Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλΆ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, διΆ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English

     ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Από το μύθο στην ...ιστορία


Στο βιβλίο –με βάση κυρίως τα δημοσιευμένα απομνη-
μονεύματα και ημερολόγια των ίδιων των μακεδονο-
μάχων– παρουσιάζεται η πραγματική φύση του Μακε-
δονικού Αγώνα, τον οποίο οι διαχρονικοί εθνικιστικοί
κύκλοι έχουν μυθοποιήσει και χρησιμοποιούν κατά το
δοκούν μέχρι και σήμερα.


72 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων».

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ
ΑΓΩΝΑΣ


Από το μύθο
στην ...ιστορία

Γιάννης Λάζαρης,
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014


Έγραψε στις 12.11.2014 ο/η:

Επιστροφή


Μέχρι τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, ο λεγό-
μενος «Μακεδονικός Αγώνας» ελάχιστα είχε
απασχολήσει την ιστοριογραφία. Υπήρχαν μό-
νο κάποιες ιστορίες στα μυθιστορήματα της
Πηνελόπης Δέλτα. Εκτιμώντας όμως, μετά το
1946-49, ότι το θέμα προσφερόταν για προ-
παγανδιστική αξιοποίηση και στο πλαίσιο του
ψυχροπολεμικού κλίματος της εποχής, ο Μα-
κεδονικός Αγώνας εντάχθηκε στην επίσημη
ιστορία. Έτσι, σήμερα θεωρείται από το κατε-
στημένο ως ένας ηρωικός αγώνας, ένας
απελευθερωτικός πόλεμος των πληθυσμών
της Μακεδονίας, που μιλούσαν ρωμέικα (ελλη-
νικά), κατά το διάστημα 1904-08, κάτι σα δεύ-
τερο «μικρό Ά21».
  
Εξετάζοντας όμως σε βάθος τα ιστορικά στοιχεία και τα κείμενα των ίδιων των αποκαλούμενων μακεδονομάχων, προκύπτει, ότι η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Ο δήθεν ηρωικός αυτός αγώνας είναι ένας μύθος, που υπάρχει μόνο στη φαντασία ορισμένων ρωμιών ιστορικών. Εκείνο, που στην πραγματικότητα συνέβη, μόνο αισθήματα ντροπής και θλίψης μπορεί να μας γεμίσει.
     
Οι μακεδονομάχοι δεν είχαν σκοπό την απελευθέρωση των ρωμιών της Μακεδονίας από τους οθωμανούς (τα σύνορα του κράτους τότε έφταναν ως τη Θεσσαλία), ούτε απέβλεπαν στην κατοχή συγκεκριμένων εδαφών, αλλά στην επαναφορά των μακεδονικών πληθυσμών στο Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης δεδομένου, ότι οι βούλγαροι είχαν αποσχισθεί ιδρύοντας δική τους Εκκλησία, την Εξαρχία, στην οποία είχαν υπαχθεί τότε πολλοί μακεδόνες.

Στην οθωμανική Μακεδονία, αντί Ελλάδα και Βουλγαρία να πολεμούν τον υποτιθέμενο κοινό εχθρό, τους τούρκους, χρηματοδοτούσαν συμμορίες, που ανταγωνίζονταν στο ποιoς θα τρομοκρατούσε περισσότερα χωριά, ώστε να δηλώσουν υποταγή είτε στο Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης, είτε στη Βουλγαρική Εξαρχία.
     
Ο Παύλος Μελάς περιγράφει χαρακτηριστικά: «Τότε, αποτεινόμενος προς όλους, απήτησα όπως εντός δέκα ημερών επιτροπή από αυτούς τους δυο και τρεις άλλους μεταβή εις την Μητρόπολιν, δηλώση υποταγήν εις τον μητροπολίτην, ζητήση την επάνοδον του ιερέως και την ανοικοδόμησιν του καέντος ελληνικού σχολείου. Μου το υπεσχέθησαν, τους έβαλα και ωρκίσθηκαν εις την εικόνα, που έλαβα πρό τινος, ότι θα είναι πιστοί εις την Ορθοδοξίαν και ότι θα αποκρούουν τους βουλγάρους και τας προτάσεις των. Εγώ δε τους υπεσχέθην, ότι θα περιπολώ εδώ δια να τους προστατεύω. AλλΆ αν κανείς παραβή τον όρκον, τον οποίον εκουσίως έδωκε, τότε πλέον δεν θα υπάρξη οίκτος διΆ αυτό». (Ναταλίας Μελά: «Παύλος Μελάς», έκδ. «Σύλλογος προς διάδοσιν Ελληνικών Γραμμάτων», «Δωδώνη», Αθήνα—Γιάννινα, 1992, σελ. 386).
     
Το εθνικιστικό παρακράτος στην αρχή, αλλά και το ίδιο το  κράτος στη συνέχεια, συμμάχησαν άτυπα με τις οθωμανικές αρχές. Λεφτά και όπλα διατέθηκαν άφθονα για τη συγκρότηση και αποστολή σε μακεδονικά εδάφη ―όχι τακτικού στρατού, αλλά― μισθοφορικών ομάδων, των οποίων ο αριθμός έφτασε συνολικά τους 2.000 περίπου άνδρες.

Υπό την ηγεσία ρωμιών ληστών, εξαγορασμένων βούλγαρων ληστών ή/και υπαξιωματικών/αξιωματικών δεν πολέμησαν σε μάχες ούτε με βούλγαρους (εκτός από μικροσυμπλοκές δεν καταγράφηκε ούτε μια μάχη με τη συμβατική της έννοια), ούτε με τούρκους, με τους οποίους εξάλλου συνεργάζονταν. Έσπερναν τη φρίκη και το θάνατο στήνοντας ενέδρες, κόβοντας κεφάλια και δολοφονώντας μαφιόζικα εν ψυχρώ.
     
Έμπαιναν στα εξαρχικά χωριά και τρομοκρατούσαν τους κατοίκους σφάζοντας και πλιατσικολογώντας, ώστε να τους υποχρεώσουν να επανέλθουν υπό το Πατριαρχείο, ανταγωνιζόμενοι παρόμοιες ενέργειες, που γίνονταν κι από τη βουλγαρική πλευρά στα πατριαρχικά χωριά (οι οποίες είναι λίγο―πολύ γνωστές, καθότι έχουν ήδη κατά κόρον παρουσιασθεί από ρωμιούς ιστοριογράφους). Οι πράξεις τρομοκρατίας και αντεκδίκησης ήταν καθημερινό φαινόμενο.
 
 







«Τους είπα,
ότι ως βάσιν του πολέμου,
τον οποίον ανελάβομεν,
θα έχωμεν την θρησκείαν,
διότι εναντίον αυτής
προ πάντων επιτίθενται
οι βούλγαροι.
Ένεκα τούτου, ηξίωσα
να τηρούν ευλαβώς
τα παραγγέλματα
της θρησκείας μας».
Παύλος Μελάς.

(Ναταλίας Μελά:
«Παύλος Μελάς», έκδ. «Σύλλογος
προς διάδοσιν Ελληνικών Γραμμάτων»,
«Δωδώνη», Αθήνα—Γιάννινα,
1992, σελ. 370).


 
  

Στις σελίδες του βιβλίου ‒με βάση κυρίως τα δημοσιευμένα απομνημονεύματα και ημερολόγια των ίδιων των  μακεδονομάχων‒ παρουσιάζεται η πραγματική φύση του Μακεδονικού Αγώνα, τον οποίο οι διαχρονικοί εθνικιστικοί κύκλοι έχουν μυθοποιήσει και χρησιμοποιούν κατά το δοκούν μέχρι και σήμερα.

Στην ουσία, πρόκειται για ένα πέρασμα από τον μύθο στην ...ιστορία.





Διαβάστε σχετικά
στο Αφιέρωμα της «Ελεύθερης Έρευνας»

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ:
ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΘΟ... ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
:


ΑΗ κατάσταση στη Μακεδονία τέλη 19ου─αρχές 20ού αιώνα
Εθνότητες, γλώσσες, παιδεία, ανταγωνισμοί μεταξύ των Εκκλησιών


ΒΜεγαλοϊδεατισμοί
Εθνική Εταιρεία
ατυχής πόλεμος 1897, Μακεδονικό Κομιτάτο

ΓΣυνεργασίες
Εκκλησίας─τούρκων, μακεδονομάχων─τούρκων


ΔΟι «αγαθουργοί κακούργοι»
Μαφία έμμισθων ληστών τρομοκρατεί τα μακεδονικά χωριά


ΕΑποκεφαλισμοί, μαφιόζικες δολοφονίες, μακελειά
Η πραγματική δράση των μακεδονομάχων.


ΣτΑπό τον Βασ. Βουλγαροκτόνο, στο μητροπολίτη─κυνηγό κεφαλών
Βίος και πολιτεία των Γερμανού Καραβαγγέλη, Ίωνα Δραγούμη


ΖΠαύλος Μελάς
Ένας «ήρωας», που δεν πολέμησε ποτέ!


ΗΑποτέλεσμα Μακεδονικού Αγώνα: Απολύτως κανένα!
Αποτίμηση της τετραετούς τρομοκρατίας,
του πλιάτσικου και του λουτρού αθώου αίματος






 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 30108 έγραψε...
Καλησπέρα αδερφέ μου,
διάβασα με ενδιαφέρον το άρθρο σου, αλλά και μεγάλη έκπληξη!!! Καλοπροαίρετα θα πω ότι βρίσκεσαι σε σύνχηση και ότι αυτά που γράφεις δεν τα γράφεις με δόλο ενισχύοντας τις ανθελληνικές τάσεις και την καταπάτηση της ελληνικής ιστορίας. Όλα ξεκινάνε από την πίστη στο Θεό!!! Όλοι οι αγώνες του ελληνικού έθνους γίναν για την ελευθερία με απώτερο σκοπό την ελεύθερη λατρεία του Κυριού μας, γι αυτό ήταν και γιγαντιαία ιστορικά επιτεύγματα. Το 1821 ο Κωλοκοτρόνης πρώτα προσευχόταν και μετά πολεμούσε. Ο Κωλοκοτρόνης είπε <<Ο Θεός έχει υπογράψει την ελευθερία της Ελλάδας και την υπογραφή του δεν την παίρνει πίσω>>. Οι ελληνικές στολές είχαν το Σταυρό πάνω τους σύμβολο δύναμης του Κυρίου μας. Στο άρθρο σου γράφεις για ληστές και ένα σωρό πράματα που δεν στέκουν!!!Ο παύλος μελάς ήταν αξιωματικός του ελληνικού στρατού όχι ληστής!!! Ο παυλος μελάς είχε το Σταυρό πάνω του φαίνεται στη φωτογραφία που έβαλες σημάδι πίστης το λέω εγώ, εσύ πως το λες; Αν είσαι όντως σε σύνχηση προσευχήσου να βρείς το δρόμο σου. Αν τα γράφεις με δόλο διάβασε τις προφητείες για το τι θα επακολουθήσει, τα γεγόνοτα θα σε διαψεύσουν και τότε ο Θεός να σε λυπηθεί.



Αυτά με αγάπη
13.11.2014, 11:41:45





Ανώνυμος 30111 έγραψε...

Καλησπέρα 30108 αδερφέ μου. Λες πολλές μαλ..κίες αλλά καλοπροαίρετα. Τις διάβασα με έκπληξη. Όλα ξεκινάνε από τη σχέση που έχεις με το πουλί σου που απ' ότι φαίνεται δεν πρέπει να είναι και πολύ καλές. Σου συνιστώ να βρεις τρόπο να γαμ....σεις γιατί σε λίγο θα κάψεις ότι έχει απομείνει από τα εγκεφαλικά σου κύτταρα. Και επιτέλους πάψε να ακούς Τέρυ Χρυσό.
http://www.youtube.com/watch?v=YjMxQh8cgOw

Αυτά (και άλλα) με αγάπη
13.11.2014, 17:54:59





Ανώνυμος 30120 έγραψε...
Καλησπερα 30111 αδερφέ μου,

ο σοφός ακούει, ο ανίδεος μιλάει.



Με αγάπη ο 30108
13.11.2014, 22:47:17





Ανώνυμος 30129 έγραψε...
Γνωστὰ εἶναι αὐτά. Τὸ ἑλληνοχριστιανικὸ δόγμα ταυτίζει τὸ Πατριαρχεῖο μὲ τὸν Ἑλληνισμό,
Τὸ θέμα εἶναι ὅτι τὸ Βυζάντιο ὄχι μόνο ἐκχριστιάνισε, ἀλλὰ καὶ ἐκσλάβισε τοὺς ὑπηκόους τῶν μέχρι τότε τουρκοφώνων παγανιστῶν Βουλγάρων. Ἡ ἐπίσημη ἑλληνικὴ σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸν Παγανισμὸ τοῦ Βουλγαρικοῦ Βασιλείου, ἦταν θανάσιμη ἀπειλὴ γιὰ τὸν Χριστιανισμό τῆς Ἀνατολῆς. Ἡ ἀναβίωσις τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἔπρεπε νὰ παταχθῇ καὶ μὲ ἐκσλαβισμό. Ὁ Μπόρις Α' ἔσφαξε ὄχι μόνον τὸν υἱό του, ἀλλὰ καὶ ὄλη τὴν βουλγαρική, φιλελληνικὴ καὶ παγανιστικὴ ἀριστοκρατία, γιὰ νὰ ἐπιτευχθῇ ὁ ἐκχριστιανισμὸς καὶ ἐκσλαβισμὸς τῆς ἐπικρατείας του.
15.11.2014, 14:25:12





Peacemaker έγραψε...
Καλησπέρα... καλοπροαίρετοι.

Όταν ήμουν μικρός είχα πάει αρκετές φορές στην εκκλησία, αλλά όταν μεγάλωσα το έκοψα. Θα πήγαινα πολύ ευχαρίστως, αν η εκκλησία δικαιολογούσε τον σκοπό της ύπαρξής της, αν εκπλήρωνε δηλαδή την υπονοούμενη υπόσχεσή της προς τον κόσμο, η οποία δεν είναι άλλη από την παροχή υπηρεσιών μαγείας. (Αφού περί μάγων της φυλής πρόκειται.) Αλλά φευ!, ποτέ δεν το κάνει. Κάθε Κυριακή οι μάγοι φοράνε τις μαγικές τους φορεσιές, ανάβουν τις μαγικές τους φλόγες, κραδαίνουν τα μαγικά τους σύνεργα, ψέλνουν τα μαγικά τους ξόρκια, αλλά ποτέ κανείς δεν είδε ούτε έναν λαγό να βγαίνει από καπέλο.
Διαγόρας ο Μήλιος
14.12.2014, 02:49:41





Ανώνυμος 31654 έγραψε...
OPIOS PISTEWI STON THE DEN TOU XPEIASETE I THRISKIA
I MONOTHEISIKES THRISKIES INE TO APOTELESMA TIS MISANTHROPIAS I MASTIGA TOU HKOSTOU AIONA
13.01.2015, 15:31:24





Ανώνυμος 32095 έγραψε...
Λυπάμαι ιδιαίτερα που χάνετε τον χρόνο σας για να χαλκεύετε την ελληνική ιστορία. Έχασα πραγματικά τον πολύτιμο χρόνο μου διαβάζοντας το ως άνω βιβλίο για τον Μακεδονικό Αγώνα και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είστε πράκτορες αποδόμησης της ελληνικής ιστορίας.
24.01.2015, 19:08:58





Ανώνυμος 34259 έγραψε...
Αφαιρέθηκε υβριστικό σχόλιο.
14.05.2015, 19:35:51





Ανώνυμος 35122 έγραψε...
Δυστυχώς υπάρχουν και μαρτυρίες πως Έλληνες μπουκάρανε στα σπίτια Μακεδόνων και βιάζανε γυναίκες, το έχω ακούσει με τα αυτιά μου απο Μακεδόνα να εξιστορεί τον βιασμό μιας θείας του, όπως επίσης το ξύλο που τρώγανε παιδιά για να μην ομιλούν την μητρική τους γλώσσα, αλλά την καθαρόαιμη Ελληνική της Πελοπονήσσου. Πάντως στα σχολεία της Μακεδονίας μαθαίνουν στα παιδιά Ποντιακά και Καλαματιανό και όχι τοπικούς χωρούς, δείγμα αντιμακεδονισμού και μάλιστα τις περισσότερες φορές που συναντά κανείς μίσος απέναντυ στους Μακεδόνες είναι απο κάποιους που αγωνίζονται με φανατισμό υπέρ της Ελληνικότητος της Μακεδονίας, αποτέλεσμα να επιβεβαιώνουν τους Σκοπιανούς που κάνουν λόγο για αντιμακεδονισμό στην Ελλάδα!
27.07.2015, 22:24:25





Ανώνυμος 35167 έγραψε...
Έλληνες λόγιοι για τη Μακεδονία και τους Μακεδόνες
Αδαμάντιος Κοραής (1819):
"Το έθνος είναι πτώμα σπαραττόμενον από κόρακας (...) Όλην του την αρετή του αφαίρεσεν η δουλεία. Ιδού η ζωγραφία μας, αφ' ότου μας επάτησεν ο Φίλιππος εώς εις το έτος 1453. Αλλάξαμε δεσπότας διαφόρους, άλαλοι και ανόητοι"
[Αδ. Κοραή, "Στοχασμοί Κρίτωνος", σ. 5 - βλ. και "Έρανος εις Αδαμάντιον Κοραή", 1965, σελ. 147]

Αδαμάντιος Κοράης (1824):
"Οι Μακεδόνες (...) επροχωρούσαν καθημέραν εις την κατάλυσιν της ελευθερίας [της Ελλάδος] (...) και δουλωμένοι [οι Έλληνες] εις τους Μακεδόνας (...) Μετά την Μακεδονικήν δεσποτείαν έπεσαν υπό κάτω εις των Ρωμαίων την εξουσίαν και τέλος στους Τούρκους"
[Αδ. Κοραή, "Εφημερίς του Κάτω Κόσμου" - βλ. Δημ. Γκίνη, "Τα ανώνυμα έργα του Κοραή", 1948, σ. 54-55]

Παναγιώτης Κοδρικάς(1794):
"Η δυστυχής Ελλάς (...) άρχισε ολίγον κατ΄ ολίγον να χάνει μαζί με την ένδοξόν της ελευθερίαν (...) και την παλαιά εκείνην της γλώσσης ευγένεια. Αι αλλεπάλληλοι έφοδοι όπου κατά καιρούς εδοκίμασεν από διάφορα έθνη, πότε Μακεδόνων, πότε Ρωμαίων και ενίοτε Γότθων..."
[στον πρόλογο της μτφ. του Fontenelle "Περί πληθύος κόσμων" - βλ. Γ. Λαδά & Αθ. Χατζηδήμου, "Ελληνική βιβλιογραφία των ετών 1791-1795", 1971, σ. 316]

Αθανάσιος Χριστόπουλος (1808):
"Ο Φίλιππος και ο υιός του Αλέξανδρος (...) εκαταδάμασαν επι τέλους όλην την Ελλάδα και την υπέταξαν εις το Μακεδονικόν κράτος".
["Πολιτικά Σοφίσματα", Επετηρίς Μεσαιωνικού Αρχείου, τομ.10 (1960), σ. 59]

Μιχαήλ Περδικάρης (1811):
" Το Γένος των Ελλήνων, ω φίλτατε αναγνώστα (...) αφού κατ' αρχάς αυτό επολιτεύθη διΆ αιώνων κάθ' εαυτό αυτοδέσποτον και αυτεξούσιον, υπετάγη, πρώτον μεν εις το Μέγαν Αλέξανδρον, ύστερον δε εις Ρωμαίους".
["Ρήγας ή κατά ψευδοφιλελλήνων", Επετηρίς Μεσαιωνικού Αρχείου, τομ.11 (1961), σ. 23 & 33-34]

Γρηγόριος Σαράφης (1818):
"Οι Αθηναίοι και οι Λακεδαιμόνιοι, επειδή εσκανδαλίσθησαν μεταξύ των, διήρεσαν την Ελλάδα εις δύο μέρη και αφού 27 ολόκληρους χρόνους επολέμησαν μεταξύ των νικώντες και νικώμενοι, τοσούτον αδυνάτησαν ώστε κατεδουλώθησαν πρώτον μεν υπό των Μακεδόνων, έπειτα δε επί των Ρωμαίων (...) καταστασθέντες δούλοι"
[Γρ. Σαράφη, "Λόγοι Εκκλησιαστικοί", Κυδωνίες 1909, σ. 98]

εκδότης του περιοδ. "Μέλισσα" (1819):
"Τι συνέβη μετά ταύτα; [ενν. τη διχόνοια των Ελλήνων] Οι Μακεδόνες κατεδούλωσαν την πατρίδα του Μιλτιάδου. Τι έπειτα; Οι Ρωμαίοι την κατεσπάραξαν. Τι τελευταίον; Αλλ' η χειρ μου τρέμει και ο κάλαμος πίπτει..."
[Μέλισσα, τευχ. 1, Ιούλιος 1819, σ. 100]

Ανώνυμος (1823):
"Το Γένος μας αφού εξέπεσε (...) υπεδουλώθη εις τον ζυγόν των Μακεδόνων, Ρωμαίων, και εν εσχάτοις εις τον παρόντα βαρύν ζυγόν"
[Ι.Οικονόμος, "Επιστολαί διαφόρων", 1964, σ. 421 & 445]

Αλέξανδρος Σούτσος (1836):
"(...) τας προγονικάς εκείνας διχονοίας, αίτινες καταστήσασαι αυτήν [την Ελλάδα] έρμαιον της Μακεδονίας και Ρώμης, κατέλυσαν την ανεξαρτησίαν της"
[Αλ. Σούτσος, "Ελληνική Πλάστιγξ", 1836, σ. 18]

Κωνσταντίνος Σχινάς, πρύτανης του Πανεπιστημίου του Όθωνος (1837):
"Η Ελλάς (...) υποκύψασα έπειτα, με οικτράν μόνην αυτονομίας σκιάν, εις των Μακεδόνων την κυριαρχίαν..."
[λόγος εκφωνηθείς κατά τα εγκαίνια του Πανεπιστημίου στις 3/5/1837 - βλ. Κ. Δημαρά, "Εν Αθήναις τη 3 Μαΐου 1837", 1987, σ. 31κε. & 136κε.]

Γεώργιος Κοζάκης-Τυπάλδος (1839):
"Η δε Ελλάς στερηθείσα άπαξ της ελευθερίας της, έγινε πρώτον μεν επαρχία Μακεδονική, ύστερον δε Ρωμαϊκή, Γραικορωμαϊκή..."
[Γ. Κοζάκης-Τυπάλδος, "Φιλοσοφικόν δοκίμιον περί της προόδου και της πτώσεως της παλαιάς Ελλάδος", 1839, σ. 495-496]

Ιάκωβος Ρίζος Νερουλός, πρόεδρος της Αρχαιολογικής Εταιρείας (1841):
"Ο Φίλιππος έπραξεν άλλον της νίκης εκείνης [της Χαιρωνείας] ολεθριότερον, εγέννησε τον Αλέξανδρον"
[Σύνοψις των Πρακτικών της Αρχαιολογικής Εταιρείας των Αθηνών, 1846, σ. 102]

Νικόλαος Σαρίπολος (1848):
"(...) πέπλος μέλας δουλείας επισκιάζει την Ελλάδα, εποχή μακράς καταστροφής, εποχή άγονος. Τους Μακεδόνας διαδέχονται οι Ρωμαίοι, τους Ρωμαίους οι βάρβαροι του Βορρά, τούτους δε οι αιμοχαρείς της Κασπίας περίοικοι."
[Νικ. Σαρίπολος, "Λόγος εκφωνηθείς την 21 Οκτωβρίου 1848 κατά την έναρξιν της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών πολιτευμάτων", 1848, σ 24]

Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος (1849):
"Η Μακεδονική εποχή δύναται ευλόγως να διακριθή από της Ελληνικής, διότι το Μακεδονικόν έθνος εξεπλήρωσεν, εν τη Γενική Ιστορία, εντολήν άλλην παρά το Ελληνικόν".
Παρακάτω, αναφερόμενος στη μάχη της Χαιρώνειας, γράφει ότι συγκρούσθηκαν οι Έλληνες με τους Μακεδόνες.
[ Κων. Παπαρρηγόπουλος, "Εγχειρίδιον της Γενικής Ιστορίας", 1849, σ. 191-193 & 235-236]

* διευκρίνηση για τον Παπαρρηγόπουλο: 4 χρόνια μετά (1853) στην πρώτη, μονότομη, έκδοση της "Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους", άλλαξε στάση και πολέμησε αυτή την θέση, κάνοντας λόγο για ελληνικότητα του αρχαίου Μακεδονικού κράτους και για "Μακεδονικό Ελληνισμό":
"Οι Μακεδόνες, αν και μη αναφερόμενοι εις τους αρχαιοτάτους χρόνους της Ελληνικής ιστορίας, ήσαν όμως 'Έλληνες"
Στη μάχη της Χαιρώνειας αντίπαλοι ήταν ο Φίλιππος και οι Αθηναίοι με τους Θηβαίους (όχι πλέον οι "Μακεδόνες" με τους "Έλληνες").
[Κων. Παπαρρηγόπουλος, Ιστορία του Ελληνικού Έθνους. Η πρώτη μορφή:1853, επιμ. Κ.Θ. Δημαράς, 1970, σ. 75-76]

04.08.2015, 04:11:00





Ανώνυμος 36480 έγραψε...
Οπιος νομιζη οτι εινε Ελλινας δικαοματου .Εγω παραμεινω ΠακΜακεδονας χωρις διακρισις .και η μητρικημου γλωσα εινε Σλαβικη και σεβομαι τους Προγονους μου η Ελληνικη μου επεβληθη .Με το ξυλο τα Ποντιακα δεν μπορεσαν να μας τα διδαξουν διοτη η Δασκαλη απο την παλια Ελλαδα δεν γνωριζαν τα ΛΑΣΙΚΑ.διοτη αφτη δεν ειναι Ελληνες αλλα Χρισιανη Τουρκη Βλεπε εκδιλωσσης ηθη και εθημα.Το νεο Ελληνικο κρατος τους τιμησε με την ελληνικη Ιθαγενια Και πολλα λαμογια απο την φυλη μου λογω συνφεροντων Ελληνοπειηθηκαν και εινε θεος φυλαξη .Απλως η Ονωμασια ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΗ.εινε Ενγληματικη απλως σημαινη μαχη εναντιον των Μακεδονων καιρως ειναι τω Ελληνικω κρατος και η ορθοδοξως ημων Εκλησια να ζητησι συγνωμη για τα Ενγληματα που εκανε στυς Μακεδονεσ και σε αλλες φυλλες στην Επεικρατια τις,.Με σεβασμω σττον αρχαιω πολητησμω

. Ρακητα 813

12.01.2016, 21:34:25





Ανώνυμος 37369 έγραψε...
Πολυ ενδιαφερον το αρθρο σας και αλλα πολλα που διαβασα. τα εχω ξαναδιαβασει σε αλλες πηγες ουδετερες και ειμαι της αυτης αποψεως περι Μακεδονιας, καλως η κακως, αν και ποντιος στην καταγωγη.
13.02.2016, 19:05:26





Ανώνυμος 37851 έγραψε...
Η Μακεδονια ειναι Ελληνικη-στα αρχιδια μας και μας δεν ειμαστε απο κει.Η μακεδονια ειναι Ελληνικη τα τελευταια 110 χρονια
15.03.2016, 23:45:01





Ανώνυμος 37891 έγραψε...
Απαντιση στων Κηριο με τα Αρρχ.37851 απλως
Γεια την παρανωια, δεν ηπαρχει θεραπεια >
Γραφεται σοβαρα γηρω στο θεμα κανεται κριτικη η σχολειο με ιστορηκα στηχεια.

χερετισματα απο την ΚΟΥΡΤΣΟΥΒΑ
21.03.2016, 22:18:53





Ανώνυμος 38916 έγραψε...
Ανώνυμος 36480 Η γλώσσα των Μακεδόνων αρχικά δεν γνωρίζουμε ποια ήτανε, πρέπει να ήτανε συγγενική με αυτή των Ιλλυρίων, οι Μακεδόνες ήτανε Θρακο-Ιλλυρικό φύλλο που εξελληνίστικε και δέχθηκε την Ελληνική γλώσσα ως κοινή απο τον Αλέξκανδρο τον πρώτο τον Φιλέλληνα, όπως σήμερα ένας Ρωμιός Αμερικάνος πολίτης δέχετε την Αγγλική. Στην πορεία βέβαια γίνανε πολλές επιδρομές και η Σλάβικη διαδέχθηκε την Ελληνική, χωρίς να σημαίνει πως οι αρχαίοι Μακεδόνες μιλούσαν Σλάβικα. Φυσικά όμως φυλετικά ξεχώριζαν απο τους Έλληνες οι οποίοι για πολλά χρόνια δεν τους δεχόντουσαν ως Έλληνες μέχρι που αναγκάστηκαν απο την κατάκτηση τους απο τον Φίλιππο τον δεύτερο.
03.07.2016, 03:59:15





Ανώνυμος 40429 έγραψε...
οποιος διαφωνει και καλα κανει ειναι καλο να αντιπαρατιθεται με επιχειρηματα και οχι υβρεις διοτι ετσι πριμοδοτει αθελα του το κυριο αρθρο1
24.12.2016, 07:34:33





Ανώνυμος 43905 έγραψε...
Δεν χρειαζεται να απαντατε ουτε να ενοχλειστε! Αυτες οι σελιδες εδω ειναι εβραικες, ανθελληνικες. Αυτοι δεν ειναι Ελληνες, ειναι Εβραιοι που γραφουν ελληνικα. Ο σκοπος τους ειναι σκοτεινος και σε καθε περιπτωση ανθελληνικος. Φτυστε τους και αγνοηστε τους! Γιωτας
20.09.2017, 21:57:11





Ανώνυμος 43908 έγραψε...
Οπιος νομιζη οτι εινε Ελλινας δικαοματου .Εγω παραμεινω ΠακΜακεδονας χωρις διακρισις


Θα ηθελες να ησουν Μακεδονας! Εισαι ομως Σκυλοεβραιος! Γιωτας
21.09.2017, 16:11:15






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

3+1=





Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Διαβάστε περισσότερα
 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

¶δεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. ΓιΆ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...