Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ 1821
Η αποστασία των ρωμιών

Το ’21 δεν έγινε «για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και
της πατρίδος την ελευθερίαν
». Δεν υπήρχαν ούτε εθνικά ού-
τε θρησκευτικά κίνητρα, όπως κατά κόρον προπαγανδίζεται
από τη δημιουργία του κράτους και εντεύθεν. Ούτε επίσης,
κοινωνικά/ταξικά, όπως υποστηρίχθηκε. Μοναδικός στόχος
των εξεγερμένων ήταν οι περιουσίες (χωράφια, χρυσαφικά
κ.λπ.) των μουσουλμανικών οικογενειών της Πελοποννήσου...

240 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων»
.

ΜΙΑΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΕΑΣ
ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΜΠΑΝΑ...


Όψεις της φαιδρότητας
και της σχιζοφρένειας
της Αριστερορωμιοσύνης


Έγραψε στις 29.11.2010 ο/η: Λάζαρης Γιάννης

Επιστροφή

Σήμερα, αρκετοί έχουμε πλέον  συνηθίσει να γελάμε με τη γραφικότητα τής εθνικόφρονης (δεξιο)ρωμιοσύνης με τα πατριωτικά εμβατήρια, τις εθνικιστικές σχολικές γιορτές, τούς λόγους, τις παρελάσεις, τούς θεωρητικούς και «ιστορικούς» της, τη σχιζοφρένειά της και όλα αυτά, με τα οποία μεγαλώσαμε.

Στο άρθρο αυτό όμως, θα ασχοληθούμε με μιά άλλη εκδοχή τής Ρωμιοσύνης, τής «προδεφτικής», η οποία ουσιαστικά δεν έχει καμμία διαφορά από την εθνικόφρονη ούτε ως προς τον εθνικισμό, ούτε ως προς τη θρησκοληψία, ούτε ως προς την εν γένει -σχιζοφρενή επίσης- ιδεολογία της.

Θα παρουσιάσουμε ορισμένα ευτράπελά της δεδομένου, ότι η αριστερόφρονη αυτή Ρωμιοσύνη, η Αριστερορωμιοσύνη, δεν μάς δίνει λιγότερες αφορμές από την δεξιόφρονη ομοϊδεάτισσά της, για να γελάμε...


     Η κομμουνιστική Ρωμιοσύνη δεν έβλαψε ποτέ και καθόλου τα συμφέροντα και την περιουσία τής Εκκλησίας στην χώρα μας, αντιθέτως συμβάδισε με αυτά. Στη φωτογραφία στη μέση ο καπετάν Ανυπόμονος (τον ονόμαζαν οι κομμουνιστές έτσι, γιατί βιαζόταν να σκοτώνει), δεξί χέρι τού Άρη Βελουχιώτη, που προσχώρησε στον κομμουνισμό διατηρώντας μάλιστα την ιδιότητά του. Αντίθετα με τους κομμουνιστές, που φορούσαν μαύρο κοντό σκούφο, ο παπα-Ανυπόμονος φορούσε το καπέλο τού παπά. Η σχιζοφρένεια τής Αριστερορωμιοσύνης ξεπερνά ορισμένες φορές σε πρωτοτυπία ακόμα και αυτή τής Δεξιορωμιοσύνης.

 

Κοινό τρίπτυχο: Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια

Όπως αποδείχθηκε πανηγυρικά στον πόλεμο 1946-΄49 (στον πόλεμο των αριστερο-δεξιών συμμοριών, ο οποίος κατ΄ ευφημισμόν και μετά από κοινή συμφωνία των δύο εξουσιαστικών συμμοριών «κουκουλώθηκε» ως δήθεν Εμφύλιος), το τρίπτυχο «Πατρίς- Θρησκεία - Οικογένεια» ένωνε όλους τους (β)ρωμηούς ανεξαρτήτως αν αλληλοσφάζονταν. Η εθνικοφροσύνη δεν ήταν «ιερή αγελάδα» μόνο για τη δεξιά συμμορία, αλλά υπήρξε τέτοια και για την αριστερή.

   

Ένα μνημείο αριστερόστροφης  εθνικοφροσύνης και εξύμνησης τού τρίπτυχου «Πατρίς- Θρησκεία - Οικογένεια» μπορούμε να «απολαύσουμε» στο γνωστό «Λόγο τής Λαμίας» τού γραφικού ημιηλίθιου (και κατά φαντασίαν επαναστάτη), Άρη Βελουχιώτη:

« Λένε, ότι ο κομμουνισμός χαλνά τις εκκλησίες και γδέρνει τους παπάδες. Τόσο χαζοί είναι λοιπόν οι κομμουνιστές, να χαλάσουν τις εκκλησίες, που δεν τους εμποδίζουν σε τίποτα; Μα γιατί; Εμείς βλέπουμε, ότι χιλιάδες παπάδες βρίσκονται τώρα στην πρωτοπορία του κινήματός μας και η συμβολή του κλήρου, που στάθηκε στο πλευρό μας, υπήρξε ανεκτίμητη.

» Και εδώ, λοιπόν, βλέπουμε φανερά, ότι αυτοί που μας κατηγορούν πως θέμε να διαλύσουμε την οικογένεια, δεν είναι άλλοι, παρά αυτοί οι ίδιοι, που την διαλύουν στην πραγματικότητα, ενώ εμείς επιδιώκουμε το στερέωμά της.

» Μας κατηγορούν, ότι θέμε να καταργήσουμε τα σύνορα και να διαλύσουμε το κράτος. Μα το κράτος εμείς το φτιάχνουμε σήμερα, γιατί δεν υπήρξε, μιά και που οι ίδιοι το είχανε διαλύσει. Ποιός είναι λοιπόν πατριώτης; Αυτοί ή εμείς. Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και τρέχει να ΄βρει κέρδη σ΄ όποια χώρα υπάρχουνε τέτοια. Γι΄ αυτό δεν νοιάζεται κι ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των συνόρων και τού κράτους.» Άρης Βελουχιώτης, «Ο λόγος τής Λαμίας», σελ. 23-26. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Ο Βελουχιώτης, οι χοντροί ΕΑΜίτες τής Κατοχής κι ο παπα-Ανυπόμονος).

 

Η «Εθνική Αντίσταση», από τούς πλέον πρόσφατους μύθους τού νεοελληνικού κρατιδίου, στο εικονιζόμενο βιβλίο αποκαθηλώνεται ανελέητα και παραδίδεται στην ιστορική ανυποληψία. Το πιστοποιεί άλλωστε και η προσωπική στάση τού συγγραφέα, Άγι Στίνα, ο οποίος στη διάρκεια τής Κατοχής κυνηγήθηκε τόσο από τούς «εθνικόφρονες» Χίτες και Ταγματασφαλίτες, όσο και από τούς εξ ίσου εθνικόφρονες σταλινοφασίστες τού ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και των θυγατρικών τους οργανώσεων. Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο τού Άγι Στίνα ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ  από την «Ελεύθερη Έρευνα».


Ο ελληνοχριστιανισμός στα αντάρτικα τραγούδια

Τα αντάρτικα λεγόμενα τραγούδια (Στ΄ άρματα - στ΄ άρματα, Μαύρα κοράκια, Πέσατε θύματα κ.λπ.) είναι τραγούδια, που εμψύχωναν τούς αριστερορωμιούς κατά τη διάρκεια τού μύθου τής μεταπολεμικής Ρωμιοσύνης, που είναι γνωστός ως «Εθνική Αντίσταση». Τα τραγούδια αυτά έγιναν τής μόδας επί δικτατορίας, τραγουδήθηκαν σε έναν άλλο μύθο τής σύγχρονης Ρωμιοσύνης, το «Πολυτεχνείο», (διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Από το Νοέμβρη ΄73, στο Δεκέμβρη ΄08) κι εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να ακούγονται ορισμένες φορές σε παρέες, πορείες, διαδηλώσεις κι άλλες ευκαιρίες.

 

Aριστερός εκπρόσωπος τού θεού επιθεωρεί

και ευλογεί τα «αντιστασιακά» και «αντάρτικα» όπλα.

         

Μελετώντας τα αντάρτικα τραγούδια είναι δύσκολο ορισμένες φορές να διακρίνεις άν πρόκειται για τραγούδια τής Αριστερορωμιοσύνης ή τής Δεξιορωμιοσύνης δεδομένου, ότι διαπνέονται από την ίδια ακριβώς ιδεολογία. Μιλούν για πίστη στο θεό, την Παναγία, για ελληνικό έθνος, αγάπη για τη «γλυκειά Ελλάδα» κ.λπ. κ.λπ.· ενίοτε αναρωτιέσαι μήπως έκανες λάθος και μελετάς τραγούδια τής 21ης Απριλίου ή τού σημερινού βυζαντινορθόδοξου κόμματος.

 

Ας δούμε μερικά παραδείγματα:



 


     Λατρεία στο θεό, ιερά μοναστήρια, μύθος «Κρυφού Σχολειού», αλλόθρησκοι, αίμα καλογήρων κ.λπ. κ.λπ., όλα αυτά σε αντάρτικο τραγούδι! ([Κ. Γαζή: «Αντάρτικα Τραγούδια (Συλλογή)», έκδ. Δαμιανού, Αθήνα].

 

Αντάρτικα τραγούδια

αντιγραφές αμερικάνικων εμβατηρίων

Τα αντάρτικα τραγούδια απομιμούνταν παληά τραγούδια· κατά κανόνα ξεκινούσαν από έναν πυρήνα παληό, ένα δίστιχο ή ένα τετράστιχο και πάνω σ΄ αυτόν τον πυρήνα, ο λαϊκός τραγουδιστής τής «Αντίστασης» πρόσθετε τούς δικούς του στίχους ανάλογα με τις καταστάσεις. Πανελληνίως γνωστά δημοτικά έγιναν αντάρτικα τραγούδια (Παιδιά τής Σαμαρίνας, Σαμιώτισσα κ.λπ.). Δεν ήταν όμως μόνο τα ελληνικά τραγούδια, που «δανείζονταν» -οι στερούμενοι πηγαίου ταλέντου και έμπνευσης- αριστερορωμιοί τραγουδοποιοί. Έπαιρναν ό,τι εύρισκαν: ελαφρά τραγούδια, ξένες μελωδίες κ.λπ..

Το αποκορύφωμα τής κλοπής, αλλά κυρίως τής θράσους και τής σχιζοφρένειάς τους όμως, αποτελεί ένα γνωστό αντάρτικο τραγούδι, που εξυμνεί την Ενιαία Πανελλαδική Οργάνωση Νέων (ΕΠΟΝ), η οποία είχε δημιουργηθεί στα πλαίσια του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ κι ειδικότερα τού ένοπλου τμήματός της, τού «Ιερού λόχου Λόρδου Μπάιρον»:

     
 

------------

 

  Έχε γεια χαρά σπουδάζουσα γενιά,
  που βγήκες στον αγώνα για τη λευτεριά
  βουνά και κάμποι και τής Αθήνας όλοι οι δρόμοι αντιλαλούν,
  “Λόρδος Μπάιρον”, λόχος ΕΛΑΣ – ΕΠΟΝ,
  ιερός λόχος των σπουδαστών.

  Εμπρός νεολαία σπουδάζουσα εμπρός - εμπρός,
  εμπρός στον αγώνα τα νειάτα μας εμπρός - εμπρός.
  Δημοκρατία, ελευθερία, καινούργια γνώση και προκοπή,
  “Λόρδος Μπάιρον”, λόχος ΕΛΑΣ – ΕΠΟΝ,
  ιερός λόχος των σπουδαστών.

  Έχε γεια χαρά σπουδάζουσα γενιά,
  που βγήκες στον αγώνα για τη λευτεριά,
  κουράγιο και σπάζουν οι αλυσίδες
  και θα ΄ρθουν τα φλάμπουρα τής αυγής
  “Λόρδος Μπάιρον”, λόχος ΕΛΑΣ – ΕΠΟΝ
  ιερός λόχος των σπουδαστών.

  Έχε γεια χαρά σπουδάζουσα γενιά,
  που βγήκες στον αγώνα για τη λευτεριά.
  Ηρώων θυσίες χαράζουν το δρόμο
  τού χρέους, τής δόξας και τής τιμής,
  “Λόρδος Μπάιρον”, Λόχος ΕΛΑΣ – ΕΠΟΝ,
  ιερός λόχος των σπουδαστών.


Θα σταθούμε κατ΄ αρχήν λίγο στην ονομασία: Ιερός λόχος (τι πατριωτικο-θρησκευτική ονομασία επέλεξαν) και μαλιστα «Λόρδος Μπάιρον»! Ο λόρδος Βύρων είχε λάμψει διά τής απραγίας του. Η περίπτωσή του είναι μια άλλη απόδειξη τής ομαδικής παράνοιας, που χαρακτήριζε και χαρακτηρίζει ακόμη τούς ρωμιούς από το '21 μέχρι τις μέρες μας. Δεν χρειάστηκε να περάσουν περισσότερο από τρεις μήνες και δέκα ημέρες παραμονής τού Βύρωνα στο Μεσολόγγι, για να δημιουργηθεί ο αστερισμός του. Ο άγγλος αυτός ευπατρίδης, που ήρθε στην Ελλάδα και έμεινε μόνο τρεις μήνες, ηρωοποιήθηκε και μυθοποιήθηκε τόσο πολύ, ώστε να θεωρείται ως ένας από τους εθνικούς ήρωες τής Ρωμιοσύνης (δεξιάς και αριστερής), τού οποίου την (ανύπαρκτη) δράση διδασκονται οι μαθητές από την πρώτη Δημοτικού, τού έχουν στήσει παντού προτομές κι έχουν αφιερώσει πλατείες και δρόμους στο όνομά του!

Ο άγγλος λόρδος, δεν πέθανε μαχόμενος για την ελευθερία των ρωμιών. Απλώς πέθανε, όπως τόσος κόσμος καθημερινά, από αρρώστια, κάποιος μάλιστα γιατρός, είπε, ότι πέθανε από σύφιλη. Δεν τραυματίστηκε, ούτε καν συμμετείχε σε κάποια μάχη με τους Τούρκους, δεν εμπόδισε έστω κάποια εθνική καταστροφή, ούτε ουσιαστικά βοήθησε τον αγώνα με κάποιον άλλο τρόπο. Εκτός αν θεωρηθεί βοήθεια προς τούς αγωνιζόμενους, ότι δάνεισε στο Μαυροκορδάτο, με τόκο τέσσερις χιλιάδες λίρες, που ο τελευταίος χρησιμοποίησε στον Εμφύλιο Πόλεμο, για να καταστείλει την «ανταρσία» τού Μοριά. Όλες οι περιγραφές, που δίδονται γι΄ αυτόν συμφωνούν, στο ότι επρόκειτο για έναν κακομαθημένο, εγωιστή, επιπόλαιο, ευφάνταστο, μεγαλομανή, πεισματάρη, αλκοολικό και εκκεντρικό αριστοκράτη.

  

Δεν έφτανε όμως, που οι αριστερορωμιοί έδωσαν στο λόχο τους το όνομα ενός εγγλέζου, συνέχισαν και παραπέρα. Έγραψαν τούς στίχους στο σχετικό αντάρτικο τραγούδι τους, που εξύμνησε τη νεολαία τής ΕΠΟΝ, επάνω στη μελωδία ενός αμερικάνικου εμβατηρίου! Συγκεκριμένα πρόκειται για το εμβατήριο «When Johnny comes marching home».

 

    









Το εξώφυλλο τού δίσκου με το αμερικάνικο εμβατήριο «When Johnny comes marching home», το οποίο οι αριστερορωμιοί μετέτρεψαν σε αντάρτικο τραγούδι τής ΕΠΟΝ.


Η συγκεκριμένη μουσική όμως, έχει ακόμη μεγαλύτερη ιστορία. Προέρχεται από ένα παληό ιρλανδέζικο τραγούδι, το «Johnny, I hardly knew ye», το οποίο γράφτηκε τον 19ο αιώνα, όταν ο ιρλανδικός στρατός υπηρετούσε την  -υπό την αιγίδα τού αγγλικού κράτους- περιβόητη αποικιοκρατική εταιρεία των Ανατολικών Ινδιών, British East India Company, μιάς εταιρείας, η οποία καταλήστευσε τον πλούτο τής Ινδίας (βαμβάκι, αλάτι κ.λπ.). [Μιά εξέγερση ινδών το 1857 καταπνίγηκε στο αίμα με μαζικές δολοφονίες αμάχων. Η εταιρεία πλούτισε ακόμα περισσότερο από το λαθρεμπόριο οπίου με την Κίνα. Το όπιο, που παραγόταν στις Ινδίες με ελάχιστο κόστος, διοχετευόταν στην Κίνα μέσω διεφθαρμένων κρατικών μηχανισμών, όπου ανταλλασσόταν κυρίως με τσάι και μετάξι, προϊόντα, που έβρισκαν έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον στην Αγγλία. Η αντίδραση τής Κίνας στο λαθρεμπόριο οπίου τής East India Company οδήγησε το 1839 τις δύο χώρες σε πόλεμο. (Βλ. Τής πατρίδος μου η σημαία...).]

 

 

    Το αντάρτικο τραγούδι «Λόχος των σπουδαστών» και το εμβατήριο τού Αμερικανικού Στρατού «When Johnny comes marching home».

 

   

Αντάρτικο τραγούδι λοιπόν, που εμψύχωνε τούς νεαρούς αριστερορωμιούς τής ΕΠΟΝ, το οποίο όμως είχαν αντιγράψει από στρατιωτικά εμβατήρια των εχθρών τους, αμερικανών ιμπεριαλιστών και εγγλέζων αποικιοκρατών. Η σχιζοφρένεια τής Αριστερορωμιοσύνης σε όλο της το μεγαλείο!

 

Η Αριστερορωμιοσύνη ανατριχιάζει στα Κάστρα τού Βοσπόρου...

     Ξεκινάμε από τις Θερμοπύλες, τον Μαραθώνα, πάμε στο Βυζάντιο, μετά στο ΄21 κ.λπ.. Όχι, δεν πρόκειται για ποίημα τού εμπνευστή τού ελληνοχριστιανικού ιδεολογήματος και τής θεωρίας περί δήθεν συνέχειας των σημερινών κατοίκων τού ελλαδικού χώρου στο χώρο και στο χρόνο, Κ. Παπαρρηγόπουλου (βλ. Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος). Είναι ποίημα από το Αναγνωστικό τού ΕΑΜ, για τούς μαθητές τού Δημοτικού. (Μ. Παπαμαύρου: «Ελεύθερη Ελλάδα», έκδ. ΠΕΕΑ, 1944, σελ. 47-49).

 

Κυβέρνηση τού Βουνού:

Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών

Όπως στο Σύνταγμα τής σύγχρονης Ρωμιοσύνης κατοχυρώνεται ο εθνικισμός και η θεοκρατία («η παιδεία έχει σκοπό την ανάπτυξη τής εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης», άρθρο 16, παρ. 2, βλ. Τα έθνη επινοούνται και κατασκευάζονται), έτσι ακριβώς και η Αριστερορωμιοσύνη αντιλαμβανόταν και ετοίμαζε την εκπαίδευση των παιδιών τού λαού. Μιλάμε συγκεκριμένα για την περίοδο τής Κυβέρνησης τού Βουνού. Προκειμένου να αντιληφθεί κάποιος τι είδους «παιδεία» προετοίμαζαν, θα πρέπει να διαβάσει την Πράξη 44 τής ΠΕΕΑ (Πολιτική Επιτροπή Εθνικής Απελευθέρωσης, που σχεδίαζε να κυβερνήσει την Ελλάδα), 2ος τόμος, σελ. 220-223. Οι παράγραφοι 2,3,4 και 5 τού άρθρου 2 λένε, ότι οι Υπηρεσίες Προσχολικής, Δημοτικής, Γυμνασιακής και Ανώτατης Παιδείας τού Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι αρμόδιες για «την οργάνωση, εποπτεία, καθοδήγηση και έλεγχο στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και πανεπιστήμια». Σύμφωνα με το άρθρο 5, το ίδιο Υπουργείο διορίζει επιθεωρητές, για να παρακολουθούν την εφαρμογή των αποφάσεών του και το διδακτικό προσωπικό όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. (Διαβάστε σχετικά στο βιβλίο, που προαναφέρθηκε, τού Άγι Στίνα: ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από την «Ελεύθερη Έρευνα» κάνοντας κλικ εδώ).

 

    Ορκομωσία με παπά, ο οποίος αφού ψέλνει, ορκίζει αριστερορωμιούς. Καμμία διαφορά από τις αντίστοιχες τελετές ορκομωσίας των δεξιορωμιών (Από το Αναγνωστικό τού ΕΑΜ για τούς μαθητές τού Δημοτικού. (Μ. Παπαμαύρου: «Ελεύθερη Ελλάδα», έκδ. ΠΕΕΑ, 1944, σελ. 114).

 

Απ΄ αυτά βλέπουμε, ότι η εκπαίδευση τού ΕΑΜ θα ήταν εξαρτημένη από το Υπουργείο, όπως γινόταν παληά και όπως γίνεται και σήμερα, παρ΄ όλες τις διακηρύξεις για «αυτοτέλεια», «ανεξαρτησία», «αυτονομία» κ.λπ. των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και «εκδημοκρατισμό» τής παιδείας.


    Εθνικισμός και μιλιταρισμός στο Αναγνωστικό τού ΕΑΜ για τούς μαθητές τού Δημοτικού. (Μ. Παπαμαύρου: «Ελεύθερη Ελλάδα», έκδ. ΠΕΕΑ, 1944, σελ. 28 και 35).

 

Τέλος Α΄ μέρους τού άρθρου.

Διαβάστε το Β΄ μέρος τού άρθρου κάνοντας κλικ εδώ.



 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 33569 έγραψε...
ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ..ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΛΕΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΘΝΟΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΛΠ..
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ..ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΕΘΝΙΚΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΩΝ ... ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ [ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΝΤΕ ΕΥΚΟΛΑ]...ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ...ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ...ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ
22.04.2015, 16:53:34





Ανώνυμος 33570 έγραψε...
ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 1821...ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΘΗΚΑΤΕ
22.04.2015, 16:57:25





Ανώνυμος 39035 έγραψε...
Ανώνυμος 33570 Θα έπρεπε να σου φερθούν άσχημα άνθρωποι της εκκλησίας και μάλιστα φανατισμένοι υπερπατριώτες και θα σου έλεγα μετά αν θα έμπενες εδώ να υπερασπιστείς την θρησκευτικο-εθνικιστική πανούκλα. Αλλά βολεμένος που είσαι, που να καταλάβεις τί θέλω να σου πώ. Άντε πάλι με τα Caps Lock σου να κλαψουρίσεις, Ρωμιέ.
15.07.2016, 20:46:59





Ανώνυμος 39438 έγραψε...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΦΥΛΩΝ

ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΜΑΣ, ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΙΑΤΕΣ

ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΙ ΜΕ ΓΑΜΨΕΣ ΜΥΤΕΣ

ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ

ΣΛΑΒΟΙ ΟΠΩΣ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ

ΑΡΑΒΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΣΙΑΣ, ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΙΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΙ

~

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΟΝΤΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ
03.08.2016, 19:02:35






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

5+1=





ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


Από: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Προς: (ηλεκτρονική διεύθυνση)


Σημείωση: (προαιρετικό)

0 χαρακτήρες γράψατε και απομένουν 255.

Αποστολή

Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...