Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλΆ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, διΆ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English

     ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Από το μύθο στην ...ιστορία


Στο βιβλίο –με βάση κυρίως τα δημοσιευμένα απομνη-
μονεύματα και ημερολόγια των ίδιων των μακεδονο-
μάχων– παρουσιάζεται η πραγματική φύση του Μακε-
δονικού Αγώνα, τον οποίο οι διαχρονικοί εθνικιστικοί
κύκλοι έχουν μυθοποιήσει και χρησιμοποιούν κατά το
δοκούν μέχρι και σήμερα.


72 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων».

ΣΑΝ
ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ


Για τη δήθεν αποκάθαρση
του διαχρονικά βδελυρού
πολιτικού Συστήματος της Ρωμιοσύνης
λειτούργησαν οι πρόσφατες εκλογές


Έγραψε στις 30.01.2015 ο/η: Παπαλουκάς Μπάμπης

Επιστροφή


Η αλλαγή της συσκευ-
ασίας ή του περιτυλίγ-
ματος όταν το περιεχό-
μενο βρίσκεται σε ανε-
πιθύμητη κατάσταση
είναι συνήθης πρακτική
σε αυτούς, που δεν θε-
ωρούν, ότι πρέπει να α-
παλλαγούν από το πε-
ριεχόμενο. Η αναγκαι-
ότητα του ξεπλύματος
σε κάθε τι, του οποίου
η εικόνα δεν ανταποκρί-
νεται στην αρχική θεώ-
ρηση, είναι δεδομένη.
 
Υπάρχει περιστασιακά έντονη επιθυμία και στους βδελυρούς, ιδιαίτερα όταν πιέζονται από καθαρότερους, να αλλάξουν την συσκευασία τους αντί να προβούν σε κάποια αυτοκάθαρση. Εδώ ίσως μπορούμε να εντάξουμε και τον Μανωλιό. Όμως, τις περισσότερες φορές αντί πλυσίματος ή αλλαγή της συσκευασίας έχουμε χρήση αρωμάτων γαλλικής ή άλλης φιλοσοφίας.

Οι πρόσφατες εκλογές αποτέλεσαν άλλη μια συγκαλυμμένη προσπάθεια εξωραϊσμών και επισκευής της δομικής αχρειότητας της Ρωμιοσύνης.

Θρησκευτικές και πολιτικές καθαρότητες
Ακόμα και στις θρησκευτικές θεωρίες, παρότι υπάρχει η επίσημη φιλοσοφική θέση κάποιων να μην πλένονται ποτέ, υπάρχει και η άποψη της καθαριότητος. Πρέπει όμως να σημειωθεί, ότι σχεδόν σε κάθε περίπτωση, η ουσιαστική καθαριότητα αναφέρεται σε κάτι το ανύπαρκτο.

Η καθαρότητα της ανύπαρκτης ψυχής σχετίζεται με την θρησκευτική εξουσία και η καθαρότητα της ανύπαρκτης πολιτικής με τους πολιτικούς.

Σε κάθε περίπτωση, οι λόγοι είναι επικοινωνιακοί και δεν αφορούν την ουσία. Είναι αδύνατον να ξεπλυθούν τα ανύπαρκτα και ακόμη χειρότερα ο συνήθης συνδυασμός τους. Παράδειγμα, η περίπτωση να ζητάς από τον παπά της ενορίας την  ευχή του για κάτι και από την άλλη να διατυμπανίζεις σε τρίτους, ότι δεν θέλεις την παρουσία του.  

Πολιτική δυσωδία και καθαρότητα

Η αναγκαιότητα να εμφανιστεί το πολιτικό σύστημα καθαρό, ώστε η αποσύνθεση να σταματήσει και να εμφανιστούν νέοι σκώληκες είναι μία φυσική εξέλιξη, την οποία την συναντάμε και στο φυσικό κόσμο. Για  παράδειγμα, σε δάση γίνονται αυταναφλέξεις καίγονται και ξαναζωντανεύουν στο ίδιο μέρος. Ακριβώς έτσι μέσα στη λύμη της Ανατολής γίνεται μια φυσική διεργασία στον ίδιο τόπο, στον οποίο η πολιτική δυσωδία είναι εμφανής.

Ακόμη και το γεγονός, ότι κάποιοι, οι οποίοι μέσα από το βρώμικο πολιτικό σύστημα έχουν χαρακτηρισθεί πολιτικοί, βρίσκονται στην φυλακή είναι η επιβεβαίωση, ότι η γάγγραινα του ρωμιού ουδέποτε σταματά. Η σαπίλα είναι εμφανής, καθότι σύσσωμη η Ρωμιοσύνη κρίνει ως απαραίτητο να έχει πολιτικά δεκανίκια, των οποίων οι ρίζες εδράζονται στις αντιθέσεις της εποχής του ΒΆ παγκόσμιου πολέμου. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Τσοπάνηδες, τσοπανόσκυλα και πρόβατα).

 

 
¶λλαξε τσοπάνη για μια ακόμη φορά η Ρωμιοσύνη.
Αντί για το γερμανό έχει τώρα τον αμερικάνο.

 
Αρκετό καιρό πριν τις εκλογές, αμερικάνικα και βρετανικά ΜΜΕ, καθώς και αξιωματούχοι ή οικονομικοί αναλυτές των χωρών αυτών, προπαγάνδιζαν −συγκαλυμμένα ή μη− υπέρ του διαφαινόμενου τότε νέου κόμματος εξουσίας και του σημερινού πρωθυπουργού, στον οποίο φαίνεται, πως επένδυσαν πολλά.
 
Οι παραπάνω εικόνες είναι από τέτοια ΜΜΕ τις αμέσως επόμενες ημέρες των εκλογών. Το αριστερά σκίτσο απεικονίζει τσολιάδες να πανηγυρίζουν και να κλωτσούν την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ενώ δεξιά παρουσιάζεται η Αφροδίτη να πυροβολεί ως Κλιντ Ίστγουντ την καγκελάριο της Γερμανίας.
 
 
Ο ρωμιός είναι παγιδευμένος στην εθνική του φαντασίωση, η οποία είναι κατασκευασμένη σε εργαστήρια τρίτων χωρίς να του έχουν δώσει την τεχνολογία της κατασκευής. Οι όποιες επισκευές, όταν και όποτε γίνονται, είναι κάτω από τις οδηγίες των εχόντων την τεχνογνωσία κατασκευαστών.

Με βάση τα νέα πολιτικά, αλλά κυρίως κοινωνικά δεδομένα είναι εμφανής η προσπάθεια των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων υποβολής φαντασιακών δεδομένων, για να εμπεδώσει ο ρωμιός, ότι το πολιτικό του Σύστημα, το οποίο σχεδόν καθολικά θεωρήθηκε αχρείο, πλέον δεν είναι βρώμικο, είναι καθαρό (θαύμα!) και θα πρέπει να του έχει πάλι εμπιστοσύνη.

Δια βίου μόλυνση
Η μεγάλη αποχή πλέον του 35% δεν έχει ιδιαίτερη σημασία στην λύμη. Όλοι αναφέρονται σε μια νέα σελίδα και δεν υπάρχει λόγος να έχουμε αμφιβολία σε αυτό μόνο, που το βιβλίο που την καταγράφει, είναι το γνωστό βρωμερό επίσημο κατασκεύασμα, το αυτοπροσδιοριζόμενο ως εθνική ιστορία. Όποια σελίδα του και να αγγίξει κάποιος αν την διαβάσει χωρίς να έχει πάρει μέτρα προφύλαξης θα αρχίσει αυτόματα να υπολειτουργεί η νόησή του.

Συνήθως βέβαια εκ παιδείας, οι νέοι άνθρωποι οδηγούνται μέσα από αυτές τις σελίδες και μολύνονται ανεπανόρθωτα και δια βίου.

Η ανώριμη πολιτικά Ρωμιοσύνη συνεχίζει να παράγει πολιτικούς, τους οποίους στην συνέχεια κατά την κρίση της πρέπει να τους φυλακίζει. Πολλοί από τους ρωμιούς θεωρούν, ότι κάποιοι πολιτικοί τους θα έπρεπε να είναι στην φυλακή, αλλά αντί αυτού τούς επανεκλέγουν.

 
 










Από το
πρωτοσέλιδο
φύλλο
του «Εμπρός»,
24 Ιαν. 1926.

 
Aν τότε έλεγες, ότι ήσουν αντικυβερνητικός, η Ρωμιοσύνη σε είχε ξεκάνει.
Μετά, για πενήντα χρόνια βρέθηκε άλλη αιτία, για να σε ξεκάνουν:
για όλα έφταιγαν οι κομμουνιστές, αλλά και οι συμπαθούντες.
Τώρα φταίει η Ευρώπη. Αύριο ίσως οι μη ευρωπαίοι.

Φαύλη Ρωμιοσύνη...
 

Το παραμύθι της λαϊκής κυριαρχίας
Λαϊκή κυριαρχία ονομάζεται ο κύκλος της φαυλότητας. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι με τη βοήθεια του κράτους έχουμε παραγωγή κλεφτών, αλλά και το ίδιο το κράτος ληστεύει με αισχρό τρόπο τους πολίτες με διάφορα προσχήματα, τα οποία στηρίζονται στα ίδια πάντα φληναφήματα.

Η ακρισία του ρωμιού επιβεβαιώνεται από τη διαρκή εναλλαγή ακραίων μάλιστα συναισθημάτων προς τους πολιτικούς του. Βεβαίως, αυτή η εναλλαγή συναισθημάτων, ενώ στην παιδική ηλικία είναι φυσιολογική κατάσταση (δεν σημαίνει ύπαρξη ακρισίας) στην ώριμη ηλικία υποδηλώνει νοητική υστέρηση (παραμονή στην παιδική ηλικία).

Όλοι οι βολεμένοι
υμνούν τη Ρωμιοσύνη

Στη Ρωμιοσύνη οι συγγραφείς και οι ποιητές, οι οποίοι συνήθως προβάλλονται, είναι κρατικοί αξιωματούχοι, βουλευτές, πρεσβευτές και δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι ουδέποτε στρέφονται ενάντια στο Σύστημα, αν και το Σύστημα προσπαθεί κάποιους από τους δικούς του να τους εμφανίσει ως δημοκρατικούς, όπως οι περιπτώσεις Βαλαωρίτη, Καζαντζάκη, Σεφέρη κ.λπ..

Ο Πάμπλο Νερούντα γράφει το 1937 το: «Η Ισπανία στην καρδιά», έναν ύμνο στη δημοκρατική Ισπανία:

Στρατηγοί
προδότες:
Κοιτάτε το νεκρό μου σπίτι,
κοιτάτε τη ρημαγμένη Ισπανία.
Όμως από κάθε νεκρό σπίτι βγαίνει
πυρωμένο μέταλλο
αντί λουλούδια,
όμως από κάθε λάκκο της Ισπανίας
βγαίνει η Ισπανία,
κι από κάθε νεκρό παιδί βγαίνει
ένα ντουφέκι με μάτια,
και από κάθε έγκλημα γεννιούνται σφαίρες,
που κάποια μέρα θα σας βρούνε
ίσα στην καρδιά.


Σίγουρα, μέσα από το ποίημα μπορεί κάποιος να διακρίνει τον εθνικισμό του Pablo Neruda, ο οποίος όμως σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με τον εθνικισμό και την αβελτηρία τους ρωμιού.

Κι εδώ τα ίδια έχουμε: τον «Νταβέλη», το «Αντών Τσαούς», και σύσσωμη πάλι η Ρωμιοσύνη υμνεί και τραγουδά σε κάθε χωριό τον «Γιώργο Παπαδόπουλο». Το πολύ-πολύ να πέσει κάτι περί υπομονής ή σιωπής: «Σώπα όπου να 'ναι θα σημάνουν οι καμπάνες», μόνο, που πάντα οι καμπάνες κτυπάνε για τον ρωμιό, για να επιβεβαιώσουν τον θάνατό του.

 

 
Η πολυσυζητημένη πολιτική ορκωμοσία του νέου πρωθυπουργού ήταν στην ουσία μια υποκριτική κίνηση, γιατί ποτέ κανένα κόμμα −ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ− δεν διανοήθηκε να αντιμετωπίσει το θέμα της συνταγματικής κατοχύρωσης της θεοκρατίας στη χώρα μας στη ρίζα του ζητώντας αναθεώρηση του Συντάγματος ως προς τις μεσαιωνικές διατάξεις του, όπως περί επικρατούσας θρησκείας, περί δια της παιδείας ανάπτυξης της εθνικοθρησκευτικής συνείδησης κ.λπ..

Αντίθετα, εξαντλούν την επιχειρηματολογία τους και τη δυναμικότητα των ψηφοφόρων τους σε ανούσιες διαμαρτυρίες περί απαλλαγής των μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών κ.ά..

 

Χειραγώγηση της μνήμης

Σχετικά με τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο κάθε μια από τις εμπλεκόμενες χώρες (ακόμα και οι ουδέτερες) θυμάται, εξιστορεί και ερμηνεύει τις πτυχές του και διαμορφώνει τη δημόσια ιστορία εκ του αποτελέσματος. Κυρίως η Γερμανία (Ομοσπονδιακή, Ανατολική ή Ενωμένη), η Αγγλία, η Ρωσία και οι ΗΠΑ τα δίνουν όλα στη χειραγώγηση της δημόσιας μνήμης.

Ειδικά στη Ρωμιοσύνη εντοπίζεται ένα τεράστιο χάσμα ανάμεσα στην επίσημη και στην ατομική μνήμη. Η διαφορά της από τα άλλα κράτη είναι, ότι σε αυτά είναι καθορισμένο το χάσμα και υπάρχουν σαφείς αποστάσεις. Ο ρωμιός αντίθετα, έχει γεφυρώσει το χάσμα με τη χρήση της αβελτηρίας.

Η ιστορική εξήγηση για αυτό είναι απλή. Ο ΒΆ παγκόσμιος πόλεμος είναι περίπτωση του ευρωπαϊκού εμφυλίου πολέμου 1912-1945. Στην Ελλάδα, λόγω του γεγονότος, ότι ήταν εκ κατασκευής προτεκτοράτο, κατά το διάστημα αυτό (1912-1945), αλλά και μετά, υπήρξε και εσωτερικός εμφύλιος, ο οποίος συνεχίστηκε με διάφορους τρόπους μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα η κατάσταση ακόμη και τώρα να είναι ζοφερή.

Είναι γνωστό βέβαια, ότι δεν πρόκειται για μία φυλή, αλλά καθίσταται αναγκαίο πολλάκις για λόγους συντομίας τα μείγματα να τα θεωρούμε μία φυλή, εξάλλου ποτέ δεν υπάρχει κάτι καθαρό για πάντα, για αυτό εμφανίζονται και τα πάσης κατασκευής πλυντήρια.
 
 







Καλό θα είναι
ο υπήκοος του κρατιδίου−
προτεκτοράτου,
να μην ξεχνά,
ότι η Ρωμιοσύνη είναι μία
διαρκής βρωμιά εκ κατα-
σκευής και πάντα
να σκέφτεται και να
υπενθυμίζει στα παιδιά του,
ότι ουδέποτε δεν θα πρέπει
να έχουν εμπιστοσύνη
στο κράτος του γεωγρα-
φικού χώρου, που ζουν.
 

Τα σαράντα του ρωμιού

Τα πλυντήρια του ρωμιού συνήθως γαλλικής κατασκευής. Πολλές φορές αντικαθίσταται από γερμανικά Και στις δύο περιπτώσεις, επειδή μονίμως είναι σε επισκευή χρησιμοποιούνται ανταλλακτικά και των δύο κατασκευαστών είτε και τρίτων.

Σε δεκάδες περιπτώσεις ο ρωμιός κάνει χρήση του αριθμού 40,  όπως «σαράντα χρόνια κλέφτης», «σαράντα χρόνια στο κλαρί», «σαράντα χρόνια φούρναρης», τα παραμύθια με τους σαράντα κλέφτες του Αλή Ρωμιού, επίσης τα σαραντάημερα του ρωμιού και της ρωμιάς (θάνατος, γέννα, νηστεία κ.λπ.), και τα σαράντα κύματα με την τελική κατάληξη σαράντα χρόνια εργασίας για συνταξιοδότηση. Να μην ξεχάσουμε και τους σαράντα κατασκευαστές πλυντηρίων (που αργότερα έγιναν 29).

Εξύμνηση της αχρειότητας
Σήμερα, όπως και στο παρελθόν, ο ρωμιός έχει ζυγούς πραγματικούς ή φανταστικούς και είναι δεμένος με αλυσίδες και λουριά. Μια από τις πολλές αιτίες, αλλά βασική, είναι η εξύμνηση αν όχι πάντα της αχρειότητας, τουλάχιστον του αμφιλεγόμενου, και το πράττει ποικιλοτρόπως. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται με την κατασκευή και εγκαινίαση (παρουσία ιερέα) αγαλμάτων−συμβόλων.

 

 







Εκλογές RM (*)


(*) RM = Romiosyni
  

Επίλογος
Η κατανόηση του εκ παιδείας φαντασιακού περί του τι εστί ρωμιός είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας. Είναι το πρώτο βήμα αποθεραπείας από την εξάρτηση του εθνικισμού.

Στη συνέχεια, η κατανόηση και η μελέτη της ιστορίας είναι ζήτημα αιχμής, για να μπορέσει να αρχίσει να λειτουργεί η νόηση και να αντιληφθούμε, ότι οι κοινότητες πρέπει να διακρίνονται όχι από το ψεύδος ή τη γνησιότητά τους, αλλά από τον τρόπο, με τον οποίο είναι φαντασιωμένες με διάφορες επιβεβλημένες κατασκευές από έθιμα, ήθη, παραδόσεις, άγραφους νόμους, ιστορίες και μυθολογίες σε διαπλοκή κι ότι συνακόλουθο αφύσικο υπάρχει.


 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 32126 έγραψε...
Χιλιοειπωμένες βερμπαλογίες και περιγραφή των δεινών της ρωμιοσύνης...θα συμφωνήσω για το απόλυτο προτεκτοράτο με τους μύθους του και το μοναδικό ίσως φαινόμενο κράτους, που πολεμούσε ως αντιπρόσωπος στην αλβανία,για λογαριασμό των άγγλων..( η ελλάδα τέλειωσε του Γερ. Κακαλαμάνη).ζούμε από ιδρύσεως σε κατάσταση εικονικής πραγματικότητας,άλλο όμως είναι το ζητούμενο...προτάσεις εφαρμόσιμες, για να αποστούμε από την ρωμιοσύνη και την φουστανέλλα, φούντα, φέσι και δακτυλιδένεια μέση.
30.01.2015, 10:59:56





Ανώνυμος 32127 έγραψε...
Ευχαριστώ που εκφράζεις το 35% που όλοι, και οι μη πολιτικοί αγνοούν επιδηκτικά. Γιώργος Σταυρουλάκης
30.01.2015, 10:46:29





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Ο ρωμιός είναι παγιδευμένος στην εθνική του φαντασίωση, η οποία είναι κατασκευασμένη σε εργαστήρια τρίτων χωρίς να του έχουν δώσει την τεχνολογία της κατασκευής."
Εμάς έτσι μας αρέσει. Τι θες δηλαδή τώρα;
Εμπρός για μια (γ)Ελλάδα νέα!

"Σε δεκάδες περιπτώσεις ο ρωμιός κάνει χρήση του αριθμού 40"
Το 3 είναι ο πιο συχνά απαντώμενος αριθμός εν Ελλάδι και με μεγάλη διαφορά.
3% αύξηση.
Κάθε 3 χρόνια.
Θα πάρεις τα 3.
30.01.2015, 12:02:30





Ανώνυμος 32130 έγραψε...
Η ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο.
30.01.2015, 12:03:14





Ανώνυμος 32132 έγραψε...
Αξιότιμον κύριον Βελιδόπουλον
Ζήτε εις το παρελθόν το 3% έχει εξαφανισθεί πρό πολλού.
Θρησκευτικώς συνεχίζει να απαντάται σε 3ημερα αναστάσιμα για τους αχρείους και τα μή αναστάσιμα για τον ρωμιό. Επίσης και 3ημερα λόγω αργιών θρησκευτικων και μη.
Το σημαντικό είναι ότι τελικό 3 δεν υπάρχει.Αν πιστεύεις ότι ο ρωμιός πλην λεκτικώς έχει σχέση με το 3 πλανάσαι πλάνην οικτράν. Το δύο είναι και αυτό υπό αμφισβητίση, μία ψήφο έχει ο ρωμιός και νομίζει λέγει ότι έχει 3 εκεί είναι το πρόβλημα.

Επιπροσθέτως είναι αναφαίρετο δικαίωμα στον ρωμιό(άχθος αρούρης) να βάζει πλάτη για να στηρίζει το σάπιο οικοδόμημα.Συχνά του έρχεται και κάποιο κεραμίδι στο κεφάλι. Όλα για το μεροκάματο....

Όσο για την βοϊδοσύνη (ελλάδα δεν υπάρχει είναι σημαντικό θέμα κατανόησης) κυριαρχεί η σπογκώδης εγγεφαλοπάθεια.

Ο αξιότιμος κύριος Σταυρουλάκης είναι σημαντικό ότι βλέπει το πρόβλημα στην πλέον σωστή βάση και στην πραγματική διάσταση το θέμα.
Μπορείτε κύριε Βελιδόπουλε να βάλεται πλάτη να το αυξήσετε. Ίσως θα είχε νόημα. Εν πάση περιπτώση δεν χρειάζεται στενοχώρια θεωρώ ότι κρατάς απόσταση από τα σάπια και τα κνώδαλα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Πάργαλης

30.01.2015, 21:46:52





Ανώνυμος 32133 έγραψε...
Eγώ συμφωνώ με τον Βιελιδό, όσον αφορά το: "Θα πάρεις τα 3".
31.01.2015, 00:02:51





Ανώνυμος 32135 έγραψε...
"Eγώ συμφωνώ με τον Βιελιδό, όσον αφορά το: "Θα πάρεις τα 3".

Αναμφίβολα κανένας δεν θα διαφωνεί με αυτό πλήν κάποιων βρωμιών.
Ο λόγος είναι ότι το 3 έχει συνδεθεί με τον αέρα τον κοπανιστό
Ακόμα και οι γυναίκες κάνους χρήση σε αυτό συμπληρώνοντας (που δεν έχω).Συνηθίζεται κατά τόπου και το θα πάρεις 1

Σε κάθε περίπτωση ο ρωμιός όντας ευνούχος το σύστημα του υπόσχεται να του δώσει 3 ή φαντάζεται ότι θα πάρει 3 με βάση την αρχαιοελληνική φαντασίωση. Έτσι παίζεται ένα παιχνίδι γύρω από το ανύπαρκτο 3.

Συμπληρωματικά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι επειδή ο ρωμιός ενδιαφέρεται να ασχολείται με τους αρχαίους Έλληνες οι οποίοι εθιμοτυπικά και κατά συνήθεια αντάλλαζαν τα 3 θέλει τελικά να έχει διασύνδεση με το 3, μόνο που σήμερα το 3 είναι παλιά ανάμνηση.

Όμως έτσι και αλλιώς ο ρωμιός ψάχνει να βρεί το μακρύτερο αφού τον έχουν κοντύνει και πετσοκόψει από όλες τις απόψεις και δεν μπορεί να του πείς μην το ψάχνεις, διότι δεν θα το καταλάβει.

Είναι σαφές λοιπόν ότι επειδή τα 3 κοστίζουν δεν μπορούμε να λέμε θα πάρεις 3 πλην αν αυτό είναι συνυφασμένο με το ανύπαρκτο.
θα πρέπει να αποφεύγουμε την χρήση του 3 μια σσυνήθεια ρωμέικη όπου το 3 είναι μπελγμένο με τριάδες οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τα "ιερά" του ρωμιού.

Πάργαλης



31.01.2015, 09:47:04





Ανώνυμος 32138 έγραψε...
για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε πρέπει να καταλάβουμε τι θα πει ο χριστιανισμός kai ti κακά έχει κάνει στην ελλάδα av το καταλάβουμε αυτό τότε θα σωθούμε
31.01.2015, 18:04:04





Ανώνυμος 32139 έγραψε...
Το πρόβλημα δεν είναι ο Χριστιανισμός. Τι τελευταίες δεκαετίες είχε περάσει έντονα αυτός ο προβληματισμός από αρχαιοέλληνες εθνικιστές και μή.
Το ότι οι θρησκείες είναι πρόβλημα είναι ένα άλλο ζήτημα τελείως διαφορετικό.
Από την κατασκευή του το κρατίδιο χάλκευσε με μια μερίδα κληρικών και έφτιαξαν το έκτρωμα που το ονόμασαν Ελληνοχριστιανικό Εθνικό κράτος. Πάντα θέλουν το τρίπτυχο και βεβαίως δεν είναι ούτε Ελληνικό, ούτε χριστιανικό όυτε εθνικό.
Είναι κράτος κνώδαλων, αντεθνικό και ταλιμπανικό.
Χριστιανισμό έχουν και οι ευρωπαίοι. οι οποίοι (κυρίως οι Γάλλοι εθνικιστές) στην προσπάθεια να δώσουν ώθηη στον καθολικισμό χειραγώγισαν τους ορθόδουξους μέσω τής πολιτικής που επέβαλλαν στο κρατίδιο, αρχής γενομένης με τον Κωλέττη μέχρι τον Ε. Βενιζέλο τον "ἐθνάρχη" Καραμανλή και γενικότερα σχεδόν όλοι οι πολιτικοί πλήν των δικτατόρων(γερμανόφιλοι) ακολούθησαν τον Γαλλικό εθνικισμό και τον Φασισμό(Υψυλάντη θεόδωρο).
Όπως σε κάθε κοινωνία έτσι και στην χριστιανική υπάρχουν λαμόγια.
Το 1900 στην Γαλλία των αχρείων έδωσε την ευκαιρία ο Ζολά να γίνει διαχωρισμός τής θρησκείας από την πολιτική. Αυτό σίγουρα είναι μία λύση αλλά όχι πανάκεια.
Η σημερινή και η διαχρονική κατάντια οφείλεται ακριβώς στο ότι ο έλεγχος τής εκκλησίας πέρασε στην πολιτική και ΟΧΙ το ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.
Όταν ο ρωμιός κατανοήσει ότι το πρώτο εθνικιστικό βιβλίο που εμφανίσθηκε για πρώτη φορά το 1850 περίπου (αυτό έχει μεγίστη σημασία) είναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ του άγνωστου φασίστα και είναι σε θέση να διαχωρίσει τίς αλήθειες (είναι στο πνεύμα τής Χιτλερικής προπαγάνδας) από τα ψεύδη (στο Πνεύμα του Γαλλικού εθνικισμού) τότε θα έχει γίνει το πρώτο βήμα.
Βεβαίαω από τα ανωτέρω σε καμμία περίπτωση στον νοήμονα δεν μπορεί να προκύψει ότι τα γραφόμενα υποστηρίζουν τη θρησκευτική ιδεολογία παρά το γεγονός ότι αυτή είχε αρκετά θύματα από την πολιτική των δύο αιώνων.
Πάργαλης

31.01.2015, 20:41:37





Bielidopoulos έγραψε...
~
Αν πεις ότι φταίει η νοοτροπία του νεοέλληνα, όλοι συμφωνούν.
Αν μετά πεις ότι η νοοτροπία αυτή προέρχεται και διαιωνίζεται μέσα στην και από την βλαχοκουλτούρα και την παράδοση του νεοέλληνα, όλοι θα διαφωνήσουν!
Αυτός είναι ο νεοέλληνας, θρασύδειλος, κουτοπόνηρος και καρπαζοεισπράκτορας. ¶ρα δεν είναι μόνο η θρησκεία το πρόβλημα, αλλά κάτι γενικότερο που περιλαμβάνει και την θρησκεία.
Για να καταδεχτεί ο νεοέλληνας να βάλει χέρι στην κουλτούρα του πρέπει να σπάσει ο σκληρός πυρήνας του υπερτροφικού του εγώ. Ειδικά της παλιάς γενιάς που νομίζει ότι οι άλλοι πρέπει να τους πληρώνουν τον αέρα που αναπνέουν. Λίγη ταπεινότητα. Κάποιοι μπαρμπάδες που νομίζουν ότι έχουν "πιάσει τον παπά από τα @@" ζητάνε να ζητήσει συγγνώμη η Εκκλησία για τα εγκλήματά της. Μήπως πρέπει να υλοποιήσουν αυτό που ζητάνε από τους άλλους και να ζητήσουν συγγνώμη οι ίδιοι από τους νέους; Είναι το λιγότερο που μπορούν να κάνουν.
01.02.2015, 04:46:05





Ανώνυμος 32142 έγραψε...
Like στον από πάνω!
(και στο άρθρο)
01.02.2015, 10:27:59





Ανώνυμος 32143 έγραψε...
Όλα μα όλα τα κοινωνικά φαινόμενα είναι φιαγμένα από εμάς για εμάς! Ανακάλυψα ότι ο λόγος που έδωσε η νέα κυβέρνηση αφού δεν ορκίστηκε, τάραξε σε μεγάλο βαθμό την εθιμοτυπική συνείδηση των ρωμιών. Παρόλο που ήταν απλώς ένα θέατρο. Για να διαψευστώ θα χρειαστεί να ΜΗΝ δούμε τον Τσίπρα στην ανάσταση το πεσάχ και τον 15αύγουστο δίπλα σε παπάδες.

Όσο για το ότι δεν φτάνουν το μαχαίρι στο κόκκαλο μην ζητώντας αναθεώριση του συντάγματος ... συμφωνώ απολύτως. Αυτό θα έπρεπε να κάνουν αλλά ... ποιός τολμά;! Αυτό που τόλμησε η Γαλλία αμέσως μετά την επανάστασή τους, οι ρωμιοί, ούτε να το διανοηθούν δεν μπορούν!

Γερακίνα
01.02.2015, 10:28:26





Bielidopoulos έγραψε...
"Πνιγμένη στην αφρικανική σκόνη η Αθήνα"
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231382002
Ντάξει που είναι το πρόβλημα;
;)
01.02.2015, 13:04:27





Ανώνυμος 32146 έγραψε...
Περί νέων και γερόντων
Συνηθίζεται διαχρονικά από τους νεοέλληνες εθνικιστές και θρησκευόμενους να μιλούν για νέους. (διαπαιδαγώγηση και θεωρία του συστήματος)
Το ίδιο πράττει και το σύστημα που το εξυπηρετεί αυτή η θεώρηση. Ο εθνικισμός και κάθε - ισμός έχει αναφορά και βάση στους νέους.
Επειδή οι νέοι είναι φύσει ανόητοι (ένεκα και παιδείας) και επιπρόσθετα η απειρία είναι δεδομένη συνεχώς βρίσκονται στην λακκούβα συνήθως μέχρι να γίνουν γέροι και να του σκεπάσουν. Δυνατόν να έχουν περάσει την αρχική λακκούβα και να αλλάξουν δυό τρείς λακκούβες στην ζωή τους
Η ρωμιοσύνη εκτός από τις λακκούβες η ίδια είναι μιά τεράστια κοπρολακκούβα.
Το παραμύθι με το τους νέους και ακόμη χειρότερα με τις νέες γενιές βρίσκει απήχηση καθολική στους ρωμιούς και δυστυχώς αυτό είναι πάντοτε κυρίαρχη πολιτική θέση και εγκατεστημένο μικρόβιο στο υποσυνείδητο του ρωμιού.
Η γάγγραινα του ρωμιού είναι η νεολαία που ο ίδιος την παράγει και το σύστημα την εξωραίζει και είναι το πλέον χριστικό εθνικιστικό εργαλείο. (αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό κύριε Βελιδόπουλε)
Αν και έχω κάνει κριτική στον Τ. Έλιοτ η θέση του "από γενιά σε γενιά σε γενιά τα ίδια πράγματα γίνονται πάλι και πάλι ,.. μονάχα ο ανόητος καρφωμένος στην ανοησία του νομίζει ότι γυρίζει τον τροχό που πάνω του ο ίδιος γυρίζει...." περιέχει ορθότητες.
Στον δομικά ανόητο ρωμιό έχουν περάσει και το μήνυμα ότι πρέπει να δουλεύουν –να υπάρχουν οι νέοι για να πληρωθούν οι γέροι και έτσι στον σκατότοπο δημιουργύν μια φανταστική εικόνα χάσματος.
Αυτό που πρέπει εν κατακλείδι κύριε Βελιδόπουλε να γίνει κατανοητό η αστική θεώριση συμφωνώ και με τον όρο βλαχοκουλτούρα περί νεολαίας να προσδιοριστεί. Η βάση του Ναζισμού ήταν ακριβώς η θεώριση περί των νέων και των περιττών γερόντων
Θα πρέπει να δούμε το θέμα λίγο μη εθνικιστικά για παράδειγμα να βάλουμε στο μυαλό ότι η νεολαία είναι το αυγό του φιδιού. Θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά.
Αυτό ακριβώς εξηγεί και αυτό που αναφέρει η Γερακίνα ότι «οι ρωμιοί δεν μπορεί να το διανοηθούν».
Αν ο νέος δεν ξεκινήσει με οδηγό την συσσωρευμένη πείρα του παρελθόντος (όχι αυτή που μαθαίνει στο σχολείο) δεν θα έχει ποτέ μέλλον απλώς θα φαντάζεται ότι είναι μάγκας και δυνατός ιδιαίτερα σήμερα που το σύστημα του παρέχει και τεχνολογία για την οποία κατά βάση έχει πλήρη άγνοια και φαντάζει ότι υπάρχει μέσα από τα face book και τα Like.
Παργαλης
01.02.2015, 13:31:07





Ανώνυμος 32147 έγραψε...
Αφρικανική σκόνη
Η αφρικανική σκόνη είναι κάτι το φυσιολογικό όπως και η παρουσία της. Το θέμα είναι πως το βλέπει κανείς.
[1742 εν μηνί Απριλίου 9 έηξε ο μεγαλοδύναμος Θεός στάχτη οσαν κωκηνόχομα και εδένονταν τα χηόνια στα βουνά κόκκινα οσαν αίμα. Εκηνο τον καιρον ήλθαν Γκέκηδες εδώ εις την Αγιά].
Δεκάδες αναφορές έχει το Θεσαλικό Ημερολόγιο πάνω στο θέμα. [έβρηξε στάχτη .. στάθηκε ημέρες τρείς] πάλι με το 3 μπλέκω.
Σε κάθε περίπτωση το ;φυσικό φαινόμενο ήταν θρησκευτικό σήμερα είναι και πολιτικό;;.
Θα τρελαθούμε Βελιδόπουλε
Πάργαλης

01.02.2015, 14:26:22





Bielidopoulos έγραψε...
~
Δεν είναι μόνο οι εθνικιστές, οι θρησκευόμενοι και οι ναζί που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τους νέους για τους σκοπούς τους. Το ίδιο κάνουν και οι νεοέλληνες από ιδρύσεως του προτεκτοράτου. Η εκάστοτε παλιά γενιά ζει σε βάρος της νέας. Μήπως πρέπει επιτέλους να σπάσει αυτό το απόστημα και να σταματήσει αυτή η λογική; Και τώρα με τα μεγάλα οικονομικά/καπιταλιστικά ανοίγματα που έγιναν η νέα γενιά φορτώθηκε με υπέρογγα βάρη. Ο Α. Παπανδρέου για παράδειγμα έπαιρνε δάνεια και κονδύλια από την ΕΕ για να φτιάξει υποδομές και βιομηχανία και τα έκανε παροχές προς τον εαυτό του, ημέτερους και κομματόσκυλα. Τα χρωστούμενα τα άφησε αμανάτι στους επόμενους. Και οι παλιοί ζητάνε και τα ρέστα και από πάνω. Είναι δυνατόν με τόσο σοβαρή κρίση το κράτος να συνεχίζει να καταβάλλει συντάξεις πολυτελείας σε εκατοντάδες χιλιάδες βολεμένους του συστήματος;
https://www.youtube.com/watch?v=G8LUnU8GMIw
https://www.youtube.com/watch?v=4ONchKmNdBM
https://www.youtube.com/watch?v=z28b6Qdito4
https://www.youtube.com/watch?v=yiqCxIspN-s
Κοινωνική κρίση σημαίνει κρίση της παλιάς γενιάς. Αυτό είναι το αυτονόητο και δεν χρειάζεται να επανα-ανακαλύπτουμε τον τροχό κάθε τόσο. Είναι γνωστό τι φταίει και όλοι ήξεραν: Παπανδρέου, Μητσοτάκης κ.λπ. Το ζήτημα είναι τι μέτρα πρέπει να παρθούν. Αυτό που βλέπω είναι μια παλιά γενιά η οποία συνεχώς βάλλει εναντίον της νέας και της πίνει το αίμα και μια νέα γενιά που νομίζει ότι η παλιά την αγαπάει και ενδιαφέρεται για το καλό της.
01.02.2015, 15:07:15





Ανώνυμος 32150 έγραψε...
"Η εκάστοτε παλιά γενιά ζει σε βάρος της νέας."
Να πούμε συμπηρωματικά και ζήτω ο εθνικισμός !!!!!
Ουδέποτε μια θεραπεία είναι εύκολη υπόθεση.
Πάργαλης
01.02.2015, 15:23:07





Bielidopoulos έγραψε...
~
"«Αόρατη» μέχρι τη Δευτέρα η Αθήνα από την αφρικανική σκόνη"
http://www.tanea.gr/news/greece/article/5204784/pnigmenh-sthn-afrikanikh-skonh-h-athhna/
Ντάξει, αφού η Αθήνα είναι η φυσική προέκταση της Αφρικανικής πλάκας.
;)
02.02.2015, 06:01:29





Bielidopoulos έγραψε...
~
http://www.tanea.gr/news/greece/article/5206710/h-afrikanikh-skonh-eythynetai-gia-tis-syxnes-kai-polywres-diakopes-reymatos/
Για όλα φταίει η αφρικανική σκόνη, εμείς εδώ είμαστε Ευρώπη.
06.02.2015, 12:00:27





Ανώνυμος 32225 έγραψε...
~
Ζουράρειες ρωμέικες μπουρδολογίες:
https://www.youtube.com/watch?v=aObEBlke21A
11.02.2015, 11:09:07






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

6+4=





Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Διαβάστε περισσότερα
 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

¶δεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. ΓιΆ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...