.000 ευρώ, στο χρονικό διάστημα από το 2000 μέχρι το 2012."
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64155977

"Αν οι μισοί έλληνες ήξεραν πως ζουν οι άλλοι μισοί θα ήταν και αυτοί απατεώνες"

16.03.2015, 05:32:54





Bielidopoulos έγραψε...
~
"«Γερμανοί οικονομικοί αξιωματούχοι δήλωσαν ότι το να πείσεις την ελληνική κυβέρνηση να καταρτίσει ένα αυστηρό πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής είναι σαν να ιππεύεις ένα νεκρό άλογο»"
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=64157886

"Πνεύμα αλήτικο, Ελλαδίτικο"
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=32286

18.03.2015, 18:13:33





Bielidopoulos έγραψε...
~
Το σίριαλ με το πολύπαθο πλην όμως εμετικά αμετανόητο Ελλαδιστάν συνεχίζεται:
"«Δεν με δυσαρεστεί το ότι η ελληνική κυβέρνηση καταβάλλει προσπάθειες για τους φτωχούς, αυτό που ζητείται από την Ελλάδα είναι να απαιτήσει από τους πλουσιότερους να πληρώσουν φόρους», πρόσθεσε ο Ολάντ αναφερόμενος στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή για την καταπολέμηση της φτώχειας."
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231394060

Γνωστό αριστερόμυαλο blog προπαγανδίζει: "Λαός ενωμένος ποτέ νικημένος"
http://pitsirikos.net/2015/03/λαός-ενωμένος-ποτέ-νικημένος/

Ο λαός ενωμένος με τους 1 εκατομμύριο και βάλε εκατομμυριούχους του Ελλαδιστάν και τις οικογένειές τους! Αν είναι δυνατόν! Τρέλα και μεταξωτή κορδέλα!

19.03.2015, 19:10:55





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Επιστολή Τσίπρα σε Μέρκελ: «Προτιμώ να πληρώσω συντάξεις και μισθούς αντί για τα χρέη στο ΔΝΤ»"
http://www.tanea.gr/news/politics/article/5221731/epistolh-tsipra-pros-merkel-protimw-na-plhrwsw-syntakseis-kai-misthoys-apo-ta-xreh-sto-dnt/

Το μόνο μέλημα των αριστερορωμιών είναι να μην πειραχτούν οι συντάξεις και οι μισθοί, δηλαδή να μην χτυπηθεί το πελατειακό κράτος και να μην στερηθεί ο Σαρτζετάκης φερειπείν την συνταξάρα του για τις υπηρεσίες του στο Ελλαδιστάν. Τσίπρα πρόσεξε μην σπάσεις κάνα νύχι.

23.03.2015, 10:51:00





Bielidopoulos έγραψε...
~
ΠΕΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (original τίτλος)
«Εξανεμίστηκε» το πλεόνασμα - Μαύρη τρύπα 967 εκατ. στα έσοδα:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113488339

Πάει και το πλεόνασμα. Ελλαδιστάν πες αλεύρι. Μπράβο στον τρέντυ υπουργό οικονομικών πρώην σύμβουλο του ΓΑΠ και καθηγητή σε ελληνικό πανεπιστήμο (όσοι έχουν σπουδάσει σε ελληνικά ΑΕΙ ξέρουν τι σημαίνει αυτό). Θαυμάστε τον κουρασμένο και εκτός πραγματικότητας:
https://www.youtube.com/watch?v=XfZnL9963to
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=683568

Α όλα κι όλα για όλα φταίνει ο Μάριο Ντράγκι και ο Τζορτζ Σόρος:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113488251
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113487945

25.03.2015, 10:08:33





Ανώνυμος 33094 έγραψε...
Κάνω γούστο που ο Πάργαλης νομίζει πως είναι νοήμων..... μήπως είναι το alter ego του «χωρίς links» - Bielidopoulos; Δύο κατά φαντασίαν μη-ρωμιοί στο ίδιο site; Απίθανη σύμπτωση.
26.03.2015, 13:09:44






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

7+6=





Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Διαβάστε περισσότερα
 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...