Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλΆ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, διΆ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ 1821
Η αποστασία των ρωμιών

Το Ά21 δεν έγινε «για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και
της πατρίδος την ελευθερίαν
». Δεν υπήρχαν ούτε εθνικά ού-
τε θρησκευτικά κίνητρα, όπως κατά κόρον προπαγανδίζεται
από τη δημιουργία του κράτους και εντεύθεν. Ούτε επίσης,
κοινωνικά/ταξικά, όπως υποστηρίχθηκε. Μοναδικός στόχος
των εξεγερμένων ήταν οι περιουσίες (χωράφια, χρυσαφικά
κ.λπ.) των μουσουλμανικών οικογενειών της Πελοποννήσου...

240 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων»
.

Η ΦΟΥΦΟΥ
ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ




Έγραψε στις 05.12.2014 ο/η: Παπαλουκάς Μπάμπης

Επιστροφή


 Είναι πάντα αναμμένη,
κάποιοι πάντα τη φυσούν
κι ώσπου να βγουν τα κάστανα
από τη φωτιά

–ώ του εθνικού θαύματος–
η ρωμιοφουφού ξαναγεμίζει
κι ο ρωμιός τραγουδά
την Παπαλάμπραινα, τον Νταβέλη,
τον Γιαγκούλα

κι ό,τι συρφετό υπάρχει στην ανοησία,
την ονομασμένη ως Μούσα Δημοτική
 
 

Στη Ρούμελη και στην Ευρυτανία υπήρχαν αρκετοί ληστές και ζωοκλέφτες, που ονομαζόταν «κλαρίτες», δηλαδή είχαν βγει στο κλαρί, ήταν επικηρυγμένοι ως παλιοί φυγόδικοι και ληστές και ήταν ακριβώς αυτοί, που διάλεξε ο Θανάσης Κλάρας για συντρόφους του, επειδή ήταν οπλισμένοι, θρασείς, γνώστες του εδάφους και εμπειροπόλεμοι στο αντάρτικο. Διασημότεροι εξ αυτών ήταν ο Δήμος Καραλίβανος (αφοί Καραλίβανοι), ο Νάκος Μπελής και ο Θεοχάρης Πολύχρονος. Μέσω αυτών, που ήταν γνωστοί ήδη στα «κλέφτικα λημέρια», ο Βελουχιώτης προσήλκυσε και άλλους ληστές.

Η κλεφταρματολίτικη πολιτική οδηγούμενη διαχρονικά από τις ξένες δυνάμεις και με την καθοδήγηση του εθνικοχριστιανισμού έγινε κεφάλαιο εθνικής παράδοσης στους ρωμιούς. Ξεκίνησε με την λαφυρομανία του Ά21, το ξεκλήρισμα του οθωμανικού πληθυσμού και κάθε υγιώς σκεπτόμενου και συνεχίστηκε αδιάλειπτα με τη μορφή της ληστείας και την τρομοκρατία των λήσταρχων κι αργότερα με την τρομοκρατία τών κατσαπλιάδων.

¶λλοτε έχουμε έξαρση και άλλοτε ύφεση του φαινομένου. Εμφανίζονται δυναμικότερα οι κλέφτες, ληστές και οι λησταντάρτες και πάλι οι αρματολοί κατά τον λεγόμενο Μακεδονικό Αγώνα (διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Μακεδονικός Αγώνας: Από το μύθο στην ...ιστορία) και κατά τον εμφύλιο το 1946-49 ‒ τον συμμοριτοπόλεμο στην ουσία, γιατί για συμμορίες επρόκειτο, είτε αριστερές είτε δεξιές. (Διαβάστε: Πολιτικό κουκλοθέατρο).
 
 

 
 







Σαμπάνια Τσοχατζόπουλος,

Σεπτέμβριος 1999.

Ο τότε υπουργός
Εθνικής Αμυνας

επισκέφτηκε την Ουκρανία
για την αγορά δύο σκαφών
ταχείας μεταφοράς.
Ουκρανοί αξιωματούχοι
είχαν ετοιμάσει σαμπάνια
με το όνομά του.
Πού αλλού θα έβρισκαν
τέτοιο πελάτη;


Η ληστρική
κλεφταρματολίτικη παράδοση

επιβίωσε με άλλες μορφές
ως τις μέρες μας.

   
 
 

Ο «Πλιατσικολούκας», ο «Πλιατσικογιάννης» κι εν γένει ο «Πλιάτσικας» ουδέποτε στην Ρωμιοσύνη εξέλιπαν και πάντα εξαγνίζονται από τους ευτελείς δούλους της εξουσίας, τους συγγραφείς, ποιητές και έτερους υποτιθέμενους «άνθρωπους των γραμμάτων και τεχνών».

Το ίδιο ήταν κι οι μαυραγορίτες. Η αιτία τής πείνας την Κατοχή αποτελεί έναν ακόμα μύθο της Ρωμιοσύνης.  Για την πείνα αποκλειστικοί υπεύθυνοι ήταν οι άγγλοι και ο αποκλεισμός, τον οποίο είχαν επιβάλει, κι όχι οι γερμανοί, οι οποίοι μάλιστα έλαβαν διάφορα μέτρα, απαγχόνισαν και κυνήγησαν, τα εγχώρια λαμόγια, τα οποία θησαύρισαν εκμεταλλευόμενοι εκείνη την εποχή την πείνα του λαού. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Όπως τους σενεγαλέζους).

Οι δράσεις των ομάδων του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ εξυπηρετούσαν ήδη από την έναρξη του πολέμου τα συμφέροντα των βρετανών και μόνο. Η δράση των αντάρτικων συμμοριών άρχιζε και έπαυε όχι εκεί, που εξυπηρετούνταν τα εγχώρια συμφέροντα, αλλά τα αγγλικά, για αυτό και μια ωραία πρωία το ίδιο το ΚΚΕ διέταξε τους αντάρτες του να θέσουν τα όπλα «παρά πόδα». Μπορεί οι προθέσεις πολλών ΕΑΜιτών και ΕΛΑΣιτών να ήταν αγαθές και πατριωτικές, όμως, τόσο αυτοί όσο και οι σημερινοί πολιτικοί τους απόγονοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το μέγεθος του εμπαιγμού τους από τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες ή ίσως και να το ξέρουν, αλλά «ποιούν την νήσσαν».

Όπως προκύπτει από το παραπλεύρως λήμμα της «Εγκυκλοπαίδειας του Ήλιου», κάποιοι «οπλαρχηγοί» είχαν επιτυχία στον πολιτικό στίβο, διότι παρά την πλήρη τους γνώση του εγκληματικού συστήματος της εθνικοθρησκευτικής εξουσίας συνέχισαν να την υπηρετούν. Ο Αντώνιος Γεωργαντάς για παράδειγμα, παρά τη δολοφονία του Ανδρούτσου, ο οποίος τον είχε γραμματέα.

Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος δεν τα κατάφερε και πήδηξε από το ενετικό κάστρο, έλεγε η Ρωμιοσύνη για 150 χρόνια στην σχολική παιδεία, ίσως και μέχρι σήμερα. Οι δολοφόνοι του είναι ήρωες και αγάλματα, οι ηθικοί αυτουργοί και εντολείς τους διασφάλισαν τον «παράδεισο» για αυτούς και τους επίγονους.

Η Ρωμιοσύνη πάντως, καταφέρνει να μην υπάρχουν συναντήσεις τύπου «συμβολή οδών» ή γωνία Οδυσσέα Ανδρούτσου και Ιωάννη Μαμούρη ή ανάλογα Οδυσσέα Ανδρούτσου και Ιωάννη Κωλέττη.
 
 

 







Κομμουνιστική οργάνωση
στην Αθήνα
πριν τα δεκεμβριανά.
Διακρίνεται η αγγλική σημαία,
η αμερικάνικη,
πολλές σοβιετικές,
αλλά καμία της Ρωμιοσύνης.
 
 
 

Οι ρωμιοί είναι πάντα υπερήφανοι για τα κατορθώματα πάσης φύσεως ληστών και πλάθουν μύθους περί βοήθειας φτωχών και ορφανών, προίκες κοριτσιών, κι ότι άλλων προβλημάτων έχουν ο φτωχοί (θέματα, στα οποία διαχρονικά επιλαμβάνεται η ορθόδοξη εξουσία), αλλά και μύθους περί λαϊκών αγωνιστών (περί αυτών η πολιτική εξουσία συνήθως είναι αρμόδια).

Ανάλυση απλή με Donatien Alphonse François Comte de Sade. Η Ρωμιοσύνη διαχρονικά ψάχνει το καρότο, το οποίο συνήθως έχουν οι άγγλοι εκ χρυσίου, τα υπόλοιπα τα προσδιορίζουν οι λόγιοι: «Το ρωσσικόν κνούτο υπήρξε γλυκύτερον των γαλλικών τιμωριών». (Κνούτο. Λέξη ρώσικη, η οποία σημαίνει μαστίγιο κατασκευασμένο από λουρίδες δέρματος μεγάλου ζώου, που στην άκρη τους είναι δεμένα μεταλλικά σφαιρίδια). Βεβαίως, άλλοι, κυρίως οπαδοί του Κοραή, ήθελαν την τιμωρία και όχι το κνούτο, αλλά όλοι έκαναν χρήση του καρότου φανερά ή κρυφίως.

Φταίνε και τα δάση της Ρωμιοσύνης, γι' αυτό τα καίουν ρωμιοί και εξουσίες. Αυτά τα καταραμένα δάση ζητάνε, θέλουν τους ληστές. Έγραψε ο Γιώργος Κατσίμπας (βλ. Δ. Χαριτόπουλου: «¶ρης, ο αρχηγός των ατάκτων»): «Δασωτά πουρνάρια τα μαλλιά, σπιθαμές τα γενιομούστακα, γεμάτοι άγρια μεγαλοπρέπεια. Αϊτοί. Κείνος ο Καραλίβανος έτοιμος για πέταμα. Πρώτη μου φορά έβλεπα άνθρωπο να περπατάει χωρίς ν' αγγίζει τη γης! Αστρίτης το μάτι του. Κάθε εκατό χρόνια τα δάση με τα στοιχειά σκαρώνουν μες στη νύχτα από ένα Καραλίβανο για να τον καμαρώσουν». [Ο Γιώργος Κατσίμπας (1913-2000) γεννήθηκε στις Καρούτες Φωκίδας. Πολέμησε στην Αλβανία. Ήταν από τους πρώτους αντάρτες, που εντάχθηκε στις γραμμές του ΕΛΑΣ, όπου και είχε το βαθμό του ταγματάρχη. Μετά τη Βάρκιζα, διώχτηκε και κρατήθηκε επτά χρόνια στις φυλακές. Το 1958 εκλέχτηκε βουλευτής με την ΕΔΑ. Το 1985 του αναγνωρίστηκε ο βαθμός του συνταγματάρχη ε.α.. Ήταν μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών με πλούσιο ποιητικό και πεζογραφικό έργο].

Ίσως φταίει η λογοτεχνία, ίσως φταίει ο στρατός, ίσως φταίει η Βουλή αλλά πάντα από πρόσωπα, που έχουν σχέση με ανοησία ή εξουσία, εκθειάζεται η ληστεία.

Γνωστός ο ύμνος της «λόγιας ποίησης» για λήσταρχους, αυτός, που συνέθεσε ο εθνικοθρησκευόμενος Ανδρέας Εμπειρίκος στον «Δρόμο» του:

«Όμως ο δρόμος, αν και από παντού περνά, δεν είναι πάντα της αμεριμνησίας ή της συνήθους συλλογής. Kαμιά φορά φωνές ακούονται την νύκτα, φωνές μιας γυναικός, που άνδρες πολλοί σ' ένα χαντάκι την βιάζουν, ή άλλες φορές, άλλες φωνές – εκείνο το δυσοίωνο παράγγελμα:

»"Στον τόπο!", που μέγαν τρόμον έσπερνε μέσ' στις ψυχές των οδοιπόρων, όταν μαχαίρια άστραφταν και καριοφίλια ή γκράδες, εμπρός στα στήθη των ταξιδιωτών, όταν στον δρόμο αυτόν, μοίρα κακή τούς έριχνε στα χέρια των ληστανταρτών, που φουστανέλλα λερή φορώντας, έτσι καθώς προβάλλανε από την μπούκα μιας σπηλιάς, με παλληκάρια μοιάζανε του Oδυσσέα Aνδρούτσου, σαν νάταν ο τόπος το Xάνι της Γραβιάς και οι ταξιδιώται τούτοι, στρατιώται του Kιοσέ Mεχμέτ ή του Oμέρ Bρυώνη – έτσι, καθώς απ' το Πικέρμι ξεκινώντας, περνώντας μέσ' απ' την Nταού Πεντέλη, από τον δρόμο αυτόν, προς μονοπάτια δύσβατα τους λόρδους οδηγούσαν (ξανθά παιδιά της Iνγκλιτέρας, που στην Eλλάδα ήρθανε και αγιάσαν) με τα χαντζάρια οι λησταί κεντρίζοντάς τους (ω Eδουάρδε Xέρμπερτ! ω Bάινερ, ντε Mπόυλ και Λόυντ!), ώσπου να φθάσουν σε σίγουρα λημέρια, κοντά στη Σκάλα του Ωρωπού, στου Δήλεσι τα μέρη, για λύτρα βασιλικά ή για μαχαίρι (στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά και στο Xρυσό κριάρια) για λύτρα βασιλικά ή για σφαγή (για δες καιρό που διάλεξε ο Xάρος να με πάρη), ενώ ο χειμώνας τέλειωνε και ζύγωνε η Λαμπρή, και μύριζε παντού πολύ το πεύκο, το θυμάρι, για λύτρα βασιλικά ή για σφαγή, (ω Aρβανιτάκη Tάκο! ω Aρβανιτάκη Xρήστο! ω Γερογιάννη και μαύρε εσύ Kαταρραχιά!) για λύτρα βασιλικά ή για σφαγή, κοντά στη Σκάλα του Ωρωπού, στου Δήλεσι τα μέρη». («O Eμπειρίκος διαβάζει Eμπειρίκο», Διόνυσος 1964, από την «Oκτάνα», «Ίκαρος», 1980).

Ο Κονδυλάκης είχε επισημάνει το πρόβλημα της παιδείας και των πολιτικών και δεν ήταν ο μόνος. Η παιδεία και η πολιτικοί είναι δυο πράγματα, που ο ρωμιός δεν έτυχε ποτέ να τα συναντήσει στην ευρωπαϊκή τους μορφή ή παρεμφερώς. Όσο η παιδεία παράγει σκότος και οι πολιτικοί ζούν στο έρεβος θα αυξάνεται η ανάγκη για μύθους και ήρωες και δεν θα σταματήσει ποτέ, ιδίως αν είναι «αντιεξουσιαστές» και «φιλόπτωχοι», αλλά και να μην είναι, η λεγόμενη ανοησία, η οποία μετονομάσθηκε λαϊκή φαντασία, είναι γενναιόδωρη στους ρωμιούς και σχηματίζει το πορτρέτο των λογής κακούργων εξιδανικευμένο.

Η αστυνομία είναι ίσως το μεγαλύτερο θύμα στην περίπτωση, η φουφού πάντα είναι αναμμένη, κάποιοι πάντα τη φυσούν κι ώσπου να βγουν τα κάστανα από τη φωτιά –ώ του εθνικού θαύματος– η ρωμιοφουφού ξαναγεμίζει κι ο ρωμιός τραγουδά την Παπαλάμπραινα, τον Νταβέλη, τον Γιαγκούλα κι ό,τι συρφετό υπάρχει στην άλλη ανοησία, την ονομασμένη ως Μούσα Δημοτική. Βέβαια, και η αστυνομία έχει στους κόλπους της –έστω και εκ περιτροπής– Πενταγιώτισσες και Κολοκοτρωναίους χωρίς βέβαια να λησμονιέται και η κατά τον ιερέα στην δοξολογία του αναθεματισμένη χωροφυλακή με το «πλήν της ατίμου και κατηραμένης χωροφυλακής», που σύμφωνα με την παράδοση, λόγω παλιών λογαριασμών με τη χωροφυλακή, συμπληρώνει ο παπάς από τα Κούκουρα της Λειβαδιάς, όταν λειτουργεί και δέεται υπέρ ευκαρπίας αέρος των καρπών της γης, καιρών ειρηνικών, του κατά ξηράν  και θάλασσαν φιλοχρίστου ημών στρατού κ.λπ., για να μη γίνει κανένα λάθος – από το θεό.

Αρχικά οι αρβανίτες διαμαρτύρονταν να γίνουν τακτικοί, γιατί είχαν απώλεια εισοδήματος ως άτακτοι.  Έτσι πολλές φορές υπήρχε εναλλαγή στο ρόλο τακτικού – άτακτου μέχρι, που εμφανίστηκε το άτακτο παιδί, ο Κλάρας, ως αρχηγός των ατάκτων και αναβίωσε την εθνικοθρησκευτική παράδοση και πόσα κεφάλια δεν έχει δεί αυτή η Λαμία και άλλες περιοχές.
 
 

 
 
Στην παραπλεύρως υδατογραφία από το Μουσείο Μπενάκη απεικονίζεται ο Καραϊσκάκης να έχει στήσει ένα τρόπαιο με τα κομμένα κεφάλια των ηττημένων (Αράχωβα, 24 Νοεμβρίου 1826).
Tο οξύμωρο επί πλέον είναι, ότι στο επάνω μέρος του πίνακα αναγράφεται: «Τρόπαιον των ελλήνων κατά των βαρβάρων». ¶ν ήταν βάρβαροι οι άλλοι, αυτοί που έστησαν το τρόπαιο με τα κεφάλια τι ήταν;

 
Η ρωμέικη παράδοση των αποκεφαλισμών συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση και μετά το Ά21, ειδικά κατά τον λεγόμενο «Μακεδονικό Αγώνα» (διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Αποκεφαλισμοί, μαφιόζικες δολοφονίες, μακελειά και στο βιβλίο: Μακεδονικός Αγώνας. Από το μύθο στην ...ιστορία, έκδ. «Δρόμων», 2014), αλλά και αργότερα, κατά την περίοδο 1946-49. (Διαβάστε: Ο Βελουχιώτης, οι χοντροί εαμίτες της Κατοχής και ο παπα-Ανυπόμονος, Μιας Ανάστασης νέας κτυπάει καμπάνα... κ.ά.).
 
 
 

Κατά την Αριστερορωμιοσύνη, όσοι δεν την ακολούθησαν τον ΕΛΑΣ ήταν ληστοφυγόδικοι και κατά την Δεξιορωμιοσύνη, όσοι ήταν εναντίον της ήταν λησταντάρτες. Βεβαίως, κατά περίπτωση οι προσδιορισμοί αυτοί άλλαζαν με άλλους απλούς ή μεικτούς όρους. «Εθνικόφρων ληστής» με προαγωγή, ενώ όταν επρόκειτο περί αριστερού ληστή: «Κομμουνιστής λήσταρχος».

Οι σφαγές μεταξύ των συμμοριών, αλλά και των ρωμιών από το σύστημα της αριστεροδεξιάς εθνικοφροσύνης σχεδόν πάντα άφηνε περιθώριο συγκάλυψης. Στην σύσκεψη στο «Μεγάλη Βρετανία» λίγο πριν τα δεκεμβριανά (12/1944) είναι ο βρετανός πρωθυπουργός Ουίνστων Τσώρτσιλ, ο υπουργός του των εξωτερικών ¶ντονι Ήντεν και άλλοι βρετανοί. Από ελληνικής πλευράς παρίστανται οι Γ. Παπανδρέου, ο πρωθυπουργός, Π. Κανελλόπουλος, ο Ν. Πλαστήρας, πολιτικοί αρχηγοί και οι κομμουνιστές Γ. Σιάντος, Δ. Παρτσαλίδης κ.ά.. Στη σύσκεψη προήδρευε ο αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός. Όλη η εθνικοφροσύνη δηλαδή και η «προστάτις δύναμις», αποικιοκράτες και το προτεκτοράτο.
 

 
Το κεφάλι ενός αντάρτη στα
χέρια των αντιπάλων του.
Από τα επίσημα πρα-
κτικά της σύσκεψης:

«Παρτσαλίδης: Χθες
είπαμε καθαρά, ότι
το πρώτο βήμα
είναι η Αντιβασιλεία.
Βλέπω σήμερα
το αποφεύγετε...


»Π. Ράλλης:
Το θέτετε ως όρο;


»Παρτσαλίδης:
Μάλιστα. Ως πρώτο
και βασικό όρο.


 
»Π. Κανελλόπουλος: Ο κ. Σιάντος ξεκίνησε από μία προϋπόθεση, που είναι απαράδεκτος. Και θέλω να ξέρω, τι λέει γι' αυτήν ο πολιτικός κόσμος της χώρας. Ο κ. Σιάντος είπε, ότι ο διεξαγόμενος πόλεμος είναι πόλεμος μεταξύ ελληνικού λαού και των άγγλων. Αποτελεί τάχα πόλεμο κατά των άγγλων η αιχμαλωσία χιλιάδων γυναικόπαιδων, που μεταφέρονται εις Θήβας και άλλας περιοχάς υπό αθλιεστάτας συνθήκας;


»Αυτό είναι γερμανική μέθοδος, είναι φασισμός. Αφού κ. Σιάντο, λέτε, ότι έχετε το λαό μαζί σας, γιατί κατά τις ώρες της ελευθέρας κυκλοφορίας, εισέρχονται χιλιάδες λαού εις την δική μας ζώνη και δεν έρχονται προς την δική σας; Αυτό το καμουφλάρισμα της λαοκρατίας, που έχετε, έληξε. Όταν ήλθα από την Πελοπόννησο, απέκρυψα τις σφαγές χιλιάδων ανθρώπων που κάματε, ως και εκείνων, που κλείσατε στα στρατόπεδα. Έπρεπε τότε να βρεθεί μία διέξοδος εις σας από τις ευθύνες του παρελθόντος. θα είμεθα ευτυχείς τότε, να μπαίναμε εις νόμιμο πολιτικό βίο».
 
 

 
Η λεγόμενη Εθνική Αντίσταση
δεν ήταν αυθόρμητη
και αυτόβουλη,
αλλά υποκινούμενη από τις
ενέργειες της αγγλικής
εξωτερικής πολιτικής. 

  
Οι δράσεις των ομάδων του ΕΑΜ και του ΕΛΑΣ εξυπηρετούσαν ήδη από την έναρξη του πολέμου τα συμφέροντα των βρετανών.
Μετά τον πόλεμο δε, οι θεσμοί και η λειτουργία του νεορωμέικου προτεκτοράτου παρέμειναν υπό αγγλική εποπτεία.

 
 
 

Συνήθως αυτά αμφίπλευρα δεν αναφέρονται ποτέ, ειδικά από «προδεφτικούς», ούτε ότι τα στρατόπεδα, τα οποία τα είχαν ονομάσει Σιβηρία. Δεκάδες εκατοντάδες κοινούς εγκληματίες χασάπηδες έχει να παρουσιάσει η αριστεροδεξιά Ρωμιοσύνη, η αριστερά είχε και τούς δικούς της «αντιδραστικούς» να εκτελέσει. (Πραγματικά, ο Π. Κανελλόπουλος είδε στρατόπεδα και μάλιστα, όπως ο ίδιος λέει στο ημερολόγιο του: «Οφείλω να παραδεχθώ, ότι ο αδίστακτος σε αιματηρές πράξεις ¶ρης Βελουχιώτης, σταμάτησε από της αφίξεώς μου εις την Πελοπόννησο, 27 Σεπτ 1944 και της συναντήσεως μου μετΆ αυτού τις εκτελέσεις και τις σφαγές»).

Συνήθως και από τις δύο πλευρές της Ρωμιοσύνης επισημαίνονται οι εκτελέσεις. Η προδεφτική Ρωμιοσύνη αναφέρει τις αθωώσεις και την ατιμωρησία των εθνικών δεξιών. Αρκετοί ειδεχθείς δολοφόνοι καταδικάσθηκαν για τις δολοφονικές τους ενέργειες, αριστερής τεχνοτροπίας και δις εις θάνατον μάλιστα, αλλά τελικά τη γλίτωσαν «λόγω μέτρων επιείκειας».


 











Homo (V)romius:
Aρχαίος ημών ένδοξος πρόγονος.
 
Δεν έχει τόση σημασία, ότι το έθνος από κατασκευής του, ήταν μηχανισμός παραγωγής κατσαπλιάδων, κάτι το οποίο δεν έγινε κατανοητό από τους ρωμιούς, αφού συνήθως η Ρωμιοσύνη τούς εξυμνούσε. Η σημασία, η οποία έχει και ιδιαίτερη αξία, είναι, ότι το έθνος υπερασπίζεται περιστασιακά κάθε είδους ληστεία στο όνομα ακριβώς του έθνους και των ευτελών αξιών, που δημιουργεί περί πατριωτισμών και συναφών αηδιών.

 
Σήμερα για παράδειγμα, το πλιάτσικο στις συντάξεις γίνεται ακριβώς στο όνομα του έθνους. Το λάθος της ανέντιμης αυτής κατασκευής, μοναδικής στο είδος της, που φαντάζει ευρωπαική οντότητα, είναι, ότι πλιατσικολογεί και τον ιδιώτη, κυρίως τον συνταξιούχο, ο οποίος έτυχε να γεννηθεί νοήμων στην «λύμη της Ανατολής», όπως έχει χαρακτηρισθεί κατά το παρελθόν από ευρωπαίους.
 
 
 

Ο λήσταρχος Γιάννης Αβορίτης από το Κυριάκι Βοιωτίας δεν εντάχθηκε στο ΕΛΑΣ, παρά τις προσπάθειες του Κλάρα και εκτελέστηκε μαζί με τον υπολοχαγό Ανδρέα Βαρδουλάκη ή «Βάρδα» την 1η Απριλίου 1943 στη μονή Οσίου Σεραφείμ Δομβούς. Ο εμφύλιος, δηλαδή ο πόλεμος των συμμοριών, ουδέποτε έπαψε να υφίσταται, με κάποιες μικρές περιόδους σε ύφεση. Η ψυχολογία του διχασμού κράτησε τουλάχιστον μέχρι το 1981 και μέχρι σήμερα καλλιεργείται επιμελώς, ιδιαίτερα με την εμφάνιση της κοινωνίας της πληροφορίας, οπότε βρίσκεται σε έξαρση η πληροφόρηση και κυρίως η παραπληροφόρηση.

Ο ανθρώπινος νους δεν μπορεί να συλλάβει την τρομοκρατία των ημερών της γερμανικής Κατοχής, που ασκούσαν οι «αντάρτες της λευτεριάς» σε βάρος των αντιπάλων τους. Οι κλαρίτες εκβίαζαν επίσης και ολόκληρα χωριά, για να μην προξενήσουν πρόβλημα στους γερμανούς και υποστούν αντίποινα. Ως είθισται, σε τακτά χρονικά διαστήματα εμφανίζονται νέα βιβλία με το θέμα «Σφαγή Διστόμου», που είναι πιασάρικο και πουλάει. Κάποια στιγμή θα αφιερώσω ένα πόνημα στη μνήμη των νεκρών του Διστόμου.
 
 

 
 











Τα κεφάλια
εννέα ανταρτών
εκτίθενται
σε χωριό
της Μακεδονίας
(1949).

 
 
 

Ο γερμανός συγγραφέας και ερευνητής, που ασχολήθηκε με την περίοδο της γερμανικής Κατοχής της Ελλάδας Hermann Meyer (1940-2009) στο βιβλίο του: «Από την Βιέννη στα Καλάβρυτα» (έκδ. ΕΣΤΙΑ σελ. 542 αναφέρει το εξής, παρμένο από γερμανικά αρχεία: «Οι κάτοικοι των περιοχών από Μέγαρα ως Κόρινθο έδωσαν 400 εκατ. δραχμές στους ΕΛΑΣίτες να μην κάνουν επιθέσεις στους γερμανούς και αυτοί καταστρέψουν με αντίποινα τα χωριά. Και πράγματι, από Απρίλιο 1944 δεν έγινε καμία επίθεση ανάμεσα στα Μέγαρα και την Κόρινθο!».

Οι ρωμιοί και οι πολιτικοί τους έχουν ενσωματώσει στο εθνικοθρησκευτικό τους σύστημα την απάθεια και τον ωχαδερφισμό. Το σημαντικό είναι το φληνάφημα στους τοίχους και σύνθημα των προδεφτικών: «Η Ελλάδα δεν ξεχνά τον φασισμό» και είναι φυσικό να μην τον ξεχνάς, όταν κυκλοφορεί στο αίμα σου, αλλά και εδώ οι ρωμιοί είναι τυφλοί και κουφοί με βούλα και βεβαίως υπάρχει και ασυλία.

Δύσκολη η ενοχή τών κατσικοκλεφτών και των κατσαπλιάδων, εχόντων χρυσίον και λογίους εκπερδόμενους βλακώδεις λόγους.
 
 

 
Η διαπλοκή είναι μια παλιά εφεύρεση, την οποία

ο ρωμιός είχε επισημάνει και αναπτύξει επιστη-
μονικώς. (Θ. Φλογαΐτη: «Η Δικαιοσύνη εν Ελλά-
δι» στο «Ποικίλη Στοά: Εθνικόν Ημερολόγιον
1885», Αθήνα, 1884, σελ. 92).
 
Οι πρώιμοι κλαρί-
τες της «αντίστα-
σης» και κυρίως
του ΕΛΑΣ θα πρέ-
πει να ενταχθούν
στο πλαίσιο, που
τους κατατάσσουν
μελετητές
ιστορι-
κοί, οι οποίοι έζη-
σαν τα γεγονότα,
όπως ο ¶γις Στί-
νας, ο οποίος
αναφέρει:
 
«Ξέρουμε τι ήταν αυτή η “λαϊκή εξέγερση”, επιθέσεις είτε εναντίον μεμονωμένων στρατιωτών ή αξιωματικών των στρατών κατοχής είτε στρατιωτικών περιπόλων ή μικρών μονάδων. Και το άμεσο, βέβαιο από πριν αποτέλεσμα, τα τρομακτικά αντίποινα εις βάρος αθώων αγροτών και ομήρων, εμπρησμοί χωριών. Αυτές τις “πολεμικές επιχειρήσεις” τις πλήρωσε πολύ ακριβά η χώρα.
 
»Ξέρουμε και ξέρανε καλύτερα εκείνοι που τις  οργανώνανε, ότι σε τίποτε δεν συντελέσανε αυτές οι «επιχειρήσεις» στην απελευθέρωση της χώρας και ούτε δημιουργήθηκαν για αυτό το σκοπό. Και κανένας αντάρτης να μην υπήρχε και τίποτε από τη φρίκη που ζήσαμε να μην γινόταν πάλι τα γερμανικά στρατεύματα θα αποχωρούσαν από την χώρα, όπως αποχώρησαν από παντού μετά την κατάρρευση της χιτλερικής Γερμανίας.
 


Αριστερορωμιοσύνη, σήμερα.
 
  
»Ο “εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας” και ο “αντιφασιστικός πόλεμος” ήταν μια από τις συνήθεις απάτες, που χρησιμοποιούν οι καπιταλιστές για να σπρώχνουν τους λαούς στα σφαγεία.

»Ο σκοπός αυτών των “πολεμικών επιχειρήσεων” ήταν ένας και μόνος: να εμποδίσουν μια οικειότητα, μια ανθρώπινη, ή ακόμα και ταξική–συντροφική σχέση ανάμεσα στους στρατιώτες της κατοχής και τον πληθυσμό. Δηλαδή να προφυλάξουν τον ιμπεριαλισμό από την επανάσταση. Κι αυτό πέτυχαν». (ΕΑΜ–ΕΛΑΣ–ΟΠΛΑ, σελ 87. Κατεβάστε δωρεάν ολόκληρο το βιβλίο από την «Ελεύθερη Έρευνα» κάνοντας κλικ εδώ).
 
 

 
Δεξιορωμιοσύνη, σήμερα.
 
Ουσιαστικά, το μόνο που δεν αναφέρει
ο Στίνας είναι αυτό, που δείχνει η υλι-
στική ανάλυση, ότι το χρήμα ήταν το
κίνητρο στο βάθος της υπόθεσης.
Οι «πολεμικές επιχειρήσεις» πρόσθετο
στόχο είχαν να ενδώσουν οι ρωμιοί
στη ληστεία, που τους γινόταν από
τον ΕΛΑΣ και να πληρώνουν προ-
στασία. Οι ληστές πάντα είναι ευρημα-
τικοί στις μεθόδους και δεν διστάζουν
μπροστά σε τίποτε για την επίτευξη
των στόχων τους.

Οι αντάρτες ήταν κοινοί ληστές.
Το ότι έγινε προσπάθεια να ενταχθούν
στους «κλέφτες παλικάρια» δεν αλλά-
ζει νόημα, αφού και οι κλέφτες ήσαν
ληστές των ρωμιών και όχι των
τούρκων.
(Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»:
Τυχοδιώκτες και μαχαιροφόροι).
 
Προφανώς βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις μερικών, αλλά ελάχιστων ανθρώπων, που κινήθηκαν με προθέσεις καλές και αγνά αισθήματα, αλλά όχι με σύνεση και λογική και έπεσαν θύματα της προσωπικής τους επιλογής και ιδεολογίας τους. Τα ίδια θύματα στον απλό κόσμο ήταν αμέτρητα.

Ο εθνικοθρησκευτισμός και πάλι βγήκε κερδισμένος, στην αρχή οι ληστές ονομάσθηκαν πάλι άτακτοι, από άτακτα σώματα ονομάσθηκαν συμμορίτες και σώματα συμμοριτών και στο τέλος πάλι αντάρτες.


 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 30342 έγραψε...
http://www.onalert.gr/stories/o-akos-ston-strao-apisteytes-fotografies-apo-tin-epoxi-tou-yetha/24469
05.12.2014, 05:15:58





Ανώνυμος 30344 έγραψε...
Μπορεί ΕΑΜ και ΕΛΑΣ να υποκινούνταν από αγγλικά συμφέροντα,αλλά οι ηγέτες τους -όχι ο απλός κόσμος,μην τα μπερδεύουμε!- ήσαν καθαροί πράκτορες τού Στάλιν.Ξεκάθαρα.
05.12.2014, 10:18:34





Ανώνυμος 30345 έγραψε...
Επειδη δεν υπαρχει ασπρο μαυρο διαβαστε κι αυτο!

http://www.imerodromos.gr/wp-content/uploads/2014/12/%CE%9F%CE%99-%CE%9E%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%99-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%9F-%CE%94%CE%95%CE%9A%CE%95%CE%9C%CE%92%CE%A1%CE%97.pdf

Υ.Γ.
Γιατι η ισοπεδωση ειναι τουλαχιστον υποπτη για εναν ελευθερα σκεπτομενο ερευνητη!.
05.12.2014, 11:29:41





Ανώνυμος 30346 έγραψε...
Ο αρθογράφος προφανώς ακολουθώντας ρωμέϊκη τακτική,γράφει μερικές αλήθειες ,αποσιωπά εντέχνως θηριωδίες της δεξιάς ,επικεντρωνοντας στον Αρη Βελουχιώτη....αγνοεί την ουσία της υπόθεσης, εμφανίζει αυθαίρετα συμπεράσματα για μια σημαντική υπόθεση του νεώτερου βίου....δεν μπορεί σε καμιά ιστορία και ιδιαίτερα σ'αυτήν τα γεγονότα να εμφανίζονται μαύρα ή άσπρα...δεδομένου και των λοιπών αποχρώσεων.
05.12.2014, 13:53:23





Ανώνυμος 30349 έγραψε...
Σπουδαίο άρθρο!!!
Ο άνθρωπος τα λέει απλά, για τήν Φουφού μιλάει. Δεν εξετάζει αν καήκαν τα κάστανα, ποιά ήταν χαλασμένα και ποιά είχαν και αν είχαν σκουλίκια.
Συγχαρητήρια γιατί δεν κάνει συγκρίσεις αν ήταν καλύτεροι οι δεξιοί ή οι αριστεροί ληστές.Ἐχει πιάσει το νόημα ό άνθρωπος, το γράφει καθαρά: ρωμιός κάθε απόχρωσης (από το άσπρο μέχρι το μαύρο) ίσον πλιάτσικας.
Αυτό που λέει, ότι το φασισμό το έχουμε μέσα μας τα εξηγεί όλα καί μάλλον θα αναφέρεται και στο τρόπο που σκεφτόμαστε. Ο Φασισμός είναι κάτι μεταξύ κληρονομικού και επίκτητου δηλαδή υπάρχει γονίδιο που σε κατάλληλες περιπτώσεις αναδεικνύεται η κατασκευή του ρωμιού ταλιμπάν.
Πάργαλης
06.12.2014, 00:03:07





Bielidopoulos έγραψε...
Στο μεταξύ:
"Την έντονη οργή του για την απόφαση του Βρετανικού Μουσείου να δανείσει ένα από τα Γλυπτά του Παρθενώνα στο Μουσείο Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης εξέφρασε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Συγκεκριμένα, δήλωση του κ. Σαμαρά αναφέρει: «Προκαλεί τον Ελληνικό λαό η απόφαση του Βρετανικού Μουσείου να "δανείσει" ένα από τα γλυπτά του Παρθενώνα σε έκθεση στην Αγία Πετρούπολη».
«Οι Έλληνες είμαστε ταυτισμένοι με την Ιστορία και τον πολιτισμό μας. Τα οποία δεν τεμαχίζονται, δεν δανείζονται και δεν παραχωρούνται» τονίζει ο κ. Σαμαράς."

Βρεγμένη σανίδα που θέλουν κάποιοι στον χνουδωτό ποπό τους!


06.12.2014, 06:55:02





Bielidopoulos έγραψε...
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231368841
06.12.2014, 06:56:34





Bielidopoulos έγραψε...
~
"Αντιδράσεις των ομογενών στις ΗΠΑ προκαλεί «προσβλητικό» ριάλιτι"
"«Δεν σπάμε πιάτα», λένε οι ομογενείς "
"Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε στην ελληνοαμερικανική κοινότητα η προβολή του πρώτου επεισοδίου του ριάλιτι σόου με τίτλο Growing Up Greek από το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο MTV.
Ομογενείς αισθάνονται ότι ενοχνούνται από τη «μη αντιπροσωπευτική» παρουσίαση και την «προσβολή» των αξιών και της ιστορίας της ομογένειας στην Αμερική."
http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231368755
http://www.kalami.net/2011/gifs11/ntintis1.jpg

Μα τι πράγματα είναι αυτά, πρόκειται περί παρεξήγησης, γύψινα είναι τα πιάτα.
"Το σπάσιμο πιάτων είναι αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής διασκέδασης. Τα πιάτα που προορίζονται για σπάσιμο δεν είναι της κουζίνας. Είναι κατασκευασμένα από γύψο, προκειμένου ν΄ αποφευχθούν τραυματισμοί, γιαυτό και είναι εύθραυστα και τα θρύμματα δεν κόβουν."
http://el.wikipedia.org/wiki/Σπάσιμο_πιάτων
http://mikros-romios.gr/1223/το-σπάσιμο-των-πιάτων-και-η-καθιέρωσή-τ/
http://lolanaenaallo.blogspot.com/2013/02/blog-post_6627.html

Στο μεταξύ:
"Προκαλεί το Βρετανικό Μουσείο: «Η Ελλάδα θα έπρεπε να χαίρεται που δανείζουμε ένα από τα Γλυπτά»"
http://www.tanea.gr/news/culture/article/5187409/bretaniko-moyseio-tha-eprepe-na-xaireste-poy-daneizoyme-ena-apo-ta-glypta/
07.12.2014, 07:39:12





Ανώνυμος 30354 έγραψε...
Όταν τσαλαβουτάς στην ιστορία ,επακόλουθο είναι να λασπωθείς .Ο αρθρογράφος λέρωσε την κριτική του σκέψη .Με αποτέλεσμα να μη βλέπει τι γράφει .
07.12.2014, 08:40:08





Ανώνυμος 30360 έγραψε...
Ο ρωμιός συνήθως όπως αναφέρει ο αρθρογράφος είναι χωμένος και διαπαιδαγωγημένος μέσα στήν λύμη τῆς ανατολής, ως εκ τούτου είναι αδύνατον να μπορεί να διαβάζει και να καταλαβαίνει πέρα από αυτά έχει μάθει δηλαδή για καλούς αριστερούς και κακούς δεξιούς ή αντίστροφα είτε και μικτά με καλοῦς και κακούς από τις δύο πλευρές.
Η πραγματικότητα είναι μία, πρόκειται για βρωμοκράτος με βρωμιούς που όμοιο δεν βρίσκεται εκτός απο τα ταλιμπανικά.Δεν έχει καμμία αξία, και κανένα πολιτισμό η ηθική του είναι η ληστεία και η απάτη και είναι απόδεκτό από την μεγίστη πλειοψηφία των ρωμιών.
Αχμέτ Αλβανάκης
07.12.2014, 20:50:35





Bielidopoulos έγραψε...
Βάλτε και αυτό:
http://romvos.files.wordpress.com/2010/08/251.jpg?w=435&h=224
08.12.2014, 12:03:20





Ανώνυμος 30368 έγραψε...
Πολύ σωστός εισαι
08.12.2014, 23:29:19





Bielidopoulos έγραψε...
Εθνικός Συντονιστής: Η σχέση μας με τη διαφθορά κινδυνεύει να γίνει γονιδιακή.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64105717
Και που 'σαι ακόμα.
09.12.2014, 04:44:16





Ανώνυμος 30371 έγραψε...
http://mhnpetaslefta.blogspot.com/2014/12/panakriva-sta-ellinika-super-market.html
09.12.2014, 05:31:29





Bielidopoulos έγραψε...
Στο μεταξύ η ρωμιοσύνη ξαναχτυπά:
Το πρώτο Athens Santa Run πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στο κέντρο της Αθήνας με εκατοντάδες «Αγιους Βασίληδες» να έχουν κατακλύσει τους δρόμους για... καλό σκοπό.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64105374

Ενόψει του μεγάλου ταξιδιού του την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ο ¶η Βασίλης θα κάνει στάση τη Δευτέρα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, όπου θα εξηγήσει την «επιστήμη των Χριστουγέννων» μαζί με επιστήμονες του ΑΠΘ.
Ο ¶η Βασίλης συνεννοήθηκε με την ομάδα Physics Partizani του ΑΠΘ για τη διοργάνωση της εκδήλωσης στο στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμο.
Μεταξύ άλλων θα εξηγήσει:
Πώς ταξιδεύει ο ¶η Βασίλης; Τι προβλήματα αντιμετωπίζει όταν πετά στην ατμόσφαιρα με μεγάλη ταχύτητα;
Μήπως ήταν κομήτης το άστρο των Χριστουγέννων; Πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας κομήτη;
Πώς σχηματίζεται το χιόνι;
Πώς μπορούμε να ελέγξουμε αν έδεσε το σιρόπι για τα μελομακάρονα; Μήπως με λέιζερ;
http://news.in.gr/features/article/?aid=1231370063
11.12.2014, 05:58:07





Bielidopoulos έγραψε...
Γεια σας, γεια σας, της γ*****ς σας !
11.12.2014, 05:59:30





Ανώνυμος 32810 έγραψε...
ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΦΑΣΙΣΤΟΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ;;;;;
Η ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΣΚΟΥΦΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΑΣΤΑΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ...;;;;
10.03.2015, 18:58:56






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

1+1=





ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


Από: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Προς: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Σημείωση: (προαιρετικό)

0 χαρακτήρες γράψατε και απομένουν 255.

Αποστολή

Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND



 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

¶δεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. ΓιΆ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...